Jump to content

Fum alb la pornire


320DCSL

Recommended Posts

Salut,

 

Am un bmw 320D din 2004 cu 245.000km (mentionez ca o am de la 50.000km), problema este urmatoarea:

Turbina papa ulei mai exact cand te uiti la ea e toata in ulei(joc in ax nu are verificat de mecanic)

Pe la epurator am ulei nu foarte mult dar este.

Masina nu mai trage cum tragea ea odata sa zic ca mai am vreo 120 caluti cam asa :)

 

Cand o pornesc la rece scoate fum alb dupa 10 sec nu mai scoate (asta se intampla cand o pornesc zilnic)

Am lasat masina in garaj timp de o luna fara sa fie pornita, deci m-am speriat cand am pornit-o s-a umplut garaju de fum alb s-a potolit dupa 30 sec. cand o acceleram scotea fum alb plus negru(fumul iesea doar cand depaseam 2000rpm). am lasat-o la relanti vreo 20 min mai acceleram din cand in cand tot asa scotea fum. Am zis hai sa ies la o tura, motoru era cald, ee cand am iesit pe drum si am bagat picioru in ea fum alb la greu, am mers cu ea asa mai in forja si dupa 2km cam asa nu a mai scos deloc fum alb. Masina tragea ca una de 120 cai.

 

Am primit multe verdicturi gen:

- turbina picata

- semeringurile la supape

- segmentare

- garnitura de _chiulasa_

toate astea date pe rand de alt mecanic, eu nu stiu ce dracu sa mai fac nici nu stiu unde sa ma duc cu ea la ce service sa imi zica exact. stau cu ea in garaj ca nu stiu ce are. Eu unu zic ca este turbina picata. dar mie frica de segmentare sau garnitura de _chiulasa_, daca sunt astea o fac si o vand.

 

A mai patit cineva asa ceva sau sa imi recomanda un service bun( ploiesti, campina , bucuresti)

 

Sper sa ma ajutati si pe mine cu problema asta.

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

poate fumu alb de la pornire sa fie de la bujii, dar fumu alb cand am plecat cu masina si ca turbina e toata plina de ulei, si la un schimb de ulei cam 700ml de ulei papa

 

Nu este un consum foarte mare de ulei de la schimb la schimb dar se putea si mai bine si mai rau :rolleyes: .

 

In legatura cu turbina plina de ulei mai poate fi si de la o garnitura, in special aceea care intra din cotul debitmetrului in turbo (am avut-o si eu si aveam si compresorul AC plin).

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Nu este un consum foarte mare de ulei de la schimb la schimb dar se putea si mai bine si mai rau :rolleyes: .

 

In legatura cu turbina plina de ulei mai poate fi si de la o garnitura, in special aceea care intra din cotul debitmetrului in turbo (am avut-o si eu si aveam si compresorul AC plin).

 

da ca si pe AC este ulei, o sa iau si asta in considerare, iar cu garnitura de _chiulasa_ cum se poate verifica?

fumu alb il aveam si vara.

Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Salut.Am si eu o problema cu aces fum alb,pe care il scoate dupa ce o pornesc daca o accelerez.cu cat se incalzeste mai mult motorul,cu atat e mai putin.daca o pornesc si o las la relanti pana ajunge la temperatura normala,la fel scoate in primele minute de mers.ma gandesc ca poate fii de la bujii,sa fie vreuna dusa,iar acela e defapt fumul de la motorina ne-arsa.tin sa precizez ca apa nu imi scade din vas,consumul e f bun,merg 1000km cu un rezervor(fara rezerva) iar masina este un 318d din 2003.aveti ceva idei?multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut.Am si eu o problema cu aces fum alb,pe care il scoate dupa ce o pornesc daca o accelerez.cu cat se incalzeste mai mult motorul,cu atat e mai putin.daca o pornesc si o las la relanti pana ajunge la temperatura normala,la fel scoate in primele minute de mers.ma gandesc ca poate fii de la bujii,sa fie vreuna dusa,iar acela e defapt fumul de la motorina ne-arsa.tin sa precizez ca apa nu imi scade din vas,consumul e f bun,merg 1000km cu un rezervor(fara rezerva) iar masina este un 318d din 2003.aveti ceva idei?multumesc

 

Poate fi si de la filtrul epurator.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

unde e acest filtru?mai nou s-a cam agravat problema,daca o las la relanti cateva minute,dupa ce plec cu ea scoate foarte mult fum care miroase intepator,a ulei cred,plus ca daca scot joja cu motorul pornit curge uleiul ca la robinet.ma poate ajuta cineva cu vreo idee,pot sa mai circul cu ea cateva zile sau e cam grava problema?

Valva EGR e cea de la filtrul de aer?

Edited by hd90ady
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.Am si eu o problema cu aces fum alb,pe care il scoate dupa ce o pornesc daca o accelerez.cu cat se incalzeste mai mult motorul,cu atat e mai putin.daca o pornesc si o las la relanti pana ajunge la temperatura normala,la fel scoate in primele minute de mers.ma gandesc ca poate fii de la bujii,sa fie vreuna dusa,iar acela e defapt fumul de la motorina ne-arsa.tin sa precizez ca apa nu imi scade din vas,consumul e f bun,merg 1000km cu un rezervor(fara rezerva) iar masina este un 318d din 2003.aveti ceva idei?multumesc

problema asta am avuto si eu,la mine a fost turbina,la inceput imi scotea fum alb doar la pornire doar un pic,pana la un moment cand sa rupt axul de la turbina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.