Jump to content

Probleme 320i cabrio 2002


Recommended Posts

cheile se fac cel mai usor la kilometraj. dar se pot afla km reali pe un tester original bmw.

14049[/snapback]

 

Pai era tester BMW.Deci la intrare unde te duci sa le zici ce probleme ai.Adica la ghiseu cum s-ar zice.Are o chestie ca o boxa de calculator cu o gaura pe centru.Si a bagat cheia in ea,si a aparut pe monitor totul despre masina.Asa cum e cand platesti cu card,au chestia aia prin care treci cardul pusa pe ghiseu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai era tester BMW.Deci la intrare unde te duci sa le zici ce probleme ai.Adica la ghiseu cum s-ar zice.Are o chestie ca o boxa de calculator cu o gaura pe centru.Si a bagat cheia in ea,si a aparut pe monitor totul despre masina.Asa cum e cand platesti cu card,au chestia aia prin care treci cardul pusa pe ghiseu.

14052[/snapback]

 

 

Ala nu este tester.Este un key reader.

Link to comment
Share on other sites

Tot e bine ca nu a fost clapeta.Explicatia asta cu catalizatorul este haioasa.

Parca e rupta dintr-un film SF(parere personala).

 

Si nu au schimbat nici o bobina de inductie ?

14050[/snapback]

 

Si eu am zis ca e cam trasa de par.Dar daca alta mai buna nu a gasit.

 

Nu au facut nimic.Nici nu au deschis capota macar.Au legat testeru acolo sub volan,au restetat codurile de eroare si atat.Apoi au scos-o afara la o tura si a zis ingineru ca e beton masina.Si explicatia cu catalizatoru.Atat.1milion si la revedere.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am zis ca e cam trasa de par.Dar daca alta mai buna nu a gasit.

 

Nu au facut nimic.Nici nu au deschis capota macar.Au legat testeru acolo sub volan,au restetat codurile de eroare si atat.Apoi au scos-o afara la o tura si a zis ingineru ca e beton masina.Si explicatia cu catalizatoru.Atat.1milion si la revedere.

14054[/snapback]

 

 

Sunt convins ca cei de la BMW isi stiu meseria.

 

Ce spun acum sunt pareri personale.

 

Cand becul EML se aprinde si ramane aprins cat motorul functioneaza va aparea o eroare in computerul de injectie si cel de DSC, legata de clapeta de acceleratie.

 

Check engine se aprinde cand ai probleme cu noxele.Cand sunt coduri de misfire se aprinde check engine .EML -ul nu are sens sa se aprinda.Poate se aprinde si se stinge in secunda urmatoare dar nu ramane aprins cand motorul este pornit.

 

Deci BMW-urile nu functioneaza in tarile unde este frig si se utilizeaza masina doar ptr drumuri scurte.Asta au uitat sa puna in manualul de instructiuni :blink:

 

Cand apare o problema la masina(valabil ptr orice masina) si nu se gaseste cauza, 100% va aparea si a 2-a oara.(din nou,parere personala).

 

Una peste alta daca a rezolvat si este multumit totul este OK!

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Si ca sa fie hazoasa toata faza,prietenu asta al meu ma suna disperat si imi zice:

"Mi s-au aprins becurile in bord de la EML,DSC si de la robinetu ala de injectie si motorul nu se mai accelereaza!"

 

Am stat 5 minute pana sa imi explice cum arata "robinetu de injectie" din bord.El a vrut sa zica check engine si eu nu ma prindeam ca la mine scrie check engine si nu am motorasu acolo.

Link to comment
Share on other sites

in bord cat are?

14060[/snapback]

 

Atata are.Cat e si pe cheie.A luat-o mi se pare acum un an la 32 de mii de km cu 29 de mii pretu din Germania de la un dealer.S-a dus singur cu trenu cu 35 de mii la el sa isi ia cabrio,dar ala pe care il vazuse pe internet se vanduse chiar inainte de a ajunge el acolo.Si l-a luat pe asta pana la urma.Ala care a vrut sa il ia era full si avea si kit de M3 si costa 33 de mii.

