Jump to content

Este legala anularea DPF? Este OK dpdv tehnic?


Recommended Posts

Daca n-ar fi meciurile astea la TV, ar mai fi fost multe de discutat. :)

 

Deci pana la urma stii cum se elimina fizic DPF-ul, pana acum ai spus ca nu stii si tu doar recomanzi un service si ca te ocupi doar de soft.

 

Hai sa recapitulam: Efectuez diagnoza GT1 si anulare electronica a filtrului de particule. Nu am spus ca eu scot filtre de particule sau altceva. Astfel, ce stiu si ce nu stiu in acest sens este absolut irelevant atat timp cat eu doar ma ocup de latura electronica a problemei. Nu caut sa conving pe nimeni sa faca asta, insa pot oferi o solutie acestei probleme in conditiile in care cineva isi manifesta interesul (agreeata sau nu de ceilalti useri). Pana la urma ai vreo intrebare legata de serviciul pe care eu il ofer pe acest forum sau te intereseaza doar cine sunt, unde lucrez si ce trecut am?Sau eventual cultura mea generala si informatiile legate de BMW in general?Raspunsul la intrebarea ta se afla pe prima pagina in posturile mele. Multumesc pentru intelegere si pentru atentia in a citi posturile mele.

Link to comment
Share on other sites

1. In concluzie, nu este legal sa anulezi DPF atata vreme cat pe baza existentei lui, de fapt pe baza faptului ca o masina echipata cu DPF polueaza mai putin, se obtine o reducere de taxe.

Poluarea nu inseamna doar CO2 si la NOx, ci conteaza si particulele eliminate.

 

2. Daca tu nu ai gasit legi pe tema asta, nu inseamna ca ele nu exista. Cauta prin legislatia europeana si o sa gasesti o multime de reglementari in ceea ce priveste motoarele cu aprindere prin compresie si DPF.

Daca o masina a fost echipata din fabrica cu DPF, inseamna ca a fost cu adevarat necesar. Crezi ca fabricantul ar fi pus o piesa atat de scumpa daca ar fi putut sa indeplineasca normele de poluare si fara ea?

 

3. Faptul ca ai scapat de RAR nu inseaamna iarasi nimic. Daca ei au fost superficiali nu inseamna ca esti in regula.

 

4. In alta ordine de idei, e o tampenie sa anulezi DPF si sa-l lasi in continuare pe masina.

DPF se schimba pentru ca se colmateaza in timp. Degeaba pacalesti ECU ca DPF e bun, daca el este de fapt infundat si masina merge ca naiba.

Link to comment
Share on other sites

cum e treaba miki cu sculele originale si diagnoza GT1 ?

 

Incepand cu 2009 de la introducerea in reteaua BMW a Ista, oricine isi poate achizitiona in regim de service tester GT-1 produs in regim de franciza cu licenta. Pot fi doua versiuni, o versiune licentiata pe o unitate gen laptop cu touch screen si tastatura incorporata cum avem noi sau cu touch screen brut si tastatura separata. Foarte adevarat si greu de crezut, dar exista buget si pentru asa ceva, atat pentru tester cat si pentru aparatura de citire/scriere si programul de DPF off precum si buget pentru taxa anuala pentru accesul server si suportul online al acestora. Te-as ruga sa te abtii de la astfel de intrebari pentru ca oricum sunt irelevante atat pentru userii forumului cat si pentru tine. Detaliile aprofundate legate de aparaturile noastre precum si de bugetul de lucru ne privesc strict. Orice alta intrebare mai ai, apeleaza cu incredere la numarul de telefon din primul post, nu mai face flame degeaba pe acest topic.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

1. In concluzie, nu este legal sa anulezi DPF atata vreme cat pe baza existentei lui, de fapt pe baza faptului ca o masina echipata cu DPF polueaza mai putin, se obtine o reducere de taxe.

Poluarea nu inseamna doar CO2 si la NOx, ci conteaza si particulele eliminate.

 

2. Daca tu nu ai gasit legi pe tema asta, nu inseamna ca ele nu exista. Cauta prin legislatia europeana si o sa gasesti o multime de reglementari in ceea ce priveste motoarele cu aprindere prin compresie si DPF.

