Jump to content

Achizitie e36 328i


r0n1n

Recommended Posts

nici nu trebuie sa o miste de pe loc ca sa fie gaura neagra,parerea mea e ca cu banii investiti in reparatie si in aducerea ei la cota 0 cu cauciucuri, sa treaca si ea saraca un ITP.mai una alta, ajungi la costul celor pe care le-am dat link.

 

Mai bine iei una gata buna si ai eliminat niste eventuale probleme grave.

 

Sau iei un cazan d'ala de zici tu (cu 1000e) si il faci parfum. Nu iti trebuie sume colosale.

 

Un motor 2.8 cu tot ce trebuie pus pe masina functional e 500e, piese caroserie sunt cacalau sh, restaurat tot la suspensii, articulatii etc, interior, dotari.

 

Bagi 4000-5000 da stii exact ce ai pe masina, si ce calitate, si in functie de preferinte.

 

BUILT NOT BOUGHT! :thumbsup:

 

Sau poti sa o iei si sa-i dai n gura pana nu mai poti :goodjob: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

 

Sau poti sa o iei si sa-i dai n gura pana nu mai poate :goodjob: :laugh:

 

fixed

 

Cu cabrio nu fac treaba pt ca e grea si afecteaza performantele.

Dc as fi vrut un 328 sa il tin 2-3 ani, probabil mergeam in DE si dadeam suprapret pt unul bun.

Dar cum e posibil sa ma satur de el pana in primavara, nu are sens sa ma chinui si sa stau nu stiu cate luni la vanzare cu un 328 bun la suprapret.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:

Ceea ce spui tu e o greseala pe care o intalnesc foarte frecvent.

 

Nu ca as fi mare expert, dar zic ca ma pricep cat de cat.

 

Diferenta in uzura ca si putere, e ca si cum as spune eu ca 530d meu are aceeasi uzura in exploatare ca si un M5.Total gresit.

 

Cu cat masina este mai puternica , necesita o ingrijire mai atenta tocmai datorita fortelor la care este supusa .

 

Cu cat masina este mai simpla, automat probleme sunt mai putine, neexistand uzuri la fel de mari in angrenarea componentelor in miscare ale motorului.

 

La asta se adauga probleme motoarelor de Nikasil specifice din acea vreme.

 

La fel se intampla si in cazul masinilor din RO ,care trec peste 5-6 proprietari cu stiluri de conducere total diferite= uzura foarte mare.

 

Acum daca prietenul nu a avut asta nu e o regula ca nici tu nu vei avea cu o masina pe care nu o cunosti.

 

Ti-am facut si un calcul bucuresti -Kufstein AUT,3000 km dus-intors.cam 500 euro drumu.restu negociezi cu omu la fata locului.

Eu unu asa as face.de aici incolo sunt banii tai. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

nici nu trebuie sa o miste de pe loc ca sa fie gaura neagra

 

Nu-s de aceeasi parere. O masina inghite bani in timp. O ai de 4-5-6 ani, si stii ca in fiecare an ai bagat x ron in ea, si faci un calcul, si-ti iese o suma poate colosala. Dar cand o iei doar pentru un an, schimb niste bucse, placute frana, discuri, si alte chestii marunte, ca sa poti sa dai in ea si sa fii safe. Eu nu am intalnit persoane care si-au luat masini mai ieftine si au bagat jde mii de euro in primul am.

Link to comment
Share on other sites

Si in cazu in care nu stii nimic despre ea? Si bineinteles nu ai detinut-o inainte sau ai avut vreun contact cu ea ce te faci?

 

Crede-ma gandirea asta e ft superficiala si nu o spun ca sa jignesc,lucrez mult cu fiarele si te minunezi pe zi ce trece ce gasesti in burta lor.

 

Chiar daca o iei pentru 1 an 1 luna , 1 zi nu conteaza,masina trebuie sa fie intr-o stare tehnica cat sa circule in siguranta pe drum.

 

Altfel te trezesti ca ramai fara frane/directie mai stiu eu si omori un nevinovat ca ti-ai luat cazan.

 

Cum am zis .ori proiect restaurare ca la Antipa, ori una sanatoasa mai aproape de adevar.

 

Eu am preferat mereu sa stiu cum ma situez ,daca e sa o luama asa, dc nu iei un 730 mai vechi cu 500 euro si ai masina de batut joc

Macar ai si fier pe langa tine sa fi safe. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Si in cazu in care nu stii nimic despre ea? Si bineinteles nu ai detinut-o inainte sau ai avut vreun contact cu ea ce te faci?

 

Crede-ma gandirea asta e ft superficiala si nu o spun ca sa jignesc,lucrez mult cu fiarele si te minunezi pe zi ce trece ce gasesti in burta lor.

