Jump to content

sfat achizitie intre 520d si 520i e60


i0nutz

Recommended Posts

E diferenta mare intre 520d si 520i la e60? ce costuri de intretinere detin aceste motoare care este mai fiabil?,cat consuma?,ce probleme apar?...nu le cunosc absolut deloc am mers de doua ori cu e60 da era un 3.5d al unui prieten in italia
Link to comment
Share on other sites

strict din punct de vedere al utilului si costurilor alegi intre ele in functie de km/an.. Faci 30k km/an , sau ceva mai putin dar multi in oras.. diesel, daca nu benzina..

In rest drive test si bafta la alegerea masinii

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu, 520i e submotorizat si sunt situatii, destul de dese, in care consuma cat un 530i.

 

Sfatul meu, indiferent de nr km parcursi pe an, 520i nu se merita. Daca vrei benzina neaparat, muuult mai indicat e sa te orientezi catre un 525i.

Edited by MihaiC
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

520i:

+ pret de achizitie mai scazut fata de 520d cu cel putin 2000 euro

+ motor fiabil

- submotorizat

- consum mai mare, asemanator cu 525i

- taxe ceva mai mari (ex: impozit 800 ron/an)

 

520d

+ consum mic

+ taxe mai mici

- pret de achizitie mai mare fata de 520i

- submotorizat

- mai putin fiabil (comparat cu 520i)

 

 

si un sfat final, nu-ti lua niciodata benzinar cu cutie automata

Edited by B.M.W.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

te inseli, ce stii tu era valabil la e34, la care intradevar 520I consuma extraurban in special cat un 525I si era diferenta intre ele de 42 de cai, considerabila.

Lucrurile au mai progresat. De fapt la e60 520i pana in 2007 are 7 cai mai mult decat 520D, si e departe rau de un 530i, are un consum foarte aproape de 520D, in special model de dupa 2007, cand pe 520I au pus noua varainta de motor n43.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

E turbodiesel, din cauza asta. MAi multe piese in miscare, mai complicat, mai pretentios la intretinere.

iar repetati legenda aia cu 525i.

Asta imi place. NU are nici o legatura.

 

 

LA e60 Au fost 3 motoare care au avut denumirea asta (525I) . In primii ani a fost m0torul vechi de pe e46/e39 M54B25. In 2005 au pus generatia noua N54B25., ca sa fie inlocuit in 2007 de N53B30, care era motor de 3l subtunat daca vrei,foarte modern, care consuma cat 520I-ul vechi, dar vorbim de un motor care a iesti efectiv in 2007, ultima generatie, cu injectoare piezoelectrice,injectie directa si amestec stratificat.. cu un consum dat in carte de 5.8% afara.

520I nici nu a fost fabricat intre 2005-2007, ca a fost inlocuit o vreme 523I, ca cel mai mic motor cu benzina de pe e60.

Treaba e ceva mai complicata, daca nu zice cam la ce an de fabricatie se uita nu prea ai ce compara precis.

Cat despre sub motorizare, sa fim noi sanatosi, ca in variantele cele mai slabe e60 face suta in sub 9 Sec, asa ca sunt departe de asta de fapt.

Ca poate la motorizarea asta nu sunt cruisere de rulat cu viteze mari, ca acolo dispare tot avantajul consumului de motor mic , e alta poveste. Dar in Romania nu e cazul oricum ca nu ai unde sa faci asta. Nici in Germania nu prea mai ai.

Dar submotorizate nu sunt.

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este intr-adevar dar la aceeasi km as prefera oricand un 520d decat un 520i , si nu numai din cauza consumului. 520d se devalorizeaza in timp cel mai greu,poti sa ii faci si un chip , impozitul e mai mic ,oricum fata de 520i as prefera 525i.
Link to comment
Share on other sites

Este intr-adevar dar la aceeasi km as prefera oricand un 520d decat un 520i , si nu numai din cauza consumului. 520d se devalorizeaza in timp cel mai greu,poti sa ii faci si un chip , impozitul e mai mic ,oricum fata de 520i as prefera 525i.

 

Iarasi ..."cip"???!!!:LMAO: Fa-i ...cip si .... Sincer, ambele modele mi se par submotorizate. Dintre cele doua, as cumpara un .....E90 320 d !!!!!!! Dar, fiecare are criteriile sale si ...

