Jump to content

Accident pe E85 X1 cu Logan


Sedan

Recommended Posts

Pentru mine in acest accident nu are importanta ca Loganu era batran. Putea sa fie si tânar neatent. Sau beat. Sau obosit. Sau toate astea la un loc. Accidentul a avut 2 actori. Primul, Loganul care a gresit. Dar ce se intampla cu celalalt actor cu X1? A facut el tot posibilul (viteza impusa in zona, anticiparea unor manevre În trafic, atentia la volan- discitii la telefon de ex). Aia din zona, care au vazut, vorbesc ca X1 avea viteza mare ceea eu cred fara rezerve.

 

Foarte putin probabil sa reduci la 70 la ora pe un câmp in afara localitatii, pe o sosea buna calitativ, drum lung pâna la Dorohoi unde trebuia sa ajunga si unde i s-a nazarit unuia sa planteze un Peco. (Benzinãrii aprobate sa fie construite in locuri periculoase am vazut multe si asta ar trebui sa fie o discutie serioasa, separata.Am vazut benzinarii in panta, unde decand stiu erau doua benzi continue, dar s-au facut 2 m de intrerupta sa intrii in peco.Accidente produse acolo? Sigur ca da. )

 

E simplu la repezeala: ala a iesit fara sa se asigure sa-i fie tarana usoara... dar ala de pe X1 care e la al doilea mortal ( a mai omorât in 95 ) care e responsabilitatea lui? Mosul nu a fost atent deci e o mâna moarta in ecuatie. Totul a ramas agatat intr-un fir de ata: anticiparea si atentia lui X1.S-a dovedit ca a fost si el o mâna moarta.

 

Moralmente zic.In rest mortii cu mortii vii cu vii.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine in acest accident nu are importanta ca Loganu era batran. Putea sa fie si tânar neatent. Sau beat. Sau obosit. Sau toate astea la un loc. Accidentul a avut 2 actori. Primul, Loganul care a gresit. Dar ce se intampla cu celalalt actor cu X1? A facut el tot posibilul (viteza impusa in zona, anticiparea unor manevre În trafic, atentia la volan- discitii la telefon de ex). Aia din zona, care au vazut, vorbesc ca X1 avea viteza mare ceea eu cred fara rezerve.

 

Foarte putin probabil sa reduci la 70 la ora pe un câmp in afara localitatii, pe o sosea buna calitativ, drum lung pâna la Dorohoi unde trebuia sa ajunga si unde i s-a nazarit unuia sa planteze un Peco. (Benzinãrii aprobate sa fie construite in locuri periculoase am vazut multe si asta ar trebui sa fie o discutie serioasa, separata.Am vazut benzinarii in panta, unde decand stiu erau doua benzi continue, dar s-au facut 2 m de intrerupta sa intrii in peco.Accidente produse acolo? Sigur ca da. )

 

E simplu la repezeala: ala a iesit fara sa se asigure sa-i fie tarana usoara... dar ala de pe X1 care e la al doilea mortal ( a mai omorât in 95 ) care e responsabilitatea lui? Mosul nu a fost atent deci e o mâna moarta in ecuatie. Totul a ramas agatat intr-un fir de ata: anticiparea si atentia lui X1.S-a dovedit ca a fost si el o mâna moarta.

 

Moralmente zic.In rest mortii cu mortii vii cu vii.

 

 

 

Eu as zice altfel: mortii se 'mput,vii se f......t!:download: Scuze de :offtopic: .

Link to comment
Share on other sites

Sedan este adevarat ce spui, ce a patit cel cu x1 se poate intampla oricui. Cine sta crispat la volan cu gandul ca in orice moment poate sa apar un cretin in fata ta? Atunci cand intri pe un drum cu prioritate sau un drum principal in primul rand te asigur cum trebuie de aceea asigurarea in astfel de cazuri e obligatorie si individuala....
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Multi cred ca daca esti implicat intr-un accident si nu ai respectat limita de viteza scapi doar cu o amenda ceea ce este total gresit si perceput.Daca expertiza spune ca tu ai circulat cu 250km/h unde limita este de 90km/h esti la fel de vinovat ca cel care nu s-a asigurat cum trebuie si nu a apreciat viteza de deplasare a vehiculului de pe drumul cu prioritate.Amandoi vor raspunde in fata legii pentru eventualele parti vatamate in accidentul respectiv-"culpa comuna" se numeste.As dori sa intre si sa comenteze cei care au avut parte de asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Daca citesti cu atentie codul rutier o sa observi un articol interesant

 

Deci daca am eu chef sa merg cu 20 km/h pe un drum unde limita e 50, s-ar putea sa iau amenda. Daca nu ar exista regula asta si fiecare ar circula cat ar vrea de incet s-ar produce niste blocaje fantastice.

