Jump to content

Noul model 2012 330 si 325


mariorar

Recommended Posts

A mea a costat vreo 33.000 . Nu cred ca iei acum la 33.000 F10 , diesel, cu piele, navi, . Adica in sensul dotari pt vremurile respective care erau ok. Si dotari pt ziua de azi. Usor usor cresc preturile... Mai ales de noi! Asta remarcam si la opel pt ca ma uitam la INSIGNIA, si am vazut ca una cu dotari ok, o iei pe la vreo 26.000 . Insa sh dupa 1 an jumate -2 o cumperi la 15 16 mii. Pai nu-mi spune ca F10 dupa 2 ani o sa fie cam la jumate de pret pt ca nu are cum :)

 

33k 525d nou?

Link to comment
Share on other sites

Mie nu Îmi place la nebunie designul acestui nou model al seriei 3. Astãzi nu mai prea existã diferenÞe majore de design Între clase. Oare cum va arãta noul seria 3 coupe cu faÞã de maºinã care Înclinã cãtre o clasã bussines? Vezi la audi 2010 diferenÞe Între a4/a6 sau a6/a8. Bravo lor! Unele din puÞinele lucruri care Îmi plac la noile modele BMW sunt: faptul cã au revenit la 4 ceasuri indicatoare la bord ºi blocurile optice(dar ºi aici, cred cã cei de la audi le-au cam luat-o Înainte cu ledurile alea demenÞiale).
Link to comment
Share on other sites

Asa erau vorbe pe aici si despre seria 6 noul model , insipid , struguri acri , cocktailuri amare si fete cu picioare scurte . De curand au aparut prin Buc si e absolut superba masina . Sunt progrese mari fata de ugly bug . Eu zic sa mai asteptati si sa-l vedeti pe strazi necamuflat . Oricum strugureii pot fi acri oricum
Link to comment
Share on other sites

Asa erau vorbe pe aici si despre seria 6 noul model , insipid , struguri acri , cocktailuri amare si fete cu picioare scurte . De curand au aparut prin Buc si e absolut superba masina . Sunt progrese mari fata de ugly bug . Eu zic sa mai asteptati si sa-l vedeti pe strazi necamuflat . Oricum strugureii pot fi acri oricum

 

Nu are legatura cu a fi frumos sau urat. Atata timp cat eu, care ma tot uit la BMW-uri incurc F01 cu F10 pentru ca seamana extrem de mult, la fel cum incurc audiurile sau Alfa romeo, consider un mare minus sa le faci pe toate la fel.

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura cu a fi frumos sau urat. Atata timp cat eu, care ma tot uit la BMW-uri incurc F01 cu F10 pentru ca seamana extrem de mult, la fel cum incurc audiurile sau Alfa romeo, consider un mare minus sa le faci pe toate la fel.

 

Ok atunci , back to classics . Va exista mereu E46 , E60 , E90 . Mie nu-mi place noul X3 , are o moaca ciudata si seamana cu un Hyundai

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am patit-o pana acum.Si cred ca e o exagerare sa spui ca seamana extrem de mult.La fel si sa spui ca Audi seamana cu Alfa Romeo

@Cefi:nu cred ca vroia sa spuna ca incurca audi cu alfa romeo ci incurca modelele de alfa romeo intre ele (ex:156,159,etc.),asta se resimnte din plin si la modelele de audi,unde sincer chiar nu poti sa faci vreo diferenta intre a6 si a8,a aparut si broasca aia de a7 in fine...ca deja sunt off-topic

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura cu a fi frumos sau urat. Atata timp cat eu, care ma tot uit la BMW-uri incurc F01 cu F10 pentru ca seamana extrem de mult, la fel cum incurc audiurile sau Alfa romeo, consider un mare minus sa le faci pe toate la fel.

 

Diferentele sunt vizibile clar:

 

http://images.paultan.org/images2/BMW_F01_2.jpg

 

http://assets6.paultan.org/static/bmw-f10-14.jpg

 

Iar cu noul seria 3 va fi la fel.