Link to comment
Share on other sites

Am 2 masini cu chip si nu s-a intamplat nimic , merg foarte bine deci o sa fac si la urmatoarea :thumbsup: .

Ai noroc!!! Dar, nu e locul AICI sa discutam asta!! :twitch: O sa postez pe topicul meu, curand, cum TREBUIE sa facem ..."cipuirea"!

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere al intretinerii : 520i e mai ieftin

Ca si comportament dinamic amandoua sunt lesinate, Totusi as alege diesel-ul pentru cuplu la turatii joasa ,e mai comfortabil in oras , nu trebuie sa o turezi pana dupa 4000 ca sa simti ceva.

Sub nici o forma 520i automat pentru ca mesteca mult in cutie si devine deranjant. 520d automat e ok pentru ca are cuplu pe o plaja mai mare de turatii si nu trebuie sa retrogradeze 2-3 viteze la orice apasare de acceleratie.

Ar mai fi 523i intre, dar nu e mare diferenta fata de 520i, ceva mai mult cuplu la turatie joasa.

Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere al intretinerii : 520i e mai ieftin

Ca si comportament dinamic amandoua sunt lesinate, Totusi as alege diesel-ul pentru cuplu la turatii joasa ,e mai comfortabil in oras , nu trebuie sa o turezi pana dupa 4000 ca sa simti ceva.

Sub nici o forma 520i automat pentru ca mesteca mult in cutie si devine deranjant. 520d automat e ok pentru ca are cuplu pe o plaja mai mare de turatii si nu trebuie sa retrogradeze 2-3 viteze la orice apasare de acceleratie.

Ar mai fi 523i intre, dar nu e mare diferenta fata de 520i, ceva mai mult cuplu la turatie joasa.

 

in nici un caz nu as alege 520i

nu ai specificat anul de fabricatie. daca alegi 520D automata de 177cp si ii faci un cip si il duci in 215 la cineva cu experienta sigur nu e lesinat.

Link to comment
Share on other sites

Grave probleme au unii :)... Cum sa puteti spune ca e submotorizat 520d ??? Eu am 525d 177cp, si nu o vad submotorizata deloc. Imi place 520d pt ca : motor cu putere mare ca si 525d de acum, consum foarte mic !!!!, impozit mic, poate prinde si un model lci, si multe altele, iar despre fiabilitate e f ok. Vrei 520i ? daca vrei sa iti ia vreo 14 15 in oras...cu benzina 54.000 e treaba ta, pe cand un 520d ia 8-9 maxim...depinde de aglomeratii...de oras etc. ca sa nu mai vb de cat scrie in carte de putin ca consuma ! Eu as merge pe 520d fara nici o exitare! Daca as avea banii necesari de diferenta , as lua asa ceva, 2007 minim .
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Grave probleme au unii :)... Cum sa puteti spune ca e submotorizat 520d ??? Eu am 525d 177cp, si nu o vad submotorizata deloc. Imi place 520d pt ca : motor cu putere mare ca si 525d de acum, consum foarte mic !!!!, impozit mic, poate prinde si un model lci, si multe altele, iar despre fiabilitate e f ok. Vrei 520i ? daca vrei sa iti ia vreo 14 15 in oras...cu benzina 54.000 e treaba ta, pe cand un 520d ia 8-9 maxim...depinde de aglomeratii...de oras etc. ca sa nu mai vb de cat scrie in carte de putin ca consuma ! Eu as merge pe 520d fara nici o exitare! Daca as avea banii necesari de diferenta , as lua asa ceva, 2007 minim .

 

Exact, o mare prostie...nici 520d ala de 163 de cai nu e submotorizat...pana la urma de ce sa fie ? Ca seria 5 are doar cu 100 kg mai mult ca seria 3 :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Exact, o mare prostie...nici 520d ala de 163 de cai nu e submotorizat...pana la urma de ce sa fie ? Ca seria 5 are doar cu 100 kg mai mult ca seria 3 :)

 

Exact. Sunt multe idei preconcepute care nu isi au rostul.

 

un 320d nu este submotorizat dar un 520d da

un 525d si 177cp e OK dar un 520d 177cp e submotorizat. Desi ultimul e mai usor

 

Daca vrei o masina sa te duci cu ea in cencediu, sa aculti muzica mergand lejer nu sa auzi 6000rpm-uri si dinastea, un 520 e OK. As alege diesel pt ca are un cumplu mai mare + autonomia de peste 1300km cu un plin inafara.

