Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

inca o intrebare!

de ce imi scoate uleiul pe la capacul de la vas, este plin de ulei de la vas in jos, pe furtune pana la pompa

153047[/snapback]

de principiu daca are ulei prea mult deverseaza iar in cazul nefericit caseta bate campii si in loc sa tina presiunea data de pompa o trimite in vas - rezultatul este lesne de inteles dar in acest moment se simte si o ingreunare a directiei mai ales la turatii mici :blink: inca o data BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ce crezi mai Michelle ca iei un e30 si te urci in el si gata dai la cheie doar atat si dai drumu la casetofon?!:)ca la o masina noua,eu am schimbat multe la ea si acum mi-am dat comanda de un cap de bara ma costa 500 de mi va trebui sa al iau si pe celalalt dupa aceia 2 pivoti ,2 bielete cam 3 milioane sa zic asa cu totul plus manopera cam hai sa zic 3 mil 500 de mi,si vor mai veni problemele.......
Link to comment
Share on other sites

inca o intrebare!

de ce imi scoate uleiul pe la capacul de la vas, este plin de ulei de la vas in jos, pe furtune pana la pompa

153047[/snapback]

 

Mai incearca sa-ti cumperi si oringul de la capacul vasului de lichid servo.

Cred ca este undeva pana in 50.000 lei. O sa faca minuni :blink:

Aveam aceaasi problema ca si tine si s-a rezolvat cu un o-ring.

Link to comment
Share on other sites

mersi silviu, dar nu am ventilator in fata radiatorului. e desfacuta masina de mine de la cap la coada. nu am nici AC. e vorba de ventilatorul de incalzire care raceste caloriferul. nu zic ca nu e normal sa se mai raceasca si apa dar scade vizibil temperatura cand dau pe viteza a patra la ventilator. e putin ciudat totusi.

152963[/snapback]

acum i-mi dau cu parerea numai. e posibil ca radiatorul de la incalzire sa fie singurul radiator care functioneaza si raceste apa. pentru ca de fapt aceeasi apa care trece prin radiatorul motorului trece si prin radiatorul de incalzire. dar intrebarea e de ce nu functioneaza radiatorul motorului?

Link to comment
Share on other sites

probabil radiatorul din fata este infundat sau murdar si nu functioneaza la capacitatea normala. cand folosesti incalzirea, caloriferul preia o parte din caldura si temperatura scade. incearca sa vezi in ce stare e radiatorul si vascocuplajul. daca sunt ok verifica termostatul.

 

intrebare: cand pornesti cadura temperatura scade mult sub jumatate sa e normala?

Link to comment
Share on other sites

probabil radiatorul din fata este infundat sau murdar si nu functioneaza la capacitatea normala. cand folosesti incalzirea, caloriferul preia o parte din caldura si temperatura scade. incearca sa vezi in ce stare e radiatorul si vascocuplajul. daca sunt ok verifica termostatul.

 

intrebare: cand pornesti cadura temperatura scade mult sub jumatate sa e normala?

153178[/snapback]

 

scade aproape de normal temperatura lichidului de racire. o sa verific vascocuplajul. am inteles ca are un lichid inauntru care in 3 - 4 ani isi pierde proprietatile. cred ca asta este. e vcam 5 milioane unul nou ca second hand nu se merita.

Link to comment
Share on other sites

vascocuplajus se verifica relativ usor. in primul rand se aude clar cand e "cuplat". in al doilea rand trebuie sa nu se miste foarte usor cu mana cand motorul e oprit. in al treilea rand se poate face un test simplu cu motorul in mers: daca incerci sa opresti elicea (cu un ziar de prefereinta nu cu mana) nu ar trebui sa se opreasca.

oricum pe vremea asta ar trebui sa mearga fara probleme si cu elicea scoasa; deci nu e de la vasc. verifica radiatorul in exterior sa nu fie plin de muste, pamant, etc.

Link to comment
Share on other sites

scade aproape de normal temperatura lichidului de racire. o sa verific vascocuplajul. am inteles ca are un lichid inauntru care in 3 - 4 ani isi pierde proprietatile. cred ca asta este. e vcam 5 milioane unul nou ca second hand nu se merita.

153370[/snapback]

 

viscocuplajul la mine nu e chiar asa de viscos :blink: e pe alt sistem cu o lama metalica spiralata si pe masura ce se incalzeste frineaza elicea care nu se mai misca asa de liber. e o chestie ciudata pentru ca cel original arata ca un ambreiaj dar fostul proprietar cind n-a mai mers la sudat pur si simplu. !!! cind am avut probleme cu el si a trebuit sa ma duc sa caut unul sa cumpar am mers fara elice! pur si simplu mecanicu l-a dat jos!. dar aveam elica din fata radiatorului.

Sigur la problema ta e radiatorul. cauta si curata-l

Edited by silviu
Link to comment
Share on other sites

I-a uitatzi la ce ma joc eu de cateva zile :blink:

Jocul se Numeste Street Legal Racing Redline!!! :)

153798[/snapback]

 

pai ursuletu de acolo e ca al meu rosu cu 2 usi! numai ca al meu nu e tunat. cind ajung acasa primu lucru cautat jocu jucat enervat lume din casa! :)

Link to comment
Share on other sites

vascocuplajus se verifica relativ usor. in primul rand se aude clar cand e "cuplat". in al doilea rand trebuie sa nu se miste foarte usor cu mana cand motorul e oprit. in al treilea rand se poate face un test simplu cu motorul in mers: daca incerci sa opresti elicea (cu un ziar de prefereinta nu cu mana) nu ar trebui sa se opreasca.

oricum pe vremea asta ar trebui sa mearga fara probleme si cu elicea scoasa; deci nu e de la vasc. verifica radiatorul in exterior sa nu fie plin de muste, pamant, etc.

153408[/snapback]

 

asta este, vascocuplajul e defect. nu rigidizeaza. oare o fi bine, doar provizoriu sa rigidizez eu paletii de el?

Link to comment
Share on other sites

Guest alexb32
Mi-am luat arcuri sport 60/40 si imi sta cam ridicata de spate , asi vrea sa am si pe spate 60, are cineva de vanzare?, facem schimb .... mai dau diferenta.. Edited by alexb32
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.