Jump to content

problema dupa schimb pivoti


mihai vigariu

Recommended Posts

Salut,

am comandat si eu pivotii si bucsele de la bascula(Lemforder) pt e36 meu si am mers la servis-ul magazinului de piese sa-i schimbe.

Cand am luat masina am observat ca atunci cand plec de pe loc cu volanul aproape de maxim spre dreapta se aud una doua pacanituri, probabil se aud si-n mers insa in mers de obicei nu iau viraje asa stranse.

E posibil sa-i fi montat prost, sa-i fi stricat? Cum imi pot da seama, nici cu ai vechi nu facea asa, i-am schimbat deoarece pe stanga aveaun pic de joc roata.

Nici garantie nu mi-au dat, au zis sa ma intorc la ei daca sunt probleme. Cam hahalere.

E posibil sa faca pivotii zgomotul ala, sau ce poate fi cauza? Or fi stricat altceva? au lasat ceva nestrans?

 

Multumes,

 

P.S.Pivotii nu vad sa aiba urme de lovituri, au zis ca au prese, dar bucsele, cel putin cea din stanga e cam lovita si e si un pic cauciucu rupt in partea din spate. la roata din dreapta am vazut ca au folosit vaselina, probabil ca s-au prins ca nu intra usor dupa ce au stricat-o pe cealalta.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

am comandat si eu pivotii si bucsele de la bascula(Lemforder) pt e36 meu si am mers la servis-ul magazinului de piese sa-i schimbe.

Cand am luat masina am observat ca atunci cand plec de pe loc cu volanul aproape de maxim spre dreapta se aud una doua pacanituri, probabil se aud si-n mers insa in mers de obicei nu iau viraje asa stranse.

E posibil sa-i fi montat prost, sa-i fi stricat? Cum imi pot da seama, nici cu ai vechi nu facea asa, i-am schimbat deoarece pe stanga aveaun pic de joc roata.

Nici garantie nu mi-au dat, au zis sa ma intorc la ei daca sunt probleme. Cam hahalere.

E posibil sa faca pivotii zgomotul ala, sau ce poate fi cauza? Or fi stricat altceva? au lasat ceva nestrans?

 

Multumes,

 

P.S.Pivotii nu vad sa aiba urme de lovituri, au zis ca au prese, dar bucsele, cel putin cea din stanga e cam lovita si e si un pic cauciucu rupt in partea din spate. la roata din dreapta am vazut ca au folosit vaselina, probabil ca s-au prins ca nu intra usor dupa ce au stricat-o pe cealalta.

 

nu strica sa-i faci o geometrie pe fata macar.

 

unamic avea problema asta ca la viraj maxim stanga se auzeau una-doua pocnituri apoi volanul nu mai revenea singur lasat liber, trebuia ajutat putin. Dupa schimbare bascule, caseta de directie sei multe geometrii facea tot la fel, el lovise o bordura si era fuzeta stg ff putin indoita. deci fa o geometrie!

Link to comment
Share on other sites

sar putea sa patesti cum am patit eu vezi daca scartaie si daca te apesi pe masina adica te apesi pe fiecare colt din fata si daca la balansul care il faci scartaie atunci trebuie bagat vazelina la pizoti pt ca sunt uscatichiar daca sunt noi.

eu asa am patit numa ca eu am bagat neste ulei cu sirinca... bafta

Link to comment
Share on other sites

sar putea sa patesti cum am patit eu vezi daca scartaie si daca te apesi pe masina adica te apesi pe fiecare colt din fata si daca la balansul care il faci scartaie atunci trebuie bagat vazelina la pizoti pt ca sunt uscatichiar daca sunt noi.

eu asa am patit numa ca eu am bagat neste ulei cu sirinca... bafta

 

O sa incerc, desi ma mir, sunt totusi lemforder, daca si astia sunt uscati... dupa ce-am dat 4 milioane pe ei... le dau cu ei in cap.

Am facut azi unghiul d efuga, erau roti foarte strambe, orientate catre inafara. O sa verific in mers daca se mai aude trosnitul acela, o sa incerc eventual cu masina ridicata pe cric sa invart d eroata sa vad daca asa se aude

poate e vre-o chestie care loveste.

Link to comment
Share on other sites

sar putea sa patesti cum am patit eu vezi daca scartaie si daca te apesi pe masina adica te apesi pe fiecare colt din fata si daca la balansul care il faci scartaie atunci trebuie bagat vazelina la pizoti pt ca sunt uscatichiar daca sunt noi.

eu asa am patit numa ca eu am bagat neste ulei cu sirinca... bafta

Am verificat, nu a scartzait nimic.

