Jump to content

trecere de la xenon original la aftermarket


Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De ce-ai vrea sa treci de la o instalatie OEM la una aftermarket?! :blink:

 

s-a stricat control unit pe stanga, probabil ca urmeaza sa se strice si pe dreapta . 750 ron *2 =1500 ron si n-am nici garantie.

 

 

 

 

Aftermarket costa toata instalatia 200-300 ron si garantie 2 ani (si pun becurile originale). Nu ma incalzeste cu nimic xenon original sa dau mai mult de 5 ori , doar pe 2 componente din instalatia xenon si fara garantie...

 

unele piese chiar merita originale, insa aici nu prea.

 

Daca fac calcul toata instalatia xenon originala costa cel putin 23 mil . Nu stiu daca merita.

 

 

Am pe e34 xenon de 2 ani , aftermarket , cost 250 ron cu tot cu montaj , si sunt multumit.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

eu acuma am venit de la un electrician. pe un droser (china cred, cica licenta philips) cu cablu adaptor am dat 120.00 ron, si il pot lega la instalatia originala a masinii. diseara voi face operatia

 

Nu are treaba cu Philips! Dar, daca-si face treaba, e bine.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!Am si eu o intrebare "prosteasca", daca tot vorbiti despre asta:xenon-ul aftermarket, bulbul, se potriveste pe o instalatie originala, adica intra in soclul bulbului original?Mersi frumos.

 

Daca becul e de acelasi tip da.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Nu orbeste ca are lupa. Problema lor e strict de intensitatea becului un OEM are 3200 lumeni pe cand niste manele de astea de 6000k au 2400 lumeni. Adica alea oem sunt mai puternice.

Cu manelele de 6000k de prinzi ploaie sau drum nemarcat tragi la o pensiune si te culci.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Caut si eu o solutie pt problema farurilor, nu se prea vad, adica se vede lumina doar daca e negru bezna in jurul meu gen cand se mai opreste lumina in cartier.

Si am becurile originale dar sunt chiaore rau. Cineva de la Filaret imi spunea ca sunt de vina farurile ca sunt vechi si matuite si ca sa imi iau altele.

Alt sfat mai putin costisitor exista? Bine la o adica as vrea sa schimb pe viitor farurile si stopurile, sa trec la semnale albe in loc de galbenul ala..

Link to comment
Share on other sites

Nu orbeste ca are lupa. Problema lor e strict de intensitatea becului un OEM are 3200 lumeni pe cand niste manele de astea de 6000k au 2400 lumeni. Adica alea oem sunt mai puternice.

Cu manelele de 6000k de prinzi ploaie sau drum nemarcat tragi la o pensiune si te culci.

azi am facut o diferenta intre manelele mele din faruri, si rock-ul dintr-un audi a6 rock-ul din a6 era praf si manelele de care zici u, lumina perfect tot drumul. manelele de care zici tu sunt mai bune de 1000 de ori ca cele OEM. asa ca nu le mai zice manele, ca nu e deloc asa cum zici tu.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca ai gasit cu ce sa faci comparatie :)) Am avut a6 cu xenon original si becuri noi si lumina ca o p...

Pur si simplu nu are faruri cum trebuie a6-le ala. Daca are si becuri vechi...

Dar fa comparatie cu faruri originale cum am eu pe x5 sau cu faruri cu xenon Oem de pe Octavia 2 sau faruri de Ml nou. Sa vezi atunci ce lumanari par ale tale.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt de acord cu ce a zis Roland mai sus.

bmw3er te rog sa nu mai dezinformezi si citeste putin studiile de pe net despre cantitatea de lumina (in lumeni) si proportionalitatea ei cu temperatura de culoare (in Kelvin).

Link to comment
Share on other sites

azi am facut o diferenta intre manelele mele din faruri, si rock-ul dintr-un audi a6 rock-ul din a6 era praf si manelele de care zici u, lumina perfect tot drumul. manelele de care zici tu sunt mai bune de 1000 de ori ca cele OEM. asa ca nu le mai zice manele, ca nu e deloc asa cum zici tu.

 

bati campii, multumita aberatiilor de acest gen am avut becuri de 6000k pe masina, daca compari becuri noi si nu obosite cu manenlismele chinezesti, cele din urma sunt niste prastii, plus ca pica, sa te vad ce faci cu garantia cand ramai pe dealu negru cu un singur bec, si ala cam chior.

Link to comment
Share on other sites

legal esti obligat, strict tehnic vorbind nu ai sa gasesti fabricant care la faruri xenon sa-ti dea in manual indicatii de schimbare, oricum eu mi-am invatat lectia, tin un bec chinezesc d2s in portbagaj de rezerva :flowers: pana pun mana pe un bec bun isi face si mizeria aia treaba

 

la golf mi-au pus soferii nevesti-mii niste rahaturi dinastea, trecand peste faptul ca s-a vazut imediat ca dau mai slab lumina decat Philips-urile cu care venise masina, in mai putin de un an a inceput sa palpaie unul, am crezut ca s-a dus balast/droser ... acuma am pus iarasi philips

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.