Daca o masina a fost echipata din fabrica cu DPF, inseamna ca a fost cu adevarat necesar. Crezi ca fabricantul ar fi pus o piesa atat de scumpa daca ar fi putut sa indeplineasca normele de poluare si fara ea?

 

3. Faptul ca ai scapat de RAR nu inseaamna iarasi nimic. Daca ei au fost superficiali nu inseamna ca esti in regula.

 

4. In alta ordine de idei, e o tampenie sa anulezi DPF si sa-l lasi in continuare pe masina.

DPF se schimba pentru ca se colmateaza in timp. Degeaba pacalesti ECU ca DPF e bun, daca el este de fapt infundat si masina merge ca naiba.

 

 

Chiar daca ar exista o lege europeana cu referire la acest fapt, legislatia Europeana se aplica in relatia dintre statele membre. Fiecare stat al uniunii Europene este stat suveran si guverneaza independent treburile interne. Te-as ruga sa nu mai faci flame degeaba daca nu ai ceva concret, documentat si la obiect. Iti repet ca sa intelegi o data pentru totdeauna: in Romania nu exista nici un fel de specificatie legislativa sau de alta natura referitoare la acest lucru, odata platita taxa de prima inmatriculare masina este bun individual cu drept de proprietate si uz. Pana la aparitia unei astfel de legi, ne supunem doar prevederilor RAR, care dupa cum s-a descris in nenumarate posturi ale mele, nu specifica nimic legat de acest lucru. Atat timp cat masina prin mijloacele de analiza ale RAR-ului este conforma, nu exista nici un fel de problema legata de acest detaliu. Daca nu intelegi ce inseamna Uniunea Europeana precum si definitia de stat suveran nu te baga in subiecte care te depasesc. Romania are legile ei proprii la care ne supunem toti iar pe teritoriul Romaniei se aplica doar regimul legislativ al Romaniei. Este un lucru elementar sa cunosti aceste detalii. Iti multumesc pentru amabilitatea cu care ne-ai facut atenti la aceste detalii inutile si inexistente ce le-ai expus mai sus.

 

P.S. Filtrul de particule se elimina si fizic dupa cum am scris, in mai multe posturi.

P.S.1 Inca o data ma repet in speranta ca chiar vei pricepe: Masina scoate normele Euro 4 si fara filtru de particule pentru ca are catalizator si pentru ca setarea electronica a gestiunii motorului este gandita pentru aceste norme. S-a tot explicat in posturile de mai devreme. Citeste mai atent in totalitate.

Edited by bimmer_girl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ti-am spus eu, inca de ieri, de ce "in Romania nu exista nici un fel de specificatie legislativa sau de alta natura referitoare la acest lucru" :

 

 

 

Nu exista mijloacele de a sactiona astfel de practici fiindca nu a fost luata in considerare varianta in care toti ruptii-n cur isi vor cumpara masini ale caror intretineri nu si le vor putea permite si nici ca vor aparea, implicit, ingineri bmw, asa, ca tine, "mari specialisti", care sa ofere astfel de servicii!

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Ti-am spus eu, inca de ieri, de ce "in Romania nu exista nici un fel de specificatie legislativa sau de alta natura referitoare la acest lucru" :

 

Nu s-a intrebat nimeni de ce si nu intereseaza pe nimeni de ce. Nu inteleg de ce iti furnizez singur raspunsuri la dilemele personale pe topicul meu. Este fix problema fiecaruia ce face cu masina personala si din ce motive. OFF-Topic!!!

