Jump to content

Dupa scimb ulei probleme....


thunder rock

Recommended Posts

la toate motoarele de 136cai tacane tachetii 2-3 secunde la pornire exact cat ramane becu de la presiune aprins.s-a mai discutat pe forum.nu este nici o problema doara daca ramane mai mult timp becul de la ulei pornit.

 

Nu ramanea inainte aprins nici macar 2 secunde,se stingea instant...apropos...posesorii de 136cp diesel 320 sunt rugati sa dea un feedback referitor la cat timp ramane becul de ulei aprins si se aud tachetii.....

 

 

Suportul filtrului a fost azi dat jos,mai pe seara poze....sunt valve de retinere a uleiului,ulei in corpul filtrului exista la desfacere....problema cred ca e de la pompa deci...poate intre pompa si suport se dezamorseaza si pana face coloana de ulei dureaza...poate sorb,poate cine stie.Mai pe seara cand ajung sa descarc ce am pozat cu tel am sa postez sa se stie deci...exista supape de sens in corpul filtrului...acele oringuri nu sunt decat pentru a dirija uleiul in filtru...

Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Operatiunea e laborioasa dar cu ceva pricepere si scule(obligatoriu scripete ca se salta motorul)nu e chiar asa de greu.

 

Suportul filtrului SH a fost 200 lei

 

Eu am folosit aceasta varianta pentru inceput,insa mai apoi am cumparat unul nou sa stiu o treaba.A fost 975 lei.L-am montat pe acesta si sper sa tina macar 195k ca cel vechi

Link to comment
Share on other sites

Aceiasi problema o am si eu,dupa ce pornesc masina imi sta aprins martorul de ulei de sus (rosu) de langa baterie timp de cateva secunde,timp in care motoruL se aude mai tare,dupa 4-5 secunde revine la normal(se stinge becuL iar motoruL se aude cum ar trebui sa se auda).Oare chiar schimbarea suportului sa fie problema,la multe masini am intalnit aceasta problema,multi spun ca e normal sa faca pana masina isi ia ulei sau pentru ca nu ramane ulei in rampa.Mentionez ca daca motorul este cald si il opresc si repornesc imediat becul se stinge normal odata cu becul de la baterie. Edited by YuL-BmW
Link to comment
Share on other sites

Operatiunea e laborioasa dar cu ceva pricepere si scule(obligatoriu scripete ca se salta motorul)nu e chiar asa de greu.

 

Suportul filtrului SH a fost 200 lei

 

Eu am folosit aceasta varianta pentru inceput,insa mai apoi am cumparat unul nou sa stiu o treaba.A fost 975 lei.L-am montat pe acesta si sper sa tina macar 195k ca cel vechi

nu ai ceva poze cu valvele alea de pe suportul vechi>?

Link to comment
Share on other sites

Am ceva poze cu suportul dar sunt plecat in tura cu motocicleta si intru de pe telefon.Poate cand ma intorc daca nu iti e prea tarziu.

 

Supapele nu cred ca se pot repara.Am de vanzare suportul second la 200 lei cat am dat si eu pe el.Daca gasesti mai ieftin sa il incerci cu motorina pusa in suport si lasata acolo cateva ore Daca se prelinge,pierde, nu e bun E singura modalitate de a-l incerca Supapele de pe suportul vechi le.am desfacut insa s-au stricat la desfacere ...nu am putut sa mai repar nimic,motiv pentru care am si recurs in prima faza la varianta second.E complicat sa le repari,la prima vedere pareau bune insa daca turnam motorina aceasta ramanea acolo maxim 3 ore ,dupa care scadea nivelul .Sunt 3 supape care fac treaba acolo.

 

 

Suportul nou vine cu filtru,capac senzor ulei,garnituri cam tot ce e nevoie si ai certitudinea ca e bun inca ceva vreme de aici incolo.

 

 

Daca iti face de mai mult timp e posibil sa fie deja tachetii suferinzi si nu vei avea o rezolvare 100%.De asemenea e bine sa mosaori presiunea direct pe senzor sa vezi si acolo.Eu daca tot am desfacut am schimbat si supapa de suprapresiune din pompa .Una peste alta am rezolvat-o-

Link to comment
Share on other sites

La mine si-a facut treaba cand a fost inlocuit cel vechi.Da pretul este de 200 lei cat am dat si eu pe el.

