Jump to content

Soft MODIC II


Rasvan

Recommended Posts

Nu cred ca ai sanse mari sa mai gasesti dischete pentru Modic2.

Unde ai gasit de cumparat Modic-ul?

151657[/snapback]

L-am cumparat din Germania si are ceva soft in germana ,limba care imi este imposibila :) Nu stiu daca la o reprezentanta din RO.poate sa ma ajute,ai idee un mod de programare?Are un eprom programabil,iar eu am DIS GT1 V4.1si nu stiu cum as putea sa-l programez,mai am si SUN PDL 1000 ,dar nici cu el nu ma descurc :blink: singurul tester care cat de cat merge este Carsoft dar este destul de relativ!imi indica niste erori catre nu le-am gasit in manual deci sunt in ceata..mai am KWP 2000+ dar face mai mult tuning si mai putin diagnoza....Am probleme cu masina si mi-am propus sa o repar eu dar inca nu am reusit .Pe Carsoft totul este OK.numai ca ea nu merge,scoate un fum alb si foarte mult,iar daca o pun pe drive moare,mai nou am observat si antigel pe turbo,nimeni nu stie ce are ,am schimbat injectoarele ,turbina ,supapa de amestec din pompa de inalta,electrovalva de la turbina...dar degeaba ...este 525D din 2001 M57 automatic!

Link to comment
Share on other sites

L-am cumparat din Germania si are ceva soft in germana ,limba care imi este imposibila :blink: Nu stiu daca la o reprezentanta din RO.poate sa ma ajute,ai idee un mod de programare?Are un eprom programabil,iar eu am DIS GT1 V4.1si nu stiu cum as putea sa-l programez,

151808[/snapback]

 

 

Modic-ul II este depasit rau de situatie pentru masina ta,nici soft nu cred ca exista.

 

Daca zici ca ai GT1,foloseste-l :)

 

Apropo DIS este un tester ,GT1 altul,sunt diferite.Nu cred ca ai DIS ,pretul este prohibitiv :)

Link to comment
Share on other sites

Modic-ul II este depasit rau de situatie pentru masina ta,nici soft nu cred ca exista.

 

Daca zici ca ai GT1,foloseste-l :blink:

 

Apropo DIS este un tester ,GT1 altul,sunt diferite.Nu cred ca ai DIS ,pretul este prohibitiv :)

152225[/snapback]

Nu am DIS ,cu toate ca ma batea gandul sa cumpar unul,am doar softul pentru DIS si GT1!Gasisem DIS cu 3000 eu.Daca zici ca este bun poate mai gasesc unul!

Momentan m-am cam blocat nu pot sa-i dau de cap,toate sunt OK.dar nu merge!

Link to comment
Share on other sites

Mai intai trebuie sa vezi ce fel de fum e: de la antigel(scade nivelul din vas?) sau de motorina prost puverizata si nearsa/turbo.

Foloseste simturile: gust(antigel), miros, pipait(unsuros la motoria).

 

Daca e antigel posibil sa fie garnitura de chiulasa sau chiar vreo fisura.

Incearca sa descoperi si de unde provine antigel-ul pe turbo. Eventual poti crea presiune in sist. de racire(cu motorul oprit) si sa vezi de unde apare.

Link to comment
Share on other sites

Mai intai trebuie sa vezi ce fel de fum e: de la antigel(scade nivelul din vas?) sau de motorina prost puverizata si nearsa/turbo.

Foloseste simturile: gust(antigel), miros, pipait(unsuros la motoria).

 

Daca e antigel posibil sa fie garnitura de chiulasa sau chiar vreo fisura.

Incearca sa descoperi si de unde provine antigel-ul pe turbo. Eventual poti crea presiune in sist. de racire(cu motorul oprit) si sa vezi de unde apare.