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca probabil cei de la RAR vor folosi chestia asta ca pretext pentru spaga, cat de curand, n-au cum sa rateze ocazia. Pentru ca in lege scrie de modificari aduse sistemul de esapament, legal au cu sa te ia la rost. Daca ar fi smecheri, te-ar pune sa dai jos catalizatorul sa vada daca mai este DPF-ul. Pe mine pentru ca un suport de motor se suprapunea pe jumatate de serie de motor, m-au pus sa duc masina intr-un service, au ridicat motorul, a venit ingineru sa citeasca seria etc. Daca vor sa te arda, te ard foarte usor.
Link to comment
Share on other sites

Incepand cu 2009 de la introducerea in reteaua BMW a Ista, oricine isi poate achizitiona in regim de service tester GT-1 produs in regim de franciza cu licenta. Pot fi doua versiuni, o versiune licentiata pe o unitate gen laptop cu touch screen si tastatura incorporata cum avem noi sau cu touch screen brut si tastatura separata. Foarte adevarat si greu de crezut, dar exista buget si pentru asa ceva, atat pentru tester cat si pentru aparatura de citire/scriere si programul de DPF off precum si buget pentru taxa anuala pentru accesul server si suportul online al acestora. Te-as ruga sa te abtii de la astfel de intrebari pentru ca oricum sunt irelevante atat pentru userii forumului cat si pentru tine. Detaliile aprofundate legate de aparaturile noastre precum si de bugetul de lucru ne privesc strict. Orice alta intrebare mai ai, apeleaza cu incredere la numarul de telefon din primul post, nu mai face flame degeaba pe acest topic.

 

te-as ruga sa te abti tu de la sugestii eronate... intrebarea mea era evidenta referitor la serviciul cu care te lauzi pe acest forum la mica publicitate si nu este nicidecum irelevanta (poate pentru tine sau pentru unii). daca nu-ti plac astfel de comentarii la subiect si strict legate de ceea ce vinzi, atunci te rog sa vinzi in alta parte.

in schimb nu ma intereseaza bugetul vostru sau cat din el e disponibil si pentru ce. ma interesa doar tool-ul cu care se presteaza serviciul din continutul anuntului.

detaliile aprofundate legate de aparaturile voastre privesc in special clientii si poate mai putin pe voi, deoarece ei va platesc competenta sau incompetenta si ei va sustin afacerea si respectiv bugetul (care iti repet - nu ma intereseaza pe mine si nici nu stiu de ce ai adus vorba de el).

eu nu fac flame pe topic, ci doar ce detalii CARE LIPSESC din continutul anuntului sau sunt intentionat omise.

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca probabil cei de la RAR vor folosi chestia asta ca pretext pentru spaga, cat de curand, n-au cum sa rateze ocazia. Pentru ca in lege scrie de modificari aduse sistemul de esapament, legal au cu sa te ia la rost. Daca ar fi smecheri, te-ar pune sa dai jos catalizatorul sa vada daca mai este DPF-ul. Pe mine pentru ca un suport de motor se suprapunea pe jumatate de serie de motor, m-au pus sa duc masina intr-un service, au ridicat motorul, a venit ingineru sa citeasca seria etc. Daca vor sa te arda, te ard foarte usor.

 

WLF este bine ca nu isi fac griji cei de la RAR sau un intreg aparat legislativ referitor la treaba asta si iti faci tu. Descrii niste probleme ce le-ai avut care nu au nici o legatura cu subiectul dezbatut. Ti-am explicat cum nu se observa modificarile la sistemul de esapament, ti-am postat suficient de multe linkuri argumentate si cu poze ca sa intelegi mai detaliat si inca ai probleme cu subiectul asta. Nu inteleg cum iti imaginezi ca vreodata cineva te va pune la RAR sau la ITP sa-ti demontezi evacuarea pentru a verifica filtrul de particule atat timp cat masina la masuratori este conforma.

 

te-as ruga sa te abti tu de la sugestii eronate... intrebarea mea era evidenta referitor la serviciul cu care te lauzi pe acest forum la mica publicitate si nu este nicidecum irelevanta (poate pentru tine sau pentru unii). daca nu-ti plac astfel de comentarii la subiect si strict legate de ceea ce vinzi, atunci te rog sa vinzi in alta parte.

in schimb nu ma intereseaza bugetul vostru sau cat din el e disponibil si pentru ce. ma interesa doar tool-ul cu care se presteaza serviciul din continutul anuntului.

detaliile aprofundate legate de aparaturile voastre privesc in special clientii si poate mai putin pe voi, deoarece ei va platesc competenta sau incompetenta si ei va sustin afacerea si respectiv bugetul (care iti repet - nu ma intereseaza pe mine si nici nu stiu de ce ai adus vorba de el).

eu nu fac flame pe topic, ci doar ce detalii CARE LIPSESC din continutul anuntului sau sunt intentionat omise.

