Jump to content

Fum negru BMW 320D 150CP 2002 cutie automata


Recommended Posts

Salut,

Masina : BMW 320D 2002 cuite automata 110 KW 150 CP

 

Problema: fumul negru foarte foarte mult...

 

Va rog cine ma poate ajuta cu un sfat. Masina trage f bine dar scoate f mult fum si in continuu cand o calc, in depasire etc.

Anul trecut cand am schimbat bujiile incandescente am observat ca imi lipsesc clapetele de la galeria de admisie (multi spun ca asta ar fi problema).

Am facut revizia cu absolut tot inclusiv epuratorul de gaze. Nu stiu care ar fi problema .???

 

Am fost sfatuit sa fac un test la BMW (2mil si ceva) sa vad exact care ar fi cauza...

 

La munte pe serpentine trage f greu si scoate si mai mult fum ....

 

Stie cineva care ar fi cauza si care ar fi rezolvarea cat mai repede si cat mai ieftina ?

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Masina : BMW 320D 2002 cuite automata 110 KW 150 CP

 

Problema: fumul negru foarte foarte mult...

 

Va rog cine ma poate ajuta cu un sfat. Masina trage f bine dar scoate f mult fum si in continuu cand o calc, in depasire etc.

Anul trecut cand am schimbat bujiile incandescente am observat ca imi lipsesc clapetele de la galeria de admisie (multi spun ca asta ar fi problema).

Am facut revizia cu absolut tot inclusiv epuratorul de gaze. Nu stiu care ar fi problema .???

 

Am fost sfatuit sa fac un test la BMW (2mil si ceva) sa vad exact care ar fi cauza...

 

La munte pe serpentine trage f greu si scoate si mai mult fum ....

 

Stie cineva care ar fi cauza si care ar fi rezolvarea cat mai repede si cat mai ieftina ?

 

Multumesc,

curata egr-ul si filtru epurator...eu am pornit-o o data fara filtru epurator si intr-adevar scotea fum de nu te vedeai....si dupa l-am pus la loc...si a mers foarte bine....tot pe 320 110kW

Link to comment
Share on other sites

vrei sa spui ca PIERDE aer pe undeva.

 

Si a mea scoate mult fum, am verificat filtrul epurator, e din ala nou care nu se infunda, am curarat si EGR-ul (nu arata rau)

Din 4 injectoare, doar 2 au iesit, si pareau "ok". Cam problematic cu celelalte 2, dar la test pe calculator timpul de injectie era ok

 

La mine a mai ramas sa piarda aer pe undeva, deci sa fie amestecul mai bogat, sau injectoarele, dar e cam la risc sa le duc sa le scoata, ca se pot si rupe

Link to comment
Share on other sites

A mentionat Fanatic si turbina pentru problema lui Mohrus20

 

La mine nu este, pt ca am reconditionat-o cand am cumparat masina, si au zis ca era oricum in stare buna

Oricum daca intra ulei in camera de ardere, fumul este mai mult albastru, si in timp se vede ca se pierde ulei. La mine e fum negru = DIESEL :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
aceeasi problema o am si eu,mult fum negru,mai ales in sarcina + ca nu mai trage cum trebuie....am schimbat toate filtrele(inclusiv cel epurator) ulei,am curatat EGR si tot nu mergea cum trebuie.ulterior am vazut ca am o mare fisura in furtunul de la intercooler si cei de la service mi-au zis ca in proportie de 80% de acolo e problema.am comandat piesa si astept sa vedem ce iese
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu,mult fum negru,mai ales in sarcina + ca nu mai trage cum trebuie....am schimbat toate filtrele(inclusiv cel epurator) ulei,am curatat EGR si tot nu mergea cum trebuie.ulterior am vazut ca am o mare fisura in furtunul de la intercooler si cei de la service mi-au zis ca in proportie de 80% de acolo e problema.am comandat piesa si astept sa vedem ce iese

 

Normal ca de-acolo e.....99.7%...restul de 0.3 e uzura :thumbsup:

Nu te mai stresa ca esti ca si rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Problema la mine inca nu s-a rezolvat.

Pana acum am fost la un service si am descoperit ca mufa de la senzoru de supraalimentare nu era conectat, uitasera sa o bage cei unde am schimbat bujiile, apoi am iesit cu ea in teste tot scotea fum ce e drept mai putin dar mi s-a spart termostatul de la EGR, l-am schimbat am iesit din nou in teste cu ea si tragea super bn mai scotea fum dar s-a aprins martorul DDE (a intrat in avarie) si nu se mai accelera. Dupa inca ceva teste masina a inceput sa nu se mai accelereze nu puteam merge cu mai mult de 50 KM/h iar la deal abia urca sub 20km/h apoi a inceput sa mearga in 3 .... asa ca am schimbat un injector. Dupa ce l=am schimbat a mers cam 10 min ok tragea apoi iar nu se mai accelera si pana acum am aceeasi problema . Momentan astept sa mai fac rost de ceva bani si sa reiau problema.

Unii spun ca ar fi de vina debitmetru altii pompa de inalta altii senzorul de presiune.

Am sa merg pe varianta service BMW FILARET sa fac un test acolo, ca deja am bagat ceva bani aiurea in masina si nu am rezolvat nimik !!!

Mentionez ca am vrut sa schimb si senzorul de la debitmetru dar era ok...

Am verificar turbo , EGR furtunase vaccuum, catalizator etc... tot era ok

Unii mi-au zis ca ar trebui schimbat motorul !!! :(

Am sa va tin la curent !!!

Daca mai aveti vreo ideee ceva, ce as putea sa fac ....

Tks,

Link to comment
Share on other sites

intrebare: stie cineva cum se poate verifica etansietatea sistemului de admisie. de exemplu cum poti sa-ti dai seama ca e un furtun rupt, in afara de inspectie vizuala

 

Mai merita investigate si supapele unisens care cu siguranta exista pe admisie.

 

La mine problema cu fumul negru poate fi:

- de la admisie care scapa, ceea ce ar trebui sa duca si la putere mai mica, dar nu imi dau seama ca scotea fum de cand am cumparat-o si nu am cu ce sa compar. Astfel s-ar explica de ce relanti-ul e ok (pt ca nu am presiune in admisie deci n-are ce sa scape)

- de la debitmetru care nu masoara corect tot aerul ce intra.

- de la injectoare care baga prea mult combustibil, dar doar in sarcina, pt ca la relanti e ok.

 

La primele 2 variante ar fi utile valorile corecte care ar fi la o masurare cu testerul. Eu pot sa mi le masor, dar na-m cu ce sa le compar

 

Am scris cele de mai sus si pentru altii care au simptomele mele (fum negru)

 

daca mai aveti si alte sugestii, va ascult :)

Edited by 4EST
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Clapetele pe admisie la mine sunt scoase si ii sfatuiesc pe toti sa le scoata deoarece la pot ceda (cad in motor) si fac multe probleme.

La tester mi-a iesit ca am presiunea prea mica ( ZME ) , in pompa de inalta.

Injectoarele le-am verificat si sunt ok ... ( in afara de cel schimbat).

 

Am sa va tin la curent despre problema mea.

 

tks,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.