Jump to content

Al3dHell

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d e90 163cp automat 2006

Al3dHell's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare! Este vorba despre un e90 m47 '06. Acum 3 ani am fost cu masina undeva si am oprit-o si am lasat-o 30min oprita. Dupa am pornit-o am pus-o pe R si am dat inapoi 4m si mi-a murit motorul. Am fost putin uimit ca mi-a murit motorul.. Stiam ca nu moare asa usor la automate. Cand am ajuns acasa i-am pus diagnoza si a dat 5 erori: glow plug module si 4 erori pe fiecare bujie. Am schimbat bujiile si releul cu alte noi de la BERU si nu a mai dat erori. Dar dupa 1 an a inceput sa imi dea iar erorile.. Am gasit pe internet cum se repara releul si le-am reparat pe cele doua. Le-am verificat inainte sa fiu sigur ca sunt duse cu un multimetru si erau. Le-am "reparat" si m-au tinut cateva saptamani. Dupa am cumparat alt releu tot de la Beru si ma tinut aproape 3 luni. Si de cateva luni bune merg cu releul ars.. Nu am avut probleme cu pornirile la rece si nici cu regenerarile. Dar recent mi-a murit iar motorul. Si are momente cand da sa moara cand plec de pe loc si virez volanul. Cum as putea sa rezolv aceasta problema? Mentionez ca masina nu are alte erori, decat cele 5 : glow plug si 4erori pe buji. Are ceva daca ma duc in continuare cu releul ars? Si care ii este rolul? Cu ce ma influenteaza daca este ars? Multumesc!
  2. Mașina -> BMW 320d E90 M47 ‘06 stage 1. Am schimbat injectoarele ca aveau valori prea mari și consum mare.Am ales sa iau 4 injectoare de E60 530d. Sunt aceleași injectoare și au același cod. In ziua in care sa schimb injectoarele am fost pana undeva și mașina avea putere. Am pus injectoarele pe mașina și le-am codat. Am pornit mașina și am verificat sa văd dacă are ceva eroare. Nu a luat nici o eroare. Așa ca am zis sa fac o tura sa văd dacă merge ok. Și masina era complet moarta. Apăs pedala pana jos și nimic… Fumez o tigara pana se turează pana la 4000rpm. Am mers acasa și am băgat diagnoza sa văd parametri live. Injector volume: ~60mg ( ca și înainte sa schimb injectoarele ) Boost pressure, actual value: ~2100 mbar Boost pressure, target value: ~ 2600 mbar Am rămas masca.. Am verificat turbina de joc și are puțin sus-jos dreapta-stânga , înainte-înapoi nu are. Masina nu are nici o eroare. Ce poate sa fie oare de vina?
  3. Salutare băieți! Am și eu câteva întrebari. Îi normal cum face injectorul in videoclip? Și ce rol are ? Și dacă e blocat , adică nu culiseaza sus-jos ce înseamnă? Mulțumesc!
  4. Salutare bĂŁieți! Mașina BMW 320d E90 M47 automat din 2006. Cum pot verifica dacĂŁ sonda lambda e anulatĂŁ din soft? Mașina nu are erori. Si pe inpa la live data nu dĂŁ nimic legat de sonda lambda. Cum pot fi sigur daca e anulat sau nu din soft? O zi fainĂŁ!
  5. Salutare bĂŁieți! Mașina este un BMW 320d E90 M47 automat din 2006. Țin sĂŁ precizez cĂŁ i sa fĂŁcut revizia acum 5-6000km și nu are nicio eroare pe diagnozĂŁ. Ăn IDrive ĂŽmi aratĂŁ consum de 12 , dar fĂŁcând un calcul de consum real mașina a consumat 11 litri ĂŽn 71,4km , adicĂŁ ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ consumĂŁ 15.5L la 100 de km. Știu cĂŁ pe toate BMW-urile nu indicĂŁ corect consumul. De asta am vrut sĂŁ fac acest calcul și sĂŁ aflu. Mașina merge cam numai prin oraș , dar nu se merge cu ea bara la bara sau doar kickdown. Mai ales dimineața , o pornesc și o las sĂŁ se ĂŽncalzeascĂŁ , iar pe șosea când ma duc la lucru sunt singur. Am vĂŁzut pe mai multe postĂŁri cĂŁ multe persoane le consumĂŁ pe la 10 ĂŽn oraș. Care ar putea fi cauzele unui consum mai mare , ținând cont ca nu sunt oscilații la relanti , nu scoate fum , nu are erori , nu are lipsa de putere. O zi frumoasĂŁ!