 

Cred ca nu ai fost atent..

 

Limita de 50 este cea maxima. Articolul de care vorbesti se refera la cea minima - conducerea unui autovehicul ĂŽn mod nejustificat cu o viteza cu cel putin 10 km/h sub limita minima obligatorie stabilita pe tronsonul de drum respectiv;

 

Cu alte cuvinte, daca nu ai o limita minima impusa, poti sa circuli cum vrei si cu cat vrei, sub viteza maxima stabilita prin lege. Limita minima obligatorie intalnesti de obicei pe autostrazi, ceea ce la noi evident nu prea ai unde.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate. Am mai intalnit si prin alte parti limita minima de viteza pe la noi, dar sunt cam rare indicatoarele astea. Dupa parerea mea ar trebui puse in mai multe locuri, pentru ca eu unul m-am saturat sa-mi mearga cate un idiot cu 20 km/h in fata cativa km in conditiile in care e depasirea interzisa, doar pentru ca se uita dupa cineva sau are chef de plimbare, sau pur si simplu e batran si nu mai e sigur pe reflexele lui, asa ca merge incet ca sa compenseze. E ok sa conduci si cand esti batran, dar atata timp cat esti sigur pe tine. Cand nu mai ai reflexele necesare, ori te lasi de condus, ori mergi incet, dar pe drumuri cu cel putin 2 benzi unde sa aiba loc altii sa depaseasca. E lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic sa incurci circulatia mergand mult sub viteza legala. Edited by nightmare392
Link to comment
Share on other sites

Asa este, eu am ramas fara permis dintr-o cauza din-asta. Mergea unu cu un papuc cu 40 in afara localitatii, drumul drept dar linie continua. Bineinteles ca mi-a luat 3 secunde sa-l depasesc, dar mai in fata stateau baietii la panda. Insa la noi sunt foarte multe probleme, drumuri marcate sau semnalizate prost sau deloc, carosabil in stare precara, etc - asta cu limita minima de viteza cred ca e undeva departe pe lista de prioritati.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

72 de ani?!?:eek: Pai ce mama naibii cauta moartea-n chiloti ala la varsta aia cu loganu' pe sosele fratilor??? fara sa supar pe nimeni,eu as da o lege in care permisul la-l ai pana la o anumita varsta(maxim 67 de ani,sa zic...),dupa aia sa fii obligat sa-l restitui autoritatilor.

 

La noi mai e cum mai e,dar credeti-ma,aici in italia am vazut cu ochii mei(cine mai e prin it poa' sa confirme ceea ce spun) babe si mosi care aveau cu muuult peste 75 de ani si se urcau la volan,iar cand coborau,mai intai iesea bastonul si apoi ei...deci nu mi-a venit sa cred!!! Ca sa nu mai spun ca sunt un dezastru,un adevarat pericol pe sosele.

 

Bunicul meu,sofer de meserie nu mai putin de 45 de ani si cu toate cat pe permis,cand s-a vazut ca nu mai e in stare sa conduca(iesise la pensie) s-a dus singur si a predat permisul celor de la rutiera(asta se intampla prin '92-'93 cand deja avea 70 de ani,insa nu mai condusese de cand a iesit la pensie,deci de vreo 4-5 ani).

Am spus in felul urmator:cand voi ajunge la varsta in care sa-mi tremure toate balamalele si n-'oi mai fi in stare nici sa merg pe jos,ma duc singur-singurel la politie si-l predau..asta pt siguranta mea si a celorlalti. Oricum la varsta aia se duce si mama pasiunii pt bmw sau in general pt masini,asa ca....

 

 

Gresesti ... parerea mea !

