Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

am o intrebare jenanta..de ce cind franez imi tremura volanul de il iau draci.acum am schimbat cauciucurile! si ultima intrebareun316idin 91 are lant sau curea de transmisie...

..Daca tremura decat cand franezi, nu are nici o legatura cu cauciucurile.. schimba si tu discurile :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ramin dator,ma gande-am eu ca e pe lant deoarece nu am dibuit nici o curea pe acolo iar cind il turez vajaie parca ca o turbina ceva .,oricum cred ca va mai deranjez cu o multime de intrebari,pt.inceput vreau sa-i schimb discuri frina fata,placute +filtre daca de curea am scapat as dori daca se poate niste marci asa mai accesibile..

apropo de ce cind o turez tare vrea sa moara si chiar moare cind revine la relanti,sa fie bujiile filtru de aer sau altceva mai grav?(sper ca nu)

Link to comment
Share on other sites

am o intrebare jenanta..de ce cind franez imi tremura volanul de il iau draci.acum am schimbat cauciucurile! si ultima intrebareun316idin 91 are lant sau curea de transmisie...

 

Distributia este pe lant.

 

Cred ca gresesti! Ii pe curea

Link to comment
Share on other sites

SAl...se pare ca sunt eu acum Ultimu Venit... :twoup:

 

am un BMW 316i M43 ... e ROSU ... 03.03.1994 si sincer se descurca foarte bine.. :D) sunt multzumumit de el... !

 

 

 

Dar am o Problema...am facut niste cerculetze ziua trecuta....si mi s-a spart borcanul ala de apa care e la radiator.....un mecanic a zis ca era spart,,,,altu a zis ca s-a spart el din cauza Garnituriid e _chiulasa_ cica....nici nu stiu ce sa mai cred....ca altu zice ca nare nimik garnitura altu zice ca are....si vroiam sa intreb daca are careva un borcan de apa ??? Ca la mine in orash nu am gasit..si am fost la toate dezmembrarile.. ! multzumesc :D :twoup:

Edited by Denis-SDM
Link to comment
Share on other sites

bun curea dar atunci dece are aparatoarea aia pt.curea sau cumii zice din metal sau mai bine zis nu o are?ce am vazut eu sunt creaua pt.alternator,a.c,pt racire,si cam atit nici urma de curea mare si lata!!

 

asta-ipost-12296-1215563812_thumb.jpg

Sal man .Ca sa ajungi la curea sa dai jos,trebuie sa desfaci toate curelele de la alternator si pompa servo.Apoi sa dai jos paletii cu tot cu ambreajul lor(ai grija ca filetul e invers)dupa care are un capac de metal prins in 5 suruburi de 6x20.Trebuie sa desfaci si furtunul care iese din radiator iti iti intra in motor(cel de langa ruptor distribuitor).Apoi desfaci rola intinzatoare(este o rola excentrica cu un surub de 8 pe ea)si abia acum poti sa dai jos cureaua sa o inlocuiesti sau sa ii faci ce vrei tu.

Sa ai mare grija cand il pui inapoi la punct

sau ar fi mai bine sa nu il mist sa nu iti sara de pe punct ca dak se intampla asta e mai complicat ca trebuie sa dai capacul ala de la axa cu came jos sau daca esti baiat destept ii faci niste semne pe el si ai rezolvat situatia.

Multa bafta!!!!!

Link to comment
Share on other sites

SALUTARE TUTUROR .... SI RESPECTE!!! EU SUNT NOVICE IN ALE NETULUI DAR SUNT POSESOR DE E30 DE VREO 3 ANI; AM UN 318I COUPE DIN 90 IN CARE AM INVESTIT MULTA MUNCA SI FINANTE . DAR TOTUSI NU AM REUSIT INCA SA ADUC MASINA LA STANDARDUL PA CARE IL DORESC. FAPTUL CA AM DESCOPERIT ACEST FORUM SUNT SIGUR CA MA VA AJUTA . LA PARTEA MECANICA NU SUNT AS DAR ORICE PROBLEMA S-A IVIT AM REZOLVAT-O PERSONAL CU PUTIN AJUTOR DE ICI DE COLO. DACA VA POT AJUTA CU CEVA VA STAU LA DISPOZITIE. RESPECTE!!!