152852[/snapback]

Imi cam scade nivelul de antigel,dar am o problema la capacul de la termostat ,iar fumul este IMENS nu mai vezi masina !!fara exagerare,si are miros cred de motorina nearsa ,dar am observat picaturi de antigel si ulei la colectorul de gaze catre turbina,plus de asta cred ca mi-a cedat si a treia turbina,pe care am schimbat-o,mi-a aruncat ulei pe evacuare ,este plin de ulei sub masina ,acum am scos injectoarele ,turbina capacul de la motor sa vad care este problema dar nu am vazut decat galeria plina de ulei amestecat cu motorina cred ,nu stiu de unde sa incep ,daca ai vre-o idee ti-as ramane dator!

Link to comment
Share on other sites

Mai intai trebuie sa vezi ce fel de fum e: de la antigel(scade nivelul din vas?) sau de motorina prost puverizata si nearsa/turbo.

Foloseste simturile: gust(antigel), miros, pipait(unsuros la motoria).

 

Daca e antigel posibil sa fie garnitura de chiulasa sau chiar vreo fisura.

Incearca sa descoperi si de unde provine antigel-ul pe turbo. Eventual poti crea presiune in sist. de racire(cu motorul oprit) si sa vezi de unde apare.

152852[/snapback]

In alta ordine in ulei nu am apa si nici in antigel ulei,singura chestie care am observat-o mai demult, nivelul de ulei creste,cred nu sunt sigur dar ceva nu era in ordine,masina porneste dar se opreste imediat,iar daca nu se opreste nu se tureaza,sta cam in 500-700 neregulet,iar daca incerc sa o pun pe drive, moare,mi-a scos parul prin caciula :blink: nu stiu de unde sa ma apuc de ea,cred ca am bagat cam 5000 eu in ea si tot nu merge ,turbine,injectoare,pompa de inalta presiune,toti senzorii aproape,debitmetru..nici eu nu mai stiu cate...am sa fac maine nise poze ,poate imi da cineva vre-o idee,vroiam sa o duc la rep. in BV.dar imi este destul de dificil...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

N-am mai intrat de mult pe forum...scuze! Ai mai descoperit ceva? Ai facut testul de etanseitate(presiune de aer in sist. de racire)? Cat de repede scade nivelul de antigel, la 100km sau pe ora/zi? Esti sigur ca nu sunt si vapori de antigel in fumul de esapament?

Din cate spui insa problema e mai complicata si ma tem ca nu se poate diagnostica pe forum, de la distanta. Cel mai indicat ar fi:

1. Sa o pui pe un tester adevarat, GT1/DIS sau ediabas/inpa. NU CS!

2. Sa verifici garnitura de chiulasa, etanseitatea si compresia in cilindri!

Injectoarele si pompa zici ca sunt schimbate...sunt noi? esti sigur ca sunt in regula?

 

Dar care a fost primul simptom: a aparut dintr-o data la o pornire la rece, sau treptat? Poate in urma unor interventii/schimbari de piese? S-a supraincalzit vreodata?

Turbina se poate repara. Se produc si in RO. Dar nu inainte de a gasi cauza defectarii. Oricum si cu turbina dusa tot trebuia sa mearga binisor si regulat pana spre 2000 ture.

Link to comment
Share on other sites

N-am mai intrat de mult pe forum...scuze! Ai mai descoperit ceva? Ai facut testul de etanseitate(presiune de aer in sist. de racire)? Cat de repede scade nivelul de antigel, la 100km sau pe ora/zi? Esti sigur ca nu sunt si vapori de antigel in fumul de esapament?

Din cate spui insa problema e mai complicata si ma tem ca nu se poate diagnostica pe forum, de la distanta. Cel mai indicat ar fi:

1. Sa o pui pe un tester adevarat, GT1/DIS sau ediabas/inpa. NU CS!

2. Sa verifici garnitura de chiulasa, etanseitatea si compresia in cilindri!

Injectoarele si pompa zici ca sunt schimbate...sunt noi? esti sigur ca sunt in regula?

 

Dar care a fost primul simptom: a aparut dintr-o data la o pornire la rece, sau treptat? Poate in urma unor interventii/schimbari de piese? S-a supraincalzit vreodata?

