Jump to content

mariaralu

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 320d

mariaralu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare tuturor, Ca tot suntem la capitolul "bascule", stie cineva in Timisoara sau Arad un meserias care schimba pivotii pe bratele de e46? Excludem inca din start premiza cu siguranta si etc. Daca stie cineva, va rog sa imi raspundeti aici sau sa imi scrieti un mesaj la numarul: 0770642428 Multumesc
  2. Salut, citind descrierea ta, ma duc cu gandul la flansele de la amortizoare, daca zici ca dupa doua verificari ale articulatiilor nu ai gasit nimic, desi ma indoiesc precizia cu care poate sa verifice cineva starea pivotului de la brate. Eu am avut in urma cu 2 ani probleme cu bratele, le-am schimbat atunci si se pare ca pe partea dreapta am aceleasi probleme acum. Nu bate nimic si nici nu are jocuri, dar la denivelari usoare imi ia parca volanul din mana. In concluzie, eu zic sa verifici amortizoarele si flansele. Bafta!
  3. Mircea M, am cititi si recitit postarile tale, am exact aceeasi problema. Poti sa ma ajuti te rog cu numarul lui Dereglatu?
  4. Problema cu pornirea cand apa este pe albastru provine in 90% dintre cazuri dintr-o cauza electrica. Incearca sa scoti mufa din senzorul de temperatura al lichidului de racire, senzorul se gaseste langa electromotor, spre volanta (atentie, sa nu scoti mufa din senzorul de pe volanta). Daca masina ta va porni normal cu aceasta mufa scoasa din senzor, ar fi posibil sa fi un norocos care are senzorul defect, iar daca vei schimba senzorul si tot nu porneste bine, defectiunea este in calculatorul masinii care nu mai da comanda spre releul bujiilor. Remediul cel mai simplu este sa mergi la un electrician priceput care sa iti puna in paralel cu releul bujiilor un alt releu cu temporizator pe durata scurta, circa 5 secunde, care la fiecare pornire se va declansa incat bujiile vor primi impulsul suficient incat la orice temperatura neprielnica (adica zona albastra si peste albastru inclusiv). Bujia incandescenta are nevoie de 4-5 secunde sa atinga o temperatura si de 850 de grade, caz ideal si bujii bune. Releul tau ramane si el pe masina pentru ca el stie sa-si faca treaba doar cand motorul e rece, astfel situatia poate fi cel mai usor si ieftin rezolvata. Succes!
  5. Tot referitor la pornire, BMW e46 320d, an 1999, dar pornirea motorului intre temperaturi, mai precis sa fiu, cand acul indicator de la temperatura motorului este pe culoarea albastra din bord, porneste greu...invarte secunde in sir iar apoi porneste cu un nor de fum...Aceasta problema nu se intampla la rece. La RECE (chiar daca sunt si -20 de grade) si la CALD (80-90 de grade) motorul porneste la sfert. Aceste simptome sunt discutate pe N forumuri dar nici un raspuns sau rezolvare...EXCLUDEM bujiile incandescente, excludem siguranta de 100A, excludem releul dar nu in totalitate(ar putea fi 1% "decalibrat" incat dupa o anumita temperatura nu mai actioneaza bujiile). Daca scot mufa de la senzorul de temperatura al motorului, pornirea este la fel de buna la orice temperatura, senzorul este nou si verificat. A rezolvat cineva acest caz delicat?
  6. Bernad, spune-mi te rog mai exact, cauza pentru care masina ta pornea greu intre temperaturi, era cauza mecanica sau electrica la pompa? A mea porneste foarte bine la rece dar cand nu e nici cald nici rece motorul, adica daca acul indicator al temperaturii motorului este pe culoarea albastra, din ce in ce mai greu porneste si cu un nor de fum. La mine nu are legatura in ce pozitie sta masina, intre temperaturi la fel face...precizez faptul ca daca scot mufa de la senzorul de temperatura al motorului, porneste la fel de bine ca la rece...aici intru in confuzie si tind sa cred ca de ce ar fi pompa vinovata, daca totusi porneste bine cand scot mufa de la srnzorul de temperatura. Senzorul este nou si testat, isi face treaba...
  7. Pacat ca nu raspunde cineva care a rezolvat aceasta problema. Foarte ciudat este ca la rece porneste super, asta exclude oricare dintre traditionalele cauze enumerate deja de ceilalti colegi, adica releu, siguranta de 100A, sau bujii. La mine toate sunt in regula din moment ce porneste foarte usor la oricat de rece si -18 grade. Ar putea releul sa fie "decalibrat" sa zic asa, incat cred ca nu mai primeste valori exacte de la senzorul de temperatura al motorului, incat nu mai declanseaza bujiile care la randul lor ar facilita pornirea. Mentionez faptul ca daca scot mufa din senzorul de temperatura, in plaja neprielnica de temperatura (acul pe culoarea albastra) , masina porneste NORMAL sau la fel de BINE ca la rece, inconvenientul ca este mufa scoasa este ca termocupla se declanseaza chiar daca doar pentru o secunda senzorul de temperatura pierde conexiunea cu computerul. Cauze?! Senzorul de temperatura este nou, dar fara rezultat.
  8. Salut, desi a trecut foarte mult timp de cand ai postat mesajul, vreau sa spun ca si masina mea (bmw e46 320d 136 cp an 1999) are exact simptomele pe care le spui, oricat de rece ar fi, porneste la sfert. Intre 80-90 de grade nu la fel de bine dar sa zicem multumitor. Problema apare cand motorul nu este nici cald nici rece, cand acul indicator al temperaturii lichidului de racire se afla in zona albastra a ceasului din bord. Porneste greu in aceasta situatie...Ai rezolvat acest caz cumva? Lasa-mi te rog un numar de telefon in caz ca poti sa imi spui mai multe.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.