Jump to content

Suspensie - Directie


ada

Recommended Posts

Pentru ca avem drumuri atat bune trebuie sa schimb si eu cateva piese la suspensia fata. Imi troncanea tare la gropi, la denivelari parca nu o mai simteam sigura si mai nou volanul s-a inclinat foarte putin cateva grade spre dreapta.. Pe scurt trebuie sa schimb in pereche: pivotii, bucse brat, telescoape, bielete antiruliu.

Intrebarea este cat de mare e diferenta de calitate intre producatorii acestor piese pentru ca la pret sunt mari diferente. Am urmatoarele optiuni: Lemfoerder - stiu ca sunt bune dar scumpe, Febi, Delphi, Ruville, Meyle, RTS, Swag. Ce sa iau? sa fie bune dar sa nu fie si cele mai scumpe...

Si telescoapele sa fie Sachs sau Monroe?

multumesc

 

PS: cine se ocupa poate sa-mi trimita si ceva preturi pe privat.

Edited by ada
Link to comment
Share on other sites

Meyle: raport foarte bun pret/calitate (facand comparatie cu Lemforder sau OE-uri)

Febi: pret foarte bun iar calitativ stau bine bine... dar nu foarte bine.

 

Restul, personal nu m-as risca... dar asta e poate doar alegerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot le schimbi aproape pe toate eu zic sa faci treaba pana la capat si sa schimbi si bieletele de directie + capetele de bara. La directie poti sa pui Mayle HD fara probleme si suspensie sachs

 

Eu despre Meyle HD am auzit de la un comerciant de piese ca nu ar fi chiar asa calitative precum sunt laudate de unii, ba chiar sunt probleme cu garantiile ca vin retur la greu. Si eu aveam impresia cum ca produsele HD de la Meyle ar fi de calitate superioara si ca "tin mai mult la tavaleala" dar se pare ca nu e asa. ... ori, mai exista varianta in care aceste produse comercializate in Romania sa fie contrafacute.

Cu ocazia asta daca este vreun coleg care si-a montat brate sau ceva piese de articulatie de la Meyle HD pe masina sa ne impartaseasca si noua impresiile.

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Ca sa nu deschid un topic, am o MARE nelamurire cu privire la amortizoare: e obligatoriu ca amortizorul sa fie montat cu surubul de pe fuzeta intre cei 2 pini ? ...in cazul asta masina sta asa de sus de zici ca-i off-road :logik:
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu deschid un topic, am o MARE nelamurire cu privire la amortizoare: e obligatoriu ca amortizorul sa fie montat cu surubul de pe fuzeta intre cei 2 pini ? ...in cazul asta masina sta asa de sus de zici ca-i off-road :logik:

amortizorul intra in fuzeta pana la capat?

Link to comment
Share on other sites

vezi ca tubul amortizorului are un semn pana unde trebuie sa intre in fuzeta,in interioru fuzetei daca bagi degetul vei simti o margine mai pronuntata...semnul de pe amortizor trebie sa se suprapuna cu acea margine.Sper ca am fost cat de cat explicit.

da clickaici,poate te ajuta cu ceva!

edit:respecta si pozitia amortizoarelor in funtie de lierele L Si R.

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

am schimbat mascula meyle HD si deocamdata rezista, am schimbat amortizoare sachs de aprozimativ un an adica vre-o 10-15 mi km si cel de pe dreapta a umezit putin, cred ca mai tine un an, 2 maxim

 

Imi vine foarte greu sa cred ca un amortizor Sachs se umezeste dupa 1 an... cel mai probabl e facut pe vapor si nu in Germania...

Stiai ca poti verifica autenticitatea lor pe site-ul ZF ?

 

 

recomand lemforder chiar daca sunt mai scumpe pt brat, bucse febi iar amortizoare sachs cel putin...in functie si de buget

 

Sunt curios, ce mai este peste Sachs ?

 

 

la meyle se pot schimba si pivotii.dar oricum sunt cele mai bune.

 

Si eu am bratele si bucsele de la Meyle si au 5-6 ani iar pana acum nici cea mai mica problema.

Despre schimbarea pivotilor de pe brate am o mica retinere... trebuie un priceput pentru ca exista ricul sa distrugi locasul pivotilor.

Link to comment
Share on other sites

iti spun 100% ca kayaba sunt mai bune ca sachs, blistein, monroe.

am avut pe masina timp de 8 ani, si tocmai anu asta a inceput sa se scurga - 1 bucata nu amndoua...si fiind brek, am carat cu ea ceva lucruri, iti dai seama. eu nu cred ca un sachs tine atata, eu nu zic ca nu sunt bune, dar ptr un ban in plus pui ceva mai bun.

 

uite aci : http://vwforum.vwforum.ro/topic/5178-amortizoare-kayaba/page__st__20 http://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=768663

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

iti spun 100% ca kayaba sunt mai bune ca sachs, blistein, monroe.

 

Poate fi doar o parere personala, nu una generala...

 

Stiu despre KYB-uri si sa spunem ca ar fi ceva mai bune decat Sachs-urile, dar rezista la fel de mult la "tavaleala" ? ..eu zic ca asta ramane de vazut ;)

Link to comment
Share on other sites

[si eu am bratele si bucsele de la Meyle si au 5-6 ani iar pana acum nici cea mai mica problema.

Despre schimbarea pivotilor de pe brate am o mica retinere... trebuie un priceput pentru ca exista ricul sa distrugi locasul pivotilor.

 

sunt curios cati km in acesti 5-6 ani sau mai exact pe ce drum mergi, la mine mai mult de 40000km nu tin :((

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.