Am ridicat fiecare roata si am observat tragand de roata ca in stanga, roata are un joc in sensul ca s emisc ain interiorul burdufului de cauciuc de la bieleta de directie. Inca o observatie e ca imi troncane cand trec peste sine de tramvai dar in rest peste denivelari nu se simte nimic. Si se mai simte la gropi cand am si roata virata.

 

Care o fi misteru? are voie sa se miste din burdufu acela? Cum s emanifesta o bieleta de directie stricata?

Link to comment
Share on other sites

Am verificat, nu a scartzait nimic.

Am ridicat fiecare roata si am observat tragand de roata ca in stanga, roata are un joc in sensul ca s emisc ain interiorul burdufului de cauciuc de la bieleta de directie. Inca o observatie e ca imi troncane cand trec peste sine de tramvai dar in rest peste denivelari nu se simte nimic. Si se mai simte la gropi cand am si roata virata.

 

Care o fi misteru? are voie sa se miste din burdufu acela? Cum s emanifesta o bieleta de directie stricata?

 

o bieleta se manifesta ca un pivot asa are si ea joc si se schimba pozitia la volan.......

Link to comment
Share on other sites

o bieleta se manifesta ca un pivot asa are si ea joc si se schimba pozitia la volan.......

 

Am detectat o posibila problema. Am joc in bieletele de directie. Am pus pe cineva la volan si am tinut cu mana de ele, se simte la mana de parca ar zgaraia inauntru, se simte ca si cum ar roade pe o suprafata neregulata, si au un joc aiurea.

Se poate ca din cauza lor sa-mi troncane la gropi mai mari? si sa trancane cand iau viraje cu plecare de pe loc?

Link to comment
Share on other sites

Am detectat o posibila problema. Am joc in bieletele de directie. Am pus pe cineva la volan si am tinut cu mana de ele, se simte la mana de parca ar zgaraia inauntru, se simte ca si cum ar roade pe o suprafata neregulata, si au un joc aiurea.

Se poate ca din cauza lor sa-mi troncane la gropi mai mari? si sa trancane cand iau viraje cu plecare de pe loc?

Da, e normal daca ai joc in bielete sa-ti troncane. Nu uita sa verifici si flansele la amortizoare.

Link to comment
Share on other sites

Da, e normal daca ai joc in bielete sa-ti troncane. Nu uita sa verifici si flansele la amortizoare.

Le-am verificat, dar nu aveam nici o emotie, au 3000 de km si ele si amortizoarele.

Oricum, nu stiu cum au dat doreii de la service jos bratele, dar bieletele alea nu erau asa cand am dus masina la ei. Asta e. Le schimb si sa vad cum se simte.

Link to comment
Share on other sites

Salut,si eu am cam tot aceleasi simptome... 1-2 pocnituri (sunet metalic) la plecare de pe loc cu viraj mare,,, mie imi face cateodata si pe asfalt, cateodata nu face deloc... am miscat rotile in toate directiile si felurile posibile, am dus-o la un ITP si nu am niciun joc la pivoti, bucse, capete bara, bielete antiruliu... am un joc mic la bieleta de directie partea dreapta dar il aveam de cand am luat masina, 1 an nu mi-a facut de-astea... cateodata nu vrea sa faca deloc pana dau intr-o groapa cu rotile virate... nu stiu... momentan am lasat-o asa ca nu stiu ce are... m-am uitat si la amortizoare... masina e un e46 318i din 98'. E tare ciudata treaba...
Link to comment
Share on other sites

Salut,si eu am cam tot aceleasi simptome... 1-2 pocnituri (sunet metalic) la plecare de pe loc cu viraj mare,,, mie imi face cateodata si pe asfalt, cateodata nu face deloc... am miscat rotile in toate directiile si felurile posibile, am dus-o la un ITP si nu am niciun joc la pivoti, bucse, capete bara, bielete antiruliu... am un joc mic la bieleta de directie partea dreapta dar il aveam de cand am luat masina, 1 an nu mi-a facut de-astea... cateodata nu vrea sa faca deloc pana dau intr-o groapa cu rotile virate... nu stiu... momentan am lasat-o asa ca nu stiu ce are... m-am uitat si la amortizoare... masina e un e46 318i din 98'. E tare ciudata treaba...

In cursul saptamanii viitoare o sa schimb si bieletele cu tot cu capete de bara, in felul asta o sa aflu daca de acolo e problema, am asteptari mari, caci toata suspensia fata si directia este nou nouta, doar telescoapele si flansele au 3000 de km. Mi-a mancat o caruta de bani masina asta. Cica e banal e36-le, mama lui ca rupe la buzunar.