 

Chiar daca o iei pentru 1 an 1 luna , 1 zi nu conteaza,masina trebuie sa fie intr-o stare tehnica cat sa circule in siguranta pe drum.

 

Altfel te trezesti ca ramai fara frane/directie mai stiu eu si omori un nevinovat ca ti-ai luat cazan.

 

Cum am zis .ori proiect restaurare ca la Antipa, ori una sanatoasa mai aproape de adevar.

 

Eu am preferat mereu sa stiu cum ma situez ,daca e sa o luama asa, dc nu iei un 730 mai vechi cu 500 euro si ai masina de batut joc

Macar ai si fier pe langa tine sa fi safe. :thumbsup:

 

Citeste mai bine mai sus, ce am zis de frani, si bucse. Eventual o caseta de directie, verificata, reconditionata, ..., pusa la punct, etc, ca sa dormi bine noaptea.

 

Costa o avere chestiile astea?

 

 

Nu cred ca ai inteles ce vrea Ronin.

Link to comment
Share on other sites

Stefan, stiu pe cineva cu un e36 318i, care in 4 ani si 70000km a schimbat doar ceva bucse, amortizoare, pompa de benzina si ambreiaj.

Si nu o iarta deloc, nu exista plecare fara scart.

E drept ca acum ii variaza ralantiul, scoate fum si alte probleme, dar masina inca merge.Cred ca ma tine si pe mine 7-8000km fara investitii majore.

 

 

Daca merge, ce mai conteaza... :laugh: :thumbsup: poa' sa ia si foc, daca merge...

 

On:

 

Deci tu vrei : masina ieftina, multi caluti acolo (sa rupa 325ul), sa bagi un minim de bani in ea (benzina ca pe apa nu merge...) sa rupi diff in ea si apoi sa o vinzi si repede?

 

Ceva imi scapa... <_<

Link to comment
Share on other sites

@max: nu iti scapa nimic, in linii mari cam asta e.

Sunt multi care practica d-astea, chiar si pe 4tuning.

Imi asum din start ca pot sa pierd undeva la 500E la revanzare.

Daca o iei pe asta cu 1500-1600, si o dai cu cam tot pe acolo , dar mai bagi ceva in ea, iesi cu o pierdere cam cum ai zis.

Asta in cazul in care o sa iti faca mici probleme.

Link to comment
Share on other sites

Dar nu e vorba de cum e mai ieftin.

Pur si simplu vreau o masina ieftina si puternica pt fun.

E vina mea ca exista altfel de masini?

Sau de ce ar fi asta un lucru rau?

 

Oricum as putea sa folosesc masina lui Tata, dar nu mai suport motorul de 1.6.

Link to comment
Share on other sites

Dar nu e vorba de cum e mai ieftin.

Pur si simplu vreau o masina ieftina si puternica pt fun.

E vina mea ca exista altfel de masini?

Sau de ce ar fi asta un lucru rau?

 

Oricum as putea sa folosesc masina lui Tata, dar nu mai suport motorul de 1.6.

 

Nu e nimic rau in asta, dar...vine iarna! Nu prea ai cum sa o testezi la max, sau de fapt ai cum, dar Shakira o sa fie mic copil.

 

stil mafia :LMAO: :LMAO:

 

Gambino sau Cammora?

 

Aia prima seama cu a mea 8)

 

forghe ra barit!... :laugh:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Dar nu e vorba de cum e mai ieftin.

Pur si simplu vreau o masina ieftina si puternica pt fun.

E vina mea ca exista altfel de masini?

Sau de ce ar fi asta un lucru rau?

Eu as lua-o. De fapt mi-as fi luat un 328, daca nu aveam alte prioritati.

Link to comment
Share on other sites

Se gasesc motoare in dezmembrari sa-ti pui si de M5 ,

 

oricum pe BG are prea putin importanta poti sa ai ai centrala nucleara sub capota ca nu te verifica nimeni . :thumbsup: :laugh:

 

eu zic sa mergi pe 325ul rosu , planezi o _chiulasa_,usurezi o volanta,niste chestii finute sa vezi ca e aproape similar. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

cred ca e mai complicat ca nu ai nici o garantie din partea cuiva ca masina va tine cu bielele+pistoanele stock decat la o presiune ft mica.

 

apoi mai e costul turbinei inca vreo 800, se aduna plus angrenaje sari de 2-3000.

 

Asa de banii aia isi ia chiar 328 tipla ori un 540i manual si rupe tot. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

daca o ia sa o tina mai mult de 6 luni, atunci se poate bucura de ea.

 

in urmatoarele 4 luni, la ce spor au baietii de la deszapeziri....nope.

 

daca te bagi la 325, neaparat vanos :thumbsup:, non vanos iti ia banii cu japca din buzunar la pompa.

 

eu as alege un 328 coupe pe bg, il tii sase luni si apoi mi-l vinzi mie la juma' de pret :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.