Jump to content

cta

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    525tds

cta's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Scuze ca te-am dus in eroare imi trebuie doar motorasul VVT cu codurile de mai sus pentru tipul de ECU cumparat zi-mi te rog un pret
  2. Am primit ecu si e ok imi poti da niste preturi pentru un motoras vvt cod 400 210 004 001 / 7 509 295 07 / 04.44.3.1 si senzorul de la el as vrea daca se poate preturi separate la motor si senzor, ai idee daca se poate masura motorasul ? de invartit se invarte dar tot am eroare pe el cand il cuplez ai limiteaza tensiunea ecu.
  3. Deci aveti pana la urma modelul care imi trebuie? la 300lei?
  4. Cumpar ECU motor pentru un e46 motorizare 1.8i fabricatie 11.2004 in principiu nu am nevoie de tot kitul de pornire pentru ca am unde sa rezolv problema porniri, ma intereseaza un pret pentru cine are asa ceva de vanzare. Model BOSCH 0 261 208 388 DME 7 541 459 KS70145 MOTORSTEUERGERAET 7546322
  5. Ok multumesc de ajutor te voi contacta telefonic.
  6. As cumparao nou dar pretul ei este exagerat de mare si o garantie de 100% ca senzorul meu e defect nu am asa ca as opta pentru ceva sh daca vanzatorul stie ca senzorul pe care il are e 100% functional, pretul este fix? se mai poate negocia putin in sensul ca in acesti 200lei sa intre si transportul pana in Ploiesti.
  7. cta

    Probleme motor VVT

    Multumesc de sfaturi, stiu ca modelul meu de motorizare are comanda la motoras vvt direct din ecu, cand am luat masina avea eroare pe ax came admisie am schimbat senzoarul si nu a mai aparut, se verifica greu distributia daca e sarita de la punct? Am sa schimb senzorul de la vvt cum este recomandat nou sau e ok si sh? La mine motorul de la vvt primeste comanda la pornirea motorului sa imi deschida supapele la maxim in loc sa le inchida la minim din aceasta cauza imi invarte mai mult la pornire ca sa fiu sigur am facut un test am rotit de axul motorasului pana cand supapele sa fie inchise la minim am reasamblat totul la loc si masina surpriza a pornit la sfert de chieie, deci motorasul vvt primeste comenzi eronate, din aceasta cauza suspectez senzorul vvt.
  8. ce garantie am ca este perfect functional?
  9. cta

    Probleme motor VVT

    -poate influenta distributia [daca e sarita de la punct] sistemul vvt? in sensul sa am eroare pe vvt din cauza distributie? -eu am mai facut teste si am observat ca motorul de la vvt este functional deci tensiunea pe el e ok, in schimb am mari dubi la senzorul de la vvt si distributie, as schimba senzorul fara mari batai de cap dar nou este destul de scump si imi este frica sa nu il iau degeaba va intreb merita cumparat sh acest senzor?
  10. Cumpar Eccentric Shaft Sensor sau in traducere Senzor ax excentric pentru un motor de 1.8i masina este fabricatie 11.2004 iar tipul de motor este N46B18A, codul piesei pe original este Producator: VDO Cod producator: S119564001Z Daca are cineva nou sau sh astept oferte de preturi.
  11. cta

    Probleme motor VVT

    Poate afecta sistemul VVT la pornirea la rece sau la cald masina, din ce am citit in cazul in care nu iti functioneaza VVT masina va consuma mai mult si va pierde din putere.
  12. cta

    Probleme motor VVT

    Salutare la toti colegi de pe forum, detin un BMW E46 316ti compact tip motor N46B18A si de cand am luat masina avea in bord aprins martorul cel galben in forma de motor iar masina indiferent de temperatura motorului pornea greu si cu rateuri cateodata, ca sa ai usurez pornirea ai dadeam 2,3 chei scurte. Am schimbat la ea buji ngk, si un senzor axa cu came aveam eroare si pe el pana sa il schimb, masina sa mai inbunatatit cu pornirea dar nu foarte mult. Am pus testarul pe ea si am 2 erori 2A61 si 2A67 toate referinduse la motorul valvetronic, erorile nu se pot sterge sunt permanente. Ca si teste am verificat tensiunea pe vvt si am 4v constant maxim 4.7 orce as face la masina tensiune nu creste si nu scade, luminatima ce e de facut ce tensiune ar trebui sa am cum sa o masor, eventual exista vreun releu sau siguranta pentru motorul vvt, la motorizarea mea comanda pentru vvt pleaca direct din ecu, nu am separat calculator pentru vvt. Nu vreau nici sa cumpar piese aiurea.
  13. Sunt nefericitul propietar de bmw e46 care a fost pradat de hoti si mau lasat fara un capac, {carcasa} de pe partea soferului de la oglinda, deci ma intereseaza sa cumpar unul de preferat gri metalizat sa aiba toate clemele intacte, ma puteti contacta ori aici ori la 0721344001, daca pretul este bun iau si perechia stanga dreapta, masina e fabricatie 2000.
  14. La mine sa rezolvat problema cu pornirea grea la cald relativ simplu, sa legat un fir de la mufa unui senzor situat pe langa filtru de ulei nu stiu ce rol sau cum se numeste acel senzor, la mufa care intra in releul de buji prin sectionarea taierea tot a unui fir al mufei si legarea firului care vine de la acel senzor, e prin aceasta operatiune va aparea pe tester ca ai releul buji defect in realitate nu e asa posibil acel fir sectionat sa fie comanda de la ecu-releu buji daca relipesc firul de la mufa releu buji la loc imi dispare eroarea ca fiind relui defect, sunt sigur ca daca faceti si voi acesta operatiune simpla rezolvati toate problemele cu pornirea la cald, eu merg cu masina asa modificata de cateva luni bune si nu au aparut alte erori sau nefunctionari ale masini.Cand se va incalzi voi face si ceva poze cu acesta modificare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.