  6. Salutare bĂŁieți! MașinĂŁ -> BMW 320d E90 M47 '06 AstĂŁzi am schimbat garnitura de la pompa vaccum ulei și nu am știut cum exact sĂŁ o dau jos. DupĂŁ cum se vede ĂŽn prima pozĂŁ am dat jos capacul și am tras de acolo forțat creezând ca o sĂŁ iasĂŁ, a ieșit dar sa rupt douĂŁ bucĂŁți din capĂŁtul acelui ax din plastic din capĂŁt. Ax-ul stĂŁ acolo , nu cred cĂŁ poate sĂŁ iasĂŁ ca nu e ruptĂŁ toatĂŁ marginea. Chestia e cĂŁ ax-ul respectiv din plastic ce rol are? Ăn ce directie se ĂŽnvârte? Credeți cĂŁ dacĂŁ e rupt cum am colorat cu roșu ĂŽn poza doi , se poate rupe singur mai mult? AdicĂŁ nu e recomandat sĂŁ mĂŁ duc cu mașina și trebuie sĂŁ-l schimb? Sau cât timp a intrat acolo și stĂŁ , merge ĂŽncontinuare? Am fost cu mașina 2-3 km fĂŁrĂŁ probleme. O zi frumoasĂŁ! POZELE : https://imgur.com/a/2y9pLWz
  7. Salutare bĂŁieți! Dețin un bmw 320d e90 M47 2006 și am nevoie de informații legate de compresorul ac. Când ac este oprit , partea exterioara unde calcĂŁ cureaua trebuie sĂŁ se roteascĂŁ și interiorul ( mijlocul ) trebuie sĂŁ nu se miște? Sau trebuie sĂŁ se roteascĂŁ interiorul indiferent dacĂŁ este oprit sau pornit ac-ul? CĂŁ la mine indiferent dacĂŁ pornesc ac-ul sau nu, interiorul și exteriorul se rotesc ĂŽncontinuu. Am cĂŁutat și cam toate compresoarele de pe bmw au ambreiaj. Deci și M47 320d 2006 are ambreiaj? AdicĂŁ trebuie sĂŁ se roteascĂŁ interiorul când nu este pornit ac-ul? Și dacĂŁ e dus , adicĂŁ când nu e pornit ac-ul se rotește exteriorul , dar și interiorul , ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ trebuie schimbat ambreiajul? O zi frumoasĂŁ!
  8. Salutare bĂŁieți! Dețin un BMW 320d e90 M47 și ĂŽn ultimii 2 ani aproape zilnic primesc aceași eroare pe diagnozĂŁ. Este vorba de eroarea aceasta: 003EED DDE: Power management, closed-circuit current violation Nu am gĂŁsit nici unde pe cineva sĂŁ aibĂŁ aceeași problemĂŁ ca și mine. Am gasit pe un forum de polonezi pe cineva care ar fi avut aceași eroare , el a spus cĂŁ a schimbat IBS-ul și i-a dispĂŁrut eroarea. Am schimbat 3 IBS-uri ( test ) farĂŁ sĂŁ rezolv nimic. MĂŁ poate ajuta cineva cu ceva informații ? Sau fizic sunt din Timișoara. Și acum 2 sĂŁptĂŁmâni am schimbat releul , deoarece a dat eroare pe fiecare bujie ( bujiile le-am schimbat in noiembrie 2019 ). DupĂŁ ce am schimbat releul ( sh original , fostul relul al ei ) cu altul de la beru care era din 2018, la ars și pe ĂŁsta. Acum l-am reparat pe cel original si l-am pus ĂŽnapoi sâmbĂŁta trecutĂŁ și momentan nu mai dĂŁ. Cum pot sĂŁ scap o datĂŁ de eroarea asta? Mulțumesc!