Turbina se poate repara. Se produc si in RO. Dar nu inainte de a gasi cauza defectarii. Oricum si cu turbina dusa tot trebuia sa mearga binisor si regulat pana spre 2000 ture.

157789[/snapback]

Am sa incep cu primele simtome,la inceput scotea un fum alb-gri pana se incalzea

apoi nici pic,cu timpul a inceput sa balbaie in relantiu,din ce in ce mai tare pana cand in relantiu cu piciorul pe frana se oprea motorul,imi era frica sa opresc la o trecera de pietoni ca se oprea motorul,si tot imi trecea pe FAIL SAFE PROGRAM,opream motorul si-l reporneam ,mergeam ceva timp si iar aparea pe bord,la un moment dat pe drum nu a vrut sa mearga cu mai mult de 3km/h,abia am putut sa ajung acasa,cand a trebuit sa urc o panta cred ca si dricul era mai rapid,acum am scos injectoarele si le-am pus cu varful in sus si nu deschid decat o singura data oricat ai da la automat,nu stiu ce sa-i mai fac..daca ai vre-o idee ti-as ramane dator :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca fara un tester bun nu prea ai cum sa-i dai de cap. Ziceai ca pe CS "da niste erori care nu le-am gasit in manual" apoi ca "Pe Carsoft totul este OK" !?!

Ce erori a dat totusi? Cauta pe net, trebuie sa existe ceva info. Cum sa nu dea erori daca intra in limp mode?

Inainte de a demonta injectoarele inca pornea? Rau, dar totusi mergea, nu? Atunci nu inteleg de ce atunci cand sunt scoase deschid numai o data... Sa fie DDE-ul atat de destept? Nu cred. Oricum poti pune 5 la loc si sa lasi doar unul afara.

Ziceai ca ai schimbat aproape toti senzorii...inclusiv cel de la axa cu came, arborele cotit si de presiune de admisie?

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca fara un tester bun nu prea ai cum sa-i dai de cap. Ziceai ca pe CS "da niste erori care nu le-am gasit in manual" apoi ca "Pe Carsoft totul este OK" !?!

Ce erori a dat totusi? Cauta pe net, trebuie sa existe ceva info. Cum sa nu dea erori daca intra in limp mode?

Inainte de a demonta injectoarele inca pornea? Rau, dar totusi mergea, nu? Atunci nu inteleg de ce atunci cand sunt scoase deschid numai o data... Sa fie DDE-ul atat de destept? Nu cred. Oricum poti pune 5 la loc si sa lasi doar unul afara.

Ziceai ca ai schimbat aproape toti senzorii...inclusiv cel de la axa cu came, arborele cotit si de presiune de admisie?

160910[/snapback]

am sa scriu cateva coduri de erori care imi spune ca nu sunt definite ex:

13573 not defined

565;191;149;F6 CAN ;8D EGS; 1E30..mai sunt cateva dar nu le mai gasesc

La arbore nu am schimbat senzorul,dar am desfacut pompa de inalta presiune si am gasit o mica reductie care trebuie sa fie pe tur era aproape retezata nu stiu daca ma intelegi,pe tevuta care intra in pompa sunt doua saibe cu un arc untre ele,iar una scapase in pompa nu total ci numai o parte ,si se vedea ca a fost barbierita ,sper sa nu fi stricat si randul asta de injectoare ca m-am dus...

Link to comment
Share on other sites

Sa sti ca mi-ai dat o idee buna sa scot numai cate un injector,acum sunt scoase toate ,dar nu am capacul de la motor ,unde este debitmetrul si senzorul de la axe,si nici admisia de aer,cu toti senzorii,vreau sa incerc sa pun un MODIC II ca interfata ,sa vad daca merge cu DIS pentru PC pe care-l am instalat pe laptop,merge doar cu UNIX..,ar fi o solutie de diagnoza mai completa..am gasit un DIS tester dar cere 3500 eu pe el din Germania ,si ma duce la 4000 pana in tara,nu stiu daca se merita....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.