Jump to content

Miros benzina 318i e46


Recommended Posts

Hmmmm... suna putin cunoscut, dar in ultima vreme nu a mai facut din astea. Recent am schimbat uleiul, filtru ulei (inainte aveam 10w-40 si nui placea deloc), sonda pre-cat si filtru de aer, daca te ajuta cu ceva. Si am constatat ca nui place deloc aerul umed, cand ploua si e umezeala parca e alta masina, dar asta poate fi de la clapeta de acceleratie ca atunci ii place sa se blocheze.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce ai enumerat numai sonda nu am schimbat-o. Si eu cred ca asta e.

Iar clapeta in special la umezeala face figuri. Acasa nu am cumparat o masina, pentru ca avea pedala 'sticky'. Pe asta am cumparat-o pe vreme frumoasa, si atunc ami cazut pe ganduri, cand m-a prins ploaia pe autostrada, venind acasa, si a inceput sa faca la fel ca cealalta. Stai linistit, daca cureti clapeta se va rezolva. Scoti debitmetrul, burduful, furtunul ala mai mic care vine din spate, 4 suruburi de zece o tin de corpul admisiei, si unul de 11 undeva sub clapeta. Demonteaza si regulatorul de relanti, si curata-l separat, si ai grija sa cureti cat poti de bine si clapeta din regulator, asa incat se se miste usor. Ai grija cand strangi regulatorul la loc, sa nu crapi urechile. Eu am reusit din pacate. Cam asta e. Era si un DIY undeva pe forum, si pentru clapeta, si pentru regulator. Daca imi amintesc bine, userul care a facut dIY era 'deathrow'.

Link to comment
Share on other sites

Da, am vazut DIY-ul respectiv, pare usor. Regulatoruld de relanti care e? Cel cu buterfly valve de sub galeria de admisie? In fatza valvei pcv?

 

M-am gandit de la ce poate fi datul in nas, sonda lambda pre-cat are un incalzitor electric care ruleaza cateva secunde sa aduca senzorul la temperatura corecta rapid, daca e dus trebuie sa astepti pana se incalzeste de la gaze ca sa dea o citire corecta, deci cand ti rece motoru iti da benzina cum ii vine lui.

Link to comment
Share on other sites

Regulatorul l-am incercuit cu verde. Ignora cercul rosu. Motorul e montat cred ca pe un Z3, dar regulatorul e in acelasi loc.

 

In legatura cu lambda cam asta e si banuiala mea. O sa vad cam in doua saptamini, sapt viitoare plec la tusnad.

post-36556-0-72879800-1310940435_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La tine e putin mai complicata treaba. Ai motorul de facelift cu doua axe. Noi cu NFL avem doar o axa cu came cu care sa ne batem la cap.

Mai exact ce senzor ai schimbat? Si ce erori ai? In poza atasata ai dat valorile in timp real, dar nu ai zis ce erori apar.

 

 

Am schimbat senzorul de admisie de intrare. Eroarea este pe care o vedeti in poza apare valoarea peste limita maxima. Chiar daca scot mufa de la senzor tot asta arata. Nu e nici o diferenta intre senzorul vechi sau nou.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat senzorul de admisie de intrare. Eroarea este pe care o vedeti in poza apare valoarea peste limita maxima. Chiar daca scot mufa de la senzor tot asta arata. Nu e nici o diferenta intre senzorul vechi sau nou.

 

In poza se vede un simptom. Eroarea cu INPA este un numar (de ex 171 poate sa fie la tine), si cu o explicatie scurta despre ea.

Iar daca nu este nici o diferenta intre senzori, se poate de exemplu sa ai firul intrerupt si sa nu citeasca de loc senzorul.

Link to comment
Share on other sites

In poza se vede un simptom. Eroarea cu INPA este un numar (de ex 171 poate sa fie la tine), si cu o explicatie scurta despre ea.

Iar daca nu este nici o diferenta intre senzori, se poate de exemplu sa ai firul intrerupt si sa nu citeasca de loc senzorul.

 

 

Ideea este ca mai creste sau mai scade, asa ca nu stiu daca e din fire.

Link to comment
Share on other sites

Am curatat cu spray de carburator clapeta de la acceleratie si acum se apasa pedala si cand suflu pe ea a fost un pic dificil cu surubul de sub corp, a trebuit sa dau jos toata admisia dar m-am descurcat :thumbsup: ms de sfaturi. La regulatorul de relanti nu m-am bagat azi. Si acela il dau jos si dau cu spray in el? Il sterg dupaia cu bete de urechi?
Link to comment
Share on other sites

Am curatat cu spray de carburator clapeta de la acceleratie si acum se apasa pedala si cand suflu pe ea a fost un pic dificil cu surubul de sub corp, a trebuit sa dau jos toata admisia dar m-am descurcat :thumbsup: ms de sfaturi. La regulatorul de relanti nu m-am bagat azi. Si acela il dau jos si dau cu spray in el? Il sterg dupaia cu bete de urechi?

 

Pai daca tot erai acolo trebuia sa il faci si pe ala. Acum o buna parte din mizeria din clapeta a ajuns in regulator. Regulatorul e prins numai de doua suruburi, inbus cred de 6. Il scoti in 5 min. Ai grija sa nu rupi garnitura, si atat. Exact cu betisoare de urechi trebuie, si dai cu spray un el. Si mie mi-a fost teama prima data, dar nu a patit nimic,

La mine a mers usor si cu surubul de sub corp.

