Jump to content

Am si yo un urs mai mic


Doc-ul

Recommended Posts

frumoasa masina, referitor la filtru nu te sfatuiesc sa-ti pui, schimba-l p-ala original la timp

 

in legatura cu "transplantul" motorului se poate orice dar trebuie sa verifici daca incape motoru si o sa fie destl de greu...cu multe modificari si mecanic si electric..

Link to comment
Share on other sites

WOW, s-o stapanesti sanatos, in cazul tau, as lasa-o stock, e destul de interesanta, arata foarte bine, un lucru original, dupa 21 de ani, este un respect aparte...iar numarul cu 40 kmh...are vreo legatura si cu CJ 40 KMH (emil) ?

 

nu are legatura cu ( emil ) , nici nu-l cunosc .

 

Cat de bine arata masina! :frantics:Las-o asa, nu o modifica in nici un fel, eventual schimba-i evacuarea si pune-i niste jante mai ok.E foarte frumoasa, culoarea o face si mai deosebita.

 

acel ornament este dat la gunoi de mult si acum caut o iesire dubla sa-i pun ! In legatura cu modificatul momentan sunt indecis/in documentari . Mi-ar placea sa pun acel motor ( M57 ) deoarece sunt multi ursi cu 2,5 aspirat , turbo , 3.0 ... dar un diesel ( resoftat ) de 200 cp si un cuplu enorm mai rar + ca ar consuma 5-6 la greutatea pe care o are . Am tot intrebat si am inteles ca este destul de complicat sa fac acest transplant din cauza unui calculator ( parca cititor de cheie dar nu sunt sigur ) . Mai intreb , ma mai documentez . Oricum va multumesc pentru sfaturi !

Edited by Doc-ul
Link to comment
Share on other sites

Pacat ca, de cate ori vezi o masina frumoasa si "curata", cineva vrea sa o transforme dupa ....ureche!!! E foarte frumoasa ASA CUM ESTE! Dar, desigur, poti s-o transformi in ....orice!!!

 

Pana nici tu nu ai reusit sa " stai " cu ea stock ( ERA FRUMOASA ASA CUM ERA ) . Acum nu spun ca ai stricat-o dar atata timp cat , a ta , nu a ramas stoc nu e frumos sa-i critici pe altii care vor sa-si modifice masina ( sa dai sfaturi ok ) ...! Nu vreau sa o modific dupa ureche , tocmai din cauza asta ma tot documentez pentru ca nu vreau s-o stric .

Edited by Doc-ul
Link to comment
Share on other sites

Pana nici tu nu ai reusit sa " stai " cu ea stock . Acum nu spun ca ai stricat-o dar atata timp cat , a ta , nu a ramas stoc nu e frumos sa-i critici pe altii care vor sa-si modifice masina ( sa dai sfaturi ok ) ...! Nu vreau sa o modific dupa ureche , tocmai din cauza asta ma tot documentez pentru ca nu vreau s-o stric .

 

Pai, din cate stiu eu, motorul de la 525D nu a fost pus pe E30!! Si, in Romania, nu ai de ce sa pui un filtru de aer sport! De asta spuneam ca o strici! Daca vrei neaparat sa-i schimbi motorul, cauta in Germania vreun M3-E30 si fa un transplant total : motor, cutie, ambreiaj, punti, frane etc. Dar, cu piese care au fost puse pe "urs"! Asta te sfatuiam.

Bafta la modificari!

Link to comment
Share on other sites

Cu filtrul de aer ai foarte mare dreptate ( ti-am urmat sfatul ) si l-am schimbat cu unul normal , cat despre modificari iar ai dreptate dar la cat costa un M3 E30 in Germanica ... E39 avariat , rasturnat , am gasit cu 1000 eur si motorul se aude foarte ok . Momentan m-am hotarat sa-i aduc urmatoarele modificari numai cu piese originale ( noi sau second ) : servo , geamuri electrice , un bord cu turometru si poate abs-ul daca il voi gasi . Edited by Doc-ul
Link to comment
Share on other sites

un E30 nu trebuie/nu trebuia sĂŁ aibĂŁ niciodatĂŁ motor diesel !!!

 

dacĂŁ ĂŽntr-adevĂŁr vrei sĂŁ schimbi motorul, pune cel puțin un motor cu i, care a fost montat din fabricĂŁ pe urs sau pe pisicĂŁ (modificĂŁri de acest gen sunt des ĂŽntâlnite pe E30).

 

dar ... ĂŽn numele lui Dumnezeu ... nu pune diesel pe E30 ... orice cuplu/cai ar avea ... :(

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei neaparat sa-i schimbi motorul, cauta in Germania vreun M3-E30 si fa un transplant total : motor, cutie, ambreiaj, punti, frane etc. Dar, cu piese care au fost puse pe "urs"! Asta te sfatuiam.

Bafta la modificari!

 

Pai un M3 E30 e mai scump ca masina ta in Germania.

 

@Doc-ul - ca sa pui motor Diesel pe un benzinar este foarte mult de munca, trebuie sa schimbi inclusiv rezervorul. Cum spune si colegul bogdan.m, daca tot vrei sa pui un motor mai mare mergi pe un benzinar in 6 cilindrii si nu o sa regreti, ca si preturi, acum depinde de ce motor pui pe masina, poate sa te costa de la 500 euro la 1500 euro chiar mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Pai un M3 E30 e mai scump ca masina ta in Germania.

 

@Doc-ul - ca sa pui motor Diesel pe un benzinar este foarte mult de munca, trebuie sa schimbi inclusiv rezervorul. Cum spune si colegul bogdan.m, daca tot vrei sa pui un motor mai mare mergi pe un benzinar in 6 cilindrii si nu o sa regreti, ca si preturi, acum depinde de ce motor pui pe masina, poate sa te costa de la 500 euro la 1500 euro chiar mai mult.

 

am inteles :thumbsup:

 

Aveti ideie unde gasesc sa cumpar tubulatura care face legatura intre bara si aparatoarea de noroi ( imi trebuie stanga / dreapta ) .Am atasat o poza ca sa va dati seama dc vb . Am in acte si factura in original !

post-11534-0-27787900-1313060520_thumb.jpg

post-11534-0-74410900-1313060540_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.