Jump to content

E39 528i


filon

Recommended Posts

Vine iarna! Am incaltat-o si eu pe a mea cu niste cauciucuri luate cu tot cu jante (Style 5) de la BRANDEX (mersi inca o data). Eu zic ca n-arata rau nici cu jantele astea minuscule. :D

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG224.jpg

 

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG225.jpg

 

 

 

Am mai tot schimbat piese la ea... niste bucsi pe spate, un furtun nenorocit de servo care m-a costat 500 lei sa-l aduc tocmai din state (luat de pe ebay), furtunele de aer, un rulment pe spate, un senzor de ABS pe spate, o yala de portbagaj. Am avut si o gaurica in galeria de evacuare care s-a sudat. Sper sa mearga bine acum.

 

Oricum, cu bucsele astea schimbate si cu jantele pe 15" e foaaaarte confortabila. Si e foarte inchegata, nu mai are niciun zgomot dubios la gropi.

 

Desi am schimbat multe si am bagat multi bani in ea, in continuare sunt multumit de ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ultimul update pe 2011

 

 

Schimbat garnitura de la capacul de tacheti, inlocuit telescoapele de la portbagaj, schimbat piesa cu tepi pt clima si am prins si o oferta buna sa-mi pun folie.

I-am pus de 21% pe spate si 73% (cat e legal) pe fata. De afara arata putin mai a masina de mafiot, dar in interior e misto. Iti da o senzatie de intimitate. Si vad suficient in luneta si noaptea.

 

 

Urmeaza in primavara sa-i schimb franele, sa fac o revizie la GPL, sa gasesc niste cauciucuri bune de vara si daca-mi raman bani sa gasesc si un interior bun de piele.

Link to comment
Share on other sites

Am bagat o groaza de bani, dar sincer merita. Fara inmatriculat am ajuns la cam 4k euro masina (1900 s-o cumpar si cam 2000 piese si reparatii), insa la 4k abia daca gaseam un 520i pe Romania cat de cat decent in care cred ca mai intrau niste bani. Iar fata de alte masini (Renault, Peugeot si ce mai gasesti pana in 4k euro), E39 e cu totul altceva.

 

Masina aia de pe autovit pare ok asa din poze, dar fiind din Suedia trebuie sa ai grija mare la acte, folia de pe parbriz trebuie data urgent jos, cea de pe geamuri e prea intunecata si te poate opri politia, pielea de pe scaune are nevoie grava de ingrijire intensiva si nu-mi dau seama ce satana e cutiuta aia din dreapta, de sub torpedou.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ma confrunt cu o problema si nu prea stiu ce sa fac sau la cine sa apelez. Poate cunoasteti pe cineva care se pricepe/a mai facut asa ceva.

 

Mi-am cumparat acum un interior pentru masina si desi m-am descurcat sa montez scaunele, banchetele si fetele de usi pe spate.. E mai complicat cu cele de pe fata.

 

Aparent masina de pe care am luat interiorul era de Anglia (desi scaunul soferului se potriveste, in mod curios), iar fetele de usi sunt inversate pe fata.

 

Am vazut ca practic difera doar manerul acela unde vin si butoanele pentru geamuri. La o adica as pune manerele de pe vechile mele fete de usi chiar daca sunt negre si nu se potrivesc cromatic, le vopsesc mai tarziu. Dar nu prea stiu cum. Am vazut ca manerul sta in 2 suruburi, dar si in niste nituri. Eh, cu alea nu stiu ce sa fac.

 

Daca aveti idei sau daca stiti pe cineva care ma poate ajuta (contra cost), va rog sa-mi spuneti.

Link to comment
Share on other sites

Ce surpriza o sa ai :laugh:

 

Manerele se schimba dar raman gauri in fata de usa.. 2 in cea dreapta si una in stanga ! Arata ca moartea si n-ai cum sa astupi decat prin retapitarea fetei de usa ( jumate ) .

 

Manerele se scot cu o bormasina si un burghiu cu care razi "floarea" din capul piciorusului .

 

Cand montezi alte manere trebuie gaurite ( piciorusele) cu un burghiu subtire . Le prinzi cu niste suruburi subtiri care intra exact in gaua din piciorus .

 

Da-mi un mail la craescuv@yahoo.com sa-ti dau poze exacte cu ce am facut eu .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am trecut de 330.000 Km. Motorul merge perfect pe benzina. Pe gaz nu merge chiar la fel de rotund ca pe benzina (se comporta de parca are turbo lag), dar sincer nu pot sa ma plang. In rest merge foarte ok.

