Jump to content

Martor aprins ulei


Recommended Posts

salut.....am un 318d 2002....cand dau drumul la clima in fata vine rece..la parbriz si la picioare vine aer cald....care este problema?

 

pt 10-15 sec becul de la ulei(galben)..dupa pornire ramane aprins....am facut schimbul de 1000km..filtre+ulei....am facut deja al 2-lea schimb de ulei de cand am masina...si tot asa face inca de la inceput cu toate ca am schimbat tot.....e un 318d 2002

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit am scapat de martorul galben de la ulei, dupa ce sensorul original statea aprox. 10 sec aprins dupa pornire si al 2-lea senzor (o mizerie after-market noname) se aprindea dupa cum batea vantul.

 

Am luat original HELLA :D ...nu BMW ;)

Link to comment
Share on other sites

salut am o problema la un 320d din 2004 ami curge motorina pe la senzoru de presiune sau pompa de analta cum se cheama si rampa am fost la un servis miau mai strenso a mers 2 zile si iar a anceput sa curga si porneste foarte greu ce trebuie sa fac sa cumpar alta pompa stie cineva vine garnitura mersi
Link to comment
Share on other sites

salut.....am un 318d 2002....cand dau drumul la clima in fata vine rece..la parbriz si la picioare vine aer cald....care este problema?

 

pt 10-15 sec becul de la ulei(galben)..dupa pornire ramane aprins....am facut schimbul de 1000km..filtre+ulei....am facut deja al 2-lea schimb de ulei de cand am masina...si tot asa face inca de la inceput cu toate ca am schimbat tot.....e un 318d 2002

Link to comment
Share on other sites

salut! mie imi sta aprins (galben) cateva zeci de secunde dupa ce pornesc motorul,abia am schimbat filtrele si uleiul E46 2001!

pai si mie la fel, doar ca statea aprins cateva sec dupa pornire, asta inainte sa ii schimb uleiul (era la minim, nu sub minim). dupa nu a mai facut.

 

la tine cred ca rezolvarea a gasit-o userul @ass

Link to comment
Share on other sites

pai si mie la fel, doar ca statea aprins cateva sec dupa pornire, asta inainte sa ii schimb uleiul (era la minim, nu sub minim). dupa nu a mai facut.

 

la tine cred ca rezolvarea a gasit-o userul @ass

salut! acum cateva zile am descoperit pete mici de ulei sub masina,nu le-am dat importanta crezand ca nu sunt de la masina mea...dar din pacate a mea e vinovata..imi curge ulei pe undeva in cantitati exagerat de mici...mentionez ca baie de ulei si ce e in jurul ei e murdar de ulei..martoru galben aprins doar cateva secunde dupa ce pornesc si atat,am fost la un mecanic mi-a ridicat masina,a curatat-o pe dedesubt cu o solutie si mi-a zis "ai pus prea mult ulei" "bun prietene dar pe unde curge?" "nu stiu,dar ai pus prea mult" cand am auzit mi-am luat masina si am plecat nerezolvand nimic. e posibil sa fie de la garnitura de la baia de ulei? cam cat costa daca ar fi sa o schimb? ma refer la manopera nu la garnitura... am inteles ca e ceva de munca pana sa dai baia de ulei jos! :D multam anticipat!! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.