Jump to content

ionut02

Members
  • Posts

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ionut02 last won the day on January 2 2021

ionut02 had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318I N42B20A

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ionut02's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

8

Reputation

  1. 3L diesel dacă vrei solid daca vrei benzina m54b25
  2. as merge pe e90 numai din cauza faptului ca este mai nou. ca și dinamica mi se par la fel, mai ok e90 ca e puțin mai updatat la interior. acum depinde care îți place mai mult. 2.2 de pe e46 da, motoarele de pe e90 am văzut ca vin cu vvt. Dacă vrei e90 iei lci n47 ii faci distribuția și nu ai stres de ea.
  3. deci nu sunt singurul :)) cred ca singura varianta buna ar fi un 3.0
  4. Salut. Vreau sa fac swap de la 2.0VVT la 2.2 m54. Ceva sfaturi legate de service/mecanic pt swap? Multumesc.
  5. Da știu ce spui. Ideea e ca 2.2 pot sa îl omologhez, asta ma atrage mai mult la el.
  6. Mai grav. Bloc motor fisurat intre cil 1-2 Cumpar m54b22!
  7. sfat după câți bani am băgat in vvt ca am auzit de la unu și de la altu ca nu sunt așa rele pe cum se zic și am ajuns tot la vorbele lor! oricum l ai întreține este o pușca de motor!
  8. mai pune ceva la impozit asigurare și ia ți 2.5
  9. edit: compresie 0 cilindru 1-2. Recomandări pt rectificat chiulasa?
  10. Salut! Am câteva probleme cu un n42, poate cineva s-a mai lovit de ele și poate oferi niște sfaturi pertinente. Problema in cauza: mașina nu mai functioneaza corect, rateuri cilindrul 1 2 uneori și 3. Clar ca nu isi tine ralantiul. Pe tester missfire cyl 1 2. Cyl 3 numai uneori. Am schimbat bobinele între ele și eroarea nu se schimba rămâne aceeași. Atasez și o poza de la diagnoza, codurile și erorile se tot schimba. Cea care rămâne întotdeauna este missfire cilindrul 1,2. Inainte de asta mașina scotea niște sunete ca de avans pt cine cunoaste. Un ronțăit/zdrăngănit numai când era subturata. Dar mașina mergea, avea mici întreruperi insesizabile pt cine nu cunoștea mersul mașinii. Ce s-a întâmplat acum, am accelerat mai tare sa ajung la o viteza optima, timp in care acel zgomot metalic se auzea foarte tare și persistent după care s a intrerupt brusc și mașina a intrat in avarie, rezultat: mers in 2-3 cilindrii, adica aproape nu mergea. se oprea cam instantaneu. Dacă cineva stie vreo cauza as aprecia un răspuns. Am încercat sa schimb bujiile, de 3 ori. și cu ngk și cu bosch și cu denso. problema persista. Am împrumutat 2 bobine de pe alta mașina, problema persista, aceleași coduri de eroare pe cil 1 2 rar pe 3. Inainte cu 10 km de aceasta pățanie precizez ca am alimentat cu benzina de la o stație rompetrol. nu știu ce sa mai cred!
  11. Am fost astĂŁzi la drum lung și nu mai se aude acel sunet metalic. DacĂŁ ma plimb prin oras ĂŽncepe iar. Momentan nu am gĂŁsit nici o rezolvare.
  12. Pt fum și consum de ulei ai clar de schimbat simeringuri de supape. Rateu pe cilindrul 4 s a ĂŽntâmplat dupĂŁ ce și schimbat bobina?
  13. verifica bujia, evacuarea sa nu fie blocatĂŁ, furtunul de alimentare etc
  14. Salut, ĂŽncĂŁ nu am rezolvat. O sa verific și ce ai spus tu și dacĂŁ gasesc rezolvare voi posta aici.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.