Jump to content

schimbare simeringuri supape


Recommended Posts

se scot axele cu came si atunci toate supapele sint inchise.se scot bujiile si se baga o reductie in locul lor la care te conectezi cu un furtun cu aer comprimat care iti tine supapele pe pozitie.apoi poti scoate arcurile si inloc. simeringurile.

foarte usor de spus.bafta.

Link to comment
Share on other sites

Eu am aceeasi problema ca daniel, pornire greoaie doar la rece tre sa ii dau pedale ca sa nu moara motorul, parca ar porni in 3 pistoane. In rest cand e cald porneste bine.

Am facut diagnoza cu INPA si imi da eroare de misfire pe vreo 2 cilindri, cam atat, cat e motorul cald nu da eroare, doar ramane in log acea eroare de misfire.

Pierderi de aer nu mai am, debitmetru verificat, sondele lamda verificate,bujii schimbate. Nu stiu ce sa mai verific.

Pornirea greoaie sa accentuat mai tare cand am schimbat intinzatorul cu modelul mai nou, tind sa cred ca e sarita distributia de la punct, ceva patine rupte sau roase. Trebuie sa fac test de compresie? Nici nu stiu ce reprezinta testul asta si daca pot sa-l fac cu interfata asta banala care o folosesc in INPA si DIS.

Sa fie pompa de benzina? Stie cineva cati bari baga pompa ca sa o verific?

Am 180.000km si daca tot ma bag la verificat distributia,cam trebuie sa schimb si simeringurile, dar daca le fac pe toate si imi porneste tot asa le rece ma i-au toti dracii. AS fi tare recunoscator cu niste sfaturi uitile de la voi.

Nimeni cu un sfat util?

Link to comment
Share on other sites

salut tuturor.sunt nou pe acest forum.tocmai mi.am vandut vechiul e36 si as vreasa cumpar ujn bmw 318i n42 2001 decembrie proaspat adus din germania cu ,,doar,, 178.000 km,ceva carte service dar nu cred ca este valiida.am facut cele 2 teste cel cu busonul si cel cu aceleratul la relanti si amobservat urmatoarele:

 

- cand desfac busonul se aude ceva bataie dar nu este prea pronuntata,se amesteca cu zgomotul general al motorului,nu este ceva prea evident

-pornita masina,lasata 15 min la relanti dupa care turata la 6000 ture.iese fum chiar bine dar nu este fum albastru,nu miroase,am tras o gura mare de fum :laugh: si nu imi miroase a ulei ars ci a benzina arsa.(din cate stiu uleiul ars de motor are un miros specific si culoare albastra)

 

Mentionez ca teava de esapament este curata perfect fara depuneri,iar la relanti nu scoate fum deloc.

 

Testul cu relantiul lam facut in jurul temperaturii de -2 grade deci cred ca era si ceva abur implicat in acel nor alb care a iesit.

 

salut tuturor.sunt nou pe acest forum.tocmai mi.am vandut vechiul e36 si as vreasa cumpar ujn bmw 318i n42 2001 decembrie proaspat adus din germania cu ,,doar,, 178.000 km,ceva carte service dar nu cred ca este valiida.am facut cele 2 teste cel cu busonul si cel cu aceleratul la relanti si amobservat urmatoarele:

 

- cand desfac busonul se aude ceva bataie dar nu este prea pronuntata,se amesteca cu zgomotul general al motorului,nu este ceva prea evident

-pornita masina,lasata 15 min la relanti dupa care turata la 6000 ture.iese fum chiar bine dar nu este fum albastru,nu miroase,am tras o gura mare de fum :laugh: si nu imi miroase a ulei ars ci a benzina arsa.(din cate stiu uleiul ars de motor are un miros specific si culoare albastra)

 

Mentionez ca teava de esapament este curata perfect fara depuneri,iar la relanti nu scoate fum deloc.

 

Testul cu relantiul lam facut in jurul temperaturii de -2 grade deci cred ca era si ceva abur implicat in acel nor alb care a iesit.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Testul cu relantiul lam facut in jurul temperaturii de -2 grade deci cred ca era si ceva abur implicat in acel nor alb care a iesit.

Nu are importanta , la N42 simeringurile sunt consumabile la 170K km , asa ca indiferent ca scoate acum sau nu , va incepe sa scoata pt ca atat tin ele . Asa ca daca iei masina iei in calcul reparatia asta si negociezi pretul cat poti de mult . Patinele e posibil sa nu fie uzate , doar sa schimbi intinzatorul de lant ca sigur are modelul vechi .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

multumes pt raspuns in primul rand.ce pot sa zic,masina o iau de la un amic care se ocupa cu asa ceva deci de mintit nu se pune problema,mai aleas ca de unde a luato,a facut 500 km plus inca vreo 100 prin oras si nu a completat nimic.

intinzatorul e posibil sa fie schimbat,nu am idee,il pot recunoaste cumva fara demontare daca este schimbat?

- am scos joja de la ulei in mers,nu sa schimbat nimic,doar se auzea ceva aer ca iese,in rest efect 0 asupra motorului.

