Jump to content

bmw 318 i 1999-2000


djxx

Recommended Posts

sal all.

sunt nou pe aici si am aflat de forumul acesta cand am inceput sa ma interesez de bmw.

cred k e cel mai tare forum posibil.tot asa baieti. e foarte tare.

as dori sa-mi achizitionez un bmw 318i 1999-2000 din germania si nu stiu chiar asa de multe despre masina.imi puteti spune cam ce probleme are masina cam la cat se ridica costuri intretinere ,consum s.a.m.d.

tin sa precizez k pana acum am avut numai masini diesel: skoda tour .skoda 2 ,santa fe facelift.cea din urma a trebuit vanduta ,au fost alte prioritati si mi-au mai ramas ceva bani si treb sa iau o masina si as vrea sa fie bmw seria 3 si s dori sa fie benzina k am inteles k la diesel sunt mai multe probleme la sh gen turbina, pompa de injectie s.a.m.d. nu prea ma pricep la astea ptr k nu ma avut niciodata prob deaste ptr k toate masinile pe care le-am avut au fost noi si n-am facut mai mult de 80.000km cu ele si n-am schimbat nimik grav la ele ,doar consumabile.

va multumesc anticipat !!1 si.... astept pareri.

Link to comment
Share on other sites

Pai ca si costuri de intretinere 318i-ul este mai ieftin decat 320d-ul asta-i clar.Consumul este undeva intre 10-11 urban(fara talpa) si 7-7,5 extraurban.Si eu vreau sa imi iau cat mai curand un 318i NFL pentru ca imi place masina asta la nebunie. :frantics:Daca iti permite bugetul ia-ti un 320i, consumul e cam la fel (cu 0,5l mai mult la 320i) insa ai ceva mai multa putere.318i e cam puturos pentru cat consuma insa nu vei fi dezamagit nici de acesta din urma.Cauta o masina cu reviziile facute si cat mai clean look.Multa bafta in alegerea masinii! :thumbsup: Edited by AlinMotru90
Link to comment
Share on other sites

Cu placere.Eu vreau sa iau masina din Romania pentru ca vreau sa o iau inmatriculata.Nu vreau sa ma complic cu taxa si cu alte chestii.Tu daca vrei sa o iei din Germania ai foarte multe sanse sa iei o masina foarte buna.Mobile.de este cel mai bun site de profil.Altul nu mai stiu.Bafta! :thumbup: Edited by AlinMotru90
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am cumparat eu unul din 1999 acum 7-8 luni la 210.000 km. E adusa din germania si cu taxa (anul trecut platita) si tot ce am inlocuit pe ea (inclusiv jante OEM 15" + gume Dunlop) am ajuns la 5500 euro si ar mai trebui schimbate cate ceva, in final o sa ajung pe la 6000-6500...acolo ma opresc orice ar fi. Daca iti permit, asa cum spunea AlinMotru90 , ia-ti un 320i , 318i fiind un pic underpowered.

In schimb trebuie sa-l contrazic la consum... 11 litri urban e dat de producator... sa ia 10 ar fi prea de tot... in realitate ia oricat intre 12 si 14 urban depinde de stil, trafic, AC, gume, starea motorului, etc. Al meu ia cam 13 orice ii fac... dar asta poate fi si de la ceva valva sau sonda lambda (inca investighez), mi se pare ca are cuplul cam slab la ture joase ceea ce poate fi de la valva DISA.

 

- ce am schimbat:

- senzor axa cu came (aparea pe tester si cateodata murea la pornire la cald) - cam 80 de lei costa si e prins intr-un singur surub (la service costa 30 de lei manopera :laugh: )

- bucse principale fata - alea au fost cam 100 ron ambele si manopera vreo 50 din cate tin minte . astea se traduc prin vibrarea volanului la viteza daca sunt duse

- bielete directie - cam 200 ron

- toate discurile plus placute - cam 300 de euro

- jantele le-am luat de SH, bmw originale (parca style 42) cu 800 de lei

- set gume de vara dunlop 15" au fost 260 ron bucata si sunt impecabile, nu aluneca, nu scartaie orice le faci

 

- ce mai vreau sa schimb/repar

- maine merg sa rezolv o problema la izolatia sub mocheta spate , un dop de plastic a ramas fara garnitura si cand ploua se uda mocheta

