Jump to content

316i vs.318i


AlinMotru90

Recommended Posts

Salutare tuturor! As vrea sa stiu si eu daca intre 316i si 318i E46 NFL exista diferente notabile in ceea ce priveste demarajul, viteza maxima, cum se descurca in depasiri etc. Una peste alta, se merita un 318i in defavoarea unui 316i din aceste puncte de vedere?Chiar se simt cei 18 cai in plus de pe 318i?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Normal ca sunt diferente intre cele doua si se simt ca altfel nu ar mai exista una din ele. Nu iti lua 316i pt nimic in lume !!!

 

318i are cai mai multi, cuplu mai mare.

 

316i consuma cat 325i/330i si trage mai slab ca un logan.

Edited by ggolfuletz
Link to comment
Share on other sites

Nu m-ar interesa un 320i pentru ca deja e un motor de 6 in linie si nu cred ca mi-as putea permite costurile de intretinere pentru un 320i.318i eu cred ca este un compromis destul de bun, insa eram curios de diferentele intre acesta si 316i.320d-ul era o solute, insa cu 4000 de euro pot sa iau un 318i destul de ingrijit, in schimb pentru un 320d imi mai trebuie 1000 de euro in plus pentru a-l lua cat de cat in mintile lui.Oricum masina nu o voi cumpara prea curand, vreau doar sa ma asigur ca sunt foarte bine informat in ceea ce priveste motorizarile si costurile de intretinere ale acestor masini.Pana acum 318i mi se pare un model potrivit pentru ca nu locuiesc intr-un oras mare si nu ma plimb zilnic cu masina. :) Daca aveti sugestii, pareri in legatura cu acest model, postati-le aici! :D
Link to comment
Share on other sites

Normal ca sunt diferente intre cele doua si se simt ca altfel nu ar mai exista una din ele. Nu iti lua 316i pt nimic in lume !!!

 

318i are cai mai multi, cuplu mai mare.

 

316i consuma cat 325i/330i si trage mai slab ca un logan.

 

 

Doamne mare e gradina ta... cum sa consume ma cat un 330i:)) ma faci sa si rad...

Link to comment
Share on other sites

Doamne mare e gradina ta... cum sa consume ma cat un 330i:)) ma faci sa si rad...

 

nenea poti sa razi cu lacrimi , iti spun nenea ca-mi imaginez ca ai ceva experienta in viata , eu am avut 316 i si-mi consuma 15 in Buc in mod constant . exact cat imi lua in zilele lui bune E90 325 IA . Practic nu e f departe de un 330 cu care doar mergi , nu faci curse sau alte figuri .

Link to comment
Share on other sites

nenea poti sa razi cu lacrimi , iti spun nenea ca-mi imaginez ca ai ceva experienta in viata , eu am avut 316 i si-mi consuma 15 in Buc in mod constant . exact cat imi lua in zilele lui bune E90 325 IA . Practic nu e f departe de un 330 cu care doar mergi , nu faci curse sau alte figuri .

 

cum poti ma sa zici ca in aceleasi conditii de exploatare in cazul tau in bucuresti unde nu sari de treapta 1 si a 2 a masina cu motor de 1900 consuma cat cea de 3000? nu ti se pare absurd?

sincer omu v-a cerut o parere intre doua masini: 316i si 318i... nu va mai dati voi mari cu comparatii inutile.. nu aveti sfaturi cititi si treceti mai departe;)

 

eu unul recomand 318i dar nu pentru ce au zis ei mai sus;) si inca ceva aici e vorba de e46 din cate am citit eu;)

Edited by lolik
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

se merita un 318i in defavoarea unui 316i din aceste puncte de vedere?Chiar se simt cei 18 cai in plus de pe 318i?

 

Sigur ca se simt cei 18 cai in plus.

Are si cuplu mai mare.

O alegere mai inteligenta ar fi 318i FL 143 CP.

Dar tb sa dispui si de ceva parale mai multe.

Link to comment
Share on other sites

cum poti ma sa zici ca in aceleasi conditii de exploatare in cazul tau in bucuresti unde nu sari de treapta 1 si a 2 a masina cu motor de 1900 consuma cat cea de 3000? nu ti se pare absurd?

sincer omu v-a cerut o parere intre doua masini: 316i si 318i... nu va mai dati voi mari cu comparatii inutile.. nu aveti sfaturi cititi si treceti mai departe;)

 

eu unul recomand 318i dar nu pentru ce au zis ei mai sus;) si inca ceva aici e vorba de e46 din cate am citit eu;)

Cumetre lasa tonu mai jos, tendinta e ca lumea sa minta ca masina proprie consuma mai putin decat in realitate, dar myx are dreptate mai ales ca el a avut 316i, masina pe benzina cu motor mic consuma mult pt ca nu are cuplu si trebuie turata ca sa traga, E46 316i la mers normal in oras si civilizat fara curse, alergat din semafor in semafor consuma cat 325/330, cu marja de eroare de 1,5litri/100km.

