Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Kragod

Members
  • Posts

    159
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Kragod last won the day on November 20 2023

Kragod had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    G20 330xi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kragod's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

164

Reputation

  1. De ce nu? Ce ma surprinde pentru inceput este ca nu are one pedal drive. Credeam ca e ceva standard la toate EV-urile. Pentru o saptamana cat am avut masina mi s-a parut ca bateria este ok. Masina arata bine, si sta bine pe drum, pentru oras nu ar trebui sa ai probleme. Insa sa stii ca si Inster este foarte spatios, mai mult decat ai crede (doar ca nu prea mai ai portbagaj dupa, insa pentru un drum la supermarket si inapoi ai unde sa pui cumparaturile. Iar bateria la Inster mi s-a parut mai ok decat la Megane - la condus normal tinea mai mult.
  2. Exact. De atunci, de la 25K km nu mi-a mai aparut mesajul, acum are 71k masina.
  3. Le-am facut cand mi le-a cerut masina, aveam garantie, la Proleasing Ploiesti le-am facut. Si da, am avut talpa grea si nu am pus-o in eco pro prea des.
  4. Am eu G20 330Xi, luat de nou din 2019. Am completat de 2 ori pana acum ulei, cate un litru de fiecare data. Odata pe la 15k km parca, si apoi pe la 25k. Acum are 71k km masina, uleiul este normal.
  5. Eu te intreb altceva. Cand esti in sens giratoriu cu model 3, cum semnalizezi? Sau faci cum fac multi posesori de BMW, si nu iti mai bati capul? Intreb pentru ca pt mine asta este cel mai dizgratios cutting cost, sa nu mai ai deloc bete dupa volan, cand nu esti cu volanul drept iti este aproape imposibil sa semnalizezi.
  6. Nici interiorul nu e rau. Tableta aia se poate retrage cu totul in bord, si materialele erau de calitate, dar era trimul cel mai scump, masina era in jur de 135K.
  7. Cybertruck ala nu e asa de mare(lunga) in realitate, dar iti cam trebuie o scara sa te urci in ea. Dar clar nu e pt Europa si normele de siguranta de aici, te intepi 4doar uitandu-te la colturile alea, si chiar sunt ascutite in realitate. In rest va mai pun niste "chinezarii". Si inca doua.
  8. Da, masina este urata pe exterior, mai ales fata. Interiorul nu e chiar asa rau
  9. Hai cam am condus-o si pe asta vreo 2 zile. La viteze mari nu simti deloc, e aspirator de permise. M-am jucat si cu usa care se deschide singura, e amuzant. Range surprinzator de bun, dar evident c la viteze mari se duce cam repejor bateria.
  10. Ambele Ioniq (5 si 6) sunt intr-adevar f spatioase si se conduc bine. Ce este de neinteles in schimb este cum nu ai Android auto/Apple car play wireless in anul 2024. Cum dracu ai atata tehnologie dar iti trebuie fir sa poti avea aplicatia? Absolut hilar. Sa nu mai spun ca la pretul asta "bun" de 35K mai tre sa pui niste banuti sa iti iei fir de telefon
  11. La mine oglinda e cu pliere automata dar fara unghi mort si era undeva pe la 450 de lei modulul. Nu m-a interesat neaparat cat era, ca a fost aprobat in ultima zi de garantie a masinii ( nu vroiau initial). Modulul se afla in oglinda, dar nu stiu sa iti spun exact cum arata sau unde e amplasat, nu sunt mecanic si nu ma pricep. Sugerez sa iei unul nou, mai ales ca e o problema cunoscuta risti sa iei unul SH si sa o iei de la capat. Oricum, dupa ce rezolvi, cand mai speli masina iti sugerez sa nu mai dai cu presiune in zona oglinzilor (tu sau cine o spala) pentru ca asa creste riscul sa se infiltreze apa pe langa capac. Mie mi s-a bulit dupa 3 ani (masina luata de noua) dupa ce cel care a spalat-o a insistat pe la oglinzi ca era mai murdara.
  12. E modulul cu siguranta, este o binecunoscuta problema a G20 (e plin pe forumuri dedicate de ani de zile). Se schimba pe garantie sau alternativ modulul nu este asa scump. Motivul este de obicei ca se infiktreaza apa si arde modulul, ceea ce face ca oglinda sa "moara" pur si simplu.
  13. Nu, chiar a fost viscol si nu puteai sa iesi din oras. Seara era chiar placut, dimineata era plin de zapada si viscol, te cam lua pe sus. La ora asta nu mai ninge si nici nu mai bate vantul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.