Jump to content

gipsygipsi

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    constanta

gipsygipsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la Bavaria in Constanta este un m3 de vanzare. Banuiesc ca merge sa faci un test drive cu el.
  2. salut! cat costa aceasta electrovalva? La AB costa cumva 330 de lei? Si daca ma puteti ajuta si pe mine sa imi spuneti...In imagine: 1-evaporatorul, 2-electrovalva... Se afla in partea din fata a motorului, adica spre bara? Sau sub bord? Poate cei ce au schimbat electrovalva imi pot raspunde. Pentru ca la AB ca sa ajunga la aceste 2 piese vor sa imi demonteze tot bordul...si nu stiu ce sa fac. Evaporatorul pe romaneste este radiatorul de aer conditionat? Multumesc anticipat! e valabila poza cu "antitled 1" pentru 320duntitled.bmp untitled_1.bmp
  3. Nu exista Augsburg in Constanta din pacate. o sa caut un service care sa aibe aparatul acela cu fluorescenta. cei de la Bavaria au spus ca dedesupt la filtrul de particule se auzea un fasait "fssss" mic si ca au tras putin de furtunele de acolo si se auzea un FSSSS!!! mult mai mare. Cea ce inseamna ca de acolo vine, de la electrovalva. dar nu pot sa cred ca nu se ajunge decat dand bordul jos.
  4. salut! am o problema cu climatronicul...am fost si am verificat sistemul la bavaria motors constanta...unde am primit raspunsul ca sistemul este ok...si l-am incarcat cu freon...a doua zi nu a mai bagat rece deloc...a pierdut freonul...dupa ce am mai fost la bavaria de 2 ori la verificari...azi primesc raspunsul...este posibil sa scape pe la vaporizator...care se afla sub bord si ca pentru a ajunge la el, trebuie demontat tot bordul...ma costa 800lei doar manopera...si daca este vaporizatorul inca 1200lei...daca nu mai poate fi tot acolo o valva 330lei...sau niste coliere de vro 20lei...am o intrebare...nu se poate ajunge la vaporizator altfel decat dand tot bordul jos?...si oare daca il da jos bordul, o sa mai fie ca inainte dupa montare?...va rog sa imi raspundeti la intrebari pentru ca nu stiu ce sa fac...vine caldura...dar nici nu as demonta bordul, nestiind ca sigur acolo este problema...multumesc si scuze de lungimea topic-ului!
  5. eu acum o saptamana am pus caranda de 80ah, am avut bateria originala de 5 ani care era tot de 80ah, asta caranda este 340lei, si eu am statie + tub si trebuia sa ii cumpar mai mare dar imi era frica ca nu va incapea il locul ei...m-am inselat , are loc destul mergea macar de 88ah sau chiar mai mare. eu sunt multumit de asta pentru ca porneste la sfert masina acum fata de cealalta care cam tregea motorul de ea sa pornesca masina. si eu am vrut vatra blue dar nu am gasit decat mici de 55ah...
  6. pentru cei din constanta...pe langa service de la AB mai exista un service autorizat BMW in constanta? sau macar unul bun care sa mai fi vazut bmw-uri...?
  7. asa imi facea si mie...cand porneam motorul se auzea cum ar atinge toba, masina...daca deschideam usa se auzea urat rau... si am fost la un mecanic si a bagat un levier intre masina si toba si le-a indepartat putin...si nu se mai aude...inainte de a merge la acel mecanic m-am bagat si eu sa vad despre ce e vorba...si parea ca se aude din toba (ca o sita cazuta care danseaza in toba) se auzea doar la relanti. e46 320d 2002
  8. am fost adeptul motoarelor pe benzina timp de 4 ani pentru sunetul la 6000rpm si pentru silentiozitate...dar de cand am bmw diesel (sa nu mai aud de benzina) imi place pt ca este mai flexibil,cuplu si e o placere la drumuri lungi...si mai important ca toate consumul. asa ca fiecare are plusurile si minusurile lui...si fiecare dintre noi stie ce i-se potriveste mai bine...mi-e dor de benzina doar duminica cand e goala constanta! respect!
  9. si eu tot OMV alpine diesel bag. omv si petrom au aceeasi motorina. doar ca la petrom e mai scumpa cu 800 de lei. 320d 2002 150cp.
  10. Robert 320d ..... aceeasi problema o am si eu...scoate mult fum pana in 3000rpm dar apoi se opreste. la mine in treapta a 5 la 140 si respectiv 2700rpm pe pilot scoate nori de fum, dar in treapta a 4-a tot la 140 nu scoate deloc, are 3400rpm. am fost sa ii curat EGR-ul si cica nu e de la el(verificat prin simpla accelerare pe loc), poate e de la injectoare dar nu garanteaza...turbina la mine nu cred k este, trage perfect. si am mers cu 210 km/ora si dak aveam probleme cu turbina nu prindeam aceea viteza. accelerez foarte lent pentru ca ii omor pe cei ce merg in spatele meu...mor de rusine! cei ce zic ca asa e dieselul se inseala...inseamna ca nu stiti ce sunt aia nori de fum,nu poti vedea in oglinda din stanga. Stie cineva ce trebuie sa facem? respect!
  11. asigurarea expira pe 22 oct. asa ca mai am putin...si trec la omniasig (am avut la megane la ei si au fost de nota 10) Eu asa am cumparat masina de la un prieten si ne-am inteles sa punem cate un milion si sa merg sa o vopsesc intr-un sevice...asa scap fara cozi, fara certuri cu agentul constatator si nici nu astept prea mult pana imi i-au masina vopsita. nu stiu daca are decontare directa. per total tot pe acolo ajung. sper sa iasa bine. mersi pentru ajutor! prietenul meu zice ca nu costa mai mult de 2mil de vopsit capota...asa este?
  12. sunt blond cu ochi albastrii, e porecla mea. daca "gasesc o zgarietura" pe capota o sa bata rau la ochi. vad eu ce fac. daca nu vor sa o vopseasca atunci oricum o vopsesc si cu si fara aceea zgarietura. multumesc!
  13. offf! ati avut dreptate. nu e o rezolvare reglarea din acea rozeta cu surubelnita...am fost la bunici si cand am plecat noaptea vedeam iar foarte putin in fata...trebuie sa verific senzorul de pe bascula. stie cineva cam cat costa unul daca este defect? era mai bine cu reglaj manual.
  14. salut! capota a fost vopsita si a inceput sa se exfolieze pe langa semnul bmw, am casco dar nu stiu daca pot sa merg si sa ii pun sa imi vopseasca capota ei. adica dak nu e zgariata sau lovita pot sa merg si sa spun ca trebuie vopsita doar pentru ca se exfoliaza? am casco la astra si mai am pana la sf. luni, platita integral 900e pt 320d din 2002.pacat ca nu am poze! ce pot face?
  15. s-a rezolvat. am fost la un service de electrice si pentru 10ron le-au ridicat cat trebuie din far, in timp ce acestea bateau intr-o cutie care arata exact cat trebuie ridicate pentru inaltimea masini (inaltimea corecta se afla masurand in centrimetri cat are de pe asfalt pana la lupa) acum e super ok.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.