Jump to content

bmw520i 24v


bmb192002

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa vina cine mai are un 520 24v si sa o puna pe rampa si sa citeasca seriile de la cutie si diferential.Tre sa fie cutii si diferentiale la fel.Daca nu sunt e clar ca sunt schimbate si sa isi ia altele.Inca nu am ajuns acasa sa ma uit in carte ce cutie are M50-ul.

 

Datele diferentialelor de E34.

 

http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Sa vina cine mai are un 520 24v si sa o puna pe rampa si sa citeasca seriile de la cutie si diferential.Tre sa fie cutii si diferentiale la fel.Daca nu sunt e clar ca sunt schimbate si sa isi ia altele.Inca nu am ajuns acasa sa ma uit in carte ce cutie are M50-ul.

 

Datele diferentialelor de E34.

 

http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

15089[/snapback]

Am fost la bmw filaret si nu prea au putut sa ma ajute

la ei in baza de date nu au gasit decat cutie pt 520 24v cu seria S5D 250G. TAKS la 2500euro

Link to comment
Share on other sites

rotile ar trebui sa fie pe 15 cum scrie in talon.La filaret mi-au zis ca poate sa fie din cititor care e in diferential si care zic ei ca s-a uzat

Cea mai buna solutie CARE MERGE CU MINE PE AUTOSTRADA sa verificam merg eu in fata pana imi taie benzina iar cel din spate imi confirma cat are el pe ceas

Anyone helping?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

merg eu, dar in masina cu tine. nu avem nevoie de a doua masina, ci doar de un ceas si un pic de atentie :blink:

 

as prefera ziua, dar am programul destul de incarcat. si pentru viteze din astea cred ca ar fi bine sa asteptam sa se mai usuce pe jos.

 

senzorul din diferential nu se poate "uza" pentru ca e vorba de un disc metalic intrerupt din loc in loc (ca o elice de ventilator, sa zicem), care trece printr-un senzor magnetic si inchide/deschide un circuit. nu exista atingere fizica, nu exista uzuri, nu are ce sa se strice. poti strica senzorul doar complet (nu putin :) ) daca iti intra umezeala si ruginesc contactele de pe papuci, sau daca incaseaza vreo lovitura si se sparge. e un senzor care merge sau nu merge, nu merge mai bine sau mai rau... si nu merge doar la anumite viteze :)

Link to comment
Share on other sites

merg eu, dar in masina cu tine. nu avem nevoie de a doua masina, ci doar de un ceas si un pic de atentie :blink:

 

as prefera ziua, dar am programul destul de incarcat. si pentru viteze din astea cred ca ar fi bine sa asteptam sa se mai usuce pe jos.

 

senzorul din diferential nu se poate "uza" pentru ca e vorba de un disc metalic intrerupt din loc in loc (ca o elice de ventilator, sa zicem), care trece printr-un senzor magnetic si inchide/deschide un circuit. nu exista atingere fizica, nu exista uzuri, nu are ce sa se strice. poti strica senzorul doar complet (nu putin :) ) daca iti intra umezeala si ruginesc contactele de pe papuci, sau daca incaseaza vreo lovitura si se sparge. e un senzor care merge sau nu merge,  nu merge mai bine sau mai rau... si nu merge doar la anumite viteze :)

15094[/snapback]

Pai si ce faci cu un ceas??Noi tre sa verificam vit maxima.

La faza cu uscatu' pe jos ai dreptate :)

Link to comment
Share on other sites

Deci aia care ti-au zis aia de la BMW e cutia care iti trebuie tie.Acum am decoperit ca e aceeasi cu cutia de la 525i E34.Tre sa aflam ce cutie ai tu pe masina.In manualul Bentley nu au 520i doar 525i.Exista cutii diferite pe modelele cu vanos si fara vanos.O cutie de 520i dupa 92 cu vanos nu potriveste cu una de fara vanos,sunt diferite.
Link to comment
Share on other sites

Deci aia care ti-au zis aia de la BMW e cutia care iti trebuie tie.Acum am decoperit ca e aceeasi cu cutia de la 525i E34.Tre sa aflam ce cutie ai tu pe masina.In manualul Bentley nu au 520i doar 525i.Exista cutii diferite pe modelele cu vanos si fara vanos.O cutie de 520i dupa 92 cu vanos nu potriveste cu una de fara vanos,sunt diferite.

15100[/snapback]

Deci practic eu as putea pune o cutie de 525??

Crezi ca ar face lumina un mers paralel cu cineva care sa stea in spatele meu si sa imi verifice viteza cu ceasul lui??

Link to comment
Share on other sites

Deci practic eu as putea pune o cutie de 525??

Crezi ca ar face lumina un mers paralel cu cineva care sa stea in spatele meu si sa imi verifice viteza cu ceasul lui??

