Jump to content

bmw520i 24v


bmb192002

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este clar ca ai o cutie de 325i si diferential de 520i in el mai probabil caz.Doar cutia de 325i are treapta a 5-a foarte scurta!Graficul tau se potriveste perfect pentru acest caz de care m-am lovit de cateva ori pana acum!!

15036[/snapback]

Si am garantia ca daca iau cutie de 520 imi va merge 210??

Link to comment
Share on other sites

Este clar ca ai o cutie de 325i si diferential de 520i in el mai probabil caz.Doar cutia de 325i are treapta a 5-a foarte scurta!Graficul tau se potriveste perfect pentru acest caz de care m-am lovit de cateva ori pana acum!!

15036[/snapback]

Ideea e ca nici a patra nu duce pana in 178 cum imi arata graficul

a4a duce pana in145-150 nu mai stiu sigur oricum nu pana in 178

Link to comment
Share on other sites

Daca ne spui exact ce cifra este pe placuta de pe spatele diferentialului iti putem indica o cutie de viteze corelata diferentialului tau!Insa poti fi sigur ca nu vei mai da scartz in treapta a doua cu el si nu vei mai avea acelasi demaraj!!

15039[/snapback]

OK pe diferential in spate era seria asta si doar atat 1212339

Crezi ca cineva a schimbat doar pt faptul ca sa poata sa aiba reprize inferioare bune???

Link to comment
Share on other sites

In mod sigur cineva a umblat la ea daca ai problemele astea:)Insa , pe diferential trebuie sa gasesti o placuta in partea din dreapta cum privesti din spate , surubul pentru schimbul de ulei.Pe placuta trebuie sa scrie un raport gen 3.91:1 sau 3.64:1 sau ceva de genul asta!Doar asa poti identifica raportul diferentialului.Cutia afecteaza mai putin viteza maxima , mai mult reprizele le schimba .Diferentialul este piesa cheie !!
Link to comment
Share on other sites

In mod sigur cineva a umblat la ea daca ai problemele astea:)Insa , pe diferential trebuie sa gasesti o placuta in partea din dreapta cum privesti din spate , surubul pentru schimbul de ulei.Pe placuta trebuie sa scrie un raport gen 3.91:1 sau 3.64:1 sau ceva de genul asta!Doar asa poti identifica raportul diferentialului.Cutia afecteaza mai putin viteza maxima , mai mult reprizele le schimba .Diferentialul este piesa cheie !!

15043[/snapback]

O sa mai incerc dar stiu ca pe partea diferentialului unde e surubul pt ulei nu am gasit decat1212339

Link to comment
Share on other sites

Uita-te in documentul asta:

 

Cutia ta nu este,deci nu este de E34.In dicument apar toate seriile care s-au montat pe E34.A ta nu e de E34.

15042[/snapback]

Tu ce ai verificat getrag sau seria mare de pe cutie??

In cazul meu ce ai face???ai pune cutie de 520 sau ai lasa asa???

Link to comment
Share on other sites

Tu ce ai verificat getrag sau seria mare de pe cutie??

In cazul meu ce ai face???ai pune cutie de 520 sau ai lasa asa???

15046[/snapback]

 

Seria mare e trecuta pe documentu ala.Cred ca cutia e Getrag 5hp... la toate in 5 viteze.

Link to comment
Share on other sites

Tu ce ai verificat getrag sau seria mare de pe cutie??

In cazul meu ce ai face???ai pune cutie de 520 sau ai lasa asa???

15046[/snapback]

 

Pai depinde de tine.Ar fi o investitie de cel putin 200 de euro.Eu as pune cutie normala,ca poate candva vrei sa vinzi masina si e greu sa convingi pe un taran ca nu are nimica masina de ce nu trage mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Tu ce ai verificat getrag sau seria mare de pe cutie??

In cazul meu ce ai face???ai pune cutie de 520 sau ai lasa asa???

15046[/snapback]

Daca merg la reprezentanta la BMW si ii dau talonul si ii cer sa imi zica cu ce fel de cutie ar trebui echipata masina mea crezi ca m-ar rezolva??

Link to comment
Share on other sites

Daca merg la reprezentanta la BMW si ii dau talonul si ii cer sa imi zica cu ce fel de cutie ar trebui echipata masina mea crezi ca m-ar rezolva??

15050[/snapback]

 

Cred ca am gresit documentul.Acolo e vorba de piesele componente ale cutiei de E34.Ma uit acasa in manualul Bentley si iti spun.

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Eu as lasa-o asa!Pana una alta nu cred ca esti prea interesat de viteza maxima ci mai mult de reprize si demaraje!Viteza maxima o atingi mai rar pe cand reprizele trebuie sa fie mereu disponibile:)Iar cand vei vrea sa o vinzi crede-ma ca ala care o va lua va fi impresionat de demaraj nu de viteza maxima pe care nu i-o vei arata tu ci o va descoperi singur(daca va face asta):blink:
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca nici a patra nu duce pana in 178 cum imi arata graficul

a4a duce pana in145-150 nu mai stiu sigur oricum nu pana in 178

15038[/snapback]

 

bmb,

 

ce turatie ai in a 4-a la viteza maxima pe care o poti atinge ? esti deja pe rosu, sau ai o turatie mai mica dar pur si simplu nu trage mai mult ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am gresit documentul.Acolo e vorba de piesele componente ale cutiei de E34.Ma uit acasa in manualul Bentley si iti spun.

