Jump to content

316i vs.318i


AlinMotru90

Recommended Posts

Si care e faza pana la urma referitor la consumul uniu 328i? Topicul este 316i vs. 318i e46 nfl.

Dupa parerea mea poti lua oricare din modele, normal ca 318i este superior nu mult dar este.

Acum daca gasesti de exemplu un 316i foarte bun si un 318i cazan nu cred ca ai opta pentru 318i.

 

Exact la asta m-am gandit si eu! Daca ar fi sa gasesc un 316i intr-o stare buna si un 318i intr-o stare mai putin buna, probabil as opta pentru acel 316i in ciuda faptului ca este mai slab.Ca o paranteza la ceea ce am scris, in cazul in care mi-as lua un 316i punand in discutie situatia asta, as putea sa ii maresc cumva puterea? Si daca da, cam cat m-ar costa? :)

Link to comment
Share on other sites

ce sa intreb, ca toti zic 12, si cand imi iau o sa-mi ia 15.

 

sincer, nu poti tot timpul sa schimbi in 2500, te mai enervezi o mai calci, schimbi in 3500-4000, ceea ce nu mi se pare deloc sus.

 

iar ca sa mergi la 60 cu a5a, tre sa conduci extrem de babeste. inteleg ca ai a5a in afara, cand esti obligat sa franezi, sau intri in localitate, dar in oras eu rar ii dau a5a la viteza aia.

 

iar dimineata mers bara la bara, cand merge toata lumea undeva, sa nu-mi ziceti ca ia tot 12 ca imi vand masina, care nu e 328i.

 

 

cine v-a spus ca daca mergeti subturat consuma mai putin?...chiar dimpotriva..ideea e sa mergem constant..eu va demostrez ca mi consuma 5 in 3000 de rpm daca merg constant.....ma si duc jos sa fac un film :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

cine v-a spus ca daca mergeti subturat consuma mai putin?...chiar dimpotriva..ideea e sa mergem constant..eu va demostrez ca mi consuma 5 in 3000 de rpm daca merg constant.....ma si duc jos sa fac un film :popcorn:

DacĂŁ mergi subturat sigur consuma mai mult..

Link to comment
Share on other sites

cine v-a spus ca daca mergeti subturat consuma mai putin?...chiar dimpotriva..ideea e sa mergem constant..eu va demostrez ca mi consuma 5 in 3000 de rpm daca merg constant.....ma si duc jos sa fac un film :popcorn:

 

Pai asa zic ei, ca merg cu a 5a la 60-70kmh. Si de aici rezulta consum de 12% la 328i, urban.

 

Eu as vrea sa stiu adevarul, care e consumul real la masina asta, dar facut pe o luna, mers dimineata, stat la semafor, cu ceva aglomeratie, ca noptea stiu si eu ca zici ca ai consum extraurban.

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca nu s-a gandit la 328i din cauza consumului,nu din cauza impozitelor,asigurarilor,etc :p

 

(doar 1l nu cred,desi recunosc,328i nu am condus,dar stiu consumul la 325 si la 330)

 

Nu m-am gandit la 328i nu numai din cauza consumului cat si din cauza impozitului si plus de asta nu imi permit intretinerea unui astfel de motor.Decat sa imi iau 328i si sa ma plimb din an in Pasti cu el, doar sa fiu eu mandru ca am 328i si sa mai platesc si niste taxe aberante degeaba, mai bine imi iau un motor mai mic ce implica mai putina bataie de cap.In cazul asta 318i-ul cred ca este alegerea potrivita.:) Va multumesc inca o data pentru pareri!

Edited by AlinMotru90
Link to comment
Share on other sites

Nu o sa iti para rau.Cea mai buna masina este aceea pe care ti-o poti permite,aceea de care te poti bucura.

Indiferent de motorizare,pe parcurs tot vei fi nevoit sa bagi bani in masina,ba pe consumabile,ba pe anumite piese care la un moment-dat tot se strica.De aceea este bine sa nu iti sacrifici toti banii doar pe achizitia masinii,ci sa ai si deoparte pt cheltuieli neprevazute.

 

Da, ai perfecta dreptate! :thumbsup: Bineinteles ca atunci cand voi achizitiona masina o sa mai am pusi deoparte niste banuti pentru eventuale neplaceri. :D