 

Tachetii se amorseaza mai greu daca au deja uzura,chiar daca pompa si restul componentelor sunt in parametrii.La asta ma refeream si daca ai deja o perioada lunga s-ar putea sa ai surprize.Daca tot desfaci probeaza mai intai suportul tau de filtru daca e ok,mai apoi daca doresti ti-l pun pe al meu pe curier.Nu strica sa verifici si pompa sau macar presiunea la rece,cald....adica daca tot desfaci macar fa treaba da capo al fine ....bafta.

Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Salutare ! Am si eu aceasta problema la pornirea la rece la BMW 520d E39. Sta aprins becul rosu la ulei 3-4 secunde si se aude un zgomot metalic asemanator cu zgomotul de tacheti uzati,dupa care dispare.

 

Sunt 2 posibile cauze,cele mai frecvente :

1. Am demontat carcasa filtrului de ulei,care are montata in interior o supapa cu unic sens , facuta dintr-un plastic destul de rezistent,care in timp se coace si incepe sa curga pe langa.

Am schimbat carcasa filtrului de ulei cu una noua,originala bmw pe care am dat 1060 lei . Dupa ce am montat-o aceleasi simptome a avut. La pornire sta becul rosu aprins 3-4 secunde si a disparut si o parte din zgomotul metalic. Am facut bine ca am schimbat aceasta carcasa,pentru ca avea o uzura destul de mare supapa! Am facut si test cu benzina,am turnat benzina in carcasa filtrului de ulei , mai exact in locul unde sta filtru de ulei si am observat ca toata benzina s-a scurs destul de repede,pe langa marginea supapei cu unic sens.

2. Intinzatorul hidraulic de la distributie.

Simptome asemanatoare poate da si acest intinzator hidraulic,care in timp se uzeaza si la prima pornire este "dezamorsat", tinand lantul netensionat.

Urmeaza sa schimb distributia impreuna cu acest intinzator hidraulic

Acestea sunt cele mai intalnite cauze !

Am o intrebare la care nu sunt lamurit . Ce rol are supapa de la pompa de ulei? o sa pun si link sa vedeti despre ce este vorba.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=11_2103&hg=11&fg=30 , piesele 5,6,7,8,9.

Le-am comandat si pe aceastea urmand sa le schimb. Pentru demontare si montare acestei supape este necesara demontarea baii de ulei.

Daca tot se desface baia de ulei,este bine sa demontati si sorbul pentru a-l curata. Indicat ar fi sa schimbati garnitura de la baie de ulei si garnitura sorbului.

O sa pun si poze cu carcasa filtrului de ulei.

Edited by Mavrick_90
Link to comment
Share on other sites

Suportul vine impreuna cu capac filtru ulei,filtru ulei,o-ringurile aferente filtrului + garnitura care se monteaza pe carcasa pentru etansare intre carcasa filtrului de ulei si blocul motor.

In pozele 3 si 4 se poate observa supapa neagra din dreapta jos. Aceea este cea care face probleme.

http://img.tapatalk.com/d/13/09/18/6ety9y4e.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/pu6equ4y.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/yhenaqy9.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/5ajuryhe.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/aqa9uzu2.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/u6u9e2ap.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/09/18/ety6ygev.jpg

Edited by Mavrick_90
Link to comment
Share on other sites

uite eu nu inteleg ceva, ce de plm la benzina la m43,m42,m44...etc au supapa asta ca piesa de schimb??

 

http://realoem.com/b...568&hg=11&fg=30

 

este un rahat de supapa cu 2 oringuri pentru etansare

 

http://www.ebay.de/s...21432228&_rdc=1

 

 

daca mai ai suportul vechi poti verifica daca iese supapa aceea si daca este la fel, si daca se poate monta supapa 11421432228 ca retrofit ptr m47 :angry2:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu imi explic de ce nu vine accea supapĂŁ ca piesĂŁ de schimb ca la motoarele pe benzina!

Din ce am mai citit aseara și tind sa cred ca ea este de vinĂŁ ar fi supapa de refulare de la pompa de ulei ! Are rolul de a mentine presiunea in rampĂŁ la pornire! Aceasta supapĂŁ este tensionata de un arc si probabil din cauza cĂŁ arcul se slabeșâ˘te in timp,nu mai țâşine presiunea in rampĂŁ la pornirea la rece șâ˘i de aici se aprinde becul roșâ˘u la ulei 3-4 secunde și are acel zgomot de tacheți

O sĂŁ schimb și aceea supapĂŁ șâ˘i o sĂŁ vĂŁ țâşin la curent !

