Jump to content

Martor Aprins. - pompa benzina?


Fan_XBMW

Recommended Posts

Salutare. Sa povestesc ce am patit acum 1-2 saptamani

Am pornit masina dimineata, in seara precedenta fusese mai rece ca deobicei, puseseam benzina de la Lukoil ( nu mai pusesem de mult, deobicei pun de la OMV), am asteptat putin dupa ce am pornit masina... si dau sa plec. In cam 50 m simt o diferenta la mers ca si cum masina mergea strangulata si parca mergeam in 2 pistoane, un zgomot ciudat si cam mult fum, acceleram sa plec mai repede dar nu se ducea cum trebuia ... Ma uit in bord si era aprins pompa de benzina... E aceeasi senzatie ca si cand ai ramane fara benzina si nu mai merge masina cum trebuie...M am intors in parcare de unde am plecat... Am oprit masina.. si i am dat iar cheie... a pornit ok, martorul nu mai era aprins, masina se comporta normal si am plecat, mi am vazut de drum, M am gandit ca era de la benzina proasta de la Lukoil... de la temperatura ...a ramas un dop de gheata sau ceva.

 

Azi aceeasi patanie... in parcare, pornesc masina, cat timp sa o curat,,,,vad in bord aprind martorul... accelerez mai tare, am oprit o ... iar am pornit o si a disparut si zgomotul ciudat la accelerare si martorul din bord, mi am vazut de treaba. masina s a comportat normal.

Ce sa fie? Din ce cauza am patit asa ceva?

 

http://amarys.ro/image/martor%20pompa%20benzina.jpg

Link to comment
Share on other sites

Interesant este ca am patit pana acum chestia asta numai cand las masina peste noapte...in timpul zilei dupa cea am mers cu ea n am patit o... sa fie de la benzina?

....benzina.......presupun ca ti se aprinde din cauza sondelor lambda.... de aia e posibil sa se stinga dupa repornire/reinitializare.....

Link to comment
Share on other sites

alte pareri, aceleasi pareri? :)

sonda/sondele lambda iti dau simptomele astea..vezi ca benzina de lukoil e deobicei foarte slaba, adica foarte plina de apa.Sonda lambda masoara temperatura gazelor arse inainte si dupa catalizator, iar in cazul in care benzina aia arde mai ciudat si gazele rezultate in urma arderii au o alta temperatura decat cea normala si deci ECU se va ocupa de realizarea amestecului oxige-carburant "in alti termeni" de aici rezultand o functionare anormala a motorului.Pune o bezina de 100 peste porcatia aia de la lukoil si poate scapi fara sa zapacesti si sondele lambda(vezi ca de la o bezina slaba se afuma foarte urat)...so long..

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

merci de sfaturi... nu credeam ca e asa proasta benzina de la lukoil, cu toate ca eram prin zona aia cand am pus imi e invatatura de minte... o sa pun benz mai bune... sunt curios dak se va mai aprinde sau imi da semnal de genu.

am inteles ca sunt 3 sonde lambda? sau am inteles gresit?

Link to comment
Share on other sites

Indicatorul acela din poza pusa de tine nu indica pompa de benzina, ci check engine. Se aprinde atunci cand exista un defect care poate conduce la cresterea noxelor emise de masina. Pot fi multe cauze care conduc la aprinderea lui. Mergi la un tester si vezi exact care a fost eroarea din cauza careia s-a aprins indicatorul in bord.

 

Probabil atunci masina mergea prost deoarece ECU trecuse in limp mode ca urmare a respectivei erori.

Eu am pus de multe ori benzina de la Lukoil si nu am avut probleme.

 

Nu ai zis ce masina si ce motorizare ai, dar daca e vorba de un E39, sunt probabil 4 sonde lambda.

 

Nu lua de bune chiar toate sfaturile de pe forum, mergi mai bine la un service. De exemplu, sonda lambda nu masoara temperatura, si nici benzina nu arde mai ciudat, dupa cum a glumit probabil @cosminas.

Link to comment
Share on other sites

Nu lua de bune chiar toate sfaturile de pe forum, mergi mai bine la un service. De exemplu, sonda lambda nu masoara temperatura, si nici benzina nu arde mai ciudat, dupa cum a glumit probabil @cosminas.

Bine bine , dar si cand ara apa in ea, ia spune-mi si mie rezistenta la detonatie a respectivei benzine este aceeasi cu a unei benzine fara apa sau mai bine rafinate?... de aici arderea "mai ciudata"...eu refuz sa cred ca sonda lambda masoara cantitatea de oxigen din gazele arse, deaceea cred ca ea masoara defapt o temperatura...