 

APROPO.. ASTA E BESTIA...!

post-12490-1216067935_thumb.jpg

post-12490-1216068033_thumb.jpg

post-12490-1216068050_thumb.jpg

post-12490-1216068080_thumb.jpg

post-12490-1216068233_thumb.jpg

post-12490-1216068257_thumb.jpg

post-12490-1216068276_thumb.jpg

post-12490-1216068339_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

SALUTARE TUTUROR .... SI RESPECTE!!! EU SUNT NOVICE IN ALE NETULUI DAR SUNT POSESOR DE E30 DE VREO 3 ANI; AM UN 318I COUPE DIN 90 IN CARE AM INVESTIT MULTA MUNCA SI FINANTE . DAR TOTUSI NU AM REUSIT INCA SA ADUC MASINA LA STANDARDUL PA CARE IL DORESC. FAPTUL CA AM DESCOPERIT ACEST FORUM SUNT SIGUR CA MA VA AJUTA . LA PARTEA MECANICA NU SUNT AS DAR ORICE PROBLEMA S-A IVIT AM REZOLVAT-O PERSONAL CU PUTIN AJUTOR DE ICI DE COLO. DACA VA POT AJUTA CU CEVA VA STAU LA DISPOZITIE. RESPECTE!!!

 

APROPO.. ASTA E BESTIA...!

 

 

Frumusel ursul.

Sa il stapanesti sanatos!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hai ca vad ca toti ursii de la noi merg bine, vin eu cu o idee ce o am in cap de cateva zile. Ursul de serie (fara m3) are prinderea rotilor la prezoane la dimesiunea de 4x100, se stie f bine ca pe acest tip de prindere nu se gasesc pe multe modele de jante, se mai stie ca puntea spate + fata de E36 compact este cea de la E30 fara nicio modificare doar la butucul rotii care in loc de prindere 4x100 are 5x120. intrebarea vine acum, daca bascula este la fel as putea sa cumpar doar butucul + rulment de E36 si sa il schimb cu cel original al masinii, stie cineva dimensiunile rulmentilor, sau are cineva acasa un butuc de compact, sant dispus sa ma duc sa il iau cu imprumut iar la inapoiere sa ofer si o sticla de vin, daca nu in acest week-end voi incerca marea cu degetul, voi desface masina ca oricum sta pe bara ca nu are jante si cu butucul in mana ma voi duce pe la dezmembrari sau cine mai desface pe aici masini. In caz ca cineva stie un link unde as putea sa gasesc dimensiunile rulmentilor la prima intalnire care vin si eu voi veni cu 2 beri 0% alcool. Voi mai cauta cum am facut si cu motorul in caz ca nu gasesc aici raspuns. O seara buna.
Link to comment
Share on other sites

Hai ca vad ca toti ursii de la noi merg bine, vin eu cu o idee ce o am in cap de cateva zile. Ursul de serie (fara m3) are prinderea rotilor la prezoane la dimesiunea de 4x100, se stie f bine ca pe acest tip de prindere nu se gasesc pe multe modele de jante, se mai stie ca puntea spate + fata de E36 compact este cea de la E30 fara nicio modificare doar la butucul rotii care in loc de prindere 4x100 are 5x120. intrebarea vine acum, daca bascula este la fel as putea sa cumpar doar butucul + rulment de E36 si sa il schimb cu cel original al masinii, stie cineva dimensiunile rulmentilor, sau are cineva acasa un butuc de compact, sant dispus sa ma duc sa il iau cu imprumut iar la inapoiere sa ofer si o sticla de vin, daca nu in acest week-end voi incerca marea cu degetul, voi desface masina ca oricum sta pe bara ca nu are jante si cu butucul in mana ma voi duce pe la dezmembrari sau cine mai desface pe aici masini. In caz ca cineva stie un link unde as putea sa gasesc dimensiunile rulmentilor la prima intalnire care vin si eu voi veni cu 2 beri 0% alcool. Voi mai cauta cum am facut si cu motorul in caz ca nu gasesc aici raspuns. O seara buna.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca a incercat cineva asa ceva pana cum dar am gasit raspuns teoretic mai am in acest week-end sa il pun in practica dimensiunile E30 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=40 si cele de la E36 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=40 , am luat aceste repere din cauza ca pot desface aceste 2 masini, una este a mea si una fratelui meu. Sper ca pe saptamana viitoare sa apara pe masina roate de M5 E39 :twoup: :twoup: . Daca cineva a mai incercat aceste lucruri si a avut anumite probleme il rog sa ma anunte si pe mine. Multam anticipat si va tin la curent cu ce am rezolvat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
stiu pe cineva care a modificat cu succes roata: din 5 gauri a facut-o cu 4 gauri (le-a pus pe un e30). a fost mare bataie de cap dar i-a iesit pana la urma.

 

 

Cu rotile spae pot spune ca ma rezolvat, dar vreau sa vad ce inseamna si pentru fata, daca ia ceva detalii te rog frumos sa ma anunti si pe mine. Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.