15051[/snapback]

Ok dar poate imi explici asa putin ca Ich Bin bata cu germana

Am sa incerc si la bmw la reprezentanta daca poate sa-mi spuna ce cutie ar trebuia sa aiba masina mea

Link to comment
Share on other sites

bmb,

 

ce turatie ai in a 4-a la viteza maxima pe care o poti atinge ? esti deja pe rosu, sau ai o turatie mai mica dar pur si simplu nu trage mai mult ?

15053[/snapback]

cu viteza 4 la turatie maxima(6500-imi taie si benzina) am maxim 150 nici decum 178 cum arata graficul care il am de la unul din baieti

Link to comment
Share on other sites

cu viteza 4 la turatie maxima(6500-imi taie si benzina) am maxim 150 nici decum 178 cum arata graficul care il am de la unul din baieti

15055[/snapback]

 

um... asta e chiar ciudat. incearca sa urmaresti cu atentie vitezometrul si turometrul in timp ce accelerezi "rau" in viteza a 4-a... cresc amindoua in acelasi ritm ? sau turometrul sare rapid spre rosu si vitezometrul urca greu pina la 150 ?

 

cum nu cred ca ti-a montat cineva pinioane de treapta III in loc de IV... si rezultatele intre treptele 1-2 si 3-4-5 nu sint consistente, e clar ca undeva se "pierde" ceva. ar trebui sa verifici treapta 4 daca are raport 1:1, dar pentru asta trebuie sa o desprinzi de motor sau:

 

ridici o roata din spate (daca ai LSD le ridici pe amindoua...), te bagi sub masina, rogi un nene sa invirta de arborele motorului cu o cheie uriasa, iar tu numeri rotatiile cardanului. cutia trebuie sa fie in treapta 4. ar trebui ca la o rotatie completa a arborelui sa ai o rotatie completa a cardanului.

 

facind acelasi test in celelalte trepte ai putea sa-ti dai seama cam ce rapoarte are fiecare treapta, dar e dificil de masurat un raport de genul 0.81:1 sau 3.83:1.

 

la fel, poti masura usor raportul diferentialului: ridici o roata (sau amindoua daca ai lsd, iarasi), lasi cutia pe liber, faci un semn pe cardan si numeri cite rotatii face cardanul la o rotatie completa a rotii spate.

 

mai noteaza si dimensiunea rotilor, si da-ne sa ne apucam de calculat :blink:

Link to comment
Share on other sites

um... asta e chiar ciudat. incearca sa urmaresti cu atentie vitezometrul si turometrul in timp ce accelerezi "rau" in viteza a 4-a... cresc amindoua in acelasi ritm ? sau turometrul sare rapid spre rosu si vitezometrul urca greu pina la 150 ?

 

cum nu cred ca ti-a montat cineva pinioane de treapta III in loc de IV... si rezultatele intre treptele 1-2 si 3-4-5 nu sint consistente, e clar ca undeva se "pierde" ceva. ar trebui sa verifici treapta 4 daca are raport 1:1, dar pentru asta trebuie sa o desprinzi de motor sau:

 

ridici o roata din spate (daca ai LSD le ridici pe amindoua...), te bagi sub masina, rogi un nene sa invirta de arborele motorului cu o cheie uriasa, iar tu numeri rotatiile cardanului. cutia trebuie sa fie in treapta 4. ar trebui ca la o rotatie completa a arborelui sa ai o rotatie completa a cardanului.

 

facind acelasi test in celelalte trepte ai putea sa-ti dai seama cam ce rapoarte are fiecare treapta, dar e dificil de masurat un raport de genul 0.81:1 sau 3.83:1.

 

la fel, poti masura usor raportul diferentialului: ridici o roata (sau amindoua daca ai lsd, iarasi), lasi cutia pe liber, faci un semn pe cardan si numeri cite rotatii face cardanul la o rotatie completa a rotii spate.

 

mai noteaza si dimensiunea rotilor, si da-ne sa ne apucam de calculat :blink:

15057[/snapback]

Cam complicat...sincer sa fiu nu prea ma precep....rotiile sunt pe 16 225/55

poate te ajuta la ceva

Link to comment
Share on other sites

Eu as lasa-o asa!Pana una alta nu cred ca esti prea interesat de viteza maxima ci mai mult de reprize si demaraje!Viteza maxima o atingi mai rar pe cand reprizele trebuie sa fie mereu disponibile:)Iar cand vei vrea sa o vinzi crede-ma ca ala care o va lua va fi impresionat de demaraj nu de viteza maxima pe care nu i-o vei arata tu ci o va descoperi singur(daca va face asta):)

15052[/snapback]

 

 

welcome brother Rabanne :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am gresit documentul.Acolo e vorba de piesele componente ale cutiei de E34.Ma uit acasa in manualul Bentley si iti spun.

15051[/snapback]

OK astept de la tine sa-mi zici ce cutie ar trebui sa aiba masina mea

Cum am spus mai devreme a mea GTRAG Multam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.