Jump to content

Zgomot ciudat la pornire


Recommended Posts

tacane tachetii pana se amorseaza cu ulei

cand o lasi o perioada de timp curge uleiul din filtru, fenomenul se manifesta ca si cum ai schimbat uleiul si filtrul si astepti sa se amorseze cu ulei

 

cauzele sunt necunoscute, banuielile st multe

pana acum nu am vazut pe nimeni sa zica ca a schimbat piesa nustiucare si s-a rezolvat

spre ex nici pana acum nu am inteles 100% daca pe carcasa filtrului de ulei sunt supape sau nu, stiu in schimb colegi de forum care au schimbat carcasele cu altele tot sh fara sa rezolve problema, nu am auzit inca pe nimeni sa cumpere noua si sa rezolve...

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca multi care au acest motor(M47) fie el pe E46 fie pe E39 se canta ca au bai cu tacanitu 2-3 sec. si tot ei sustin ca e ceva normal din cate sa-u interesat fiecare deoarece nimeni nu a gasit o rezolvare concreta si inca nu au avut urmari nedorite dupa destui km facuti

Faza e ca mie nu mi se pare normal asa ceva + ca am reusit sa intalnesc si persoane cu acest motor care nu au probleme cu acest tacanit la prima cheie...deci e clar ca nu are voie sa faca asa ceva.

dupa cum zici Boaska daca o lasi o perioada asa se scurge uleiul in baie ...e ok insa mi se pare ca se scurge mai mult decat trebuie

parerea mea este ca daca as avea o uzura usoara la tacheti sa zicem nu mi-ar face numa la prima cheie si numa cu conditia sa o las 20 min

 

 

Si repet motorul merge foarte bine nu am treaba cu el trage bine toarce frumos cu exceptia acestei probleme bizare la prima cheie

 

Ce vrem sa mai intreb :offtopic:

Am sa atasez 2 poze:

ma intereseaza daca influenteaza cu ceva pana am sa-l schimb acel furtunas ''de vacum cred''de la turbina prin faptul ca e cam copt cum se vede in poza

si 2:ma intereseaza daca zonele marcate in poza e normal sa aiba putina rugina

post-44404-0-36839200-1340732388_thumb.jpg

post-44404-0-40831300-1340732396_thumb.jpg

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

asa face si a mea pana se amorseaza, imagineaza-ti cat timp ii tb la pompa sa umple carcasa cu ulei si poate si intercoolerul , cred ca 0,5 ltr in total, normal ca dureaza

arborele lucreaza in pelicula de ulei, restul pieselor la fel....nu este corect dar asta este, norocul nostru ca nu influenteaza foarte mult la pornire ca alte modele, imagineaza-ti ce insemna sa dai la automat pana se amorsau culbutorii si deschideau corect supapele :rofl:

Link to comment
Share on other sites

asa face si a mea pana se amorseaza, imagineaza-ti cat timp ii tb la pompa sa umple carcasa cu ulei si poate si intercoolerul , cred ca 0,5 ltr in total, :rofl:

 

 

 

ha?!!? :blink:

 

 

 

 

am citit ceva aberatii in topicu asta... :goodjob:

 

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
problema este de la distributie are doua lanturi unul de pe vibrochen pe pompa de injectie si altul de pe pompa pe axele cu came cel de pe pompa pe axele cu came se uzeaza patinele si se incaleca deci trebuie schimbat lantul , patinele si intinzatorul tacheti nu au nimic .
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

problema este de la distributie are doua lanturi unul de pe vibrochen pe pompa de injectie si altul de pe pompa pe axele cu came cel de pe pompa pe axele cu came se uzeaza patinele si se incaleca deci trebuie schimbat lantul , patinele si intinzatorul tacheti nu au nimic .

