Jump to content

BMW 320D E90 - sfaturi


slefbb

Recommended Posts

Nu stiam de propunerea asta legislativa, dar, oricum, tot am avut dreptate fiindca se aplica doar in cazul masinilor noi. Nu am vazut pe nimeni pe topic-ul asta sa intrbe de o masina noua si nici samsari nu am vazut sa vanda asa ceva. Eu vorbeam de masinile sh, deci nu am gresit cu nimic. Si nu se da nimeni mare pe aici.
Link to comment
Share on other sites

o cumperi de la samsar prin contract de V/C iar cand te duci la financiar iti mai adauga si cei 24 % , cica s-a aprobat legea acum pe 3 octombrie....

 

http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/vrei-sa-ti-inmatriculezi-masina-noua-adusa-din-strainatate-plateste-tva-2880.html

 

este primul link care mi-a iesit in cale pe google...Care are certificat ca s-a platit TVA nu il mai plateste, care nu are ... plateste !

 

...iar va dati mari si tari astia de pe clubbmw, ma rog eu vroiam sa va ajut cu o informatie, nu stiu de ce imi mai pierd vremea, it's useless :(

Este o aberatie fara margini.este imposibil sa platesti tva de 2 ori (la persoanele fizice ma refer)O data in DE 19 % de exemplu si odata in Romania 24%.Asa ceva este imposibil de pus in aplicare.Legile cu achizitiile intracomunitare sunt foarte clare.

Pentru firme poti sa cumperi fara TVA din comunitate doar daca esti inscris in registrul operatorilor intracomunitar.

 

"Conform ANAF, propunerea va fi legalizata prin introducerea ei in Codul Fiscal, aceasta miscare urmarind combaterea evaziunii fiscale, in cazul achizitiilor intracomunitare de mijloace de transport noi, realizate de persoane fizice care cumpara autovehicule din tarile intracomunitare, pe care le pot inmatricula fara a face dovada platii TVA in Romania."

Link to comment
Share on other sites

reprezentanta nu se ia numai dupa ultimul service executat in reteaua lor.e aproape nesemnificativ.

la bmw-uri, kilometrajul este memorat in trei module diferite( unul este instrumentul de bord iar celelalte 2 difera de la

model la model). exemplu: la e46 km sunt memorati atat in instrumentul de bord cat si in statusul blocului de lumini dar si

in imobilizatorul electronic). si e destul de complicat sa modifici in toate 3

iti trebuie program de resoftare de service bmw si schimbarea a cel putin un modul(ce costa bani multi).

deci trebuie sa resofteze toata masina pt ca daca schimbi pe bune instrumentul de bord cand serviceul ti-l implementeza

pe masina il softeaza si atunci km ai ia din unul din celelalte 2 modul( valabil si la schimbarea celorlalte 2).deci e destul de complicat

iar o reprezentanta bmw poate vedea la orice masina kilometrajul real cu softul de diagnosticare.

Link to comment
Share on other sites

Este o aberatie fara margini.este imposibil sa platesti tva de 2 ori (la persoanele fizice ma refer)O data in DE 19 % de exemplu si odata in Romania 24%.Asa ceva este imposibil de pus in aplicare.Legile cu achizitiile intracomunitare sunt foarte clare.

Pentru firme poti sa cumperi fara TVA din comunitate doar daca esti inscris in registrul operatorilor intracomunitar.

 

"Conform ANAF, propunerea va fi legalizata prin introducerea ei in Codul Fiscal, aceasta miscare urmarind combaterea evaziunii fiscale, in cazul achizitiilor intracomunitare de mijloace de transport noi, realizate de persoane fizice care cumpara autovehicule din tarile intracomunitare, pe care le pot inmatricula fara a face dovada platii TVA in Romania."

 

Nu te pune nimeni sa platesti de doua ori. Nu ati inteles la ce se refera legea:

 

* cand cumpar masina pe firma din DE aduc certificatul firmei pe care vreau sa o cumpar si acolo e trecut RO-ul. Acesta adevereste faptul ca firma este platitoare de TVA intr-un stat membru UE. Astfel neamtul iti poate factura NETTO, adica suma fara TVA.

* cand aduc masina in tara voi fi obligat de noua lege sa platesc TVA pentru achizitia facuta inainte de inmatriculare. Simplu. Nu se inmatriculeaza daca nu faci dovada platii.

 

Ideea e ca la nemti TVA-ul e de 19% iar la noi 24%, deci va fi mai avantajos sa platesti pretul BRUTTO cu tot cu TVA direct in Germania. Iar factura si contractul de C/V din Germania este dovada de care ai nevoie.

