Jump to content

Tuning " nas " - negru


Raulooo

Recommended Posts

Sunt convins ca multi s-au intalnit cu aceasta problema, care au vrut sa schimbe culoarea la nasul masini.

Dupa cum stim toti, nasul are un strat de crom aplicat pe el, care NU se da jos cu usurinta, ba chiar este ultra greu sa il dai jos.

 

Raspunsuri, din experienta, cu rezolvari.

Exclus raspunsuri " Cumparati grile nas NOI, negru mat ", care valoreaza cam 250 RON. Nu toti sunt dispusi sa dea atatia bani pt a schimba culoarea nasului, de 250 Ron poti face alte tuninguri, sau mai sunt cazuri in care pt modelul masini tale nu se gasesc grile nas- negru mat.

Link to comment
Share on other sites

Am aflat cateva metode:

 

- izolezi cu banda de hartie in jurul grilelor nasului, apoi dai cu smirghel cu granulatie de 100 pana reusesti sa matuiesti tot stratul de crom ( nu este munca usuara, dar ai nevoie de multa rabdare pt a nu intra cu banda de smirghel pe suprafata masini ) timp : cam 30-40 min. Dupa efectuarea primei operatii, aplici pe grile nas OJA de unghi in ce culoare vrei tu ( lucrez intr-o fabrica care are sectie de vopsitorie, laborantul mia explicat ca OJA are niste proprietati de rezistenta de 3 ori mai mari decat vopseaua normala de masina ). Atentie ! preferabil sa lasi ultima operatie ( vopsire cu OJA ) sa fie facuta de o fata, ele stiu cum sa aplice OJA uniform.

AM VAZUT FIZIC CUM A IESIT ACEASTE OPERATII DUPA 3 LUNI DUPA EFECTUAREA LOR. SUPER. STRATUL DE VOPSEA ( OJA ) ESTE INTACT, FARA EXFOLIERI FARA CIOBITURI.

 

- demontezi nasul apoi cu un CUTER tai tot stratul de crom de pe grile nas. Apoi izolezi grilele nas, dupa care aplici un strat de chit, deoarece suprafata, dupa taiere strat crom , este neuniforma. Finisezi suprafata, apoi aplici orice tip de vopsea doresti.

Link to comment
Share on other sites

asa ii spune?TUNING?

faza cu sminghel nu merge.e incercata de mine.de la pitre tot va sari vopseaua.

in plus de ce sa izolezi si sa nu demontezi grilele cand se face atat de usor?

 

cea mai ieftina solutie si daca exista pricepere iese de nota 10 este colant.eu mi le-am facut cu imitatie de carbon si au iesit cam asa:

http://img815.imageshack.us/img815/5966/p1020454.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img15.imageshack.us/img15/3388/p1020455me.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

1- se elimina tot cromul cu smilgher

2- se aplica fiuler (la orice vopsitorie, dureaza 3 minute)

3- se vopsesc in culoarea dorita (negru mat in cazul meu)

 

Le-am facut asa in toamna 2010, nu a aparut nici o problema pana acum.

 

In prealabil am mai incercat si aplicand grund la pasul 2, dar dupa 2-3 spalari cu jetul la spalatorie, incepeau sa sara bucatele de vopsea.

Link to comment
Share on other sites

m-am apucat eu ieri de grile, am luat nichelul cu cuterul pana la margine (poza) si marginea cu smingher (sau cum se scrie :) )

aveti grija, eu m-am taiat de vreo 3 ori

am zis ca decat sa dau 200-250 lei mai bine 'muncesc' 2 dupaamieze

post-30471-0-68202100-1304274214_thumb.jpg

Edited by theos_
Link to comment
Share on other sites

am curatat cromul ceea ce este cea mai dificila operatie

 

matuit bine cu smirghel fin

 

dat plastic primer la spray

 

dupa uscare (cca 15-20 min)dat vopsea negru mat rezistenta la temperatura mai multe straturi

 

ultima faza 2-3 straturi de lac.

 

am facut operatiunea in toamna,precizez ca spal masina foarte des la jet de inalta presiune,nici o problema pana acum

Link to comment
Share on other sites

am curatat cromul ceea ce este cea mai dificila operatie

 

matuit bine cu smirghel fin

 

dat plastic primer la spray

 

dupa uscare (cca 15-20 min)dat vopsea negru mat rezistenta la temperatura mai multe straturi

 

ultima faza 2-3 straturi de lac.

 

am facut operatiunea in toamna,precizez ca spal masina foarte des la jet de inalta presiune,nici o problema pana acum

 

Normal, ai procedat ca la carte, chiar mai bine. Succes si tine-o tot asa.

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce vrei tu sa faci sa dai cu oja si sa dai cu smirghel asta se aplica la o dacie...ce vrei tu sa faci nu se numeste tunning se numeste tiganie....

 

+1

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

asa ii spune?TUNING?

faza cu sminghel nu merge.e incercata de mine.de la pitre tot va sari vopseaua.

in plus de ce sa izolezi si sa nu demontezi grilele cand se face atat de usor?

 

cea mai ieftina solutie si daca exista pricepere iese de nota 10 este colant.eu mi le-am facut cu imitatie de carbon si au iesit cam asa:

http://img815.imageshack.us/img815/5966/p1020454.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img15.imageshack.us/img15/3388/p1020455me.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Foarte frumos, la sfarsitul weekend-ului sa sa-mi infoliez si eu plasticurile ornamentale din interior (trim-urile)... sunt gri mat si ma cam oftica, numa bine o sa fac si grilele de la capota, le-am vopsit si eu initial, nu au tinut, le-a vopsit un prieten in uzina cu vopsea mai speciala, a tinut ceva mai bine dar tot a sarit vopseaua, deci raman la folia ce imita carbonul. Frumoasa lucrare ai facut la grilele tale :hyper:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.