 

Pt initiatoru topicului: ia 318i facelift cu 143 cai, e cea mai buna optiune pt tine.

Link to comment
Share on other sites

Cumetre lasa tonu mai jos, tendinta e ca lumea sa minta ca masina proprie consuma mai putin decat in realitate, dar myx are dreptate mai ales ca el a avut 316i, masina pe benzina cu motor mic consuma mult pt ca nu are cuplu si trebuie turata ca sa traga, E46 316i la mers normal in oras si civilizat fara curse, alergat din semafor in semafor consuma cat 325/330, cu marja de eroare de 1,5litri/100km.

 

Pt initiatoru topicului: ia 318i facelift cu 143 cai, e cea mai buna optiune pt tine.

 

Mi-ar placea foarte mult faceliftul de 143 de cai, insa cum am spus, suma maxima alocata pentru masina va fi de maxim 4000-4300 de euro(nici mai mult nici mai putin pentru simplul fapt ca nu dispun de mai multi bani).Din cate am vazut in jurul acestei sume pot gasi 316i si 318i NFL destul de ingrijite.De aceea am deschis acest topic, pentru a ma informa in legatura cu aceste motorizari.Nu am zis nimic de 320i, 325i sau 330i. :) Va multumesc pentru raspunsurile primite! :D

Link to comment
Share on other sites

Cumetre lasa tonu mai jos, tendinta e ca lumea sa minta ca masina proprie consuma mai putin decat in realitate, dar myx are dreptate mai ales ca el a avut 316i, masina pe benzina cu motor mic consuma mult pt ca nu are cuplu si trebuie turata ca sa traga, E46 316i la mers normal in oras si civilizat fara curse, alergat din semafor in semafor consuma cat 325/330, cu marja de eroare de 1,5litri/100km.

 

Pt initiatoru topicului: ia 318i facelift cu 143 cai, e cea mai buna optiune pt tine.

 

in primul rand nu esti cumetre cu mine.... in al doilea rand nu imi laud masina ... nu imi amintesc sa imi fii platit tu benzina... si in al treilea rand cum am mai zis omul a intrebat intre 316i si 318i ... dar sunt oameni ca tine care abereaza pe langa... si de ce tu nu iti iei un m3... daca consuma cat un 320i... ai mai multe avantaje... nu? apropo stii ce inseamna cuplul?

:)))

Edited by lolik
Link to comment
Share on other sites

sal. si eu zic tot 318i, dar daca pe langa cei 4-4300 nu mai ai bani pusi deoparte eu zic sa nu iti cumperi deloc masina sh si mai ales bmw.

 

 

 

asta spun si eu :thumbsup:...trebuie sa fii rezistent la stres daca iti cumperi bmw...si sa te obisnuieste cu gandul ca oricand ti s poate apprinde un bec in bord....sau sa auzi ca suna o bucsa;)))

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

sal. si eu zic tot 318i, dar daca pe langa cei 4-4300 nu mai ai bani pusi deoparte eu zic sa nu iti cumperi deloc masina sh si mai ales bmw.

 

Bineinteles ca nu mi-as cumpara masina cu toti banii pe care ii am.Pe langa banii dati pe masina eu zic, ca un minim de 500 de euro sa ii am pentru eventuale neplaceri. :rolleyes: Oricum, va mai trece ceva timp, maxim un an pana o sa imi prezint si eu masina mult visata aici pe forum. :D

Link to comment
Share on other sites

in primul rand nu esti cumetre cu mine.... in al doilea rand nu imi laud masina ... nu imi amintesc sa imi fii platit tu benzina... si in al treilea rand cum am mai zis omul a intrebat intre 316i si 318i ... dar sunt oameni ca tine care abereaza pe langa... si de ce tu nu iti iei un m3... daca consuma cat un 320i... ai mai multe avantaje... nu? apropo stii ce inseamna cuplul?

:)))

Eram sigur ca o bagi pe asta "nu esti cumetre cu mine" lol

 

Aaa deci tu ai 316i ? acum am vazut, e clar.

 

Hai mergi in treaba ta.

Link to comment
Share on other sites

eu am un 318i, 143 cp. am aproape 2 ani de cand mi-am luat masina din Germania...si am facut aproximativ 40000 km cu ea ( in tara ) acum trebuie sa-i schimb bucsele... eu unul sunt multumit de ea.. iti recomand 318i de 143 de cai..dak ii dai si benzina de la Unguri crede-ma k o sa ramai uimit :) :rolleyes:

 

P.S. De fapt orice benzina...care nu e de la noi din tara :pardon:

Edited by Tunin6
Link to comment
Share on other sites

Pe topicurile despre consum se creeaza falsa impresie ca 316i consuma cat un scuter si 318i sau 320i sunt mari masini cu veleitati sportive la consumuri mult mai mici, cand de fapt sunt toate niste compromisuri in situatii diferite.