 

Din ce citesc aici, nu cred ca esti in stare sa faci diferenta intre vanzare si prestare. Vanzarea se aplica unui produs tangibil, prestarea se aplica asupra unui serviciu. Noi prestam un serviciu nu vindem un produs. Este fix problema clientilor ce aparatura avem si vor constata in momentul in care vor apela la noi. Clientii au probleme si cauta o cale de rezolvare nu detalii tehnice sau juridice. Cu siguranta ca la momentul la care ceva nu va fi in regula cineva va posta, si abia atunci, grijile tale referitoare la asta vor fi intemeiate. Atat timp cat respect regulamentul ca si orice alt prestator sau comerciant de pe acest forum, am ca si ei dreptul sa-mi desfasor activitatea.

 

P.S. Iti multumesc pentru ca ne ajuti sa ne punem in valoare calitatea serviciilor prin interventiile tale si inca o data iti multumesc ca-mi tii topicul sus prin aceste posturi.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Haha, esti cumva si inginer de marketing & sales ?

 

Cum dracu poti tu sa prestezi un serviciu daca nu-l si vinzi inainte ?!

 

Sunt licentiata si in management/marketing. Daca vrei sa dezbatem teme specializate in acest sens, o putem face in PM. Nu-mi polua topicul degeaba. Iti multumesc.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Ne-am dat dracu ! Don'soara e multilateral licentiata !

 

Pai, cu atatea licente si, totusi, ai ajuns sa prestezi asemenea magarii ?! Rusinica, rusinica, ruuusiiiniiicaaa ! :flowers:

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

sunt scarbit de textele acestea pseudo-comerciale si de lipsa de bun simt din comunicare.

cu siguranta va tratati clientii (daca exista) la fel de impertinent ca si membrii acestui forum.

 

Sunt licentiata si in management/marketing.

 

poti sa-i zici cum vrei... tot fata de la tejghea lipsita de bun simt ramai, care isi intampina clienti cu un zambet fals si cu celebra "cu ce va putem ajuta ?" ... fraza care binenteles nu are nici o legatura cu realitatea

Link to comment
Share on other sites

sunt scarbit de textele acestea pseudo-comerciale si de lipsa de bun simt din comunicare.

cu siguranta va tratati clientii (daca exista) la fel de impertinent ca si membrii acestui forum.

 

Lasa userii acestui forum sa traga concluzii pe baza a ceea ce s-a scris si sa determine ei cui ii lipseste bunul simt, iar clientii nostri pe baza a ceea ce facem. Multumesc.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

iar clientii nostri pe baza a ceea ce facem

 

Clientii vostri, din moment ce apeleaza la voi, clar ca nu-si permit masinile ce le detin. Deci, cum altfel decat multumiti ar putea sa fie, din moment ce-i scutiti de plata unei sume de aproximativ 7.000 lei ?

Link to comment
Share on other sites

Clientii vostri, din moment ce apeleaza la voi, clar ca nu-si permit masinile ce le detin. Deci, cum altfel decat multumiti ar putea sa fie, din moment ce-i scutiti de plata unei sume de aproximativ 7.000 lei ?

 

Este fix problema lor, chiar nu te priveste. OFF-Topic!!

P.S. Iti multumesc pentru evidentierea acestui detaliu de natura comerciala.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Te rog frumos sa nu te enervezi ! Faci riduri si, cu siguranta, nu-ti sade nici bine asa, incruntata ! Doar ti-am spus, scriu ca sa ma aflu in treaba ! :flowers:

 

p.s.: Detaliul de natura comerciala e important doar pentru cei care s-au intins muuuult mai muuuuult decat pot duce prin achizitionarea unui BMW. Poate fi evidentiat oricat ptr ei, nu e problema, ca daca nu deschideai tu topic oricum te gaseau ei cu ajutorul lui tata goagle !

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.