La firma la care lucrez avem un "Strastrastrabunic" ce ne aprovizioneaza cu piese din Mexic, ghici cati ani are?! 83 de ani si nu exagerez cu nimic am ramas blocat cand mi-au spus colegii conduce de 60 si ceva de ani camion si singurul accident care la avut a fost anul trecut pe zapada ...(dehhh in sud paralizeaza astia daca au 2 cm de zapada pe drum :drinks: :drinks: :drinks: )

Partea buna a lucrurilor e alta! Legislatia , el de la varsta de 70 de ani merge in fiecare an si face anumite analize/teste pt a putea conduce .....

Deci nu mi se pare normal ca la varsta X sa nu mai poti conduce !

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg de unde atata polemica?!!

 

soferul loganului nu s-a asigurat (de cretin ce era) si a murit...la fel si pasagerul, deci e responsabil pentru 2 morti, si pentru punerea in pericol a altora (sofer X1 si a altor soferi care circulau prin zona).

E CHIAR ATAT DE GREU SA INTORCI CAPUL SA TE ASIGURI? Nu...

 

ALA CU X1 ce vina sa aiba? ca circula pe acolo? ca avea 90 in loc de 70?! wow...cati dintre noi nu mergem cu 10/20 km peste limita? 95%?! Daca esti prost si nu iti pasa de viata ta si a altora, atunci baga-te..fara sa te asiguri, eu nu o sa merg cu 40 de acum inainte de frica, ca o sa imi sara-n fata un prost!

Edited by max83
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Soferul de pe X1, Ion Amarie-avocat, a fost inculpat pentru ucidere din culpa.

 

" Simona Frolu, purtĂŁtorul de cuvânt al Parchetului Ănaltei CurĂži de CasaĂžie Âşi JustiĂžie, a declarat, cĂŁ dosarul este de competenĂža Parchetului CurĂžii de Apel GalaĂži.

 

ÂŞeful Serviciului PoliĂžiei Rutiere Vrancea, Viorel Gheorghe, a declarat cĂŁ primele cercetĂŁri fĂŁcute ĂŽn acest caz aratĂŁ cĂŁ Amarie nu ar fi avut nicio vinĂŁ ĂŽn producerea accidentului. „Din primele cercetĂŁri a reieÂşit cĂŁ acesta nu ar fi avut nicio vinĂŁ. Noi am ĂŽnaintat dosarul la Parchetul de pe lângĂŁ Tribunalul Vrancea, iar de aici a fost trimis la Tribunalul de pe lângĂŁ Curtea de Apel GalaĂži pentru a fi soluĂžionat. Se face o expertizĂŁ ĂŽn urma cĂŁreia se va stabili dacĂŁ impactul putea fi evitat, dar Âşi dacĂŁ Âşoferul din BotoÂşani circula cu vitezĂŁ legalĂŁ“, a spus acesta."

 

 

Link to comment
Share on other sites

Soferul de pe X1, Ion Amarie-avocat, a fost inculpat pentru ucidere din culpa.

 

" Simona Frolu, purtĂŁtorul de cuvânt al Parchetului Ănaltei CurĂži de CasaĂžie Âşi JustiĂžie, a declarat, cĂŁ dosarul este de competenĂža Parchetului CurĂžii de Apel GalaĂži.

 

ÂŞeful Serviciului PoliĂžiei Rutiere Vrancea, Viorel Gheorghe, a declarat cĂŁ primele cercetĂŁri fĂŁcute ĂŽn acest caz aratĂŁ cĂŁ Amarie nu ar fi avut nicio vinĂŁ ĂŽn producerea accidentului. „Din primele cercetĂŁri a reieÂşit cĂŁ acesta nu ar fi avut nicio vinĂŁ. Noi am ĂŽnaintat dosarul la Parchetul de pe lângĂŁ Tribunalul Vrancea, iar de aici a fost trimis la Tribunalul de pe lângĂŁ Curtea de Apel GalaĂži pentru a fi soluĂžionat. Se face o expertizĂŁ ĂŽn urma cĂŁreia se va stabili dacĂŁ impactul putea fi evitat, dar Âşi dacĂŁ Âşoferul din BotoÂşani circula cu vitezĂŁ legalĂŁ“, a spus acesta."

 

era si normal sa il ancheteze, asa e in Romanica, tre sa isi justifice si militia activitatea.Se pune problema gresit, CE CAUTA ALA CU LOGANUL SA SE BAGE DACA NU S-A ASIGURAT?!!!!! Ala cu X1 putea sa aiba si viteza regulamentara, nu se stie daca il putea evita (daca si cu parca).

