Jump to content

curatare filtru epurator e46


Recommended Posts

intreb asta deoarece acum cateva zile eram pe autostrada si la un momendat a inceput sa scoata fum si i-am dat mai tare cand am vazut fumul,apoi nu a mai scos deloc si merge normal,precizez ce fum a scos cateva secunde si ma gandeam ca a iesit uleiu ala din decantorul de la filtru epurator
Link to comment
Share on other sites

Se poate spala dar mare grija cu ce substante se spala,in special corpul epuratorului pt ca are o supapa de presiune din cauciuc, deci se poate gauri. Aparent aceasta supapa ar trebui sa reduca si chiar sa inchida volumul de gaze de carter care trec prin corpul epuratorului,in functie de turatia motorului, deci vacuumul produs de turbocompresor pe partea de intake.Membrana supapei se poate lipi de capacul detasabil al epuratorului din cauza temperaturilor de functionare, deci acesta nu va lucra in conditii normale. E recomandat sa se schimbe la 2-3 schimburi de ulei. Dezavantajul acestui tip de decantor este ca mai ales la mersul urban nu separa prea bine uleiul de gazele de carter, deci un consum mai mare de ulei
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se poate spala dar mare grija cu ce substante se spala,in special corpul epuratorului pt ca are o supapa de presiune din cauciuc, deci se poate gauri. Aparent aceasta supapa ar trebui sa reduca si chiar sa inchida volumul de gaze de carter care trec prin corpul epuratorului,in functie de turatia motorului, deci vacuumul produs de turbocompresor pe partea de intake.Membrana supapei se poate lipi de capacul detasabil al epuratorului din cauza temperaturilor de functionare, deci acesta nu va lucra in conditii normale. E recomandat sa se schimbe la 2-3 schimburi de ulei. Dezavantajul acestui tip de decantor este ca mai ales la mersul urban nu separa prea bine uleiul de gazele de carter, deci un consum mai mare de ulei

m47n are si el sistemul asta de epurator? am o banuiala ca la cald trage aer fals pe furtunul de la epurator si nu mai citeste debitmetrul corect aerul deci lag...

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat filtru asta epurator acum 15.000 de km. Dar nu cu un decantor cum sunt acum astea mai noi, ci cu modelul vechi facut din ceva pasla, ceva material. Intradevar cel vechi era imbacsit de numa, dar dupa ce am pus cel nou nu am simtit nici o diferenta in mersul masinii. Din cate stiu eu are rolul de a filtra gazele ce intra la EGR. Ma insel?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.