Jump to content

primul meu bmw 320d


cristy7610

Recommended Posts

Fata minim et 27 -max 38-40

Spate maxim et 47 min 30

 

Ultimile jante pe care le-am avut, aveau ET20 ,8,5J toate 4 si veneau foarte bine(cele din poze).Pe spate aveam si distantiere de 10mm, si nu am avut nici un fel de problema.Ma ingrijoreaza ET-ul de 15 la cele de pe fata ...Pe mine ma intereseaza strict daca atinge roata la ET15.Oricum iti multumesc ptr raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Va fi cam zgomotoasa daca elimini toba. Sa nu iti faca astia la ITP probleme.

 

am vazut aici pe forum,nu mai stiu la cine...eliminase toba,iar efectul a fost destul de bun.nu cred ca as avea probleme atunci cand voi ajunge la ITP

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ptr ca se apropie iarna ,m-am pricopsit cu un set de jante pe 19 style 199 :).Jantele le-am gasit la un pret foarte bun si sper sa raman cu ele mult timp de acum incolo...cred ca am ajuns la al 5-lea set de jante pana acum :)Intre timp am schimbat panoul de climatizare cu modelul de dupa 2008,iar zilele astea urmeaza sa dau o fuga la capitala sa ii fac o remapare ...undeva la 200cp.De treaba asta se va ocupa George...toata lumea il lauda si numai feedback-uri pozitive sunt aici pe forum .

Daca intereseaza pe cineva niste jante pe 18 style 135m OEM sa imi trimita pm..

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Frumoasa rau masina, si jantele superbe...

Treci iarna cu jantele astea pe 19"? ca vad ca ai cauciucuri de iarna pe ele.. Astea vrei sa le tii si de iarna? sau ai altele...mi se par prea mari pt jante de iarna

 

Un sfat.. Pune-i si pe geamurile din fata folie asa ca si pe spate, 50% cred ca ai pe spate.. o sa arate mult mai bine, o sa schimbe masina..

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

Multumesc

In legatura cu folia, ai dreptate.Saptamana asta ma voi ocupa de acest aspectthumbsup.png

Legat de jante...nu cred ca voi avea probleme deoarece pana acum am avut numai jante pe 18 indiferent de anotimp,iar diferenta nu este atat de mare intre ele,ma refer la comfort..plus ca imi plac prea mult aceste jante ptr a le schimba.Daca va fi o iarna nasoala,asa cum se anunta,tinem masinuta in garajhappy.png

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Sa va spun de ce "surpriza" am avut parte astazi,cand am facut un drum de Buzau,ptr achizitionarea unui 330xd.In prealabil,am vb cu cel care o avea la vanzare despre tot ce tine de masina(cutie,motor,vopsea,extraoptiuni)....

-Dle,masina este IMPECABILA,daca gasiti o zgaraietura sau alte defecte la ea,scad 1000 de euro ptr fiecare. Spun asta ptr ca inainte sa ma hotarasc sa o vand pe a mea,am vb cu acest om,asigurandu-ma ca daca ajung la Buzau o voi cumpara 100%.

Va dati seama ca nu mai aveam stare cand am auzit ca masina este cumparata din Romania(Bavaria Motors)primul proprietar,160.000 km reali,xdrive,automata,trapa,piele,keyles go,packet lumini ,intretinuta din toate punctele de vedere..ce sa mai spun..masina era de vis.

Astazi am luat un prieten cu mine,care imi daduse banii pe masina mea,am mai pus diferenta si am luat directia Buzau,hotarat sa imi iau "impecabila 330xd"...Nici nu stiu cand am ajuns acolo....Toate bune si frumoase,doar ca impecabila nu mai era atat impecabila:

-80% din masina era zgariata,poate chiar mai mult.

-geamurile laterale zgariate,initial am crezut ca un "prieten" i le-a facut intentionat.

-joc la unele brate de la directie+punte spate.

-anvelopele erau foarte uzate.

-anul nu mai era 2008...in 2008 a fost inmatriculata,anul de fabricatie era 2007.

-discurile de frana,foarte uzate.