15102[/snapback]

paralel in spatele meu...hai ca ma fac de cacao :blink: cineva in spate iar eu vit maxima
Link to comment
Share on other sites

Deci practic eu as putea pune o cutie de 525??

Crezi ca ar face lumina un mers paralel cu cineva care sa stea in spatele meu si sa imi verifice viteza cu ceasul lui??

15102[/snapback]

 

Da,cutia de 525 si 520 sunt identice,exact modelul care ti l-au spus baietii de la Filaret.Ce difera la cele doua masini sunt diferentialele,asa cum e pe lista cu diferentialele.

Ar fi relevanta chestia cu mersul in paralel.Ar trebui sa cauti pe cineva cu un 520i ca al tau.

Cauta pe autovit.ro pe cineva care vinde un 520i si prefa-te ca esti client si da si tu o tura cu masina,pune-o pe rampa,ii citesti repede codurile si gata.

Oricum se pare ca nu ne putem da seama ce cutie ai tu pe masina ca nu scrie tipul,doar o serie.Sau ar trebui sa te mai uiti mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Da,cutia de 525 si 520 sunt identice,exact modelul care ti l-au spus baietii de la Filaret.Ce difera la cele doua masini sunt diferentialele,asa cum e pe lista cu diferentialele.

Ar fi relevanta chestia cu mersul in paralel.Ar trebui sa cauti pe cineva cu un 520i ca al tau.

Cauta pe autovit.ro pe cineva care vinde un 520i si prefa-te ca esti client si da si tu o tura cu masina,pune-o pe rampa,ii citesti repede codurile si gata.

Oricum se pare ca nu ne putem da seama ce cutie ai tu pe masina ca nu scrie tipul,doar o serie.Sau ar trebui sa te mai uiti mai bine.

15105[/snapback]

O sa mai verific iar seriile

Nu pot sa merg si cu un 525 in spate sa imi zica cat are el cand eu am vit max??

Link to comment
Share on other sites

O sa mai verific iar seriile

Nu pot sa merg si cu un 525 in spate sa imi zica cat are el cand eu am vit max??

15108[/snapback]

 

Pai nu prea.Ca el are 192 de cai si are alt diferential.Are si alt grafic la viteze.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu prea.Ca el are 192 de cai si are alt diferential.Are si alt grafic la viteze.

15109[/snapback]

 

 

alooo

100km/h sunt la fel si la 525 si la ferrari enzo. omu vrea sa vada daca ii indica bine bordu.

ca sa verifici daca e de vina ambreiajul cred ca mai ai o solutie.......urci spatele pe o capra (sau doua) si dai treapta a-5a blana si vezi ce zice kilometrajul.

chiar daca patineaza discul de ambreiaj in felul asta nu o sa se simta pt ca nu o sa fie in sarcina.

parerea mea.

desi cel mai bine e tot cu alta masina la care merge kilometraju bine sau un gps.

cand faceti asta sa imi ziceti si mie ca mie nu imi merge kilometraju

Link to comment
Share on other sites

alooo

100km/h sunt la fel si la 525 si la ferrari enzo. omu vrea sa vada daca ii indica bine bordu.

ca sa verifici daca e de vina ambreiajul cred ca mai ai o solutie.......urci spatele pe o capra (sau doua) si dai treapta a-5a blana si vezi ce zice kilometrajul.

chiar daca patineaza discul de ambreiaj in felul asta nu o sa se simta pt ca nu o sa fie in sarcina.

parerea mea.

desi cel mai bine e tot cu alta masina la care merge kilometraju bine sau un gps.

cand faceti asta sa imi ziceti si mie ca mie nu imi merge kilometraju

15144[/snapback]

 

Nu ai inteles.E vorba de turatie aici.La 525 are 100 la ora la o turatie si 520 la alta turatie,de Enzo ce sa mai zic.Ce rezolva ca merg amandoua masinile cu aceasi viteza.Pe el il intereseaza la 5 mii de ture intr-a 4a cat are masina lui si cat are alta la fel tot la 5 mii de ture.Daca merge cu Ferrari Enzo iti zic eu ca la 5 mii de ture intr-a 4 a are vreo 250 la ora.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles.E vorba de turatie aici.La 525 are 100 la ora la o turatie si 520 la alta turatie,de Enzo ce sa mai zic.Ce rezolva ca merg amandoua masinile cu aceasi viteza.Pe el il intereseaza la 5 mii de ture intr-a 4a cat are masina lui si cat are alta la fel tot la 5 mii de ture.Daca merge cu Ferrari Enzo iti zic eu ca la 5 mii de ture intr-a 4 a are vreo 250 la ora.