  9. Salutare ! Masina e un e90 din 2006 si fostul proprietar i-a pus cic mic din 2011, versiunea actuala e East Europe Motion 2015 pe masina . Am facut rost de harta si de fsc code , am bagat usb-ul cu harta in masina imi da sa bag fsc code-ul , il bag si nu imi arata nimic.. Am mai incercat inainte cu un alt code ( am pus din greseala premium in loc de motion ) si mi-a dat incorrect code. Am mai vorbit cu persoane si mi-au spus sa apas pe options la idrive controller si ar trebui sa imi apare undeva Update progress , nu am momentan cic idrive controller. Si mi s-a spus sa ma duc cu masina la un drum de o ora , idee e ca viteza sa fie de peste 10 km/h. Oare o sa mearga sau ma duc degeaba? Donor VIN : F199030
  10. Vin si eu cu harti pentru Motion: EU_West_MOTION_2021.torrent https://mega.nz/file/h5YHzQAa#REQJKzOxSbghf91gGt5DpYs-HA7BsRF2RgaICMgunRI EU_East_MOTION_2021.torrent https://mega.nz/file/EogH2Rpb#MEBP5sYg5hbi1yQCip-o1BbHcc9C_8d23THg2iNlWJY
  11. Salutare ! Am facut si eu retrofit pana la urma , dar sunt confuz momentan. Eu am Road Map Europe West Motion. Asta inseamna ca trebuie sa descarc Road Map Europe East MOTION 2020 sau pot Road Map Europe East PREMIUM (USB) 2021?
  12. Salutare ! Detin un bmw 320d e90 2.0d M47 163cp din 2006 de cand am luat masina motorul se aude la fel. Piesele principale ex.Turbo, EGR, Injectoare,DPF, Accesorii sunt in stare perfecta. Dar mergand la mai multi mecanici si la cei care se ocupa cu diagnoze, cat si cei care detin acest motor mi-au spus ca motorul la relanti se aude foarte bine , dar cand il turez pe loc si in mers se aude mai tare decat ar trebuii, se aude mai gros. Masina are toate piesele de 320d M47 nu de pe alte modele... Si in mers se aude se aude zgomot mare in interior. Ce ar putea fi?
  13. Salutare ! Detin un bmw 320d e90 2.0d 163cp M47 automat din 2006 și de ieri masina face un șuierat când accelerez tare de pe loc. DacĂŁ las masina la relativ mergând și apas accelerația tare ( kickdown ) șuierĂŁ o secunda și dupĂŁ dispare, la turații mai mari sau la viteze mai mari nu șuierĂŁtoare. DacĂŁ stau pe loc pe P/N și accelerez tot nu se aude nimic..Țin sa menționez ca masina nu si-a pierdut din putere baga 2.4 și nu are erori. Care ar putea fi cauzele ??
  14. Salutare ! Am un bmw 320d e90 M47 din 2006 și nu stiu care ĂŽi ordinea barilor de torsiune. Am incercuit in poza locul unde intra barile dar nu stiu care vine deasupra si care vine sub. Poza : https://m.imgur.com/gallery/7aoFfP7
  15. Salut ! Am un BMW 320d e90 din 2006 care a avut ibs-ul ars dupĂŁ ce am vorbit cu mai multe persoane am decis sĂŁ ĂŽl schimb ca am inteles ca poate cauza multe probleme. DupĂŁ ce l-am pus pe masina si am pornit masina am mers cu ea la o turĂŁ si am ramas surprins pentru ca masina trĂŁgea altfel avea mai multa putere. O am de un an și câteva luni si niciodata nu a mers asa. O avea ibs-ul ceva legĂŁtura cu puterea mașinii ? O limita sau?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.