-pragul dreapta spate a fost atins de o bordura(foarte zgariat)

-capota patata si zgariata

-farurile matuite

-parbrizul schimbat

Sa zicem ca aceste probleme erau normale doar asa,la prima vedere,fara tester,dar atunci cand am accelerat putin de la relantiu,turbina avea acel sunet,fluierat care se aseamana cu,cantecul lebedei.Nci nu am mai vrut sa o pun pe tester,deja ma trezisem la realitate...

Masina avea 160.000 km iar uleiul de la cutie nu il schimbase niciodata,spunand ca la acest model de cutie; uleiul este pe viata...Hellooo..prietene,poate vb de o cutie manuala?!!Chiar si la manuala mea,i-am schimbat uleiul la 180.000km.Ce inseamna impecabila,ptr tine?!!Eu daca mai aud pe cineva ca spune cuvantul"impecabil"il injur de mama:)...Stiam ca in ziua de azi este foarte greu sa gasesti o masina buna,dar totusi...Asta este a treia masina pe care am vrut sa o cumpar,dar spre deosebire de celelalte,este si cea mai mare dezamagire...Norocul meu a fost ca nu am facut actele de vanzare-cumparare intre mine si prietenul meu,si astfel am ramas cu masinuta mea in contiunare :)Dupa aceasta experienta,mi-au trecut damblalele si imi voi pastra masina ptr mult timp de acum incolo.Mi-am dat seama ca cea mai buna masina,este cea pe care o ai . Aici m-ar aproba si cel care m-a pus pe drum :) Poate ca sunt prea pretentios,dar atunci cand pui suflet in niste fiare,te astepti sa gasesti pe cineva care are aceleasi "apucaturi" ca si tine,in sensul bun al cuvantului..

Edited by cristy7610
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Toate elementele sunt pe Lemforder,luate de la userul dani3lll.Am vrut sa schimb si discurile cu unele perforate,Rotinger,dar nu sunt pe stoc,deocamdata..urmatoarea saptamana le voi primi.

Avea joc la bieletele antiruliu+bratele superioare ,dar am schimbat tot ,preventiv.Oricum masina nu mai e la vanzare,m-am lecuit de toti samsarii si teparii de pe autovit..

Am mai schimbat si tips-ul tobei.Cel pe care il aveam nu prea se potrivea cu bara de M.

 

 

 

 

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

masina find trasa pe dreapta din cauza turbinei am colantat trim-ul central in folie carbon si un refresh la vopsea printr-un polish profi...chiar cand vroiam sa ii schimb putin look-ul prin monatrea unui set de arcuri eibach pro kit imi face figura si ma lasa-n drum turbosuflantahmm.png

 

Salut Cristi,

 

Am vazut ca in prezent nu mai ai folia de pe trim-ul central.

Am si eu un e90 pe care l-am cumparat direct cu folie de carbon aplicata pe toate trim-urile interioare ( trim-urile sunt cele gri cum le ai si tu ). Ma bate gandul sa dau folia jos, insa nu stiu daca merita efortul. Am intrebat pe cineva care pune folie si nu mi-a putut garanta ca suprafata trim-ului va fi in stare perfecta dupa curatarea solutiei de sub folie.

Tu cum ai indepartat folia? Nu au ramas urme de la solutia de lipit? Cum se prezinta acum trim-ul?

Link to comment
Share on other sites

La mine nu au fost probleme cu inlaturarea foliei.Evident,trebuie sa indepartezi folia la cald,iar ptr asta am folosit feonul...Toata treaba a durat cateva minute,iar acel lipici l-am indepartat cu o carpa imbibata in eter,cel pe care il foloseste nevasta-mea ptr indepartarea ojei...nu au ramas urme pe niciun trim.
Link to comment
Share on other sites

Toate elementele sunt pe Lemforder,luate de la userul dani3lll.Am vrut sa schimb si discurile cu unele perforate,Rotinger,dar nu sunt pe stoc,deocamdata..urmatoarea saptamana le voi primi.

Avea joc la bieletele antiruliu+bratele superioare ,dar am schimbat tot ,preventiv.Oricum masina nu mai e la vanzare,m-am lecuit de toti samsarii si teparii de pe autovit..

Am mai schimbat si tips-ul tobei.Cel pe care il aveam nu prea se potrivea cu bara de M.