Link to comment
Share on other sites

Tu glumesti sau vorbesti serios?

Atat de ridicol este raspunsul tau, incat sper ca glumesti. Insa suntem pe un topic tehnic, asa ca acest gen de glume nu are ca cauta aici. Daca cumva nu glumesti e si mai grav, pe viitor abtine-te sa mai faci recomandari.

Nu mai incurca lumea aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Tu glumesti sau vorbesti serios?

Atat de ridicol este raspunsul tau, incat sper ca glumesti. Insa suntem pe un topic tehnic, asa ca acest gen de glume nu are ca cauta aici. Daca cumva nu glumesti e si mai grav, pe viitor abtine-te sa ma faci recomandari.

Nu mai incurca lumea aiurea.

Nici nu stiu ce sa zic...mai bine te las asa...o zi buna domnu' stie tot...

Link to comment
Share on other sites

Da,ai dreptate.Au gresit aia cand i-au pus denumirea de "oxygen sensor"

si cum se cheama O2 dupa ardere(oxidat) dom' Cefi?Cumva CO2?AAAAAAAAAA, vorbim despre O2(oxigen) oxidat deci, adica CO2(dioxid de carbon)...mai sa fie deci unde e oxigenul in gazele arse domne?Pai nu prea e ca e CO2 pentru ca a mentinut arderea anterioara asa-i?

Link to comment
Share on other sites

@cosminas, ar trebui sa-ti schimbi semnatura si s-o pui pe asta:

 

Eu nu cant ca stiu canta,

Dar mi-e draga tara mea.

Eu nu cant ca stiu sa cant,

Dar iubesc acest pamant.

 

Ti se potriveste ca o manusa. Nu prea stii tu despre ce vorbesti, dar iti place sa te bagi in seama :).

 

Te rog insa sa incetezi cu aberatiile, e ridicol sa spui asemenea bazaconii in aria tehnica. Ti-am atras atentia ca spui prostii, dar nu te lasi.

Daca vrei neaparat, poti continua discutia in topicul de chat sau in Perla zilei.

Link to comment
Share on other sites

Esti cea mai mare pierdere de vreme pe acest forum din ultima vreme.Iti recomand sa iei in calcul vorba aia : Cand doi iti spun ca esti beat du-te si te culca

 

Stii ce-mi place? ca unii din voi aveti un asa tupeu in fata monitorului de nu se poate...cea mai mare pierdere de timp spui..."Since oxygen sensors are located in the exhaust stream, they do not directly measure the air or the fuel entering the engine. But when information from oxygen sensors is coupled with information from other sources, it can be used to indirectly determine the air-to-fuel ratio"...deci,mai prietene, pana la urma nu masoara in mod direct O2 din amestec, dar impreuna cu informatiile din alte surse poate fi INDIRECT folosit pentru a determina raportul aer-combustibil...aha am inteles...deci nenea Cefi O2 nu gasesti prietene in gazele arse decat la tine la Oradea cred...eu doar asta voiam sa spun ca in gazele arse nu gasesti O2 si ca din cauza acestui fapt eu cred ca moasoara defapt o temperatura a gazelor arse...poti sa mergi la somn...

 

@cosminas, ar trebui sa-ti schimbi semnatura si s-o pui pe asta:

 

Eu nu cant ca stiu canta,

Dar mi-e draga tara mea.

Eu nu cant ca stiu sa cant,

Dar iubesc acest pamant.

 

Ti se potriveste ca o manusa. Nu prea stii tu despre ce vorbesti, dar iti place sa te bagi in seama :).

Tu dom' Paul esti ceva cenaclist sau care-i faza...cred ca in pozitia de fata esti mai penibil decat mine...fie cum spui tu, dar macar stii cui apartine citatul ala din semnatura mea ca tot vad ca e in voga literatura...

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Tu citesti una si intelegi alta!

 

Este evident ca un senzor montat pe evacuare nu poate masura in mod direct cantitatea de aer din admisie. Este cat se poate de logic ca acel senzor poate masura doar cantitatea de oxigen prezent in gazele de evacuare.

Insa, prin corelarea mai multor informatii, pe baza oxigenului masurat in gazele de evacuare se poate calcula si corecta raportul aer combustibil din admisie. E simplu.

 

Daca exista aer in exces in gazele de evacuare e clar ca amestecul combustibil este prea sarac, si invers.

 

Tu nu ai notiuni de baza, dar iti permiti sa faci afirmatii halucinante, de genul "eu doar asta voiam sa spun ca in gazele arse nu gasesti O2 si ca din cauza acestui fapt eu cred ca moasoara defapt o temperatura a gazelor arse".

