Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Mai avem 3 camere disponibile!!! ×

Kragod

Members
  • Posts

    165
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Kragod last won the day on November 20 2023

Kragod had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    G20 330xi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kragod's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

164

Reputation

  1. In fine, mie mi-a placut mult CLA, si cu cele 7 secunde 0-100. Ca si idee, mi s-a parut f rapida in acceleratie 120 km/h pana la 160 km/h de exemplu, clar peste multe masini pe care le depaseam la vitezele alea.
  2. Doar Tesla S P110D, la vremea aia (2019) cea mai rapida electrica. Mi-a venit rau dupa cateva sprinturi, si m-a durut capul jumatate de ora dupa aia, dar singura electrica cu care mi-a fost teama sa o accelerez la maxim a fost acel EQE AMG53. S Plaid nu exista la ora aia, si intre timp nu mai am cea mai buna relatie cu Tesla pentru cateva zile cu S Plaid.
  3. Cea mai agresiva electrica pe care am condus-o a fost un EQE AMG53, a fost peste orice BMW electric condus. Si le-am condus pe toate (mai putin IX3, dar in curand si ala, cand o sa fie disponibil la test).
  4. Am avut CLA EV 250+ o saptamana. M-a impresionat. Am condus cam tot ce e electric pe piata, dar baterie mai eficienta nu prea am intalnit. Am primit-o la 85% baterie, imi arata range de 750 km. Dupa mers pe autostrada 140 km/h, si top 200 km/h, apoi mers prin oras si DN1, am predat-o la 27% range, imi arata 170 km inca. Masina sta f bine pe drum, accelereaza f fluent (nu agresiv ca maj electricelor, e in stilul de condus Mercedes). O sa fie best buy daca isi mentin discounturile mari de acum. Si e mai spatioasa decat ma asteptam (o idee mai mica la interior decat un seria 3 G20), portbagaj f similar. Clar peste Model 3 in ochii mei.
  5. Au doua variante de CLA. Ala de 250+ este 52K pret de lista, dar cred ca cu discount se vor vinde pe la 43-45. Ok, nu sunt 40K, dar nici f departe ( fara rabla).
  6. Mercedes CLA, cu discount de la dealer (pe care sunt dispusi sa il dea).
  7. De ce nu? Ce ma surprinde pentru inceput este ca nu are one pedal drive. Credeam ca e ceva standard la toate EV-urile. Pentru o saptamana cat am avut masina mi s-a parut ca bateria este ok. Masina arata bine, si sta bine pe drum, pentru oras nu ar trebui sa ai probleme. Insa sa stii ca si Inster este foarte spatios, mai mult decat ai crede (doar ca nu prea mai ai portbagaj dupa, insa pentru un drum la supermarket si inapoi ai unde sa pui cumparaturile. Iar bateria la Inster mi s-a parut mai ok decat la Megane - la condus normal tinea mai mult.
  8. Exact. De atunci, de la 25K km nu mi-a mai aparut mesajul, acum are 71k masina.
  9. Le-am facut cand mi le-a cerut masina, aveam garantie, la Proleasing Ploiesti le-am facut. Si da, am avut talpa grea si nu am pus-o in eco pro prea des.
  10. Am eu G20 330Xi, luat de nou din 2019. Am completat de 2 ori pana acum ulei, cate un litru de fiecare data. Odata pe la 15k km parca, si apoi pe la 25k. Acum are 71k km masina, uleiul este normal.
  11. Eu te intreb altceva. Cand esti in sens giratoriu cu model 3, cum semnalizezi? Sau faci cum fac multi posesori de BMW, si nu iti mai bati capul? Intreb pentru ca pt mine asta este cel mai dizgratios cutting cost, sa nu mai ai deloc bete dupa volan, cand nu esti cu volanul drept iti este aproape imposibil sa semnalizezi.
  12. Nici interiorul nu e rau. Tableta aia se poate retrage cu totul in bord, si materialele erau de calitate, dar era trimul cel mai scump, masina era in jur de 135K.
  13. Cybertruck ala nu e asa de mare(lunga) in realitate, dar iti cam trebuie o scara sa te urci in ea. Dar clar nu e pt Europa si normele de siguranta de aici, te intepi 4doar uitandu-te la colturile alea, si chiar sunt ascutite in realitate. In rest va mai pun niste "chinezarii". Si inca doua.
  14. Da, masina este urata pe exterior, mai ales fata. Interiorul nu e chiar asa rau
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.