 

 

 

 

 

 

De unde ai cumparat tips-ul si cat te-a costat?

Link to comment
Share on other sites

intradevar turbina e hiba cea mai mare la motorul asta.oricum era de asteptat sa cada dar speram sa ma mai duca 15-20.000 km ptr ca dupa cum am mai spus ea functiona foarte bine,doar acel suierat la peste 2000rpm.am pus o turbina noua,originala mitsubishi fara sa dau la schimb pe cea veche,ptr ca asa se cere de obicei la cumpararea uneia noua.oricum bmw-ul nu mai este ce a fost odata....ca fiabilitate

 

In primul rand vreau sa te felicit pentru noua achizitie,frumoasa si ingrijita,totusi cam repejor ti-a picat turbina la 150k km,a mea de exemplu la 255k km a dat semne

 

de oboseala printr-un mic joc in ax,aveam un mic lag -turbo,dar nici decum sa ma lase in strada,...frantics.gif

Link to comment
Share on other sites

Achizitia nu mai este atat de noua..am deja 3 ani cu ea.Turbina a cazut la 170.000km.Nu stiu daca e doar o coincidenta sau nu,dar mi-a cazut exact dupa schimbul de ulei si filtre.E cineva aici pe forum(Wv si Bmw)care se ocupa cu reconditionarea tubinelor si mi-a spus sigur ca ceva a fost aspirat la paleti.
Link to comment
Share on other sites

Astazi am ajuns pe la Bucuresti sa vad masina despre care v-am intrebat ceva mai sus.Masina bunicica, dar proprietarul nu mi-a inspirat incredere deloc,la modul ca a incercat sa ma abureasca cu inmatricularea,ba ca e proprietar de 4 luni,ba ca de 2 ani...ca masina a luat-o pe leasing....oricum samsar cu diploma.

 

Nu am vrut sa ma intorc acasa cu mana goala,asa ca mi-am remapat masinuta

la George.

Am impresia ca mi-am schimbat masina..motorul trage suuuper bine, iar consumul a scazut cu aproape 1l !!!Cand mi-a spus ca voi avea un consum mai mic,nu am crezut,dar m-am convins dupa ce am ajuns acasa,cu un consum de 6l/100km(jante pe 19) condus mai sportiv,in comparatie cu 6,8l la drumul spre Bucuresti.Sunt super incantat de aceasta remapare.Softul e cel de 200cp si pot spune ca face toti banii,cel putin pana acum. George chiar cunoaste meserie,foarte amabil si iti explica absolut toate detaliile pe care vrei sa le sti in legatura cu ce inseamna o remapare.Inca de cand am pornit-o,mi-am dat seama ca e altceva,cuplu foarte bun la turatii joase iar motorul trage mult mai liniar.Voi reveni cu mai multe detalii in zilele urmatoare.

Link to comment
Share on other sites

De unde ai cumparat tips-ul si cat te-a costat?

 

Tips-ul l-am cumparat de aici..modelul 364-2. http://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/ornamente-inox-romcat-pilot-esapament-tips/

 

Masina am scos-o de la vanzare..astazi a primit si setul nou de discuri Rotinger + placute,iar pe dreapta spate am schimbat bratul superior,deoarece avea joc in bucsa care vine prinsa de sasiu.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stie cineva, care ar fi cauza instabilitatii directiei atunci cand se merge pe drumuri denivelate?Pana sa schimb toate piesele enumerate mai sus,masina era foarte stabila,indiferent de denivelari,iar acum trebuie corectata mai tot timpul cand conduc cu peste 100km/h.Pe drum drept,fara denivelari,masina este foarte stabila, indifferent de viteza.

 

Evident, ca dupa ce am facut directia am facut si unghiul de fuga (Autozone Cta).La o saptamana dupa ce am fost la ei am revenit si le-am explicat problema,au pus-o din nou pe stand dar nu au avut ce sa corecteze deoarece valorile erau corecte,spun ei....Am mai citit pe net despre aceasta problema,dar nu am gasit un raspuns exact...Poate cineva de aici s-a confruntat cu aceasta problema si a gasit si rezolvarea....

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.