- geamul stanga spate e manual si s-a blocat

- am martor in bord pentru airbag (probabil ceva senzor)

- schimbat ulei cutie si diferential

- montat lumini sub bord (footwells), dupa un diy de aici de pe forum

- sunt mici scurgeri de ulei pe la capacul filtrului de ulei si/sau baia de ulei, inca nu am depistat, dar nu e grav ca deja de 5000 km am schimbat uleiul si nu a scazut

- ma gandesc sa comand de la reprezentanta o noua cheie cu telecomanda ca am primit doar una si da semne de oboseala, apropo, cheile cu tele sunt foarte scumpe si daca nu merg bine cand cumperi masina, nu te avanta ca nu se pot schimba bateriile, eventual negociaza sa scada pretul unei chei (unii zic ca ajung la 250-300 euro, nu stiu exact ca inca nu am intrebat la bmw-ro)

 

 

- sfaturi cand cumperi:

- sa verifici pe dedesupt motorul dand jos masca si sa cauti scurgeri de ulei, garniturile nu sunt schumpe in schimb manopera e.

- daca poti si vanzatorul e de-acord, sa o duci la un tester, eu asa am facut si stiam ce posibile reparatii trebuie facute inainte sa o cumpar

- daca telecomenzile nu functioneaza, e clar, si daca nu merg decat de foarte aproape e semn ca acumulatorul e obosit sau nu a fost folosit demult cheia (se incaraca in contact)

- dupa ce termini test drive-ul las-o se se raceasca 30-40 de minurte si apoi mai incearca un test, astfel la pornirea la cald daca face figuri sau relanti-ul nu e stabil, pot fi probleme la valva PCV si/sau valva DISA, senzor axa cu came

- asculta in timp ce merge motorul daca auzi un sunet ca de ratza de undeva din zona filtrului de polen, cica ar fi semn ca valva disa se duce

- nu te sfatuiesc sa iei un bmw fara istorie buna de service... e un motor performant care nu accepta ulei prost sau murdar, filtre uitate cu anii, etc

- pe langa astea, orice ai verifica la alta masina, caroserie, urme de accident etc...

 

Succes ;)

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult ptr sfaturi stanky!!

poti sa-mi dai un consum mediu la un condus normal. ma intereseaza mai mult ptr k merg cam 15-20 km pana la birou drum intins fara probleme si vreo 10 km prin oras si un sofat normal 110-130 afara si 40 -60 in oras.

mersi mult!!!

poti sa-mi spui cat ai dat pe masina si ce optiuni ai pe ea.

thanks!!!!

Link to comment
Share on other sites

mediu poti sa te astepti la cam 10 mai ales daca ii dai 120-140

 

a mea are trapa, AC automat, electrice pe fata, fara xenon. Acuma imi pare rau ca are trapa ca am fost cu problema de scurgere pe mocheta si se pare ca ceva can ale de evacuare de la trapa sunt de vina si trebuie dezasamblat plafonul <_< .

 

Eu am dat 3400 pe ea de la cel care a adus-o din germania, dar din acte reiesea ca el a luato cu 1400 redusa de la 3500 fiindca are urme de grindina pe caroserie si au evaluat reparatia si revopsirea pe la 2000 de euro nemtii.

 

Cand am luat-o am puso pe tester si dupa 200k km avea 105 cai din 118 si mi sa spus ca se pierd cativa pe transmisie, deci motorul era clar ca nu avea probleme mecanice si tot acolo au folosit ceva senzor pe vopsea si nu era revopsita/chituita pe nicaieri.

 

Taxa anul trecut a fost 700 de euro si cu ce am mai schimbat (fie musai fie de figuri) am ajuns pe la 5500 pana acuma

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta iei mai ieftin din romania dar diferenta o sa o bagi in suspensii si re-reparat greseli de intretinere sau mecanici nepriceputi .