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

nu ajungem nicaieri. eu va zic ca se pot face si cunosc si pe cine face chei si borduri. o sa bata toate cheile cu ce scrie in bord. punct.

14065[/snapback]

 

Hahahahahahaha.Si pe astia care fac chei ii stii bine deci.Asa ca ma mai gandesc un pic la chestia aia,ca nu se stie ce cumpar. :blink:

Link to comment
Share on other sites

SURPRIZA.

 

Ajuge omu linistit acasa,masina a mers perfect de la Cluj la Valcea,dimineata se suie in ea sa plece in oras si surpriza,se aprind luminile din nou in bord si nu se mai accelereaza.Saracu baiat e distrus.Pana la urma nu e chiar problema de bani,ca are de unde sa scoata,dar e stresat si il incurca rau ca nu poate sa se miste cu masina sa isi faca treburile.

 

M-am dus la BMW,am vorbit cu inginerul sef,i-am spus ce si cum,l-am intrebat de erorile acelea de "misfire" din tester,i-am zis ce m-a invatat Bavaria sa ii zic legat de bobinele proaste,degeaba.Ca stie el problema cu bobonele si nu e de acolo,ca ii dadea in tester ca erau stricate,ca problema e din alta parte,ca poate DSC-ul ii taie acceleratia.Pai si acum ce sa faca ma omu,sa se suie iar pe platforma,sa mai dea inca 150 de euro ca ei nu au fost in stare nici macar sa ridice capota sa mai verifice si altceva.

Deci asa cum mi-a zis Bavaria,poate fi de la bobinele care sunt defecte din fabricatie si clar trebuie schimbate pe garantie,sau de la clapeta de acceleratie.

 

Cand v-am spus eu ca astia de aici de la Cluj sunt niste carpaci multi nu m-au crezut.Deci explicatii ca aia cu inghetatul catalizatorului si acum imi zice ca sa o lase cateva zile ca masina are capacitatea de resetare a codurilor de eroare si ca poate isi revine numai un mecanic de Dacie imi putea da.

 

Stie cineva cum e cu garantia la masina,avand in vedere ca e din 2002 si are 50 de mii de km?

Link to comment
Share on other sites

Un prieten de la Valcea are un E46 320i cabrio din 2002.Incerc sa il rezolv prin telefon,ca sa nu dea omu o gramada de bani sa o duca la reprezentanta la Bucuresti sau in alta parte.La Valcea nimeni nu a vrut sa se atinga de masina.

 

Mergea linistit,viteza 60-70 la ora,cand deodata s-a aprins in bord EML,DSC,CHECK ENGINE.Acum masina nu se mai accelereaza,are variatii la relantiu,si motorul merge parca in 3 cilindri,ma gandesc ca in regim de avarie.

De deplasat cu ea poate sa se deplaseze,adica asa incet incet cat poate sa o duca din turatie.

Pana acum i-am zis sa verifice sigurantele,a gasit doar pe cele din torpedou.Nu am vazut unde le are E46 si i-am zis sa mai caute sub bancheta si in portbagaj.Sper sa fie una arsa si doar atat.

 

Bavaria,Turbo Mann help please!

13820[/snapback]

Parearea mea.....dar nu sunt specialist in motoare este ca s-ar putea sa fie compresia.Cel mai mai bine este sa vorbesti la bavaria la 0212332020 si sa ceri cu Dumitru Pop si el poate sa-ti zica mai multe.

Link to comment
Share on other sites

Parearea mea.....dar nu sunt specialist in motoare este ca s-ar putea sa fie compresia.Cel mai mai bine este sa vorbesti la bavaria la 0212332020 si sa ceri cu Dumitru Pop si el poate sa-ti zica mai multe.

14197[/snapback]

 

Citeste tot topicul ca sa vezi ce si cum.Compresia nu poate fi. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pareai destul de incantat de explicatia cu catalizatorul :blink:

 

DSC-ul fiind aprins in bord, nu iti taie cu nimic elanul fiind dezactivat.