 

Abia am facut un drum de 1100 Km pe gaz si s-a comportat exemplar. Nici cea mai mica problema. Si am mers si cuminte, dar si foarte tare. :thumbsup:

 

Ah, ba da... mint. Are o problema. Pe la 210 Km/h se aude un zgomot metalic. Masina sta lipita de sosea, dar se aude acel zgomot. Isi revine sub 200... :rolleyes:

 

 

O sa fac zilele astea un update ca lumea, cu poze mai de actualitate si vreau sa ma mobilizez sa fac si o lista cu ce am schimbat la ea si cat bani am bagat pana acum in fundu' ei. Dar acum mi-e somn.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hai sa mai pun niste poze cu ea. Pozele sunt putin retusate cu Picasa si in unele se vede cam ce culoare as vrea sa aiba masina. Interiorul de piele a fost ieftin si cam murdar. Dupa 3 tratamente cu solutie pentru piele a iesit mult jeg, dar ca noua n-o sa iasa. Oricum scaunul soferului e cel mai afectat, dar pe mine nu ma deranjeaza.

 

Fetele de usi pe fata le-am lasat asa momentan pana cand o sa strang curaj si bani sa merg la un tapiter sa mi le faca (cand o sa vreau sa-mi coasa putin si scaunul soferului, sa-mi imbrace volanul in piele), dar mai dureaza. Pana atunci am in plan pt luna viitoare o revizie majora care o sa ma cam usuce de bani.

 

Azi am fost si am spalat si motorul. Sincer nu ma asteptam sa iasa asa bine, mai ales pe sub masina unde era numai ulei ars, vechi cu jeg. Cica daca mai fac treaba asta o data mai iese ceva jeg. Eh, eu vreau doar sa vad daca mai pierde ulei pe undeva.

 

Si pozele:

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG262.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG263.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG264.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG265.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG267.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG269.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG276.jpg

 

Si restul pozelor:

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG270.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG271.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG272.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG277.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG278.jpg

 

http://i1122.photobucket.com/albums/l539/Filon_Anghel/E39/IMG282.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mai e mult pana departe. In afara de interior si folie nu prea am facut nimic pe partea estetica. La mecanica in schimb... am tot bagat bani. O sa fac un calcul dupa ce-i fac revizia luna viitoare.

 

Si cum spuneam, mai e mult pana sa ajunga unde vreau. Poate anul viitor apuc sa fac si niste modificari mai vizibile.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am facut lista cu tot ce am schimbat la ea de 13 luni de cand o am. Cred ca am uitat ceva, dar in mare cam asta ar fi:

 

oglinzi

motorase oglinzi

senzor ABS fata dreapta

senzori ABS spate

cauciucuri spate vara

senzor axa cu came

senzor arborele cotit

rulment spate

furtun servodirectie (nenorocitul ala de 500 lei)

stergatoare

bare directie

role

curele

surub aerisire x2

brat superior

set bucse

senzori placute

discuri fata

set placute fata

set placute spate

set cauciucuri vara

jante + cauciucuri iarna

senzori ABS spate

furtun epurator

furtune aer (toate)

pompa stropitori

bucse spate

vas expansiune

furtun apa

termostat

carcasa termostat

vas ulei servodirectie

brate fata

reparat galerie evacuare

cablu acceleratie

pompa servodirectie (SH)

debitmetru (SH)

amortizoare portbagaj (SH)

broasca portbagaj x2 (SH)

 

pus folie

schimbat interior cu unul piele

pus gaz

facut revizie completa la gaz, incluzand reparatie injectoare

 

si evident consumabilele: filtru aer x2, filtru ulei x2, ulei x2, bujii, filtre polen, filtru benzina, antigel, lichid frana, ulei cutie

 

 

Si cam atat din cate imi aduc aminte. Am descoperit pe tester acum ca am probleme la ambele sonde lambda. Probabil ca s-au dus de cand am pus gaz. De aia a si inceput sa consume mai mult (20-21 in oras, 12 afara). O sa le schimb luna viitoare. Luna asta ma gandeam sa-i fac un polish la faruri ca are nevoie saraca. O imbatranesc mult farurile alea mate.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu trebuia schimbat. Aveam o problema la epurator parca piesa 6 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD51&mospid=47544&btnr=13_0411&hg=13&fg=15

 

Dar ideea e ca nu s-a prins nimeni ca de acolo era. Am schimbat furtunurile de aer si masina inca meargea urat, iar pe tester zicea ceva de debitmetru. Asa ca l-am schimbat. A mers bine fix o zi. Dupa ceva cautari am descoperit ca putea sa fie si asta stricat. Am fost in service si au descoperit ca intr-adevar filtrul ala epurator (sau ce naiba o fi) avea o membrana sparta si tragea aer fals pe acolo.