Link to comment
Share on other sites

Nu te pune nimeni sa platesti de doua ori. Nu ati inteles la ce se refera legea:

 

* cand cumpar masina pe firma din DE aduc certificatul firmei pe care vreau sa o cumpar si acolo e trecut RO-ul. Acesta adevereste faptul ca firma este platitoare de TVA intr-un stat membru UE. Astfel neamtul iti poate factura NETTO, adica suma fara TVA.

* cand aduc masina in tara voi fi obligat de noua lege sa platesc TVA pentru achizitia facuta inainte de inmatriculare. Simplu. Nu se inmatriculeaza daca nu faci dovada platii.

 

Ideea e ca la nemti TVA-ul e de 19% iar la noi 24%, deci va fi mai avantajos sa platesti pretul BRUTTO cu tot cu TVA direct in Germania. Iar factura si contractul de C/V din Germania este dovada de care ai nevoie.

 

 

exact. s0s0drk are dreptate. asa procedeaza samsarii pt a obtine un pret mai mic. e normal ca daca te duci tu dupa ea, sa platesti acolo TVA, dar samsaru o cumpara pe firma si ti o vinde tie aici care esti persoana fizica si trebuie sa platesti TVA-ul.

 

de unde iti dai seama daca masina a fost cumparata pe firma din germania? ai cum?

Link to comment
Share on other sites

Nu te pune nimeni sa platesti de doua ori. Nu ati inteles la ce se refera legea:

 

* cand cumpar masina pe firma din DE aduc certificatul firmei pe care vreau sa o cumpar si acolo e trecut RO-ul. Acesta adevereste faptul ca firma este platitoare de TVA intr-un stat membru UE. Astfel neamtul iti poate factura NETTO, adica suma fara TVA.

* cand aduc masina in tara voi fi obligat de noua lege sa platesc TVA pentru achizitia facuta inainte de inmatriculare. Simplu. Nu se inmatriculeaza daca nu faci dovada platii.

 

Ideea e ca la nemti TVA-ul e de 19% iar la noi 24%, deci va fi mai avantajos sa platesti pretul BRUTTO cu tot cu TVA direct in Germania. Iar factura si contractul de C/V din Germania este dovada de care ai nevoie.

Nu este asa deloc.Asa era pe vremuri.Acum trebuie sa fii trecut in registrul operatorilor comunitari.Daca nu esti trecut in registrul operatorilor comunitari nu ai voie sa faci achizitii intracomunitare.Este imposibil sa cumperi ca si firma cu tva din Germania de exemplu.Conform celor spuse in legea respectiva era vorba de persoanele fizice care sunt puse sa plateasca TVA si in tara chiar daca l-au mai platit odata in germania(persoanele fizice nu pot cumpara fara TVA)

Si acum TVA-ul pentru achizitiile intracomunitare de masinii nu este deductibil.

 

Firmele care au voie sa faca achiziti/livrari intracomunitare se pot verifica aici

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/lang.do?fromWhichPage=vieshome&selectedLanguage=RO

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Nu este asa deloc.Asa era pe vremuri.Acum trebuie sa fii trecut in registrul operatorilor comunitari.Daca nu esti trecut in registrul operatorilor comunitari nu ai voie sa faci achizitii intracomunitare.Este imposibil sa cumperi ca si firma cu tva din Germania de exemplu.Conform celor spuse in legea respectiva era vorba de persoanele fizice care sunt puse sa plateasca TVA si in tara chiar daca l-au mai platit odata in germania(persoanele fizice nu pot cumpara fara TVA)

Si acum TVA-ul pentru achizitiile intracomunitare de masinii nu este deductibil.

 

Firmele care au voie sa faca achiziti/livrari intracomunitare se pot verifica aici

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/lang.do?fromWhichPage=vieshome&selectedLanguage=RO

 

pey si in concluzie daca platesti tva in germania, in tara mai trebuie sau nu sa platesti?

Link to comment
Share on other sites

ce ar mai trebui sa adaug la lista de mai jos pt atunci cand plec in germania?

 

-sa aibe TUV valabil

-sa ii spun vanzatorului ca nu o inmatriculez in RO, ci in italia, olanda

-sa vad varsta proprietarilor

-sa solicit sa merg cu ea si sa fac o verificare la bmw

-sa il rog sa treaca pe contractul de vanzare cumparare nr de km

-sa nu cumpar de la turci,arabi,romani, etc

Link to comment
Share on other sites

ce ar mai trebui sa adaug la lista de mai jos pt atunci cand plec in germania?

 

-sa aibe TUV valabil

-sa ii spun vanzatorului ca nu o inmatriculez in RO, ci in italia, olanda

-sa vad varsta proprietarilor

-sa solicit sa merg cu ea si sa fac o verificare la bmw

-sa il rog sa treaca pe contractul de vanzare cumparare nr de km

-sa nu cumpar de la turci,arabi,romani, etc

 

 

nu ma mai ajuta nimeni cu niste sfaturi pt completarea listei de mai sus?

