
rogeralbu
Members-
Posts
36 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
f11
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
rogeralbu's Achievements
-
salut, am rezolvat pb din fericire, dupa ce am schimbat la ea baterie, ulei cutie, joystick, plus vreo 4 mecanici care s au bagat. astfel, la mine era de la cablaje, anume pt- can 2. asa aparea si pe diagnoze. niste fire erau tensionate intre cutie si motor. posibil le a tras dorel cd a montat inapoi scutul. aceste fire au fost de fapt reparatia, ele faceau scurt. asa ca mi le a indreptat, izolat si mi a predat masina ca in zilele ei bune. cred ca se poate inchide topic ms
-
buna ziua, ma lovesc de o eroare drivetrain malfunction recurenta la masina mea, - 520, f11, din 2016, ce are 232000 km. in decembrie 2024 apare martor bord galben check engine, apoi drivetrain problem pe ecran navigatie, full performance not available. se pune tester la service, se inlocuieste senzor nox . dupa cca 1 spt apare iar martor in bord si la service se curata pe rampa senzor presiune turbo dedesubtul masinii fara alta interventie. masina merge f ok pana la finalul lui februarie cand, dupa cateva zile de stat sub nameti e dezapezita si iese din zapada dupa cca 5 min de incercari inainte inapoi. dupa 1 zi apare iar martor bord galben check engine, drivetrain problem cu galben dar imediat si ceva nou - cu rosu, pe ecran navigatie, transmission overheat. aceste pb apar la decelerare mai ales cd masina se opreste sau ia viraje la 90 grade spre dreapta. cea de overheating transmission pe ecran navigatie apare chiar cd stationam, tocmai parcasem. merg la service, se schimba uleiul din cutia de viteze cu kit zf alb-albastru, 7 litri. asist la schimb, ulei vechi destul de negru la inceput, apoi se face nivel cu masina pe elevator, dar dupa o zi reapare martor bord galben si drivetrain problem. revenit la service se pune tester si reiese aceasta eroare "4209A4: Temperature stage 3 exceded Avand in vedere ca nu s au rezolvat erorile desi s a schimbat uleiul- am dus o la zf faur, unde au indicat o pb electrica nu mecanica, cu recomandare schimbare joystick. Am schimbat si bateria care era din 2016, apoi am schimbat joystick. Dupa ce s-a pus joystick nou masina a mers perfect 2 zile si iar a aparut cu rosu transmission overheating resp drivetrain malfunction. s-a mai curatat si radiatorul care era plin de frunze, dar tot asa, masina dupa 1-2 zile intra in drivetrain malfunction . problema in esenta apare cam la 10 minute, la 2-3 km de la pornire, fix cand temperatura uleiului in bord e 70 grade , apare drivetrain pe navi si eu tb sa dau ok, apoi aprinde becul in bord check engine. Dar masina merge, schimba vitezele ok, trage. De 2 ori, cand aveam in bord martor aprins si aparea pe navi overheating , am mers direct la service si a masurat temp uleiului din cutie in 2 zile diferite dupa rulare cam 10 km. Era 80-90 grade. Si daca tot am fost cu ea la doctor s-a mai descoperit un scurt pe confort access la manerul usii soferului, s-a dezactivat senzorul acolo. serviceul la care merg de regula a opinat acum sa schimbam termostat cutie viteze, am gasit unul dar totusi ma gd sa nu fie o problema de cablaj. va indic mai jos erorile cele mai des aparute la diagnoza 4209A4: Temperature stage 3 exceded cf0486 egs: pt-can2 line fault electrical fault Recomandare de la Bmw e verificare sistem Pt-can 2 Intre joystick si cutie, drept pentru care avem nevoie de un electrician auto priceput la aceste probleme. multumesc anticipat pentru orice sugestie
-
Salut, asa e doar se armeaza cumva frana nu se opreste insa singura
-