Link to comment
Share on other sites

Salut AlinMotru90. Daca gasesti un 318i ingrijit si in mintile lui, ti-l recomand cu caldura... cum zicea un coleg acest model 318i NFl e46 e una dintre cela mai fiabile modele.... am si eu unul de un an jumate, ce-i drept adus din Germanica, ma indragostesc de el de fiecare data can il vad. Si n-are 2.8, 3.5 sau 7.0 litri. Si nu pot sa zic ca nu am schimbat nimic la el, caci am schimbat tot ce e consumabil.... Nu pot sa fac orice depasire vreau cu el, dar nici nu vreau! Nu ma prea pot lua la liniute, dar nici nu vreau. Cum zicea alt coleg, masina care-ti place e cea mai buna... restul.... fluturite la bec  :thumbsup:.  Daca ai gasi un interior cu scaune sport  si bord negru, mi se pare ca arata cel mai bine(parerea mea). fii atent la cum inspectezi masina, daca nu ma insel e un topic pe-aici pe undeva unde se explica ce si cum... incearca la search sfaturi pentru cei care cumpara o masina SH... caci masina second e o loterie.Mult noroc!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut AlinMotru90. Daca gasesti un 318i ingrijit si in mintile lui, ti-l recomand cu caldura... cum zicea un coleg acest model 318i NFl e46 e una dintre cela mai fiabile modele.... am si eu unul de un an jumate, ce-i drept adus din Germanica, ma indragostesc de el de fiecare data can il vad. Si n-are 2.8, 3.5 sau 7.0 litri. Si nu pot sa zic ca nu am schimbat nimic la el, caci am schimbat tot ce e consumabil.... Nu pot sa fac orice depasire vreau cu el, dar nici nu vreau! Nu ma prea pot lua la liniute, dar nici nu vreau. Cum zicea alt coleg, masina care-ti place e cea mai buna... restul.... fluturite la bec :thumbsup:. Daca ai gasi un interior cu scaune sport si bord negru, mi se pare ca arata cel mai bine(parerea mea). fii atent la cum inspectezi masina, daca nu ma insel e un topic pe-aici pe undeva unde se explica ce si cum... incearca la search sfaturi pentru cei care cumpara o masina SH... caci masina second e o loterie.Mult noroc!

 

Salut! Exact un interior de culoare neagra si scaune sport as prefera si eu, iar culoarea exterioara nu vreau sa fie alta, decat albastru inchis.Mi se pare ca da foarte bine pe BMW-uri aceasta culoare si in special pe E46.:D Ador masina asta pur si simplu. :wub: Bineinteles ca atunci cand o voi cumpara, o sa incerc sa fiu foarte atent la ce cumpar.Multumesc mult! :)

Edited by AlinMotru90
Link to comment
Share on other sites

nu m-as incurca cu 318i nici pe departe L6 e mult mai fiabil

 

Man, am specificat si in posturile de mai sus cum sta treaba in cazul meu.Nu imi pot permite un L6.Stiu si eu ca e mult mai fiabil, mai puternic, etc. insa suma pe care o voi aloca pentru masina nu o sa fie mai mare de 4000 de euro, crezi ca daca aveam mai multi bani nu imi luam un 320i sau 320d? V-am cerut parerile STRICT pentru modelele mentionate in titlul topicului.:) Daca imi puteam permite mai mult de atat, probabil va intrebam si de 320i, 325i, 328i, etc. Pana o sa imi iau si eu masina mult visata, vreau sa adun cat mai multe informatii legate de ea. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut, vad ca e mai vechi topicul dar poate pot sa te ajut. Eu am avut cateva e36 318i/318is inainte de a trece la e46, dar inainte de toate mai avusesem un e34 520i 24V fara vanos, si de atunci am ramas indragostit de motorul 6L. Cand m-am hotarat sa achizitionez e46 am avut si eu o mica dilema intre 318i si 320i pentru ca asa cum au mai zis si alti colegi au performante foarte apropiate tinand cont de diferenta de putere dintre ele, dar tot eram cu gandul catre un 6L. Ceea ce ma tinea pe loc era diferenta de pret 320i avand un pret de achizitie putin mai mare, asa am mai asteptat putin si am luat un 320i, costurile de intretinere ar fi mai mari doar in cazul motorului (2 bujii + 3 litri de ulei in plus) pentru ca in rest e cam aceeasi masina. La fel si taxele 1.9 vs 2.0 sunt aproximativ la fel. Impozitul nu e mare pentru ca nu depaseste 2000 cm3. Stiu ca ai zis sa nu aducem in discutie 320i, deci sa nu consideri ca iti recomand 320i, dar in acelasi timp nu iti recomand 316i. E o diferenta mult mai mare intre 316i-318i decat intre 318i-320i.

Referitor la 320i 150 CP, teoretic nu e chiar performant fata de 318i dar practic motorul e mult mai flexibil, trage mai rotund datorita celor 6 cilindri.

 

Multa bafta!

