Jump to content

PISI


mihai vigariu

Recommended Posts

Am vrut sa-mi imbrac volanul in piele insa cineva care se ocupa cu afacerea asta mi-a recunoscut sincer ca pielea cu care imbraca el nu e suficient calitativa sa iese ceva comparabil cu OEM. Am gasit insa un volan de e39, in stare buna, am pastrat inelul si airbagul meu si uite ce a iesit dupa o ora de injuraturi si vene umflate pe tample(ce-au mai strans la surubu ala care tine covrigu). Si ca afacerea a fost mai convenabil,la 100 de lei mai am un volan de rezerva.

Apropo,volanul de seria 5 avea alte mufe peinel, una in plus, oare candva acel volan a avut comenzi, sau se puneau la toate acea mufa?

post-26175-0-60921400-1336238408_thumb.jpg

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

5 EURO CAI, home made :frantics: .

Recomand, mai ales pentru motoarele mai mici. As vrea sa-mi vopsesc si galeria de admisie cu vopsea termoizolanta, dar ca sa nu fac mai mult rau decat bine as vrea sa cumpar si garnitura dintre motor si galerie. Citisem undeva ca ar produce cineva aceste garnituri, modificate astfel incat motorul sa nu mai transmita caldura galeriei, erau ceva mai groase si din alt material. Aveti idee unde gasesc?

post-26175-0-71169000-1344320780_thumb.jpg

post-26175-0-58541900-1344320788_thumb.jpg

Edited by mihai vigariu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce-ai facut exact cu volanul ca nu inteleg. ai pastrat covrigu de plastic si ai schimbat bucata de metal ca sa se potriveasca?

 

Pai la volan, am cumparat unul de seria 5. Cum inelu, cel cu firele nu era identic, la-am pastrat pe al meu, la fel si airbagul. Am pus doar covrigul imbracat in piele. Inelu cu fire de la seria 5 are o mufa cu mai multe fire.

 

poate iti zboara foliile alea prin curele :)

 

carcasa este curatat bine, degresata si aplicat un dublu adeziv, apoi un strat de termoizolant de parchet :D, si apoi folia de aluminiu autoadeziva. Stau toate foarte bine lipite, nu zboara nimic, nici nu sunt curenti in zona aia.

Link to comment
Share on other sites

chestia asta face diferenta in aglomeratie, cand iti fierbe motorul sub capota si ti se incing toate pe langa el. Eu simteam ca pierd din puterea motorului in situatia asta. Acum este o diferenta, dar sa nu-ti imaginezi ca se ajunge la utopii de genu, chiar iti da cai in plus. Impiedica aerul sa se incalzeasca foarte tare, si teoretic cu cat aerul e mai rece cu atat intra mai mult in camera de ardere, rezultand arderea mai buna. Aerul se incalzeste totusi si prin galeria metalica, de-asta as vrea sa intervin si acolo, insa e mai mult d emunca acolo
Link to comment
Share on other sites

si daca era asa de simpla interventia ,crezi ca le era greu astora sa puna un material antitermic pe piesele respective ?! :)

Cutia de la filtru este destul de bine gandita, fata de alte arhitecturi care-ti pun filtru fix pe motor, ca la logan, insa tot se incalzeste. Ce am facut eu aici, un producator auto nu poate sa-ti vanda, probabil ca daca se face profi costa mult mai mult de 5 euro, iar producatorii auto incerca minimizarea costurilor la maxim.

Modificarea asta este intr-adevar utila, eu am simtit diferenta, si nu e placeboo. Cand mi-am luat masina aveam toate consumabilele neschimbate, inclusiv filtru de aer, si mi-a zis mecanicu ca dupa ce schimb, filtre, bujii, ulei, lichide o simt o imbunatatire, insa atunci nu s-a simtit nimic.

Link to comment
Share on other sites

ok :)

 

eu stiam ca singura varianta valabila(oficiala) pt racirea aerului aspirat de motor este cea cu intercooler si se pune mai mult in cazul motoarelor turbo , la diesel s-a pus chiar si la motoare fara turbo , pt ca motorina se aprinde ceva mai greu decat benzina

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

ok :)

 

eu stiam ca singura varianta valabila(oficiala) pt racirea aerului aspirat de motor este cea cu intercooler si se pune mai mult in cazul motoarelor turbo , la diesel s-a pus chiar si la motoare fara turbo , pt ca motorina se aprinde ceva mai greu decat benzina

 

in cazul intercoolerului cred ca se poate vorbi chiar si de crestere de putere. EU tot timpu am crezut ca intercooleru e legat de turbo, aveam impresia ca fara turbo, nu e asa usor sa tragi aerul printr-un circuit asa de lung.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Am facut dintr-o masina veche, o masina pe care te poti baza la orice drum. Dupa ce am terminat cu innoirea sistemului de racire, mai ramasesera coturile si termostatul, am definitivat si cu franele spate, tamburi Zimmerman. Masina merge impecabil.

post-26175-0-64266100-1376234864_thumb.jpg

Edited by mihai vigariu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
merci pentru raspuns. Am schimbat bucsa desi a fost schimbata in service acum 2 ani, dar meseriasii din craiova au batut-o cu ciocanu de au facut-o praf. Sper sa-mi fac timp sa fac o poza sa va arat ce meserie se presteaza la serviceuri in Craiova. Am reusit sa o scot de pe brat cu mainile libere, in conditiile in care de obicei e nevoie de presa. Tot acolo am schimbat atunci si pivotii, iar unu a trebuit schimbat 6 luni mai tarziu pt ca fiind modelu acela de la lemforder cu bara de protectie sub a picat acea bara din cauza ca au lovit-o prea rau.Pivotul era inca in stare perfecta dar arata aiurea fara protectia aceea. Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

5 EURO CAI, home made :frantics: .

Recomand, mai ales pentru motoarele mai mici. As vrea sa-mi vopsesc si galeria de admisie cu vopsea termoizolanta, dar ca sa nu fac mai mult rau decat bine as vrea sa cumpar si garnitura dintre motor si galerie. Citisem undeva ca ar produce cineva aceste garnituri, modificate astfel incat motorul sa nu mai transmita caldura galeriei, erau ceva mai groase si din alt material. Aveti idee unde gasesc?

Superba pisicuta!!! :thumbsup: dar la faza cu izolatia...ai dat cu bata-n balta....oribil.. :wacko:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Superba pisicuta!!! :thumbsup: dar la faza cu izolatia...ai dat cu bata-n balta....oribil.. :wacko:

aha, ca de aspectul cutiei de sub capota sufar eu:). Eu sunt inginer nu am treaba cu artele si frumosul. Merci pentru apreciere, o sa mai am ceva posturi saptamanile viitoare, vor urma ceva reparatii sanatoase, caseta directie, ambreiaj, frane fata. Toate preventiv :)

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.