 

Urmeaza-ti sfatul si du-te de te culca :).

Link to comment
Share on other sites

Ti-am raspuns deja aici:

Indicatorul acela din poza pusa de tine nu indica pompa de benzina, ci check engine. Se aprinde atunci cand exista un defect care poate conduce la cresterea noxelor emise de masina. Pot fi multe cauze care conduc la aprinderea lui. Mergi la un tester si vezi exact care a fost eroarea din cauza careia s-a aprins indicatorul in bord.

 

Probabil atunci masina mergea prost deoarece ECU trecuse in limp mode ca urmare a respectivei erori.

Eu am pus de multe ori benzina de la Lukoil si nu am avut probleme.

 

Nu ai zis ce masina si ce motorizare ai, dar daca e vorba de un E39, sunt probabil 4 sonde lambda.

 

Nu lua de bune chiar toate sfaturile de pe forum, mergi mai bine la un service. De exemplu, sonda lambda nu masoara temperatura, si nici benzina nu arde mai ciudat, dupa cum a glumit probabil @cosminas.

Mai mult de atat nu poti afla pe forum. Mergi la un service sau macar la cineva care poate citi erorile din ECU.

Eroarea ramane memorata si o poti citi, chiar daca cauza care a produs-o dispare intre timp.

Masina ta are 4 sonde lambda.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

benzina proasta / filtre vechi / pompa benzina pe duca

 

 

accept teoria asta..

 

o saptamana la rand am alimentat de la RomPetrol si am avut martorul de CHECK ENGINE aprins in bord. E39 2.2 Masina tragea frumos, fara rateuri sau alte nebunii si mi se parea ciudat

Aseara dupa un drum mai lung, am zis sa nu mai alimnetez de la RP si sa bag benzina 95 de la OMV. Surpriza a fost si mai mare cand am pornit masina si martorul s-a stins instantaneu.

Concluzia este simpla. Benzina proasta ..

cu ocazia asta stiu cum sta treaba de aici inainte, voi merge un timp pe OMV

Edited by tho_klan
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stii ce-mi place? ca unii din voi aveti un asa tupeu in fata monitorului de nu se poate...cea mai mare pierdere de timp spui..."Since oxygen sensors are located in the exhaust stream, they do not directly measure the air or the fuel entering the engine. But when information from oxygen sensors is coupled with information from other sources, it can be used to indirectly determine the air-to-fuel ratio"...deci,mai prietene, pana la urma nu masoara in mod direct O2 din amestec, dar impreuna cu informatiile din alte surse poate fi INDIRECT folosit pentru a determina raportul aer-combustibil...aha am inteles...deci nenea Cefi O2 nu gasesti prietene in gazele arse decat la tine la Oradea cred...eu doar asta voiam sa spun ca in gazele arse nu gasesti O2 si ca din cauza acestui fapt eu cred ca moasoara defapt o temperatura a gazelor arse...poti sa mergi la somn...

 

 

Tu dom' Paul esti ceva cenaclist sau care-i faza...cred ca in pozitia de fata esti mai penibil decat mine...fie cum spui tu, dar macar stii cui apartine citatul ala din semnatura mea ca tot vad ca e in voga literatura...

Bai Cosminas tu nu vezi ca esti chiar penibil?. O2 dupa ardere se cheama O2 . In loc sa postezi niste tampenii mai bine pune mana pe o carte daca nu esti in stare sa cauti pe net informatii despre o sonda lambda.

Edited by sorinake2003
Link to comment
Share on other sites

Bai Cosminas tu nu vezi ca esti chiar penibil?. O2 dupa ardere se cheama O2 . In loc sa postezi niste tampenii mai bine pune mana pe o carte daca nu esti in stare sa cauti pe net informatii despre o sonda lambda.

Prostule O2 dupa ardere se cheama CO2 sau dioxid de carbon...te-ai trezit si tu acum cretinoidule?dormi in pace!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@cosminas, ai folosit niste epitete care ti se potrivesc ca o manusa. Desi te caracterizeaza, tot vei lua 10 zile pauza pentru ca, din neatentie, le-ai adresat altcuiva, nu tie insuti, asa cum s-ar fi cuvenit.

 

Logica ta seamana cu bancurile alea de gradinita, din categoria cate oua poti manca pe nemancate si ce este mai greu, 1 Kg de plumb sau unul de fulgi.

 

Oxigenul se cheama oxigen si inainte, si in timpul, si dupa ardere. O2, cum il alinti tu, se trage probabil din renumitul codoi al savantei de renume mondial.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.