Jump to content

318d NFS need power


AndreiXXL

more horse power  

26 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

cea mai buna solutie ar fi sa ii pun rotile putin mai mari..de ex niste roti pe 17 cu anvelope 195/65 si castigi vreo 3cp ...apoi ii scoti catalizatorul castigand astfel inca 9 cp fix,misorezi camera de ardere taind din _chiulasa_ jumate...asta garantat iti da 17 cp si un cip tiuning,dar nu agresiv remix,unul mai soft de vreo 16,5 cp zic eu ca sa nu omoare prezoanele la roti,anvelopele fiind supradimensionate....si la fiecare plin este indicat sa bagi 1 kg de zahar in rezervor pentru o mai buna combustie castigand astfel 18 cp...dupa un calcul scurt ajungi la 179 cp si crede-ma totul este safe....atnci vei merita cu adevarat numarul de inamtriculare....

:LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

in primu rand nu ma-m referit neaparat la BMW

daca nu te-ai informat , macar taci ca sunt motoare de 150 cu tunning profesional , sunt si motorizari de 167 ... si sunt si cele de 3000 cmc cu stock 184 cp

 

... in rest nu as renunta la diesel pt altceva

 

.. mai deunazi scriai ceva de genul ... ca nu renunti la diesel si nu esti de acord cu motorizari peste 2000 cmc datorita impozitului si consumului.

 

Crezi ca un tuning profesional nu suporta anumite costuri chiar si dupa resoftare ?

 

De informat...m-am informat si eu(un pic, ca nu prea ma stiu cu netul si mecanica). Si la ce concluzie crezi ca am ajuns?

- motorizare disesel nu se merita daca parcurgi putini km pe an;

- nu compara dieselurile de generatie mai veche cu ce iese acum pe poarta fabricii bavareze;

- cu bani putini si motorizare diesel mica ... slabe sanse de performante NFS;

- .... :bye:

Link to comment
Share on other sites

@AndreiXXL - parte din ironia din spatele raspunsurilor pe care le primesti se leaga de atitudinea pe care o ai. Asculta de doua ori si vorbeste o data, fi respectuos, cu bun simt si vei primi informatiile de care ai nevoie.

Citeste cu atentie forum-ul, pentru ca vei gasi informatii despre majoritatea subiectelor care te-ar putea interesa. Si daca totusi ai nelamuriri dupa aceea, poti crea un topic.

 

de ex:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/13483-chip-tuning-bmw/

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/76209-e46-tuning/

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/97466-primii-pasi-in-tuning/

 

Faptul ca brand-ul BMW trece printr-o criza de imagine in ultima perioada (cel putin in tara), se datoreaza in parte si tinerilor care isi cumpara masini ieftine, pe care nu le pot intretine corespunzator, si care se cred invincibili pe sosea, pentru ca siguranta in trafic sau conduita preventiva sunt povesti, iar ei au BMW! Si urmarile sunt lesne de imaginat...

 

Iar "318d nfs need power" este genul de exprimare care te poate inscrie destul de usor in categoria de care vorbeam mai sus, fara sa insinuez ca masina de care te bucuri ar fi ieftina sau neintretinuta.

 

ON Topic - daca esti dispus sa iti asumi riscurile de care vorbeau colegii mai sus si ai un buget de 250 - 300 eur, mergi pe varianta resoftare. Cat despre ideea schimbarii motorului, zic sa o uiti. Mai simplu/ieftin schimbi masina.

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca brand-ul BMW trece printr-o criza de imagine in ultima perioada (cel putin in tara), se datoreaza in parte si tinerilor care isi cumpara masini ieftine, pe care nu le pot intretine corespunzator, si care se cred invincibili pe sosea, pentru ca siguranta in trafic sau conduita preventiva sunt povesti, iar ei au BMW! Si urmarile sunt lesne de imaginat...

 

Iar "318d nfs need power" este genul de exprimare care te poate inscrie destul de usor in categoria de care vorbeam mai sus, fara sa insinuez ca masina de care te bucuri ar fi ieftina sau neintretinuta.

 

ON Topic - daca esti dispus sa iti asumi riscurile de care vorbeau colegii mai sus si ai un buget de 250 - 300 eur, mergi pe varianta resoftare. Cat despre ideea schimbarii motorului, zic sa o uiti. Mai simplu/ieftin schimbi masina.