15154[/snapback]

eu ma gandeam ca poate 180 km pt mine la el pe ceas sa dea 200 sau ceva de genul asta si sa fie ceva aiurea la mine

Link to comment
Share on other sites

eu ma gandeam ca poate 180 km pt mine la el pe ceas sa dea 200 sau ceva de genul asta si sa fie ceva aiurea la mine

15167[/snapback]

 

Pai logic ca la el pe ceas o sa fie 200.Tu nu ai ce sa te masori cu 525.Tie iti trebuie o masina ca a ta.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles.E vorba de turatie aici.La 525 are 100 la ora la o turatie si 520 la alta turatie,de Enzo ce sa mai zic.Ce rezolva ca merg amandoua masinile cu aceasi viteza.Pe el il intereseaza la 5 mii de ture intr-a 4a cat are masina lui si cat are alta la fel tot la 5 mii de ture.Daca merge cu Ferrari Enzo iti zic eu ca la 5 mii de ture intr-a 4 a are vreo 250 la ora.

15154[/snapback]

 

eu cred ca s-a referit ca vrea sa vada daca viteza lui de varf (aratata pe ceasul de bord) este cea reala. nu diferite viteze la diferite turatii.

ca daca la 150 pe bord la el constata ca la masina care merge paralel (si care are kilometrajul bun) zice 180 e clar ca tot ce raporteaza la el e gresit.

cred ca mai poate fi o explicatie. poate ceva in bord nu e al masinii si doar raportarea e gresita. poate si cutia si difful e al masinii, dar bordul nu e al masinii.

apropo ferrari enzo merge in viteza 1 cu 120 :blink:

dar aia e alta liga. aia e un vis pt noi. cel putin deocamdata

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca s-a referit ca vrea sa vada daca viteza lui de varf (aratata pe ceasul de bord) este cea reala. nu diferite viteze la diferite turatii.

ca daca la 150 pe bord la el constata ca la masina care merge paralel (si care are kilometrajul bun) zice 180 e clar ca tot ce raporteaza la el e gresit.

cred ca mai poate fi o explicatie. poate ceva in bord nu e al masinii si doar raportarea e gresita. poate si cutia si difful e al masinii, dar bordul nu e al masinii.

apropo ferrari enzo merge in viteza 1 cu 120  :blink:

dar aia e alta liga. aia e un vis pt noi. cel putin deocamdata

15181[/snapback]

Asa ma gandeam ca la 150 km la mine spre exemplu ceasul lui sa arate mai mult.Ma gandesc ca viteza e aceeasi la toti indiferent in ce treapta esti sau ce motor are masina(si sa se mearga in paralel)

Link to comment
Share on other sites

Asa ma gandeam ca la 150 km la mine spre exemplu ceasul lui sa arate mai mult.Ma gandesc ca viteza e aceeasi la toti indiferent in ce treapta esti sau ce motor are masina(si sa se mearga in paralel)

15221[/snapback]

Am sa incerc treaba asta dar majoritatea pretenilor au dacii :blink:

Link to comment
Share on other sites

raportarea e gresita. poate si cutia si difful e al masinii, dar bordul nu e al masinii.

15181[/snapback]

 

bordul, adica vitezometrul, este electronic incepind de prin 1983 (poate au fost si mai inainte, dar de atunci _toate_ sint electronice). in general toate au aceeasi constanta, deci le poti plimba intre ele intre masini fara nici o problema. la fel, diferentialele au acelasi numar de fante in discul care transmite numarul de rotatii deci viteza.

Link to comment
Share on other sites

Asa ma gandeam ca la 150 km la mine spre exemplu ceasul lui sa arate mai mult.Ma gandesc ca viteza e aceeasi la toti indiferent in ce treapta esti sau ce motor are masina(si sa se mearga in paralel)

15221[/snapback]

 

E o totala aiureala ce ziceti voi.Daca zici ca masina iti urca bine in 1,2,3 si e ca in graficul ala iar in 4,5 e mai mica viteza fata de grafic,cum puteti voi crede ca asa deodata arata mai putin cu 20-30 km.Daca ar fi chestie de la factorul acela care depinde de roti,atunci ar fi o proportionalitate intre viteze.Dar daca la tine e bine pana schimbi in a 4a si dupa aia nu mai merge,nu are nici o legatura cu bordul si orice alte calcule,factori etc.Ideea e sa vezi un 520i ce viteza are in a 4a la 5 mii de ture de exemplu.Aia e relevant.Daca tu ai 140 si el 170,e clar ca ceva nu e in regula.

E prea mare diferenta de la 180 cat ai tu maxim si 220 cat merge una la fel ca a ta la turatie maxima.

Mai ales ca in a4a tre sa urci pana la 180 si tu te duci doar pana la 140.Ce dracu de eroare sa dea bordu de 40km,hai sa fim seriosi.

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.