 

sa zicem ca este de la distributie dar tot nu vad ce legatura are cu tacanitul numa la prima cheie....

ar trebui sa faca la fiecare cheie daca e de la distributie nu?

si de precizat un lucru important: pe durata secundelor cand imi tacane fie 2 sec fie 3 ramane aprins si becul de la ulei cel cu rosu ...iar dupa ce dispare sunetul asa instant se stinge si becul....dupa prima cheie la celelalte porniri becul rosu se stinge mereu instant

dupa acea prima cheie daca opresc si pornesc iar non stop nu se mai aude ...doar daca las iar 20 min sa steie masina(cam 20 min vara pe 35 grade si cam 1 ora cand e frig iarna ca sa se auda dinou la prima cheie)

sa nu bage pompa cum trebe sau sa se scurga pe undeva prea mult ulei inapoi in baie si apoi dureaza pana se amorseaza?

 

 

si as mai avea o rugaminte legata de intrebarile de mai sus de la cele 2 poze daca stie cineva daca influenteaza cu ceva treburile respective

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

stii cati ma intreaba pe forumuri daca am rezolvat problema asta? o gramada de baieti si unii chiar au schimbat carcasa filtru si tot nu merge

eu nici pana acuma nu stiu daca carcasa asta de la m47 are supape sau nu, si apoi daca era pompa de ulei trebuia sa piarda presiunea la cald si sa se aprinda becul rosu in mers, dar problema este legata de dezamorsare

 

am tot citit si unii spun ca nu are supape pe carcasa, daca se adevereste atunci nu ma mira fenomenul

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Ulei din asta folosesc si eu si am aceeasi "problema". Uleiul 5w30 are vascozitate mica atunci cand este rece. Cifra "5" denota acest lucru. Cifra "30" se refera la vascoziatea la cald (atunci cand motorul ajunge la temp de lucru: 87 grade celsius). Vara, fiind cald afara, chiar daca motorul este "rece", temperatura uleiului este aprox egala cu temperatura de afara, sa zicem 35 grade. Asta inseamna ca uleiul este destul de subtire, datorita lui "5" si datorita temperaturii mari de afara. Acest lucru nu se intampla iarna, pt ca la temperaturi de -10 grade, uleiul devine mai vascos. Asadar, cand e cald afara si uleiul este subtire, el tinde sa se scurga de prin motor si sa ajunga jos in baia de ulei, zonele superioare ale motorului tinzand sa se "usuce". La pornirea motorului se aude zgomotul ala de tacheti din cauza ca motorul nu este uns corespunzator in partea superioara (si pare ca se loveste fier pe fier). Dupa ce uleiul este balbotat (motorul il recircula si il aduce in toate locurile unde ar trebui sa fie) timp de vreo 4 sau 5 secunde, totul este bine uns si zgomotul dispare ca prin minune.. Daca nu iti place cum suna, foloseste un ulei gen 10w30 sau 10w40. Fiind mai vascos, nu se va prelinge atat de usor in baia de ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

astazi am schimbat carcasa de la filtru de ulei si nu am reusit sa scap de tacanit la pornire deci problema este altundeva

 

ne spui si daca , la schimbare ai folosit o piesa noua sau una second ? Am si eu problema cu tacanitul , e46 320d M47 8/2000 250 000km , culmea eu am schimbat la distributie , dar tacanitul a ramasa , si urmeaza acum carcasa filtru OEM , pt ca luate prin eliminare doar asta a mai ramas. Se pare ca la carcasele second odata demontate si remontate , canalul cu supapa dezamorsare odata intarite resturile de ulei cu reziduri nu se mai "curata" asa usor .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

dupa pornire daca afara sunt chiar si 25 grade se aude circa 3 sec un zgomot identic cu cel din video dupa care dipare si motorul se aude normal

Daca merg cu el prin oras si o opresc si o pornesc iar, nu face, numa daca o las oprita circa 20 min si chiar si dupa face dor la prima cheie

Nu stiu ce ar putea fi mai ales ca dupa cele 3-4 sec motorul merge si mai ales se aude exemplar :wacko:

Exact aceeasi problema o am la motorul meu. Ai rezolvat ceva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.