 

Concluzie corecta. Mai bine resoftezi ...sau iti iei alta masina cu cai multi daca vrei putere. Dar ...stii tu vorba aceea din filmul "Spiderman"- "With great power comes great responsibility" asa ca daca iei o masina cu cai multi si motor mai mare pregateste-te temeinic la portofel.purple.png

Edited by GeorgeCasino
Link to comment
Share on other sites

.. mai deunazi scriai ceva de genul ... ca nu renunti la diesel si nu esti de acord cu motorizari peste 2000 cmc datorita impozitului si consumului.

 

Crezi ca un tuning profesional nu suporta anumite costuri chiar si dupa resoftare ?

 

De informat...m-am informat si eu(un pic, ca nu prea ma stiu cu netul si mecanica). Si la ce concluzie crezi ca am ajuns?

- motorizare disesel nu se merita daca parcurgi putini km pe an;

- nu compara dieselurile de generatie mai veche cu ce iese acum pe poarta fabricii bavareze;

- cu bani putini si motorizare diesel mica ... slabe sanse de performante NFS;

- .... :bye:

 

-eu zic ca 20.000 km pe an nu e putin

-nici nu mam gandit sa le compar

-nu am nevoie de performante supreme "NFS" , 150-167 cp erau suficienti

- bafta :)

 

 

@AndreiXXL - parte din ironia din spatele raspunsurilor pe care le primesti se leaga de atitudinea pe care o ai. Asculta de doua ori si vorbeste o data, fi respectuos, cu bun simt si vei primi informatiile de care ai nevoie.

Citeste cu atentie forum-ul, pentru ca vei gasi informatii despre majoritatea subiectelor care te-ar putea interesa. Si daca totusi ai nelamuriri dupa aceea, poti crea un topic.

 

de ex:

http://www.bmwclub.r...hip-tuning-bmw/

http://www.bmwclub.r...209-e46-tuning/

http://www.bmwclub.r...pasi-in-tuning/

 

Faptul ca brand-ul BMW trece printr-o criza de imagine in ultima perioada (cel putin in tara), se datoreaza in parte si tinerilor care isi cumpara masini ieftine, pe care nu le pot intretine corespunzator, si care se cred invincibili pe sosea, pentru ca siguranta in trafic sau conduita preventiva sunt povesti, iar ei au BMW! Si urmarile sunt lesne de imaginat...

 

Iar "318d nfs need power" este genul de exprimare care te poate inscrie destul de usor in categoria de care vorbeam mai sus, fara sa insinuez ca masina de care te bucuri ar fi ieftina sau neintretinuta.

 

ON Topic - daca esti dispus sa iti asumi riscurile de care vorbeau colegii mai sus si ai un buget de 250 - 300 eur, mergi pe varianta resoftare. Cat despre ideea schimbarii motorului, zic sa o uiti. Mai simplu/ieftin schimbi masina.

 

intradevar cred k am pus titlu nepotrivit pt acest forum , totusi este un forum nu o carte care trebuie sa o scrii perfect ....

link-urile/topicurile de mai sus le-am citit dar imi era neclar treaba cu resoftarea , riscurile etc

credema ca nu ma incadrez in categoria "tineri inconstienti vitezomani" am avut o masina veche pe care am invatat sa conduc foarte bine timp de 4 ani , am dat 1800 euro pe ea si cred ca am mai bagat vreo 2000+ in cei 4 ani , 4 accidente k nah .. masina avea 30 de ani, din care doar unul din vina mea . cu BMW ul fac tot posibilul sa nu am nici macar 1 foarte mic pt ca stiu ce preturi sunt la piese si tin foarte mult la masina asta :D deci conduc foarte preventiv si 70 km/h nu depasesc oras/localitati .... dar in unele cazuri cand am chef de o plimbare mai sport (pt k imi vine cateodata sa ma plimb noaptea cand e liber traseul Bacau-Comanesti, si la diesel chiar e recomandat sa mai mergi cateodata pana la 3500 rpm) si in alte situatii , depasiri chiar mi se par adormiti cei 116 cp iar daca fac un traseu nu-mi place nici sa stau in spatele altora nici sa am pe nimeni in spate ... pt ca la cum conduc unii in ziua de azi te iau durerile de cap , mai ales soferii de weekend deci ori o iau inainte ori ii las sa ma depaseasca :p

multumesc pt raspunsuri :)

 

Concluzie corecta. Mai bine resoftezi ...sau iti iei alta masina cu cai multi daca vrei putere. Dar ...stii tu vorba aceea din filmul "Spiderman"- "With great power comes great responsibility" asa ca daca iei o masina cu cai multi si motor mai mare pregateste-te temeinic la portofel.Posted Image

 

nu e problema asta ... iti dai seama odata ce am bagatt 2000 euro pe langa masina in ea sa o fac pt mine o pot si intretine.