salut tuturor, fiind de mare folos pentru mine sfaturile primite aici la achizitia primului bmw, in 2017, prezint si masina luata acum. in esenta, f 11, 2016, achizitie dealer bmw germania. 160 k km, de la cumparare am mmai facut vreo 4000- incl drumul din germania pana la bucuresti. pret, in masura in care e relevant, 17700 brut, incl numere zoll. doream tot un f31, am observat ca se vand repede, din 3 masini dorite una deja era vanduta dar anuntul inca pe site, celelalte 2 date aproape imediat. asa ca discutand cu dealerul mi a prezentat actuala f11, si am decis s-o iau. cumva am zis sa mai schimb - desi treiarul imi placea. nu regret trecerea la 5 insa. impresii - nu e asa mare cum credeam, f ok si pentru aglomeratia din bucuresti. clar mai spatioasa, cumva mai bine inchegata. totusi, comparativ cu treiarul, se simte masa, e mai putin agila. intre optiunile pe care nu le aveam la f31 si acum sunt - acc si hifi mi se par cele mai faine. as avea si o intrebare, ma rog cateva. -optiunea acc stiu cum merge daca activez tempomat - totusi, daca nu e activ tempomat, apare la apropierea de masina din fata o pictograma rosie care avertizeaza la coliziune. oare masina franeaza singura daca te apropii prea tare? sau doar tiuie si te avertizeaza sa franezi tu? -ref motor, e b47. asta nu ar trebui sa mai aibe probleme distributie. eu nici la treiar nu am avut atare pb, dar intreb pe cei care au b47 daca mai are rost acea discutie ref lant etc. -ii schimb ulei marti. pot pune bmw original ll 04 la reprezentanta. un amic mecanic insista pt motul 5w30. merita sa trec la acest motul? pun vin daca e necesar pt raspuns la optiunea cu acc. WBA5L31070G483715 incerc sa adaug poze, macar cateva all the best
-
n am cautat G, clar bugetul era mai mare aici, f ul actual a fost 17 000 eur brut, incl numere rosii. am luat o pe asta pt ca avea dotarile dorite, mai ales hi fi si acc, si mi a oferit o dealer dupa ce masina pe care o doreeam initial s a vandut f repede. overall imi place, nu e asa mare cum credeam pt drumurile din bucuresti.
-
buna tuturor, am revazut cu drag posturile de la achizitie. am avut masina 4 ani fix, am vandut o catre un amic fix in starea luata, i am mai pus doar boxe mici tweeter. am mers cu ea cca 100000 km in acesti 4 ani, am dat o la 205000. nu am avut cu ea nicio pb, a mers perfect. singura problema - simering grup spate rezolvat anul trecut la cca 180000 km. am dat o pentru a lua alta, tot BMW, dar desi doream serie 3 am luat pana la urma un f11, tot din germania, tot dealer bm. sper sa i deschid si celei noi un topic. imi place mult si 5 ul, dar parca prima avea alt zvac si fiind prima are un loc aparte pentru mine
-
salut. nu stiu dc mai e acum valabil dar am facut revizie la reprezentanta in jan cu 1150 lei incl tva. mi se pare f ok, au facut si regenerare clima nacesti bani. ref distributie, eu as schimba doar daca s probleme. ref ulei cutie, si pe mine m a pus pe ganduri dar bmw zice ca e lifetime. a mea are 130 k acum, si chiar cer sfat daca e indicat sa i schimb uleiul din cutie
-
buna ziua tuturor, revin dupa lunga perioada in care s a intamplat cam asa -casco am facut la omniasig, uleiul l am schimbat in vara inaintea unui drum lung. am fost cu masina pana la londra si inapoi, cu ocol la revenire in nordul germaniei si polonia. comportat admirabil. nicio pb, viteza maxima atinsa undeva in ungaria, cam 200. in rest am mers linistit, n am forjat o. cateva concedii in tara de atunci, nu multe, nici putine, cam 4. de cand am luat o am facut cu ea 16 k km, incl drumul spre tara din germania si acest tur lung pana in uk. i am pus pe faza scurta becuri philips racing vision, sensibil mai bune decat alea standard. urmeaza sa merg in februarie din nou pana in uk si retur, cu halte de aceasta data in franta si austria. dar pana atunci ma gandesc sa i fac urmatoarele: -sa i pun un carlig pentru biciclete. avem toti bici, 2 adulti si 2 copii. ce carlig recomandati si ce suport biciclete? - doresc sa i upgradez sistemul audio. am vazut pe net ceva care se cheama sistem alpine. in esenta i se pun boxe mici intra portierele fata si parbriz. stiti ceva mai bun, sau pe cineva care face asta? -enfin, voiam sa i pun xenon dar am renuntat momentan, pare complicat si scump si ultima intrebare, merita remaparea? inteleg ca stage 1 e un update de soft in fapt. multumesc tuturor si ganduri bune r
-