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am ajuns sa fac un plin de oras, sunt doar la 300 de km, astept sa se aprinda becul si calculez un consum. Uitandu-ma la ac, as zice ca tot acolo is in jur de 13-14 la consum urban. Ce-i drept asa entuziasmat is ca merge bine ca nu am schimbat sub 4500 saptamana asta :D O sa va tin la curent cand ies din pompa maine-poimaine.

 

Acum o buna parte din mizeria din clapeta a ajuns in regulator.

 

cred ca vrei sa zici invers

Edited by Stanky
Link to comment
Share on other sites

 

cred ca vrei sa zici invers

 

Regulatorul fiind montat pe corpul clapetei, si fiind si o 'fundatura' eu zic ca acolo s-a acumulat mizeria, a curs cu solutia de curatare.

Incep sa cred ca nu vorbim despre acelasi lucru. Ce ai curatat de fapt? :D

Link to comment
Share on other sites

Regulatorul fiind montat pe corpul clapetei, si fiind si o 'fundatura' eu zic ca acolo s-a acumulat mizeria, a curs cu solutia de curatare.

Incep sa cred ca nu vorbim despre acelasi lucru. Ce ai curatat de fapt? :D

 

Am curatat corpul de acceleratie cu valva fluturash. Tu vrei sa spui ca a intrat solutie cu depuneri de acolo in regulatoru de relanti cand curatam. Am avut grija sa nu intre da nu bag mana in foc ca nu a ajuns un pic... oricum ma duc acum sa o descfac sa fac treaba pana la capat.

Link to comment
Share on other sites

Am curatat corpul de acceleratie cu valva fluturash. Tu vrei sa spui ca a intrat solutie cu depuneri de acolo in regulatoru de relanti cand curatam. Am avut grija sa nu intre da nu bag mana in foc ca nu a ajuns un pic... oricum ma duc acum sa o descfac sa fac treaba pana la capat.

ce valva fluturas?!

 

 

eu tare am impresia ca tu ai curatat DISA, nu clapeta de acceleratie... mai ales ca zici ca te-ai impotmolit in ceva surub si a trebuit sa dai jos admisia...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da sunt 100% sigur ca am curatat clapeta de acceleratie si acum 2 ore regulatorul de relanti. Mai exact corpul de metal pe care e montat arcul si cablul de acceleratie, ala inauntru are un fluture care se deschide cand apesi acceleratia. Corpul acela e prins in 5 suruburi, 4 de 10 si unu de 12 parca, ei si cel de jos din spate nu am ajuns cu nicio scula pe care o aveam sa il desfac, asa ca am luat jos toata galeria de admisie. Valva disa am vazuto dand jos galeria dar am curatat decat garniturile.

 

Update dupa curatare regulator: merge brici :thumbsup:

 

Exact. Depinde cat de abundent ai folosit solutia de curatare. Eu nu am facut economii. :D

 

Nu l-am inecat cu solutie, am dat de vreo 10 ori tot cate putin si il absorbeam in servetel. Pana la urma am reusit sa scot toata negreala.

Edited by Stanky
Link to comment
Share on other sites

Azi i-am facut plinu si era sa cad pe jos cand am calculat. :frantics: Deci, exclusiv in oras, clima activata non-stop pe 22 de grade, schimbat pe la 4500 => 15% . Am fost foarte entuziasmat ca trage bine motoru dupa ultimul service si m-am aberat un pic. O sa revin cu un update saptamana viitoare cu consum de drum intins si mai incolo cu consum urban de om linistit care schimba la 3000-3500. :laugh:
Link to comment
Share on other sites

Ok, am revenit din concediu si am scos consum inafara orasului de 8.5 mers normal si cam 8.9 pe autostrada plus Transfagarasan (pe autostrada 180 si pe munte intre 3000 si 5000 de ture la urcare). E ok? ar trebui sa scot mai putin oare?

 

Problema cu mirosul de benzina ma omoara in continuare... ma duce la disper. Cand am pornit dimineata de la Sibiu era racoare dar nu frig si a inceput sa miroasa cam 20 de minute puternic, m-am speriat sa nu si curga pe undeva. In dimineata asta e la fel de racoare, am pornit si nimic. Aseara am parcat in panta cu motoru in jos, am pornit dupa 3 ore de stationare si din nou putoare :frantics: Orice idei sunt bine venite.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am schimbat regulatoru de presiune, era sa iau o gura buna de benzina noroc ca ma asteptam sa-l arunce si m-am pregatit. Inca nu a mirosit, astept sa treaca o saptamana doua fara miros ca sa fiu convins ca ala era buba.

 

Cat de consum nu stiu ce as mai putea sai fac sa il scad, sonda lambda precat am schimbat, filtre la fel, ulei recomandat de producator. Cred ca o solutie ar fi sa merg sa curat injectoarele. Debitmetrul se poate curata la fel ca regulatorul de relanti? sau ala e pe regim cumperi si schimbi, dupa care pui intrebari :D ?

Link to comment
Share on other sites

Am fost joi la reprezentanta si mi-au facut ei diagnoza, se pare ca 3 furtune flexibile de la sistemul de alimentare sunt coapte si fisurate. Astea se gasesc pe tur si retur intre tevile fixe de metal, sub galeria de admisie, si se leaga la rampa de injectie. Dignoza m-a costat vreo 230 de lei dar pe langa miros, mi-au citit computerul si mi-au spus de ce e aprins becul de airbag, au verificat trenul de rulare, si mi-au spalat masina interior-exterior :D . Precizez ca eu deja am schimbat valva de presiune pe care am dat 300 de lei fara sa rezolv nimic, deci daca mergeam la dignoza din prima eram mai bogat cu 300 de lei si mai rapid cu 2 luni.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.