Jump to content

virus

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW

virus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Salutare! La masina s-au schimbat pe fata bucsile la brate, discurile, placute si tampoane cutie (la motor sunt aproape noi) plus o noua verificare la articulatii, din nou acelasi raspuns: totul este ok. Pe langa toate acestea, surubul de la pivotul mare la bratul drept a mai mers strans inca trei sferturi de tura. Nu am mai folosit masina respectiva prea mult de atunci, insa posibil sa fi scapat de zgomot sau sa se fi diminuat. Nu este de la flanse, alea se aud mai sus, la mine este jos.
  2. Iti dai seama ca si eu imi doresc sa ajung cat mai repede la service, insa pe langa lipsa mea de timp mai intervine si faptul ca mecanicul este foarte aglomerat, iar dupa ce am avut bafta de a mi se monta gresit un ambreiaj + volanta noi la alt service, incerc pe cat posibil sa fac masina intr-un singur loc. Seara linistita.
  3. Suruburi lipsa nu am, insa slabite nu pot sa jur. Discurile si placutele sunt in momentul de fata ate, si nu as fi mers cu ele ovalizate la drum lung, insa initial aveau niste rugina pe o portiune unde statusera placutele lipite pe disc cateva zile deoarece dupa un drum la spalatorie am depozitat masina in garaj si am mers cu alta, rugina despre care am crezut initial ca ar cauza vibratia. Ulterior cand discurile s-au curatat si vibratia a ramas am scos rotile fata si am vazut ca discul din dreapta atinge placutele in etrier pe o portine a rotatiei. Inainte de acest episod nu imi amintesc sa fi cloncanit ceva.
  4. Ma gandeam ca nu cumva cand am franat cu discul ovalizat de s-a resimtit in volan si in intreaga masina sa fi stricat ceva la prinderea placutei in etrier, sau sa se fi slabit etrierul. Este plauzibil asa ceva?
  5. S-a tras de roti ambele dati cand era pe elevator, nu aveau joc. Nu stiu ce relevanta ar putea avea, tot pe dreapta fata am discul de frana usor ovalizat, in oras nu se simte aproape de loc insa pe exterior la franare de la viteze mai mari se simtea in volan. Nu am mers asa decat vreo 100 km. Problema cu zgomotul a aparut la scurt timp dupa sau odata cu ovalizarea discului. Sa fie vreo legatura intre ele? Discurile si placutele noi le am insa nu am avut timp sa ajung la service.
  6. Nu stiu cum sa le verific. Am deschis capota, am apasat masina cu o mana pe trager deasupra farului si una pe oala de la amortizor, facand balans de cateva ori, si nu s-a auzit nimic insa nu stiu daca a fost eficienta metoda mea de testare. La virare pe loc nu scot nici un sunet.
  7. Salutare! E46 le pe care il detin de cativa ani a inceput sa manifeste o problema usor ciudata: la anumite denivelari sau hopuri de dimensiuni mici cum ar fi liniile de tramvai, abordate cu rotile virate, sau oblic cu rotile drepte se aude in partea dreapta fata un CLONC. Acelasi CLONC il aud si cand schimb directia de mers si franez brusc, adica merg cu viteza 1, pun frana, schimb diretia in R si franez brusc, se aude CLONC ul. Dupa pornesc de pe loc inainte si franez brusc, iar acelasi CLONC. Am verificat masina la doi mecanici, pe elevator cu levier, "masina nu are jocuri la articulatii". Ulterior am verificat masina pe stand itp si acelasi rezultat, masina este inchegata, nu are jocuri, este perfecta la pivoti, bucsi, bielete antiruliu, directie, capete de bara. Nu stiu ce sa mai incerc pentru a afla sursa problemei. De asemenea pot sa adaug ca pe drum drept, masina nu scoate nici un sunet la denivelari. Orice parere este binevenita, am inceput sa raman fara idei.
  8. 1) test dyno initial pentru a se stabili daca masina este in parametri de fabrica -> 2) resoftare -> 3) test dyno pentru observarea functionarii cu noul soft. Cai din vorbe poate da oricine, tocmai de asta nu se simt!
  9. Ce presiune turbo, daca nu este secret?
  10. Oare se mai inalta? Masina ta este curios de joasa.
  11. Ieri scrisesem dar cand am editat cred ca din neatentie am sters: Multumesc PYU! Multumesc V@SY! Fara ajutorul vostru cred ca ajungeam sa cumpar alt kit de ambreiaj si sa mai platesc inca o data manopeta pentru o greseala de montaj.
  12. Am revenit cu noutati Luni am fost la service si le-am expus posibilitatea montarii gresite a rulmentului, raspunsul a fost scurt si la obiect: "nu se poate" . Am spus bine, desfacem si daca nu este montat gresit cumpar alt kit de ambreiaj si platesc manopera. Astazi am fost la service si cand au scos cutia ce sa vezi, RULMENTUL MONTAT GRESIT PE DISTANTIERII MARI. Au Asezat corect rulmentul in furca, au montat totul la loc si masina merge normal acum. Aveti si o poza cu rulmentul montat gresit:
  13. Frumoasa! Sa o spatanesti sanatos fara probleme sau incidente!
  14. Rulment cu doua prinderi, avand patru picioare, doua mai lungi, doua mai scurte, cele la fel dispuse pe laturi paralele.
  15. Baieti, cred ca m-am lamurit. Colegul nostru pyu are dreptate. M-am uitat la rulmentul vechi si are intradevar doua pozitii de montaj, mai exact pe niste suporti mai lungi sau mai scurti. Sunt de parere ca rulmentul este montat pe suportii lungi si astfel fiind mai aproape de placa o apasa peste capat, ce parere aveti?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.