buna tuturor, am revenit home acum dupa concediu..masina are de cand am luat o 5500 km..dar a stat 2 luni parcata in curte , eu fiind plecat.. intr un cuvant, acum am mers pe valea oltului spre sibiu, umblat prin zona cam 8 zile..revenit pe fagaras, transfagarasan. masina comportat admirabil, imi place tinuta drum si tot..atat ca e cam zgomotoasa la viteze mari, cam de la 150 in sus..consum dat de computer bord 6,2 all trip. ce am observat - mi s a aprins senzor presiune scazuta roata st fata-verificat la petrom si aveam 1.6 presiune pe st fata si st spate, respectiv 1.9 pe dr..se pare ca a pierdut presiune in 5500 km cat are de cd am luat o..acum are 2.3 peste tot..sper ca este ok asa.. am 2 intrebari. -prima ref casco. am oferta asirom cu 100 eur fransiza, 780 euro anual. am si omniasig, tot 100 eur fransiza, dar 900 eur anual. merita mai mult omniasigul? -a doua - cf computer bord revizie incl schimb ulei facem peste 14000 km - e model cu schimb la 30k. avand in vedere ca saptamana viitoare plec drum lung cu ea- ajung in uk si retur, cu halta in polonia la intoarcere ca sa zic asa, as face cam 6000 km etapa asta. daca merg pe ce zice bmw nu i fac nimic, pot insa sa i fac schimb ulei si filtru (probabil filtru motorina?) in cazul din urma, ce ulei trebuie sa iau? mi ar fi buna marca si codul, am vazut unele cu 40, altele 50w sau asa ceva -last but not least, nu am roata rezerva. mergand drum lung, m am gd sa iau o roata de iarna cu tot cu janta la mine si un cric si levier de la cealalta masina. vi se pare ok? ma gandesc ca daca se sparge roata sa pot merge pana la un service, sa nu chem platforma.. multumesc tuturor si drumuri bune
-
salut prima masina pe care o voiam ca optiune nu era atunci gata ..ci la service bmw pt revizie samd.. am primit telefon de la dealer azi, a venit, ea este https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=244569856 o pun aici pt ca mi se paruse geniala. daca sotia mea ar vrea tot bmw dreier, as lua o eu.. dealerul e de la cca 100 km nord de koeln. il cheama viktor. nu i fac reclama, nu am de ce..dar mi ar placea sa o ia un roman..de verificat vin am facut asta deja eu atunci, tot ce s a facut la ea e la bmw hamburg. e mai dotata ca a mea, xenon, trapa si mai ales e 320. nu are insa garantie, tipul nu e dealer oficial bmw, ci are un service mic offtopic, dar poate cineva e din zona si stie.. se doreste o casa saseasca, zona brasov cel mai bine dar si mures, si sibiu..ideal curte cat mai mare..ideal casa la strada si acareturi/sura/bucatarie vara..nici nu conteaza f mult starea tehnica a casei..dar sa fie saseasca, si in sat cu cetati sasesti, de gen biertan, mosna, bod, viscri..ceva de gen. este poate vreun coleg dintre voi de acolo? sau are bunici/prieteni /dusmani? destinatia intentionata este de casa vacanta si de ce nu un gen de boutique hotel, desi e mult spus..un spatiu de cazare pt cei care apreciaza..si pe aici chiar sunt.. multumesc tuturor r
-
salut, eu mi am luat acum cca 1 luna masina din germ. nici dealerii, nici autohus nu prea negociaza..de ex eu am luat de la bmw, au dat set cauciuc + jante si covorase si alte optionale nu f scumpe..dar nu au lasat la cash ca sa zic asa.. avantaje reprezentante - n ai pb cu tva ramburs dupa ce o iei..dealerii mici pot fi problematici in acest pct.. alt avantaj dealer - poti lua garantie de 1 sau 2 ani. dezavantaj dealer-masinile nu s chiar cele mai dotate pt ca ei ruleaza mai ales buy back de la firme mari. alt avantaj dealeri e ca vand in general cu garatie masini cu km verificati, se trec pe factura si se pot certifica la orice bmw. bafta
-
multumesc mult pt gandul bun
-
Hello all, cum azi am inscris o definitiv, am zis sa i deschid si aici un topic, cel de la sfaturi achizitie ajutandu ma mult in luarea deciziei. benzina doream, dar am renuntat cd am vz ca nu gasesc si ce gasisem ori nu mi a placut ref dotari, ori s a vandut aproape imediat.. in esenta, 318 d break, aprilie 2014, 107.000 km, revizii clean doar bmw. Achizitie pe srl de la dealer bmw koln, cu returnare TVA-asta a fost un aspect care m a incurcat un pic, deoarece gasisem la privati variante f misto. Intre dotarile pe care le consider importante - piele Dakota venetto beige interior, tempomat, navigatie, climatronic, speed limit info, automata, incalz scaune, hi fi, scaune sport, pachet lumini, garantie bmw europlus 1 an. http://i63.tinypic.com/256qjxj.jpg http://i63.tinypic.com/ok1uvb.jpg http://i65.tinypic.com/dmdx5v.jpg http://i65.tinypic.com/2dhipn9.jpg