Edited by 88CRS
Link to comment
Share on other sites

Salut, vad ca e mai vechi topicul dar poate pot sa te ajut. Eu am avut cateva e36 318i/318is inainte de a trece la e46, dar inainte de toate mai avusesem un e34 520i 24V fara vanos, si de atunci am ramas indragostit de motorul 6L. Cand m-am hotarat sa achizitionez e46 am avut si eu o mica dilema intre 318i si 320i pentru ca asa cum au mai zis si alti colegi au performante foarte apropiate tinand cont de diferenta de putere dintre ele, dar tot eram cu gandul catre un 6L. Ceea ce ma tinea pe loc era diferenta de pret 320i avand un pret de achizitie putin mai mare, asa am mai asteptat putin si am luat un 320i, costurile de intretinere ar fi mai mari doar in cazul motorului (2 bujii + 3 litri de ulei in plus) pentru ca in rest e cam aceeasi masina. La fel si taxele 1.9 vs 2.0 sunt aproximativ la fel. Impozitul nu e mare pentru ca nu depaseste 2000 cm3. Stiu ca ai zis sa nu aducem in discutie 320i, deci sa nu consideri ca iti recomand 320i, dar in acelasi timp nu iti recomand 316i. E o diferenta mult mai mare intre 316i-318i decat intre 318i-320i.

Referitor la 320i 150 CP, teoretic nu e chiar performant fata de 318i dar practic motorul e mult mai flexibil, trage mai rotund datorita celor 6 cilindri.

 

Multa bafta!

 

Iti multumesc mult pentru parere, intr-adevar 320i este superior 318i-ului, insa eu zic pentru inceput ca este bun un 318i.De aceeasi problema de care te-ai lovit si tu, ma lovesc si eu.Nu pot aloca o suma mai mare de 4000 pe masina, iar la banii astia nu pot gasi un 320i. :(

Link to comment
Share on other sites

la aceeasi decizie am ajuns si eu: 316i vs 318i nfl ambele.

-imi place mai mult nfl

-nu este asa complicat cu valvetronic,etc

-este putin mai ieftin la intretinere comparativ cu fl-ul 316/318i

-insa totusi din 1.900cmc3 105/116cp mi se par cam putini. De ce mi se par putini ? Ma gandesc cum m-ar umili un Logan 1.6 16v. =))

Un Bmw adevarat este cu cel putin 2.500cmc3. De aceea ma mai gandesc la o Fabia 1.4TDi de 75Cp care consuma 4% :)

Link to comment
Share on other sites

la aceeasi decizie am ajuns si eu: 316i vs 318i nfl ambele.

-imi place mai mult nfl

-nu este asa complicat cu valvetronic,etc

-este putin mai ieftin la intretinere comparativ cu fl-ul 316/318i

-insa totusi din 1.900cmc3 105/116cp mi se par cam putini. De ce mi se par putini ? Ma gandesc cum m-ar umili un Logan 1.6 16v. =))

Un Bmw adevarat este cu cel putin 2.500cmc3. De aceea ma mai gandesc la o Fabia 1.4TDi de 75Cp care consuma 4% :)

asta nu am mai auzit-o pana acum ca un bmw adevarat are peste 2.500cmc.o iei sa mergi cu ea sau sa faci curse?

Edited by Catalin**
Link to comment
Share on other sites

Eh, daca e sa o luam ca pasionati pt fix ce inseamna bmw, atunci un bmw cu motor mic este ca un ca un leu care doar rage.

 

Am mai avut discutii de genul pe forum, si cu banii pt un 318i nou, e46 sa zicem, luai/iei, un ford focus st, care are vreo 250cp, si intr-adevar e o masina sportiva.

Link to comment
Share on other sites

eu am 318 ..si am facut 600 km cu 38 l de benzina..cei drept mers lejer 80-90-100 rar 120 ..si oarecum constant..si am reusit acest consum..

 

Cu alte cuvinte ai scos un consum extern de aprox 6.3l/100km. Producatorul da un consum de 6.01 extra-urban si 11.3 urban. Pentru o masina de 10 ani cel putin e foarte bine. :thumbsup:

 

 

Daca ai BMW trebuie sa ai o masina puternica. Cum te simti cu 116cp cand pe langa tine trece un Logan de 105cp ?

Nu o iei pentru liniute, insa nici sa te umileasca o masina mai slaba. Oricum si eu m-as orienta spre 318i...

 

Cand o avea loganu ala sistemele de pe un BMW de 20 ani o sa-mi fac probleme. In plus un Logan de 105 cai cu tractiune fata nu trece pe langa mine. Iar daca e vorba sa ma simt umilit intr-un 318 de 116 cai pot sa fiu rezolvat de suficiente masini mai puternice si mai vechi decat un Logan.

Pasiunea pentru un rechin, o pisicuta, un bimmer nu tine de exclusiv de caii sub capota sau cel putin n-ar trebui.

Edited by Lomax8
Link to comment
Share on other sites

Pe mine nu ma intereseaza ca ma "umileste" un Logan 1.6 16V.Degeaba ma "umileste" daca la prima curba il vad infipt in pom din cauza "stabilitatii" pe care o are si pe care desigur, o cunoastem cu totii.Intr-adevar la 1.9 se puteau si mai bine de 105/118 cp, insa eu aleg E46 NFL pentru felul cum arata, cum se "asaza" pe asfalt, nu pentru a face pe "racer-ul".Daca as fi vrut sa fac asta probabil ma orientam spre un 325i, 328i, etc. Edited by AlinMotru90
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.