Jump to content

Probleme cu caldura in interior


Recommended Posts

Probabil a incercat sa mascheze eventualele pierderi de antigel din habitaclu(calorifer spart),sau sistemul de climatizare are ceva defect si dupa scoaterea dopului o sa iti bage caldura NON-STOP,indiferent daca ea este oprita.Asta e singurul motiv plauzibil.

 

 

foarte sincer iti spun ca totul decurge foarte normal: caldura e caldura si clima e clima!!! totul merge ceas, si m-am si uitat vreo cinci zile sa vad daca e umed pe sub masina si daca pierd antigel, oricum pana ce o sa descopar cauza cu dopul ramane o mare enigma pt mine:?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Revin cu aceeaºi problemã!!! ma enerveazã la maxim. am schimbat aºa : pompã de apã, valva ce deschide apa În aerotermã si nimic....la fel fãrã cãldurã in interior , doar când o accelerez in 4000 de ture bagã ceva cãldurã...termostatul nu cred ca ar trebui sa il schimb, deoarece temp. sta la mijloc si m-am uitat in meniul "SECRET" cum spun unii si temp. nu trece de 104 grade ...la Început am crezut cã e defect dar am vãzut ca termostatul pe tipul meu de motor(M43B19) deschide la 105 grade m-am liniºtit ...apropo la voi care aveti acelasi motor cu mine la ce temp sta motorul vostru??? asta in cazul in care stii ca iti arata la meniul 19 si submeniul 7...la mine e intre 99 grade si 104 grade....Mai am o speranÞã !!!!am sa Încerc maine sa pun apa cu oÞet aºa cum a mai procedat un coleg....sper sa rezolv sa nu fiu nevoit sa desfac bordul sa ajung la aeroterma....o seara faina la toti....
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu vesti bune (sper ca nu doar pentru mine)....ĂŽnainte de toate sa goliti tot lichidul de racire (antigelul cu apa) din motor, sa aveti pregatiti 3litri antigel cu protecĂžie la aluminiu (G12) si 3 litri de apa distilata pentru a umple la sfarsit instalatia.... deci am desfĂŁcut furtunele ce intrau in radiatorul de ĂŽncĂŁlzire (aeroterma) si am introdus apa cu otet pana s-a umplut pe furtune si am bagat aer comprimat pe instalaĂžie in sens invers fata de cum funcĂžioneazĂŁ instalaĂžia

.... cum privim furtunele ce intra in aeroterma cel din dreapta baga apa si cel din stanga o scoate...am introdus in instalatie aerul pe furtunul din stânga si pe cel din dreapta am pus o sticla de 5 litri sa vad ce iese de pe instalaÞie....am repetat operaÞiunea de 2 ori cu apa si otet si la sfârºit de 2 ori numai cu apa sa nu ramana otet pe instalaÞie....ce a iesit nu mi-a venit sa cred!!! inca ceva, furtunul din stanga se scoate destul de greu pt ca nu prea ai acces cu uºurinÞã la el....faza e ca are acea clema care e un pic mai complicat de pus inapoi, dar nu imposibil....grija mare sa nu scapati siguranÞa ....atenÞie Însã apa sa fie distilata ( demineralizata)..nu recomand apa de la robinet....eu am folosit vreo 5 litri de apa si vreo 2 litri de otet.... la sfârºit dupã ce am umplut instalaÞia cu 3l. antigel si 3 apa distilatã am aerisit si am dat o tura mai in forja....acum nu stiu ce sa zic exact din ce cauza dar mi s-a incalzit apa,poate nu era aerisitã bine. Am aerisit-o din nou si dintr-o datã a inceput sa bage cãldurã !!!!

Eu va recomand sa faceti smecheria cu meniul secret 19 si submeniul 7 sa porniti motorul sa monitotizati exact temperatura la apa sa nu treaca de 105 grade ( temp. la care deschide termostatul) ....multumesc "al_pacino 1985" pt. sfaturi......eu asa am procedat,si acum sunt fericit ca am cĂŁldurĂŁ in masina.....sper sa va fie de folos....o zi bunĂŁ la toti

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

iarna trecuta nici mie nu-mi baga caldura e46-le nfl....apa era fierbine, temperatura era la 32 de grade si baga rece.... baga o idee cald doar atunci cand o acceleram. Problema era de la aeroterma, se infundase partial. Am bagat 3 litri de apa si 3 litri de otet in radiator si am mers asa cu ea 2 zile... ce iesea din vasul de expansiune, nu-ti vine sa crezi. Mizeria o luam de acolo cu lingura. Dupa cele doua zile am bagat otet si apa curata si am mers asa cu ea pana nu a mai scos pic de mizerie. Dupa aceea stateam in masina in tricou la -15 grade :thumbsup: ps: otetul nu afecteaza cu nimic radiatorul si furtunurile daca-l lasi o zi-doua.

 

Salutare al_pacino. Am citit metoda ta de rezolvare a problemei si nu esti singurul care a facut asa si a obtinut rezultate excelente. Am vb cu o cunostinta care are aceleasi tip de masina cum am si eu si tu ( e46,nFL) si iam recomandat solutia care am citit-o aici la postul tau...dupa o sapt a venit omul ff incantat de rezultatul operatiunii spunand ca merge excelent acum caldura in masina. Anul acesta cu prilejul ultimului viscol venit in martie, am observat ca masina mea nu mai baga caldura cum o facea odata si m-am gandit sa fac manevra cu otetu....dar ...intrebarea mea pt tine este: dupa operatiunea cu otetul,ai avut vreo problema de orice fel cu radiatorul sau cu alta parte a sist de racire?????????

 

Intreb doar din cauza ca...recent am citit pe un forum ca daca faci o astfel de operatiune, in viitorul imediat apropiat iti cedeaza radiatorul sau apar alte prbl legate de sist de racire al masinii.

 

Deci....ceva probleme dupa spalarea inst cu otet????

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.