 

O sa-l bage la ucidere din culpa, si ii da cu suspendare, SE POATE INTAMPLA ORICUI! POATE SPUNE CINEVA SIGUR CA DACA ALA AVEA 70KM/H SARACII AIA 2 ERAU IN VIATA ACUM? NU. POATE SPUNE CINEVA SIGUR CA DACA SARACUL ALA SE ASIGURA, ERAU IN VIATA AMANDOI ACUM? CU SIGURANTA!!!

Link to comment
Share on other sites

max83 ,discuti prea degajat despre moartea unor oameni(puteau fi parintii tai).Suntem cu totii de acord ca soferul Loganului e vinovat dar o ancheta si o expertiza trebuie sa aibe loc.Avea 120km/h in loc de 70km/h?,masina era ok din punct de vedere tehnic? etc.Altfel eviti un accident la 70km/h si cu totul altceva se intampla la 120km/h(e o intreaga discutie despre timpul de reactie si distanta parcursa).De exemplu la 100km/h ca sa opresti o masina(100km/h-0km/h) tehnic ai nevoie de aproximativ 45m(la o masina buna)asta fara timpul tau de reactie -de aici calculati si voi.Iar comentariile aduse la dresa oamenilor in varsta care conduc mi se par lipsite de orice urma de respect si educatie.Din toate statisticile reiese ca incepatorii sunt vinovati de 2 accidente din 3(viteza excesiva predomina)...
Link to comment
Share on other sites

Avea 120km/h in loc de 70km/h?

 

Ce relevanta are ? Ala NU S-A ASIGURAT, ceva ce era obligatoriu sa faca, X1 putea sa mearga cu 200 daca se asigura nu se intampla nimic ... dar boul nu s-a asigurat si a murit, problema strict a boului, sau cel putin asa ar trebui sa fie daca am trai intr-o tara civilizata.

 

Referitor la accidente, tatal meu a murit in accident de masina, mai exact o vaca care a considerat ca daca ea depaseste nu mai poate nimeni sa depaseasca, FARA SA SE ASIGURE, a intrat in depasire acrosand masina condusa de tatal meu care era angrenata deja in depasire, crezi ca are vreo relevanta viteza tatalui meu ? sau a vacii ? relevant este ca s-a angajat in efectuarea manevrei de depasire fara sa se asigura ca nu vine cineva din spate ... au fost martori oculari la accident.

 

Am un amic, a avut accident in germania pe autostrada, el cu un Alpina B12, celalalt cu un opel vectra B, l-a acrosat la nu stiu viteza exact, dar daca retin corect ii ramasese acul pe bord la masina la peste 220 kmh, motorul de la BMW a zburat 12 metri de restul masinii, vectra s-a rupt in doua, el a stat in spital circa 3 saptamani, celalalt a decedat. Zona in care s-a produs accidentul era cu limitare viteza, probabil sub 120, era nod rutier de intrare/iesire de pe autostrada. Vinovat de producerea accidentului a fost soferul Opelului care NU S-A ASIGURAT la intrarea pe autostrada. Ema s-a ales cu sanctiunea maxima, amenda plus permis retinu nu mai stiu cat, pentru viteza excesiva, si nici o urmare vizavi de consecintele directe a accidentului, si asta pentru ca politia germana a stabilit ca si daca circula cu 400km/h accidnetul nu se producea daca ala se asigura.

 

Oare cat e de greu sa faci diferenta intre cauza si consecinta, si sa aplici sanctiunile ca atare ?

 

Primul responsabil pentru propria ta viata la volan esti tu, si asta incepe prin a te asigura ... gandeste-te la asta.

Edited by mecea
Link to comment
Share on other sites

Mosul nu s-a asigurat si a generat un accident in care puteau sa moara si aia din X1, pe langa altii. Cel putin eu asta inteleg din ce s-a scris aici. Imi pare rau ca au murit insa a fost un nenorocit iresponsabil cel cu loganul si putea sa omoare si alti oameni prin inconstienta lui. Se poate pune si asa problema....dar fac apel la moderatie...ceva ce nu prea mai exista aici pe forum :rolleyes:

 

Daca as fi fost in locul celui cu X1 si aia din logan scapau cred ca ii omoram eu in bataie dupa.... Aici exagerez dar vreau sa subliniez faptul ca, in acest caz, mortul este cel care a facut un mare cacat...cel putin asta e parerea mea :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

(.....) Iar comentariile aduse la dresa oamenilor in varsta care conduc mi se par lipsite de orice urma de respect si educatie.Din toate statisticile reiese ca incepatorii sunt vinovati de 2 accidente din 3(viteza excesiva predomina)...