 

Daca vrei sportivitate, atunci da: 520d sau 520i sunt masini slabe.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

daca e 520I dupa 2007 e motor 4L, daca reusesti sa il chinui sa ajunga la 14-15% in oras, atunci cu 520D scoti lejer 12 mers la fel.

oricum, pana la urma depinde de nr. de km pe an.si ponderea lor urban/extraurban.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu inteleg treaba asta cu submotorizatul,nici 520i nici 520d nu sunt submotorizate,totusi exista 316i,318i/d,320i/d,sa nu mai zic de cotavii/golfuri focusuri etc cu motoare de 1.6/1.4 benzina.

 

Strict dintre cele doua as alege in functie de buget,daca iti permiti o suma mai mare pt un 520d bun go for it,daca nu 520i.

 

Avantajul benzinarului ar fi ca va fi mai putin rulat,nu are turbo si nici injectoare pretentioase la combustibil,in rest numai dezavantaje.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca 520i si 520d sunt "rachete" atunci inseamna ca 535d si 550i sunt OZN-uri.

 

520i(2005-2006) automat face suta in 9.9 secunde. Daca si asta e motor rezonabil pe un BMW de 45.000 euro nou, cand un Golf 1.4 TSI face suta in 8 secunde sau un Polo TDI in 9,2 atunci imi cer scuze pentru cele afirmate mai sus.

 

Consum MIXT 520i - 9.8 l /100 km

Consum MIXT 525i - 9.4 l/ 100 km

Consum MIXT 530i - 9.3 l/ 100 km

Consum MIXT 545i - 10.6 l/ 100 km

Consum MIXT 550i - 10.8 l/ 100 km

 

Toate automate (2004-2007)

 

De ce rupe la consum 520i in comparatie cu restul motoarelor mult mai performante ? Pentru ca e prea mic motorul pentru caroseria aia , adica e SUBMOTORIZAT !

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Consum MIXT 520i - 9.8 l /100 km

Consum MIXT 525i - 9.4 l/ 100 km

Consum MIXT 530i - 9.3 l/ 100 km

Consum MIXT 545i - 10.6 l/ 100 km

Consum MIXT 550i - 10.8 l/ 100 km

 

 

Astea-s datele oficiale...nu ?:) Ca in realitate, cam 15 % toate probabil...sau ?:)

Link to comment
Share on other sites

Pai daca 520i si 520d sunt "rachete" atunci inseamna ca 535d si 550i sunt OZN-uri.

 

520i(2005-2006) automat face suta in 9.9 secunde. Daca si asta e motor rezonabil pe un BMW de 45.000 euro nou, cand un Golf 1.4 TSI face suta in 8 secunde sau un Polo TDI in 9,2 atunci imi cer scuze pentru cele afirmate mai sus.

 

Consum MIXT 520i - 9.8 l /100 km

Consum MIXT 525i - 9.4 l/ 100 km

Consum MIXT 530i - 9.3 l/ 100 km

Consum MIXT 545i - 10.6 l/ 100 km

Consum MIXT 550i - 10.8 l/ 100 km

 

Toate automate (2004-2007)

 

De ce rupe la consum 520i in comparatie cu restul motoarelor mult mai performante ? Pentru ca e prea mic motorul pentru caroseria aia , adica e SUBMOTORIZAT !

 

Nu a zis nimeni nimic de rachete.

 

Iar, cel putin in comparatia mea, am vorbit de diesel nu de 520i.

 

520d, nu se afla in aceiasi situatie. Din toata seria de 5-uri 520d este cel mai economic deci si dupa demonstratia ta, 520d NU ESTE SUBMOTORIZAT.

Link to comment
Share on other sites

Nu a zis nimeni ca sunt rachete,insa sunt departe de a fi numite submotorizate,mai ales cand pe strada umbla o gramada de 1.9tdi,1.6mpi,1.4mpi,1.6 hdi/tdci.etc

 

Oricum colegu',ar fi fost frumos sa compari manuala cu manuala si automata cu automata,datele ar fi aratat altfel <_<

 

Cui ii pasa ca golf tsi 160cp face suta in 8s ? Asta ar insemna sa nu ne mai luam bmw-uri care fac suta peste 5.5s pt ca exista golf R+dsg,daca mai e si cipat face ravagii :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.