 

3 masini am avut, 2 debitmetre am schimbat. Toate simptomele erau de debitmetru stricat, dar mereu a fost un furtun pe undeva de tragea aer fals.

 

EDIT: scuzati momentul de retard de mai sus unde am scris "furtune". Aluneca pe limba mai usor decat "furtunuri". Sau poate am stat eu prea mult prin service-uri. :frantics:

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Am fost la un service sa schimb niste piese la suspensie.

Cu ocazia asta am pus masina pe tester, meseriasul de acolo mi-a spus ca imi apare eroare la debitmetru si acesta trebuie schimbat.

Eu probleme nu am, masina nu da in nas, ralantiul e ok, atat doar ca parca nu mai trage ca la inceput(posibil placebo).

Nu as vrea sa schimb debitmetru degeaba si nu siu ce sa fac.

Crezi ca influenteaza acceleratia debitmetrul?

Link to comment
Share on other sites

Da, e posibil. Cele mai comune simptome sunt de fapt ca nu merge "rotund" motorul. Trage cu smucituri, se tureaza mai greu samd.

 

Daca ai dubii in privinta debitmetrului, ii scoti mufa si vezi cum merge masina fara el. Daca merge mai bine => debitmetru e dus.

Daca zici ca n-ai simptome din astea clasice probabil e altceva sau cel mult sa fie debitmetrul pe duca... dar nu inca dus.

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca esti pasionat si ca ti mult la masina asta, sa o stapanesti sanatos.

 

Cu vascocuplajul nu ai avut probleme? un prieten recent i-a smuls tot in compartimentul motor, a zburat elicea prin capota a indoito a spart deflectoru de vant, si etc.

 

Acum a luat un vascocuplaj nou si ai e frica sa nu fie din alta parte.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Mersi!

 

Nu am avut probleme. A fost dat jos de cateva ori si n-a zis nimeni nimic. Si altfel nu pot sa ma plang. Acuma pe caldurile astea cand am prins o zi de peste 40 grade, in trafic bara la bara temperatura a urcat cel mult la 102 grade, dar cum am pus-o in miscare a scazut pe la 98-99 grade. Ma refer la ce vad in meniul ala al ei, ca acul sta perfect drept. Banuiesc ca functioneaza cum trebuie.

 

Cum imi dau seama daca e pe duca? Sa nu zici ca imi zboara elicea in mers ca-n bancul ala cu avionul. :laugh:

Poate la prietenul tau s-a umblat pe acolo si nu au strans aia elicea cum trebuie.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu, m-am uitat atent la vascocuplajul vechi si se misca greu dar sacadat, cel nou nu avea acea intrerupere.

 

Cand a sarit elicea ia terminat si pompa de apa si vasul de la pompa de servo niste furtune pe acolo si am ramas socat cate stricaciuni pot provoca o piesa de rahat.

 

O alta chestie era ca cupla excesiv de mult ca la audiurile alea a6 de aceeasi generatie si ziceai ca decoleaza la plecarea de pe loc,cred ca si asta este un semn.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca la prietenul respectiv era sudat vasco de ax, altfel nu avea niciun motiv sa se intample ce s-a intamplat (inca un indiciu ar fi ca ai zis ca era cuplat mai tot timpul, ceea ce se intampla cand se sudeaza).

 

Cand cedeaza vasco e simplu de observat, la cald, daca vasco se poate misca usor, ca o moara de vant de hartie, inseamna ca e dus. Daca e bun, opune rezistenta si se invarte mai greu, si dupa ce iei mana de pe el, nu se mai invarte ca o moara, ramane pe loc.

Link to comment
Share on other sites

si mie mi s-a intamplat ceva asemanator, s-a descentrat elicea, a lovit in radiator pe care evident l-a spart, iar o pala a lovit in capota rupand din fericire doar capitonajul, nu am inteles cum de s-a intamplat asa ceva, nu am avut pagube asa mari ca si prietenul tau insa tind sa cred ca este pura uzura a vascocuplajului, la mine era la un A6, dar principiul de functionare e acelasi la toate cu vasco, il prefer pe cel mecanic sau electric, mult mai simplu de inlocuit si da semne clare cand e pe duca. BTW -vasco poate fi schimbat cu un unul electric, mai reduci si din greutate!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.