 

alte aspecte la care sa tin cont? vanos,valvetronic se pot verifica numai prin diagnoza?multumesc

 

PS masina este aceasta

http://www.tocmai.ro/bmw-318i-fab-2002-euro4-face-lift-pachet-sport-m-13738070.html

Edited by bmwdreamer
Link to comment
Share on other sites

te uiti la capul intinzatorului e un surub f mare , daca e mare e cel vechi . Costuri schimbare 200 ron , original , ca manopera poti fac esi tu , daca studiezi in topic gasesti clar video cu diferenta de care vorbeam . Daca nu se opreste masina cand desfaci buson ulei macar poti spune ca valva CCV lucreaza ok .
Link to comment
Share on other sites

Si inca o chestie.astazi in mers,treapta a3a in oras mers usor subturat,am simtit o scadere brusca de putere care sa rezolvat luand piciorul de pe acceleratie si accelerand din nou.

Plus ca la cateva porniri relabtiul coboara sub turatia normala,estimez 600 rpm ca dupa 2 secunde sa urce normal.motive mari de ingrijorqre?

Link to comment
Share on other sites

multumes pt raspuns in primul rand.ce pot sa zic,masina o iau de la un amic care se ocupa cu asa ceva deci de mintit nu se pune problema,mai aleas ca de unde a luato,a facut 500 km plus inca vreo 100 prin oras si nu a completat nimic.

intinzatorul e posibil sa fie schimbat,nu am idee,il pot recunoaste cumva fara demontare daca este schimbat?

- am scos joja de la ulei in mers,nu sa schimbat nimic,doar se auzea ceva aer ca iese,in rest efect 0 asupra motorului.

 

alte aspecte la care sa tin cont? vanos,valvetronic se pot verifica numai prin diagnoza?multumesc

 

PS masina este aceasta

http://www.tocmai.ro/bmw-318i-fab-2002-euro4-face-lift-pachet-sport-m-13738070.html

dublu climatron pe dracu

Link to comment
Share on other sites

Si inca o chestie.astazi in mers,treapta a3a in oras mers usor subturat,am simtit o scadere brusca de putere care sa rezolvat luand piciorul de pe acceleratie si accelerand din nou.

Plus ca la cateva porniri relabtiul coboara sub turatia normala,estimez 600 rpm ca dupa 2 secunde sa urce normal.motive mari de ingrijorqre?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/116574-myx-4/page__p__1687812__fromsearch__1#entry1687812

daca ai rabdare sa citesti topic asta , ai sa vezi exact ce te asteapta dpdv tehnic si vezi daca te simti pregatit pt N42 :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

inca o chestie,se aprinde indicatorul de ulei rosu in bord cam 1 secunda.se intampla ori in mers la turatie,ori la relanti,ori cand sunt pe loc si trag de volan.uleiul este intre jumate si maxim,atentionand in bord ca mai sunt 4300km pana la revizie.pe diagnioza nu a iesit nimic in neregula.pareri?

 

PS.masina o iau cu 3600

Link to comment
Share on other sites

inca o chestie,se aprinde indicatorul de ulei rosu in bord cam 1 secunda.se intampla ori in mers la turatie,ori la relanti,ori cand sunt pe loc si trag de volan.uleiul este intre jumate si maxim,atentionand in bord ca mai sunt 4300km pana la revizie.pe diagnioza nu a iesit nimic in neregula.pareri?

 

PS.masina o iau cu 3600

daca se aprinde cind si cind posibil sa fie cablaj dar cel mai bine pui un manometru in locul sondei de ulei si vezi ce presiune ai CIND ESTE ULEIUL CALD .cit despre nivel si km pina la service nu e nimic concludent (posibil sa fie revizia facuta si nu sa resetat bordul )dar foarte posibil sa trebuiasca simeringuri de supape (azi i le-am schimbat unui coleg la un FL din 2002 180000km si erau praf )urmeaza si a mea tot 2002 246000 km si consum 1litru la 1000 km

Edited by alexwrc
Link to comment
Share on other sites

cred ca cel mai bine purtati conversatiile acestea pe topicurile dedicate sfaturilor de achizitie/probleme tehnice si rezolvari si lasati topicul acesta nepoluat ; este destul de deranjant sa vezi pe un topic specific discutii interminabile pe diverse teme

dar despre ce este acest topic???? eu am spus ca trebuie sa schimbe simeringurile de supape

Link to comment
Share on other sites

AZI MI LE-AM SCHIMBAT SI LA MASINA MEA (SIMERINGURILE DE SUPAPE).AM MUNCIT CEVA PTR CA NU AM DAT CHILASA JOS DAR A MERITAT DIN PLIN.DUPA 15 MIN DE MERS IN RALANTI ACCELERATIE LA 5000 RPM:NICI URMA DE FUM!!!!!!!AM SCHIMBAT SI INTINZATORUL PTR CA ERA TIPUL VECHI.UMBLIND IMPLICIT SI LA DISTRIBUTIE AM ALINIAT-O DIN NOU SI MASINA TRAGE MULT MAI BINE SI URCA IN TURE MULT MAI REPEDE.POSIBIL SA SCADA SI CONSUMUL DE CARBURANT.CEL MAI MULTUMIT SUNT CA MI LE-AM FACUT SINGUR FARA NICI UN INCIDENT AVIND IN VEDERE CA ESTE A DOUA OARA CIND UMBLU LA UN VALVETRONIC. Edited by alexwrc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.