Daca iti iei 316 sau 318 si o sa tragi de masina pt performante sigur o sa consume mai mult decat te astepti.

Pt ca tu cauti sh, cred ca mai important nu e motorul ci dotarile masinii, pt ca nu ai un configurator la indemnana, ci doar oferta de pe piata.

 

Am avut 316i si mi se parea si mie ca lua cam mult in Bucuresti: vara si iarna mergand zilnic pe trasee aglomerate 14% nu era ceva neobijnuit, dar media in oras era cam 12-13. Mai mult cam cu 20-25% decat cu o masina mica de oras cu motor de 1.2l. Nu tineam cont de BC, pt ca nu dadea informatii relevante despre consum.

In afara orasului mergeam mai repede si consuma mai putin decat 1.2-ul.

 

Daca te gandesti sa iei un 316/318 ca masina de oras pt ca are motor mic pe benzina (mic e relativ spus pt ca 2 litri inseamna destul de mult pt tehnologiile de acum) te inseli, pt ca din punctul meu de vedere consumul din oras mi se pare unul din cele mai mari dezavantaje.

 

Chiar daca are destule minusuri, daca ar avea dotari cu care sa compenseze, eu as reveni la 316i. Dar asa cum vad eu acum, in afara de culoare si pret, la vanzare pe autovit la categoria 316/318 parca vad aceeasi masina postata de sute de ori: km multi (de asteptat), dotari standard cu interioare urate, monotone, volane tocite, etc.

 

Fiind cel putin 10 ani de cand s-a oprit productia modelului, masinile sunt destul de batrane si chiar daca gasesti una intr-o stare buna, piesele imbatranesc (furtune, cabluri, bordul, tapiseria, suspensie, etc).

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

Pe topicurile despre consum se creeaza falsa impresie ca 316i consuma cat un scuter si 318i sau 320i sunt mari masini cu veleitati sportive la consumuri mult mai mici, cand de fapt sunt toate niste compromisuri in situatii diferite.

Daca iti iei 316 sau 318 si o sa tragi de masina pt performante sigur o sa consume mai mult decat te astepti.

Pt ca tu cauti sh, cred ca mai important nu e motorul ci dotarile masinii, pt ca nu ai un configurator la indemnana, ci doar oferta de pe piata.

 

Am avut 316i si mi se parea si mie ca lua cam mult in Bucuresti: vara si iarna mergand zilnic pe trasee aglomerate 14% nu era ceva neobijnuit, dar media in oras era cam 12-13. Mai mult cam cu 20-25% decat cu o masina mica de oras cu motor de 1.2l. Nu tineam cont de BC, pt ca nu dadea informatii relevante despre consum.

In afara orasului mergeam mai repede si consuma mai putin decat 1.2-ul.

 

Daca te gandesti sa iei un 316/318 ca masina de oras pt ca are motor mic pe benzina (mic e relativ spus pt ca 2 litri inseamna destul de mult pt tehnologiile de acum) te inseli, pt ca din punctul meu de vedere consumul din oras mi se pare unul din cele mai mari dezavantaje.

 

Chiar daca are destule minusuri, daca ar avea dotari cu care sa compenseze, eu as reveni la 316i. Dar asa cum vad eu acum, in afara de culoare si pret, la vanzare pe autovit la categoria 316/318 parca vad aceeasi masina postata de sute de ori: km multi (de asteptat), dotari standard cu interioare urate, monotone, volane tocite, etc.

 

Fiind cel putin 10 ani de cand s-a oprit productia modelului, masinile sunt destul de batrane si chiar daca gasesti una intr-o stare buna, piesele imbatranesc (furtune, cabluri, bordul, tapiseria, suspensie, etc).

 

Nicidecum nu ma gandesc sa cumpar masina pentru ca are motorul mic ( care de fapt este de 1.9) si consuma putin.Am specificat in posturile anterioare ca locuiesc intr-un oras mic, fara trafic aglomerat nici macar la ora de varf si nu circul zilnic cu masina.318i mi se pare alegerea buna pentru ca nici nu dispun de mai multi bani pentru a-mi lua un 320d.Eu zic, ca in 4000 de euro nu o sa gasesc masini cu prea multe dotari sau care sa arate intr-o stare chiar atat de buna, insa daca dispuneam de mai multi bani probabil numele topicului era altul :).Masina imi place foarte mult, am facut o pasiune pentru acest model al seriei 3.Sper ca la momentul oportun sa gasesc o masina de care sa fiu multumit.Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.