Jump to content

probleme pornire dimineata


ar85gyl

Recommended Posts

Dimineata cand pornesc cand e mai frig imi porneste ca si cum as porni in 2 sau 3 pistoane,la inceput am crezut ca mi sa ars o bujie,am desfacut tot si am cumparat 2 bujii cand leam verificat cele de pe masina toate functioneazala fel ca cele noi,am verificat cu un fir si un bec daca vine curent in fisa de la bujie si nu sa aprins becul deloc,in bord imi sta aprins becul de bujie cam 2 secunde dar bujia nu apuca sa se inroseasca iar cand am verificato scoasa din bloc nici macar nu sa incalzit deloc,eu banuiesc ca e releul de bujii cu toate ca am facut test si nu mia dat eroare,daca stiti cum as putea sa verific sau care ar putea fi alta cauza?

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Dimineata cand pornesc cand e mai frig imi porneste ca si cum as porni in 2 sau 3 pistoane, daca stiti cum as putea sa verific sau care ar putea fi alta cauza?

va multumesc

Eu cred ca este o problema de injector sau pompa. Inca nu este atat de frig incat sa-ti faca probleme din cauza bujiilor. La -10, cu 3 bujii arse, imi pornea fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

la fel face si a mea(e46/2004) dimineata cand e frig porneste in 3 pistoane si scoate ceva fum la pornire, dar isi revine repede...in rest nu am avut probleme cu pornirea...si eu ma gandeam ca e tot de la bujii as vrea sa le schimb si dupa imi dau cu parerea...

@ar85gyl sa-mi spui si mie daca si cum rezolvi problema:)

o seara buna!!

am mai citit pe aici ca ar putea fi si din releul ce comanda pompa de motorina cea de sub scaunul soferului...

Edited by roshu2010
Link to comment
Share on other sites

Eu astazi am lasat masina vreo 4 ore si era cald afara cand am vrut sa o pornesc tot asa mia facut figuri,la mn cred ca nu e problema cu bujile, pierde presiune pe undeva, face treaba asta de cand am schimbat futunasul de retur de la injectoare, am mai observat in jur la un injector este tot timpul motorina in jur se vede uns chiar daca am spalat a doua zi era la fel. Astept pareri, va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Eu astazi am lasat masina vreo 4 ore si era cald afara cand am vrut sa o pornesc tot asa mia facut figuri,la mn cred ca nu e problema cu bujile, pierde presiune pe undeva, face treaba asta de cand am schimbat futunasul de retur de la injectoare, am mai observat in jur la un injector este tot timpul motorina in jur se vede uns chiar daca am spalat a doua zi era la fel. Astept pareri, va multumesc

 

asta inseamna ca sistemul de alimentare nu este etans si se dezamorseaza pompa ,verifica acolo ca pe unde scapa motorina cand este in presiune tot pe acolo trage si aer cand este oprit motorul

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am schimbat furtune de la retur,furtunele de la filtru la pompa si tot asa imi face,daca las masina mai mult de 3 ore proneste in 3 e clar ca trage aer pe undeva ca in timp ce dau sa o pornesc pe furtunul de retur de la pompa la filtru se vede cum baga aer din pompa innapoi in filtru,s-ar putea sa fie filtrul de motorina sau pompa din rezervor?va rog astept pareri pentru ca deja nu mai stiu ce sa incerc,va multumesc
Link to comment
Share on other sites

am schimbat furtune de la retur,furtunele de la filtru la pompa si tot asa imi face,daca las masina mai mult de 3 ore proneste in 3 e clar ca trage aer pe undeva ca in timp ce dau sa o pornesc pe furtunul de retur de la pompa la filtru se vede cum baga aer din pompa innapoi in filtru,s-ar putea sa fie filtrul de motorina sau pompa din rezervor?va rog astept pareri pentru ca deja nu mai stiu ce sa incerc,va multumesc

Inainte sa schimbi furtunele de retur tot asa greu pornea masina ?