Edited by Mavrick_90
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu imi explic de ce nu vine accea supapĂŁ ca piesĂŁ de schimb ca la motoarele pe benzina!

Din ce am mai citit aseara și tind sa cred ca ea este de vinĂŁ ar fi supapa de refulare de la pompa de ulei ! Are rolul de a mentine presiunea in rampĂŁ la pornire! Aceasta supapĂŁ este tensionata de un arc si probabil din cauza cĂŁ arcul se slabeșâ˘te in timp,nu mai țâşine presiunea in rampĂŁ la pornirea la rece șâ˘i de aici se aprinde becul roșâ˘u la ulei 3-4 secunde și are acel zgomot de tacheți

O sĂŁ schimb și aceea supapĂŁ șâ˘i o sĂŁ vĂŁ țâşin la curent !

 

daca reusesti sa scoti supapa din lagar la vechea carcasa sa pui o poza si dimensiunile in mm

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare, am revenit cu noi informaĂâşii ! Se pare cĂŁ ĂŽncĂŁ nu i-am dat de cap ! DupĂŁ ce am ĂŽnlocuit carcasa filtrului de ulei( am cumparat-o nouĂŁ) Ăâ˘i am vazut cĂŁ nu dispĂŁruse zgomotul de tacheĂâşi Ăâ˘i becul rosu de la ulei aprins 4-5 secunde la prima pornire la rece,am decis sĂŁ ĂŽnlocuiesc Ăâ˘i supapa de refulare de la pompa de ulei .

Se pare cĂŁ nici dupĂŁ ce am schimbat supapĂŁ de refulare nu au dispĂŁrut simptomele.

Am costatat ca arcul supapei era slabit, fiind mult mai moale decât cel nou ! Am ĂŽnlocuit supapa,arcul, space busher-ul , oring-ul de la space busher Ăâ˘i lock ring-ul( siguranĂâşa zegger)

http://img.tapatalk.com/d/13/10/28/abamy5ud.jpg

Ănainte de a vĂŁ apuca sĂŁ demontaĂâşi baia de ulei asiguraĂâşi-vĂŁ cĂŁ aveĂâşi garnitura de la baia de ulei(recomand firma Victor Reinz) , garnitura de la sorb( OEM) , 2 litrii de benzinĂŁ pentru a curaĂâşa baia de ulei Ăâ˘i sorbul !

Am citit pe diverse forumuri cĂŁ acel zgomot similar cu cel de la tacheĂâşi Ăâ˘i becul roĂâ˘u aprins 4-5 secunde la prima pornire la rece ar fi din cauza ĂŽntinzĂŁtorului hidraulic de la distribuĂâşie , acesta funcĂâşionând prin presiunea uleiului .

UrmeazĂŁ sĂŁ schimb distribuĂâşia, pinioane,lanĂâşuri, patine Ăâ˘i ĂŽntinzĂŁtor!

Am schimbat si uleiul , am bĂŁgat Liqui Moly 5W40 bidonul mov , recomand tuturor folosirea acestui ulei Liqui Moly, pe mine unul m-a impresionat calitatea acestui ulei , a luat foarte mult din zgomotul motorului ! Inainte foloseam ulei original BMW 5W40 de care nu am fost mulĂâşumit deoarece motorul era mult mai zgomotos cu acest ulei.

Pun Ăâ˘i poze din timpul schimbĂŁrii supapei de refulare. ĂĹĄin sĂŁ precizez cĂŁ cine vrea sĂŁ se ĂŽncumete sĂŁ schimbe aceasta supapĂŁ trebuia sĂŁ aibĂŁ rĂŁbdare Ăâ˘i ĂŽndemânare!

http://img.tapatalk.com/d/13/10/28/a9uzyre9.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/benu7uru.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/yzahy7an.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/dy8avura.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/a4ynagug.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/uty3uhu8.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/uresy5eq.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/vyzy3ana.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/10/28/a3ygu7um.jpg

Link to comment
Share on other sites

Atentie pentru cei care vor sa schimbe supapa de refulare de la pompa de ulei!

Pentru a ajunge la aceasta supapa trebuie demontata baia de ulei,iar operatiunea nu este asa de simpla, necesita demontarea/slabirea cadrului motor apoi suspendarea motorului deoarece baia de ulei nu iese de cadrul motor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.