 

in suspensii oricum bagi indiferent de unde o iei, e46 sunt foarte sensibile la acest capitol dar daca ai noroc poti sa ti iei o masina ibuna si de aici, mai ales de aici de pe forum:d

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am cumparat eu unul din 1999 acum 7-8 luni la 210.000 km. E adusa din germania si cu taxa (anul trecut platita) si tot ce am inlocuit pe ea (inclusiv jante OEM 15" + gume Dunlop) am ajuns la 5500 euro si ar mai trebui schimbate cate ceva, in final o sa ajung pe la 6000-6500...acolo ma opresc orice ar fi. Daca iti permit, asa cum spunea AlinMotru90 , ia-ti un 320i , 318i fiind un pic underpowered.

In schimb trebuie sa-l contrazic la consum... 11 litri urban e dat de producator... sa ia 10 ar fi prea de tot... in realitate ia oricat intre 12 si 14 urban depinde de stil, trafic, AC, gume, starea motorului, etc. Al meu ia cam 13 orice ii fac... dar asta poate fi si de la ceva valva sau sonda lambda (inca investighez), mi se pare ca are cuplul cam slab la ture joase ceea ce poate fi de la valva DISA.

 

- ce am schimbat:

- senzor axa cu came (aparea pe tester si cateodata murea la pornire la cald) - cam 80 de lei costa si e prins intr-un singur surub (la service costa 30 de lei manopera :laugh: )

- bucse principale fata - alea au fost cam 100 ron ambele si manopera vreo 50 din cate tin minte . astea se traduc prin vibrarea volanului la viteza daca sunt duse

- bielete directie - cam 200 ron

- toate discurile plus placute - cam 300 de euro

- jantele le-am luat de SH, bmw originale (parca style 42) cu 800 de lei

- set gume de vara dunlop 15" au fost 260 ron bucata si sunt impecabile, nu aluneca, nu scartaie orice le faci

 

- ce mai vreau sa schimb/repar

- maine merg sa rezolv o problema la izolatia sub mocheta spate , un dop de plastic a ramas fara garnitura si cand ploua se uda mocheta

- geamul stanga spate e manual si s-a blocat

- am martor in bord pentru airbag (probabil ceva senzor)

- schimbat ulei cutie si diferential

- montat lumini sub bord (footwells), dupa un diy de aici de pe forum

- sunt mici scurgeri de ulei pe la capacul filtrului de ulei si/sau baia de ulei, inca nu am depistat, dar nu e grav ca deja de 5000 km am schimbat uleiul si nu a scazut

- ma gandesc sa comand de la reprezentanta o noua cheie cu telecomanda ca am primit doar una si da semne de oboseala, apropo, cheile cu tele sunt foarte scumpe si daca nu merg bine cand cumperi masina, nu te avanta ca nu se pot schimba bateriile, eventual negociaza sa scada pretul unei chei (unii zic ca ajung la 250-300 euro, nu stiu exact ca inca nu am intrebat la bmw-ro)

 

 

- sfaturi cand cumperi:

- sa verifici pe dedesupt motorul dand jos masca si sa cauti scurgeri de ulei, garniturile nu sunt schumpe in schimb manopera e.

- daca poti si vanzatorul e de-acord, sa o duci la un tester, eu asa am facut si stiam ce posibile reparatii trebuie facute inainte sa o cumpar

- daca telecomenzile nu functioneaza, e clar, si daca nu merg decat de foarte aproape e semn ca acumulatorul e obosit sau nu a fost folosit demult cheia (se incaraca in contact)

- dupa ce termini test drive-ul las-o se se raceasca 30-40 de minurte si apoi mai incearca un test, astfel la pornirea la cald daca face figuri sau relanti-ul nu e stabil, pot fi probleme la valva PCV si/sau valva DISA, senzor axa cu came

- asculta in timp ce merge motorul daca auzi un sunet ca de ratza de undeva din zona filtrului de polen, cica ar fi semn ca valva disa se duce

- nu te sfatuiesc sa iei un bmw fara istorie buna de service... e un motor performant care nu accepta ulei prost sau murdar, filtre uitate cu anii, etc

- pe langa astea, orice ai verifica la alta masina, caroserie, urme de accident etc...