Link to comment
Share on other sites

ce ar mai trebui sa adaug la lista de mai jos pt atunci cand plec in germania?

 

-sa aibe TUV valabil - fara TUV nu o poti inmatricula cu nr rosii sau galbene.

-sa ii spun vanzatorului ca nu o inmatriculez in RO, ci in italia, olanda - de ce?

-sa vad varsta proprietarilor - la ce te ajuta asta?

-sa solicit sa merg cu ea si sa fac o verificare la bmw - la un dealer mare nu vei putea face asta. Nu are nimeni timp si chef de asa ceva. Mai mult, nu poti merge cu masina decat cativa metri in cel mai bun caz.

-sa il rog sa treaca pe contractul de vanzare cumparare nr de km - oricum sunt trecuti. La ei e obligatoriu.

-sa nu cumpar de la turci,arabi,romani, etc - irelevant. Chiar daca patronul e turc sau arab sau sarb va putea avea angajati nemti si nu-ti dai seama. In plus toti au denumiri 100 % nemtesti la "pravalii".

 

Bineinteles ca astea sunt parerile mele si se prea poate ca ale voastre sa fie foarte diferite.

Link to comment
Share on other sites

asa am facut si eu...am luat masina si am adus-o dupa vreo ora.

 

Inseamna ca ai avut noroc si ca nu ai cumparat de la autohus, Immelborn sau alti dealeri mari. Astia vand pe banda rulanta. Stau bulgarii, ucrainienii si sarbii cu zecile dimineata la prima ora la poarta. Si nu-i intereseaza daca iei tu sau nu. Ca oricum le vand la altii. La cei micuti cu pana in 50 de masini probabil ca poti sa pui conditii din astea si sa testezi masina cum vrei tu.

Link to comment
Share on other sites

credeti ca merita sa mai astept cateva luni ca sa treaca 2011?

 

ma gandesc daca la inceputul lui 2012 se mai ieftinesc masinile pt ca..a mai trecut un an (in acte) si pt ca a aparut noul seria 3.

 

sau nu este deloc asa?

Eu pot sa-ti recomand un dealer de langa Munchen.Harald Schuster poti sa-l suni si sa vorbesti cu el despre ce masina vrei si el poata sa i-ti faca cateva propuneri.Stie romaneste (s-a nascut in Romania).Prietenii mei au luat masini de la el mai ales BMW si nu au fost probleme.Am observat ca masinile BMW le ia de pe la reprezentante.Asa poti sa-ti faci o idee inainte de a pleca sau poate gasesti ceva convenabil chiar la el.Urmareste linkul de mai jos.

 

http://home.mobile.de/HARALD-SCHUSTER

Link to comment
Share on other sites

multumesc FANATIC, o sa il sun sa vad cu ce ma poate ajuta, poate gasesc ceva pana la urma :)

 

oricum ma gandesc daca plec in germania sa ma duc in partea de nord, pe langa hamburg. am inteles ca acolo sunt masini mai ok. dar o sa incerc si la recomandarea ta.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine te uiti pe mobile.de zi de zi pana gasesti ceva. Cand gasesti iei telefonu si suni, unii mai vb si engleza, altii nu, depinde de noroc.

 

ma uit pe mobile.de zi de zi. uneori gasesc exact ceea ce imi doresc, numai ca nu pot pleca dupa ea. in principiu pe la sf lunii o sa pot sa mi iau concediu si o sa vad atunci ce gasesc

Link to comment
Share on other sites

ce inseamna pe mobile.de Offers for Business, Ex-/Import la search?

 

inca o intrebare:

care sunt avantajele/dezavantajele intre 320d si 520d?

 

gasesc foarte multe 520d care arata bine pe mobile.de la preturi bune..pana in 15 000e

Edited by slefbb
Link to comment
Share on other sites

ce inseamna pe mobile.de Offers for Business, Ex-/Import la search?

 

inca o intrebare:

care sunt avantajele/dezavantajele intre 320d si 520d?

 

gasesc foarte multe 520d care arata bine pe mobile.de la preturi bune..pana in 15 000e

 

1. unii delari vand numai pentru export, altii nu vand decat in interior. Pe tine te intereseaza si optiunea asta.

2. nu poti compara 320 cu 520. Sunt clase diferite de masini, motoare diferite. Ce pot sa iti spun e ca motorul de 2 pe Seria 5 e considerat de multi prea mic pentru caroserie si ca are un consum sensibil mai mare. In rest, masinile sunt total diferite.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.