 

Un post de bun simt, in opinia mea. :)

Am observat o chestie ciudata la noi, pe forumuri: unde se vorbeste despre vreun accident cu victima se improasca cu laturi si cu laptele de la san atat de rau de ajungi sa zici ca acei useri ar fi fost implicati ei in incident. Fara pic de compasiune fata de aia de s-au dus ori au infundat spitalul.

Nu am inteles niciodata ce-i motiveaza sa faca asa si singura explicatie care-mi vine-n minte ar fi pur si simplu prostia amestecata cu frustrarea (sexuala) de care dau dovada.

 

PS: NU este cazul topicului astuia, desi...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Imi pare sincer rau pentru tragedia din familia ta.Ideea e sa nu confundam autobanda cu un drum european din Romania.Ar trebui sa ne gandim mult mai bine cand mergem tare,stiti la ce ma refer,deoarece viata unui om poate fi in mainile noastre.Are o mare relevanta daca ala a avut 250km/h in loc de 70km/h-limita in acel segment de drum in cazul nostru(ai timp de reactie si de tot felul de manevre).Repet ideea mea:chiar daca circuli pe un drum cu prioritate avand viteza mult peste limita si intri in coleziune cu un auto care nu iti acorda prioritate(aici ma refer la depasire,intoarcere sau alte manevre)vei avea si tu culpa ta in cazul eventualelor victime- aici fac apel la cineva care a fost implicat sau la alte persoane in masura sa lamureasca acest aspect(avocati,politisti,procurori).Iti voi da un exemplu extrem ca sa intelegi ce vreau sa zic...La mine in oras,Galati,avem multi marlani cu tot felul de masini puternice iar intr-o seara am fost martor la o "liniuta".Trei masini ,nu le mai stiu marca,se fugareau prin oras cu aproximativ 200km/h facand slalom printre alte masini.Daca in momentul acela vreo masina isi schimba directia(asigurandu-se) sau o alta vroia sa intre pe acel drum nu se intampla o mare nenorocire?Deci vreti sa scoatem limita de viteza sa vedem daca se asigura mai bine lumea?Sper sa intelegem cu totii de ce sunt limitele de viteza pe anumite drumuri.
Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni. O sa-mi sariti toti in cap.

Voi chiar credeti ca limitele de viteza sunt puse asa de doru lelii? Nu bre, sunt puse tocmai ca sa traim, toti. Nu sa murim intre fiare ca prostii.

 

Toti avem detectoare de radar, ne punem statii, dam in goarna la masina, politaii stau nu in locurile in care se intampla accidente cu radarele ci acolo unde chiar se poate merge mai in siguranta decat in alte zone si majoritatea mai apasa putin pe acceleratie peste limita legala.

 

Bref. Ce e de inteles? Regulile, in general, sunt bune, ne ajuta sa ne protejam, adica acest cod rutier, e un fel de prezervativ si el, pentru viata noastra. Lasand gluma la o parte, nu e bine oameni buni sa mergi cu viteza foarte mare, nu stii de unde iti apare o capra, o oaie, o vaca, etc... Nu mai spun de biciclisti beti, carutasi, cai turbati...

 

Asa ca, e tardiv sa dam vina pe domnul in varsta care nu s-a asigurat, pe cel cu X1 ca ar fi avut nu stiu ce viteza. Dintr-un accident, ca si dintr-un razboi, toata lumea are de pierdut si nimeni nu castiga de fapt nimic. Indiferent de cui apartine vina.

Important e sa facem in asa fel incat sa nu patim d-astea grele si sa ajungem cu bine acasa. Asta e obiectivul nostru.

 

Tot behai eu ca in Romania conducatorii auto nu au respect pentru viata. Cam asa e si zic eu ca nu au respect din cauza.... prostiei. Ca trebuie sa fii prost ca sa nu fi inteles ca viata ta e mai pretioasa ca orice si nu ai buton de "undo" si sa o iei de la capat.

Link to comment
Share on other sites

Asa e dar la noi autostrazi si drumuri cu garduri de protectie... exista doar in teorie :D

La noi trebuie sa te adaptezi.