Link to comment
Share on other sites

In cursul saptamanii viitoare o sa schimb si bieletele cu tot cu capete de bara, in felul asta o sa aflu daca de acolo e problema, am asteptari mari, caci toata suspensia fata si directia este nou nouta, doar telescoapele si flansele au 3000 de km. Mi-a mancat o caruta de bani masina asta. Cica e banal e36-le, mama lui ca rupe la buzunar.

 

Salut, sa ma anunti si pe mine ce ai rezolvat si daca ai rezolvat... te-ai gandit vreodata ca s-ar putea sa fie o bataie din caseta? Eu sper ca nu e asa :wacko:...

Link to comment
Share on other sites

Salut, sa ma anunti si pe mine ce ai rezolvat si daca ai rezolvat... te-ai gandit vreodata ca s-ar putea sa fie o bataie din caseta? Eu sper ca nu e asa :wacko:...

Te anunt, deocamdata mi-au venit bieletele si capetele de bara, o sa incerc sa le schimb cand isi face timp mecanicu si de mine.

Link to comment
Share on other sites

Salut Mihai, nicio rezolvare? Sau inca nu ai montat pisele? :popcorn:

 

Da, am montat piesele. Nu am testat prea mult masina, insa nu mai troncane, am incercat sa trec si mai repede peste linii d etramvai, gropi, denivelari, si nu am mai auzit nimic suspect. Caseta de directie am uitat sa-i spun mecanicului sa o verifice, nu erau urme de ulei sau altceva vizibil altfel mi-ar fi spus. Nu am avut timp s amerg eu cu ea cand s-a facut operatiunea, si am trimis pe altcineva.

In cazul meu capetele d ebara erau inca bune, insa pivotul din capatul bieletei era uzat, la modul ca nu mai statea drept in drept cu bieleta si pica in jos.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da, am montat piesele. Nu am testat prea mult masina, insa nu mai troncane, am incercat sa trec si mai repede peste linii d etramvai, gropi, denivelari, si nu am mai auzit nimic suspect. Caseta de directie am uitat sa-i spun mecanicului sa o verifice, nu erau urme de ulei sau altceva vizibil altfel mi-ar fi spus. Nu am avut timp s amerg eu cu ea cand s-a facut operatiunea, si am trimis pe altcineva.

In cazul meu capetele d ebara erau inca bune, insa pivotul din capatul bieletei era uzat, la modul ca nu mai statea drept in drept cu bieleta si pica in jos.

 

Salut, am revenit si eu cu un raspuns... am montat si eu bielete de directie cu capete de bara noi, FEBI, + chiturile de reparatie pe ambele parti(burdufuri, coliere, vaselina speciala)... si tot nu am scapat de bataie, ma sacaie in continuare... nu stiu ce sa-i mai fac si la ce sa ma mai uit... ma omoara pocniturile alea!!! Cine ma ajuta si pe mine????????????????? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Salut, am revenit si eu cu un raspuns... am montat si eu bielete de directie cu capete de bara noi, FEBI, + chiturile de reparatie pe ambele parti(burdufuri, coliere, vaselina speciala)... si tot nu am scapat de bataie, ma sacaie in continuare... nu stiu ce sa-i mai fac si la ce sa ma mai uit... ma omoara pocniturile alea!!! Cine ma ajuta si pe mine????????????????? :cry:

 

ar fi o posibilitate sa fie din flansa de amortizor, dar mai multe nu stiu sa-ti spun

Link to comment
Share on other sites

Ma enerveaza ca n-am un mecanic competent pe-aici si o sa schimb toata fata pana dau de problema... asta daca nu e din caseta, iar caseta costa.....sper sa nu fie asta ca daca e, o las pana cade de tot, balta sub masina.. asta e... o sa ma uit mai atent si la flanse... desi sunetul nu se aude sus, se aude jos...
Link to comment
Share on other sites

Ma enerveaza ca n-am un mecanic competent pe-aici si o sa schimb toata fata pana dau de problema... asta daca nu e din caseta, iar caseta costa.....sper sa nu fie asta ca daca e, o las pana cade de tot, balta sub masina.. asta e... o sa ma uit mai atent si la flanse... desi sunetul nu se aude sus, se aude jos...

 

o chestie care mi-am amintit-o acum. Mie mi s-a intamplat sa mi se rupa prinderea d ela aparatoarea de noroi, e prinderea care vine undeva deasupra in fata rotii din dreapta. Se vede sub capota langa rezervoru d elichid de parbriz. Facea aia la gropi ca un pivot terminat, pana am observat-o era sa schimb pivotii degeaba, i-am schimbat pana al urma, dar nu atunci. Asigura-te ca nu iti balanga-ne plasticu ala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.