14216[/snapback]

 

Asta ma gandesc si eu cu DSC-ul.Daca e aprins inseamna ca nu functioneaza.Dar poate fi aprins si de la eroare.Am primit de la Bavaria un document care explica cauza.Bobinele de inductie BREMI,si exact perioada in care e fabricata masina e cuprinsa acolo.Dar disper ca astia de la Cluj sunt pe langa rau de tot.

 

Deci dai un milion si ei iti baga explicatia cu gheata in catalizator,iar acum ca DSC-ul taie EML-ul si e dus computeru de la DSC.Pai sa se duca sa repare Dacii ma,ca alea nu au nici EML nici DSC nici catalizator.

Adica baga pe tester si tot nu se prinde ce are?Pai la ce a mai facut ma scoala la BMW in Germania.Adica daca ar fi fost doctor sa zicem,iti facea o consultatie,iti zicea ca tu esti santatos tun,si ajungeai acasa si mureai si el nu e de vina?

 

Sa plateasca BMW-ul ma platforma sau macar sa ii trimita masina de service ca au un E39 touring de interventii.Verifica codurile la bobine,si le schimba si gata,omu plateste si masina merge.

Link to comment
Share on other sites

Daca s-a aprins, oricare ar fi motivul, DSC-ul este dezactivat.

Daca zici ca ai asistat la operatiunea "testerul", ai observat cumva ce erori a raportat?

14221[/snapback]

 

Nu m-a lasat ingineru ala sa raman in hala.Am vazut doar ce i-a facut.De undeva de sub volan a conectat mufa de la tester.Dar chestia era ca masina mergea si nu mai avea decat check engine aprins in bord.Ca isi revenise.Pacat ca nu au ramas si EML si DSC aprins ca poate gasea mai multe pe tester.

 

Ingineru la sfarsit nu a gasit decat "arderi incomplete"pe cilindrii 1 si 2.Asa a zis el,ceva de genul cum mi-a explicat si Bavaria cu "misfire".Deci e clar ca la cilindrul 1 si 2 nu a dat scanteie cum trebuie.Concluzia lui cu catalizatorul chiar ca e aberanta din moment ce stia ca a fost ardere incompleta.Macar sa desfaca de curiozitate sa vada bobinele.

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca isi revenise partial, codurile ar fi trebuit sa ramana. Oricum, singura chestie comuna intre check engine si DSC poate fi doar electrica.

 

PS: A dat cu lichid de curatat arderile incomplete? :blink:

14224[/snapback]

 

Nu ma.A verificat joja de la carcoflax si era curata nu era afumata. :)

 

Si eu zic ca trebuia sa ramana coduri de eroare si de la EML si de la DSC.Da de ce sa nu ne zica.

Link to comment
Share on other sites

1. Era secretos.

2. Tester incompetent.

3. Utilizator de tester incompetent.

14226[/snapback]

 

Tester-ul e bun,ca doar e original BMW.

Deci ingineru ala e incompetent.Daca era secretos,nu dadea cu explicatii din alea SF,ca doar auzeau si altii si se facea de ras ma.Aia a fost singura chestie care ia basit mintea pe loc.Ca putea sa imi umple capu cu ceva complex ca sa ma bage in ceata,nu cu gheata in catalizator.

Ba si stiam de ani de zile ma ca sunt varza astia la Cluj.De aia nu merg ma la ei acolo sa verific masini.Pai daca la una ca a mea nu sunt in stare,la cabrio din 2002 ce dracu ma mai mir.

Link to comment
Share on other sites

1. Era secretos.

 

Asta nu stiu.

2. Tester incompetent.

 

Este unul dintre cele mai bune testere existente actual.

3. Utilizator de tester incompetent.

 

In cazul respectiv doar citesti coduri.Cum le interpretezi e alta poveste :blink:

14226[/snapback]

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.