 

 

Un amic de-al meu a venit din Belgia. Belgian, pilot in campionatul de cross (cu auto) la ei in tara, cu experienta si meserias tare, un impatimit a tot ceea ce inseamna ceva cu motor.

A zis ca daca un sofer normal ar merge in Belgia la curse, cu siguranta ar fi mai bun ca multi de acolo.

Zicea ca la noi este efectiv o jungla auto-moto-velo-tractiune animala la care se adauga animale bipede :D

 

Eu i-am zis ca sunt tari unde e muuuult mai rau. Orient, Asia.

Link to comment
Share on other sites

Asa e dar la noi autostrazi si drumuri cu garduri de protectie... exista doar in teorie :D

La noi trebuie sa te adaptezi.

 

 

Un amic de-al meu a venit din Belgia. Belgian, pilot in campionatul de cross (cu auto) la ei in tara, cu experienta si meserias tare, un impatimit a tot ceea ce inseamna ceva cu motor.

A zis ca daca un sofer normal ar merge in Belgia la curse, cu siguranta ar fi mai bun ca multi de acolo.

Zicea ca la noi este efectiv o jungla auto-moto-velo-tractiune animala la care se adauga animale bipede :D

 

Eu i-am zis ca sunt tari unde e muuuult mai rau. Orient, Asia.

 

Eu stau in Belgia. Faza cu soferu normal bun la curse, aici s-a laudat.Dar sa zicem din patriotism :)

Link to comment
Share on other sites

Interesant punctul tau de vedere, d-rive. Parca acum ceva vreme te laudai cum luai curbe dificile cu 180 la ora... :rolleyes:

 

Oricum, desi legislatia spune (si pe buna dreptate) ca in primul rand e de vina cel care nu se asigura si abia apoi cel care circula cu viteza si e adevarata treaba cu "eu pot sa merg si cu 200 pe ora, daca ala nu se asigura el e de vina".... pana la urma daca faci accident te simti mai bine stiind ca a fost ala de vina? Crede-ma ca nu.

Am patit-o si eu cu unul care mi-a taiat calea fara sa se asigure niciun moment. Si eu aveam viteza legala, am apucat sa pun putin frana si am evitat sa-l lovesc in usa. Si tot s-a lovit omul la cap.

Daca il loveam in usa si aveam o viteza mai mare... cum am mai atins eu prin oras, era mult mai naspa (inclusiv pentru mine). Crezi ca ma simteam mai bine stiind ca a fost ala dobitoc? Tot aveam un om pe constiinta.

 

Din pacate in Romania trebuie sa cam fii pregatit pentru orice. Unii zboara cu 200 pe langa tine, altii se tarasc cu 10 Km/h traversand DN. Sunt femei la volan, batrani, pustani care abia si-au luat carnetul, carute, animale pe drum, gropi si drumuri nesemnalizate corespunzator. La noi le gasesti pe toate.

 

Nu zic sa mergem toti cu 5 Km/h ca sa nu se intample nicio nenorocire. Sunt intr-adevar portiuni de drum unde poti sa mergi mai tare. Ideea e ca spre deosebire de NFS si GTA, asa cum spune si d-rive, n-avem buton de undo, restart sau ceva asemanator. Asa ca mai trebuie sa punem si frana. Bun, mergi cu 200+ pe autostrada, dar cand vezi in fata un tir iei piciorul de pe acceleratie pana te dumiresti pe ce banda e? Cand vezi o masina in spatele unui tir esti pregatit sa franezi in caz ca se baga ca dobitocul?

E adevarat ca el trebuie sa se asigure, dar daca poti sa previi un accident sau chiar si un "aproape accident", de ce nu? Pana la urma de aia esti sofer, de aia dai un test pentru a obtine permisul.. sa arati ca nu stii numai sa apesi pe acceleratie, ci si sa te adaptezi.

 

Si uite asa ajung la ce consider eu ca este CEA MAI IMPORTANTA LECTIE pe care am invatat-o de cand conduc. Un motto pe care incerc sa-l respect (chiar daca nu reusesc nici eu tot timpul): Adapteaza viteza la conditiile de drum. Adica asigura-te ca ai tot timpul timp suficient sa franezi sau sa eviti o coliziune. E atat de simplu. Scrie pana si in codul rutier chestia asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.