Jump to content

chedere bmw e39


perpeleac

Recommended Posts

din cauza caldurii chederele de la parbriz si luneta s-au copt si s-au crapat urat rau de tot.Ce pot sa fac?le pot schimba singur daca le cumpar?Trebuie dat geamul jos?Ma gandeam daca esiste un ornament sa il pot lipi peste,sa nu se mai vada

e doar ornament. se gasesc tutoriale pe net cum sa le schimbi - nu e filosofie.

de ex: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1143638

 

nu le cauta la schrot sau alte variante SH pt ca nu le poti recupera intacte de pe alta masina. cumpara-le noi. pana in 200 de lei sunt cele pe fatza, de ex. (trebuie sa le iau si eu). In cazul meu codul este 51318159784 (e39 din 96)

Link to comment
Share on other sites

pai si daca e doar ornament,nu trebuie dat geamul jos?Nu se lipeste cu nimic?

nu trebuie dat jos. uita-te pe linkul ala. partea cea mai grea e sa-l dai p-ala jos si sa cureti in urma lui, din cate vad eu. iti dai seama ca ala vechi pocneste tot si-l scoti firimitura cu firimitura de-acolo.... :|

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de info, am aceeasi problema, eu aproape ca am cojit tot cheder-ul de la parbriz, a ramas decat armatura aia de aluminiu din el si nu imi venea sa dau jos parbrizul doar pentru a schimba cheder-ul... intrebasem la un service de parbrize si nu imi garanta nimeni ca imi scoate parbrizul intact :getlost:
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de info, am aceeasi problema, eu aproape ca am cojit tot cheder-ul de la parbriz, a ramas decat armatura aia de aluminiu din el si nu imi venea sa dau jos parbrizul doar pentru a schimba cheder-ul... intrebasem la un service de parbrize si nu imi garanta nimeni ca imi scoate parbrizul intact :getlost:

ai cumparat chederele?Cat costa?Sa imi zici si mie cat de complicat e dupa ce il schimbi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

este 100 ron cel de la parbriz si sunt multe magazine de piese care il aduc, cat despre schimbat ... floare la ureche

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1143638 , decat clipsurile din partea de sus trebuiesc scoase si puse la loc dupa indepartarea/montarea chederului nou

banuiesc ca le aduce orice magazin :)

Deci ai facut operatiunea sau nu?

Link to comment
Share on other sites

de adus aduc multi chedere, dar de schimbat nu e usor ai sanse mari sa spargi parbrizul pt. ca chederul intra si pe sub marginea parbrizului si e f mare probabilitatea sa fie lipit cu masticul de caroserie...............poate asa il vand si eu pe al meu :) Edited by sebilica 73
Link to comment
Share on other sites

Inca nu l-am schimbat.

Nu stiu la altii dar la mine nu este lipit sub marginea parbrizului, tocmai ca maginea de sus s-a desprins iar la viteza mare se zbate de caroserie si parbriz. De nervi am vrut sa-l rup dar are o insertie de aluminiu, probabil asta si intrarea lui fixa in spatiul dintre parbriz si caroserie il tin in loc.

Iar faza cu scosul parbrizului mi se pare o tampenie creata de cei care vor sa iti dea jos parbrizul ... eventual cu costul unui parbriz nou. Este aproape logic ca din mana nemtilor asa ceva nu este posibil ... se mozoleste caroseria cu mastic peste care vine parbrizul iar cheder-ul asta este decat un ornament si o protectie pentru parbriz care vine ultima montata.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

revin cu noutati ...

Ieri am reusit sa schimb chederul. Cost total 120 ron (pretul chederului original) + o racleta de geam si un "fas-fas" de geamuri - pe care le aveam. Timp necesar 30-40 min. Dificultate : ... mai greu este sa schimb un bec la proiector

Operatiunea este foarte simpla, tragi de vechiul cheder usor spre exteriorul parbrizului, iese lejer daca ai rabdare.

In urma chederului vechi raman ramasite ale acestuia, jeg (noroi), frunze si alte lighioane in santul dintre parbriz si caroserie, curatati bine canalul din jurul acestuia.

La montaj, prima data introduceti partea de sus incepand cu un colt al chederului si apoi trageti, introducand in acelasi timp chederul in marginea de sus a parbrizului ... eu am avut surpriza sa nu ajunga la al doilea colt, a trebuit sa il scot si sa trag de el pana si-a facut loc.

Ultima faza a montajul consta in introducerea sectiunii de jos a chederului, cea in forma de "S" ... ceva mai complicat, va sfatuiesc sa deschideti capota ... ai acces mai usor la marginea de cauciuc pe unde trebuie sa culiseze cheder-ul, pentru final m-am gandit sa introduc un colt al racletei de geam sub marginea de cauciuc al chederului si sa strabat toata distanta lui ... chederul si marginea de cauciuc se aseaza/muleaza mai bine.

Mai mult a durat sa spal masina ... la 6 grade ... in bermude ... si cu o berica la fel de rece :drinks:

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.