 

acum .... mai exact ce poate pica la turbo ? si in jur de cati km parcursi dupa resoftare ? pt ca de reconditionat un turbo nu mi se pare o avere .. poate ajunge intre 350 -1000 lei reconditionarea .

 

ah si repet ... numarul NFS l-am pus k nu imi venea altceva mai frumos in minte si am vrut sa fie mai unicat :)) in nici un caz sa fac eu concursuri cu masina si sa ma sparg in figuri sa arat ca am masina de sme .... , pt k sunt masini pe care nici toata masina mea nu face cat 10% din costul lor

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

ah si repet ... numarul NFS l-am pus k nu imi venea altceva mai frumos in minte si am vrut sa fie mai unicat :)) in nici un caz sa fac eu concursuri cu masina si sa ma sparg in figuri sa arat ca am masina de sme .... , pt k sunt masini pe care nici toata masina mea nu face cat 10% din costul lor

chiar este unicat acest numar!

Link to comment
Share on other sites

chiar este unicat acest numar!

 

pai ... in jud Bacau nu sunt decat 2 masini cu nr NFS ... eu si un coleg de facultate , bn sa nu-i zicem unicat sa spunem asa mai special .... :p ce mai ... daca mi-a placut seria de jocuri NFS :laugh:

 

acum .... mai exact ce poate pica la turbo ? si in jur de cati km parcursi dupa resoftare ? pt ca de reconditionat un turbo nu mi se pare o avere .. poate ajunge intre 350 -1000 lei reconditionarea .

 

inca nu am aflat raspunsul si vreau sa mai stiu ce se poate duce la ambreaj ? doar kitul ambreaj sau si volanta ?

Link to comment
Share on other sites

pai ... in jud Bacau nu sunt decat 2 masini cu nr NFS ... eu si un coleg de facultate , bn sa nu-i zicem unicat sa spunem asa mai special .... :p ce mai ... daca mi-a placut seria de jocuri NFS :laugh:

 

 

 

inca nu am aflat raspunsul si vreau sa mai stiu ce se poate duce la ambreaj ? doar kitul ambreaj sau si volanta ?

ambele

Link to comment
Share on other sites

ok ms , si vreo idee cam cat de des sa-r putea uza ? pt k nu as vrea sa schimb kitu ambreaj+volanta + reconditionare turbo anual ...

 

sa zicem ca sunt recent schimbate/reconditionate cat timp / ce rulaj ar duce ambele ? sub o folosire "responsabila"

pai daca sunt schimbate duc mult si bine..eu am 80k km de cand am masina si nu le-am schimbat, nu stiu daca au fost, dar duc cu mult mai mult, de reconditionat nu stiu ce sa zic ca nu am auzit la volante, si nici nu e indicat cred

Link to comment
Share on other sites

pai daca sunt schimbate duc mult si bine..eu am 80k km de cand am masina si nu le-am schimbat, nu stiu daca au fost, dar duc cu mult mai mult, de reconditionat nu stiu ce sa zic ca nu am auzit la volante, si nici nu e indicat cred

 

ok ms mult pt raspunsuri ramane o resoftare pro , dupa iarna asta sa vedem ce-o iesi :)

 

reconditionare ma refeream la turbina pt ca aia e problema daca se defecteaza .... 2000 euro noua sau 1000 euro sh parca

kit ambreaj+volanta am vazut pe forum ca vand baetii cu 18 mil , la 80.000 km + nu e mare paguba

Link to comment
Share on other sites

ok ms mult pt raspunsuri ramane o resoftare pro , dupa iarna asta sa vedem ce-o iesi :)

 

reconditionare ma refeream la turbina pt ca aia e problema daca se defecteaza .... 2000 euro noua sau 1000 euro sh parca

kit ambreaj+volanta am vazut pe forum ca vand baetii cu 18 mil , la 80.000 km + nu e mare paguba

la turbina e ok, kit-ul tot de amreaj inclusiv volanta e mai mult de 1800 ron, numai volanta e atata