Link to comment
Share on other sites

@Cefi:nu cred ca vroia sa spuna ca incurca audi cu alfa romeo ci incurca modelele de alfa romeo intre ele (ex:156,159,etc.),asta se resimnte din plin si la modelele de audi,unde sincer chiar nu poti sa faci vreo diferenta intre a6 si a8,a aparut si broasca aia de a7 in fine...ca deja sunt off-topic

 

Exact. Intamplarea face ca unde tinem noi intalnirea in Timisoara sa se suprapuna si cu cei din AlfaRomeo. Toti vin cu "aceiasi masina" doar ca difera culorile :)

Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat eu, care ma tot uit la BMW-uri incurc F01 cu F10 pentru ca seamana extrem de mult, la fel cum incurc audiurile sau Alfa romeo, consider un mare minus sa le faci pe toate la fel.

Deci. Astia de la BMW ziceau ca in momentul in care vezi in retrovizoare o masina trebuie s-o recunosti din prima ca e un BMW.

In acelasi timp vezi ca e un BMW si trebuie sa exprime ceva... evil si sa te dai la o parte :D

 

Asadar, cand se face o masina e importanta identitatea de marca si mai putin diferentele intre ele.

Culmea e ca daca le iei la bani marunti sunt total diferite dar daca te uiti din fuga le cam confunzi.

 

 

F10 si F01 impart aceeasi platforma. A fost destul de greu sa le diferentieze si au reusit asta prin imblanzirea lui F10.

F01 are aceleasi dimensiuni la bot dar rinichii sunt mai mari, farurile asemenea sa dea impresia ca masina e mai mare... diferentele dimensionale fiind de fapt minime.

 

F01 trebuie sa emane prestanta fiind un 7-ar.

F10 dinamism... in traditia 5-er.

 

De vazut topicul asta: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=452689&highlight=f01+f10

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Diferentele sunt vizibile clar:

 

http://images.paultan.org/images2/BMW_F01_2.jpg

 

http://assets6.paultan.org/static/bmw-f10-14.jpg

 

Iar cu noul seria 3 va fi la fel.

@MIchael:uita-te la linia de pe 7-er ce strabate portierele ii identica cu linia de pe 5-er,manerele de deschidere a portierelor sunt identice,din pacate designer-ul de la bmw cred ca e in pana de idei,in curand vom putea cumpara un seria 3 ce va avea oglinzile indentice cu seria 7.

Seria 5 a imprumutat deja oglinzile de pe seria 7,urmeaza seria 3 apoi seria 6 gran turismo si uite asa. :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Da, asa este. Sunt foarte multe repere comune intre 5 si 7 si nu numai. Ce e rau in asta? Linia laterala care merge pe axa manerelor e o caracteristica de design BMW actuala. Mercedes are un fetis cu aripa spate, Audi la fel, au dus si ei linia aia altfel ca sa nu fie ca la BMW. Forma geamului si usa spate la fel, e curbura Hoffmeister la care probabil nu se va renunta niciodata. Este element de identitate BMW. Normal ca seamana intre ele.

Seria 3 nu o sa aiba niciun element comun cu 5 si 7 ci doar linia de design care e firesc sa fie asemanatoare, e un BMW. Seria 3 e pe alta platforma, mai mica.

 

Inclusiv producatorul a spus ca 5 si 7 sunt pe o platforma comuna pe care se mai fabrica si alte modele si chiar si Rolls. Asadar ceea ce e pe sub caroserie este aproape identic. Motoare, punti, transmisii, electronica, clima, multimedia, interior (scaunele comfort sunt identice), moonroof si multe altele.

Cu toate astea fiecare masina are propria identitate si nu inteleg de ce unii dati sus si tare cu treaba asta ca modelele trebuie sa fie foarte diferite intre ele.

Vreti sa fiti diferiti, luati-va Honda ca aia schimba anual modelele... ca pe ciorapi. Pana iti fabrica japonezii masina si cat face pe drum, tzup, a iesit modelul nou :D

Edited by d-rive
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

asa e 5-u si 7-le se aseamana f mult nu demult vazusem o comparatie intre 5 si 7 si spuneau ca nu e diferenta aproape de loc.Singura diferenta majora de locul pasagerilor din spate mai mare in 7 si normal in rest chestii nesemnificative dar diferenta de pret era semnificativa in jur de 30.000 de euro platesti in plus pt 7 ceea ce nu se merita
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.