Jump to content

Ruta_Cosmin

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60

Ruta_Cosmin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut Am si eu o problema la un bmw e60 530 d . imi aparea la i-drive oil level sensor fault , am crezut ca este de la senzor . Am cumparat senzorul l-am schimbat astazi dar eroarea nu a disparut . In prima faza dupa ce am pornit masina am intrat in i-drive la erori si aparea si disparea eroarea "oil level sensor fault" dupa cateva minute a ramas aprinsa eroarea si nu s-a mai stins . are cineva idee ce ar putea avea ? din care am vazut eu nu trebuie resetata sau ceva de genul , mufa de la senzor am curatato , am dat cu sprei pe ea.
  2. Salut tuturor , Am cumparat acum un an un bmw e60 2004 . in acel moment masina avea pe bord eroarea active steering fault iar caseta se auzea ca are joc . la o perioada de timp ori la 2 km ori la 200 ori la 2000 cum avea ea chef imi mai aprindea si dsc-ul si acesta nu mai functiona . opream masina , o reporneam iar eroarea de la dsc disparea , dar de aprox 2 luni eroarea de la dsc nu a mai disparut sub nici o forma .pana la urma mi-am luat inima in dinti si am cumparat caseta de directie ( dupa ce am cumparat caseta am vazut ca si pompa de servo cu dinamic drive curgea si am fost nevoit sa o cumpar si pe aia ) am schimbat cele 2 piese respectiv caseta directie si pompa servo dar surpriza !!! eroarea nu a disparut de pe bord , am pus masina pe tester dar nu ma lasa sa sterg eroarea de la active steering . ce este de facut in cazul asta ? cum ma sfatuiti sa procedez ? am inteles ca ar trebuii sa rescrii caseta de directie din tester sau ceva de genul asta . astept raspunsul vostru , va multumesc anticipat
  3. modelul este unul frumos care cred ca o sa dea bine pe masina . intradevar jantele arata urat adica sunt vopsite negru , sunt foarte zgariate si decojite posibil si indoite ....dar ca model mie imi plac
  4. salutare tuturor , am gasit la un parc de dezmembrari aceste jante si as fi foarte interesat sa le iau . problema este ca nu stiu nici un detaliu despre ele adica marca , model ...daca sunt rezistente , ce et au . Eu am un bmw e60 530 d . jantele stiu ca sunt 5x120 pe 19 8.5 j parca scria pe ele si mai era ceva scris " via" nu stiu daca este marca sau model pe pentru ca nu am gasit nimic pe internet asemanator. Atasez aici 3 poze facute seara .... poate totusi reuseste sa ma ajute si pe mine cineva sa imi spua ceva despre ele multumesc anticipat
  5. eu am schimbat uleiul + filtru cu baie cu tot, uleiul 10 l mai exact si convertizorul de putere cine spune ca nu se schimba uleiul ori e prost ori e prost )) de cand am schimbat uleiul si convertizorul parca este o alta masina , merge perfect, schimba mult mai lin , nu mai trepizeaza , nu mai oscileaza turometrul in mers ...etc va recomand sa schimbati linistiti uleiul din cutie pentru ca asa este normal !
  6. salutare Am dat pe convertizor 300 e reconditionat 150 e baia cu filtru de ulei , si 1000 lei pe ulei 10 litri .totul a fost cumparat de la http://www.cutiiautomatesamertm.ro/ . recomand tuturor sa compere de la el deoarece este un om deosebit care va ajuta cu tot ce poate . pe mine ma invatat si cum sa le montez prin telefon
  7. astazi 16/01/2015 am reusit sa remediez aceasta problema !!! Am schimbat convertizorul , uleiul si filtru+baie cutie viteze iar masina merge impecabil . schimba treptele mult mai bine , nu mai oscileaza turometrul deloc si este mai promta in comenzi . Pentru cine mai are o problema asemanatoare sa stie care este cauza
  8. masina mea face chiar daca o dau pe manual si incerc sa o tin eu in anumita treapta de viteza .....nu stiu ce sa mai incerc , eventual o sa schimb convertizorul , uleiul si filtrul din cutie ca sa ma lamuresc odata
  9. nu am inteles prea multe din topicul atasat de tine din pacate acolo toti vorbesc de bujii incandescente , de egr si unul singur de un senzor de presiune dar in majoritatea discutiilor este vb de e39 cu cutie GM nu de e60 cu cutie zf .......ca a mea . nimeni nu a revenit cu un comm si sa spuna ca a schimbat piesa X si nu a mai avut acele fluctuatii de turatie . am vb cu cei de la timisoare care sunt specializati in cutii de viteza automate si au spus ca este din convertizor si ca asta ar fi boala lor daca nu ma insel a zis ceva de genul ca pierde presiune convertizorul . rog pe cineva care a avut aceeiasi problema si a si rezolvato sa imi spuna si mie ce si cum
  10. Salutare am un bmw e60 530 d 2004 cutie automata . In momentul in care tin acceleratia constant apasata in jurul vitezei de 100 km/h turometrul fluctueaza foarte rau . in acel moment se aude si un sunet ciudat si se simte in mersul masinii . Am tot cautat pe net si am mai intrebat si eu divere persoane si majoritatea au spus ca este de la convertizorul de putere , nu stiu ce sa fac pentru ca acel convertizor este foarte scump plus baia de ulei si uleiul deci nu imi permit sa fac experimente . Va rog daca puteri sa ma ajutati cu un sfat si sa imi spuneti ce credeti voi ca ar putea avea , incerc sa atasez si un filmulet cu bordul in mers poate ajuta multumesc anticipat , o seara buna tuturor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.