Verifica inca o data furtunele sa fie puse bine sau sa nu fie piscate pe undeva.Vezi sa nu fie furtune mai groase.La injector nu ar trebui sa fie umezeala daca nu l-ai desfacut(caz in care posibil sa nu fie strans bine).Se mai poate uza si saiba de etansare din capul injectorului,insa aia se schimba de obicei doar daca desfaci injectoarele.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat furtunul de retur primul a fost gros apoi am pus de 3,2 de care trebui si de calitate,la unul din injectoare am spalat cu degresant si doar la unul mai e uns de motorina la celelalte nu e se poate sa se fi dus saiba de etansare asa dintr-o data?

 

ar85gyl cand pui contactul se aude in rezervor bolborosind?(ar trebuie sa se auda cam cand mai ai in jur de 20l)

sincer nu se aude nimic dar la filtru imi vine motorina,mia mai zs cineva ca sa nu fie filtrul dar lam schimbat cu vreo 1000 km innainte dar masina a stat 2 saptamani fara sa fie pornita iar cand am pornito prima oara a pornit foarte bine ,am oprito si cand am vrut sa o repornesc dupa 2 minute de abia mia pornit

Link to comment
Share on other sites

mama lui de modul. m-am interesat si costa intre 400-600lei. Si mie la fel imi face cand vine frigul. porneste uneori la a 3a cheie, adevarat ca nu dau la automat numai 2-3sec. daca dau la automat 5sec o ia si cand o ia, un fumalau in fundul ei de nu mai vezi nimic. ATAT vreau sa stiu. SIGUR ii modulul ala?? Am schimbat bujiile si sunt sigur ca un gram de uzura nu au ca nu au functionat de cand le-am pus. Siguranta am verificat-o, nu ii arsa.

 

Si am mai descoperit o chestie. cand scot mufa de la calculator, si o bag inapoi, pun contactul, da semnal la bujii. a doua oara cand pun contactul nu mai da. deci presupun ca modulul ala ii de vina. Intrebarea mea e...mai e alta piesa care ar trebui sa o verific??

 

aaa...si inca o chestie...dupa ce porneste, zici ca merge ca un trabant, in doua pistoane si oscileaza turometrul intre 800-1100 si tot asa se joaca timp de 15sec

Edited by andrewbenito
Link to comment
Share on other sites

la mine nu e modulul,la mine e o problema de alimentare,deoarece face chiar daca nu e asa frig si bujiile nu functioneaza

 

mia mai zs cineva ca nici furtunul asta de retur care lam pus nu e bun ca e de vacuum si se inmoaie in contact cu motorina am cumparat altul cu panza si il schimb maine sa vad,va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Dimineata cand pornesc cand e mai frig imi porneste ca si cum as porni in 2 sau 3 pistoane,la inceput am crezut ca mi sa ars o bujie,am desfacut tot si am cumparat 2 bujii cand leam verificat cele de pe masina toate functioneazala fel ca cele noi,am verificat cu un fir si un bec daca vine curent in fisa de la bujie si nu sa aprins becul deloc,in bord imi sta aprins becul de bujie cam 2 secunde dar bujia nu apuca sa se inroseasca iar cand am verificato scoasa din bloc nici macar nu sa incalzit deloc,eu banuiesc ca e releul de bujii cu toate ca am facut test si nu mia dat eroare,daca stiti cum as putea sa verific sau care ar putea fi alta cauza?

va multumesc

Zi-mi te rog cum ai rezolvat. Am aceeasi problema.. :(

Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti, am oi problema cu un e46 motor 2000 diesel 136 cai, in ultima vreme porneste foarte greu dimineata, in prima faza m-am gandit ca bujiile nus bune si l-am inlocuit, dar din pacate tot asa invarte invarte dar nu porneste. Pana la urma am depistat ca daca ma opresc un pic cu fata mai jos deci in panta, atuncea dimineata porneste la o cheie. Concluzia ca pierde motorina ( curge inapoi in rezervor). Oare ce ar fii cauza pompa de injectie sau altceva? Si oare pe unde curge inapoi pe tur sau prin retur? Daca ma poate ajuta cineva as fii multumit.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.