Link to comment
Share on other sites

dap , deocamdata ma mai documentez si ma informez foarte bine in toate privintele sa stiu la ce-mi supun masina

 

un prieten are un golf 4 adus din germania in 2004 cu ~80.000 km acum are peste 400.000 si merge foarte bine , el ma sfatuit sa nu modific nimic din stock si mi-a spus ca duce garantat 800.000 km motorul lui , vorbind de masina ingrijita foarte bine si ne-forjata deloc

a avut doar ceva probleme marunte ca la orice masina ...

deci am tot timpul sa ma gandesc bine ce fac , pt ca nu as vrea sa am probleme de genul : vibrochen rupt , biele/pistoane rupte/strambe , cutie viteze distrusa sau multe altele , pt ca nu am de gand sa schimb masina din 2 in 2 ani as vrea sa ma tina 800.000 km si chiar mai mult dc nu ... a dus vechitura care am avuto inainte 600.000 km pe GPL ... si avea peste 1.200.000 km in bord =)) dc na-r putea duce un BMW atat...

Link to comment
Share on other sites

167 cp

 

mda acum nu stiu 100% toate motoarele de la bmw , dar am cautat pe mai multe site-uri de masini S.H. si la fel ca anuntul de mai sus mai erau si altele de genu majoritatea din 2005 ... m-am gandit ca este un motor mai nou , mai performant montat doar pe cele din 2005

sau posibil sa fie modificat ?

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Credeam ca la e90 te referi.. E90 are numai 163..care ĂŽl resofreaza creste in medie cu 20% din puterea standard .. 150-180, 163-200.. Etc

majoritatea care resofteaza iti estimeaza puterea la care creste,dar o fisa dyno e singura....asa multi fac resofatri si garanteaza o anumita putere...si din ce stiu eu difera de la masina la masina

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sal baieti. Am vazut aici multe pareri in legatura cu resoftarea la motoarele diesel. Eu pot sa va spun din experienta personala ca am facut aproximativ 140.000 de km cu un 318d resoftat, si nu are nimic masima, nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb(max 10.000km), si turbina este in stare f buna. Am luat masina in 2007 cu 60.000 km, personal din DE de la proprietar cu carte service. Pe la 70.000 de km am resoftat-o, asta tot in 2007. Acum are 215.000 km. Ca si probleme la motor si anexe in tot acest timp am schimbat EGR-ul, sonda presiune turbo, fulie vibrochen si furtunase vacum. In jur de 190k mi-a cazut calc de pe pompa de injectie (motor 1951cm), si in jur de 200k am schimbat ambreiajul (volanta,disc, placa,rulment). Ca si consum, la mers sportiv,cu roti pe 18, cauciucuri 235/40, ar fi mediu 8,5-9 la suta, iarna-vara, sub 8 nu mi-a consumat niciodata, dupa obc. Ca intretinere am bagat numai ulei orig BMW 0-40 sau 5-40 vara. schimbat ulei la maxim 10k km (uleiul+filtru e maxim 400 lei). acum 2 saptamani i-am facut o revizie generala: am demontat galeria de admisie si am curatat-o cu detratant pana a iesit ca noua pe interior, am demontat turbina si am curatat-o, curatat sonde, supapa EGR, schimbat furtunase etc, schimbat lichid frana, racorduri frana, lichid servo, ulei cutie si grup, antigel.

Ca exploatare am avut grija intodeauna ca dupa un drum mai lung si mers sportiv (3000-4000 rot/min) sa o las 2-3 min la relanti pana sa opresc motorul, si nu am plecat niciodata cu motorul rece(iarna porneam motorul dimineata, fumam o tigare si dupa, plecam), in rest forja la greu (se reflecta in consum de 8-9 la suta, mediu). In final vreau sa va spun ca am curaj sa fac pariu ca motorul si turbina mai duce cel putin 100k.

PS Daca nu vedeam atatia carcotasi mari experti in resoftari si in motoare cu fel de fel de pareri capatate dupa internet sau garaje de cartier (asa zise service-uri) nu ma apucam sa scru ditamai cearceafu......

Si mai am si un e53 fl resoftat si ala

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.