 

Succes ;)

 

Intre 12 si 14 urban?!? :twitch: In ce oras stai? Eu stau intr-un oras mic.Sunt de parere ca ai cheltuit cam mult cu masina la cate probleme spui ca ai avut cu ea. :mellow:

Edited by AlinMotru90
Link to comment
Share on other sites

as cumpara din germania ptr k am un prieten stabilit acolo si stie cum ar trebui sa cumperi o masina bunicica,ca acum totusi vb de o masina de 11-10 ani.el si-a cumparat o masina si a facut vreo 40000km cu ea si nu a avut nici o problema (o skoda de prin 98 diesel).

si cu taxa nu era o problema .... dar sa vedem acum ce le ma kk mintea la astia,sa vedem ce forma finala v-a avea.deasta o sa mai astept putin .

va multumesc ptr sfaturi si dak mai are cineva de adaugat cate ceva ....nu ezitati :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cumparat acum 2 ani un 318i E46 '99, masina avea 206.000 km si se prezenta intr-o stare destul de buna. Am imatriculat-o si investit ceva banuti in ea.( Amortizoare, Discuri + placute, curea alternator pompa apa, role, bucsi, consumabile). Ca masina se aseaza foarte bine pe sosea si ai destul calutii ca sa nu te faci de ras in depasiri. Acum am aproape 230.000 km si masina merge foarte bine cu mici probleme un parbriz zgariat , mici zgarieturi pe caroserie. Conteaza foarte mult daca masina fost intretinuta. Eu am fost la Bucuresti si am pus instalatie gpl noua pe masina 2200 ron bani pe care mi-am scos in 15.000 de km. Cred ca o sa ajung lejer la 300.000 de km cu masina pentru ca motorul nu da semne de oboseala deloc. Consum 8 sau 9 in afara la mersul meu si peste 11 in oras. Oricum cand o fi sa o schimb tot Bmw o sa imi iau. La 230.000 km se prezinta f bine in interior.

Ce pot sa iti spun suspensia mi se pare un pic rigida dar e normal pentru o masina cu tractiune spate( nu vrei barca cu roti), directia e f precisa si la viteze marii, iarna neaparat anvelope de iarna. In rest pentru o masina de 11 ani cred ca merge si arata destul de bine.

Link to comment
Share on other sites

Intre 12 si 14 urban?!? :twitch: In ce oras stai? Eu stau intr-un oras mic.Sunt de parere ca ai cheltuit cam mult cu masina la cate probleme spui ca ai avut cu ea. :mellow:

 

In Cluj. E groaznic traficul si multe semafoare. :-<

 

Dap, musai gume de iarna! ASC-ul ajuta dar nu face minuni ;)

 

Am bagat niste bani dar majoritatea in consumabile, probleme nasoale doar asta cu apa in masina si relantiul ma supara, in rest franele, gumele erau pentru siguranta mea iar jantele de figuri ca tot aliaje avea dar nu OEM si nu mi-au placut. La 210k km te astepti la niste cheltuieli daca vrei sa o pastrezi macar 2-3 ani, daca vrei sa o arunci cand se strica sau nuti pasa daca suna si pute, poti sa nui faci nimic :D

 

 

Dobre Alexandru are dreptate, BMW to the end ;) . E46 318 isi merita pretul ca si pachet, confort, stabilitate, aspect... daca te gandesi doar la consum raportat la putere nu s-ar zice ca merita dar ca un tot unitar e geniala :)

Link to comment
Share on other sites

In Cluj. E groaznic traficul si multe semafoare. :-<

 

Dap, musai gume de iarna! ASC-ul ajuta dar nu face minuni ;)

 

Am bagat niste bani dar majoritatea in consumabile, probleme nasoale doar asta cu apa in masina si relantiul ma supara, in rest franele, gumele erau pentru siguranta mea iar jantele de figuri ca tot aliaje avea dar nu OEM si nu mi-au placut. La 210k km te astepti la niste cheltuieli daca vrei sa o pastrezi macar 2-3 ani, daca vrei sa o arunci cand se strica sau nuti pasa daca suna si pute, poti sa nui faci nimic :D

 

 

Dobre Alexandru are dreptate, BMW to the end ;) . E46 318 isi merita pretul ca si pachet, confort, stabilitate, aspect... daca te gandesi doar la consum raportat la putere nu s-ar zice ca merita dar ca un tot unitar e geniala :)

 

Perfect de acord cu tine.Tinand cont ca masina are mai bine de 10 ani inca arata foarte bine ca design si este destul de confortabila plus ca are niste dotari generoase pentru anii in care a fost fabricata.Eu unul ador E46 NFL. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.