Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Salut sunt nou pe forum si as vrea si eu sa achizitionez un E30 (vis din copilarie) si m-ar interesa daca aveti idee de consumul motoarelor de mai sus.

Aceleasi motoare sunt puse si pe E36? daca da e mai avantajos E36 decat E30, lasand la deoparte dotari gen inchidere centr. , geamuri electrice etc ?

 

daca esti pasionat de e30 atunci i-ati urs.eu unul nu as da un e30 pe un e36 niciodata.e30 are ceva mai special parca..ca shi consum eu am un 316i din '90 si consuma cam 12 in orash si vreo 9 la drum intins si am cutie hidramata pe el.consumu nu face nimik din placerea de a conduce o asemenea masina parerea mea

bafta!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut sunt si eu nou intrat pe forum proaspat posesor al unui e30 din 87 motor de 1.8i . si am o problema la relanti se ambaleaza singur si uneori merge subturat daca m-ati putea lamurii si pe mine care sunt cauzele problemei as ramane recunoscator........unii zic regulatorul de aer altii ca fisele sunt problema

 

rin sa mentionez ca la turatii motorul se comporta perfect nci o problema

Edited by martinus
Link to comment
Share on other sites

Salut si bine ai venit printre noi. Problema ta poate fii cum ai mai auzit de la regulatorul de relanti, poti incerca fisele prin a le scoate pe rand sa vezi daca sa modifica starea de turatir a motorului, dar de regule regulatoarele se infunda sau se strica definitiv. Incearca sa il cureti poate il mai salvezi. Daca ai nevoie de mai multe detalii cauta pe forum ca sigur gasesti modalitati de curatare a regulatorului. Bafta
Link to comment
Share on other sites

salut!vreau si eu sa imi iau un ursulet din germania si as dorii daca se poate sa imi spuna cineva daca sunt reali km la masinile din germania,se poate numa 150mii km la o masina de 20ani?si cu consumul sunt iar nedumerit daca puteti sa imi spuneti si asta la 316i,318i,is,320i(cu aproximatie bineinteles)si daca sunt reali caii putere adica daca nu sunt imbatraniti din cauza varstei masinii?
Link to comment
Share on other sites

Am aflat...si rezolvat problema...si pun aici informatia si pentru cei care vor sa afle

 

Am diferential Open 4.10 si voi pune ulei de diferential hypoid, aproximativ 800g

 

In cutie, un ZF 2.80, voi pune un API GL4 , de la Texaco, 75w90.

 

Cam asta e...am aflat si eu de la un mecanic specializat pe urs....sper sa fie ceea ce trebuie.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Masina E30, 320, an 90. Am dat bateria jos sa o incarc, dupa ce am pus-o pe masina, nu mai aveam turometru si consum instant. Am verificat sigurantele 10 si 21 si erau ok, am mai miscat de mufa care pleaca din cutia de sigurante la baterie si a mers. Dupa 1 luna raman iarasi fara turometru si consum instant. Am schimbat acumulatorii din bord, fara rezultat. Am probat un bord identic fara nici un rezultat, kilometrajul mergea, benzina si apa da, dar fara turometru si C.I.Precizez ca este vorba de un bord MotoMeter care are placuta cu acumulatori. Am incercat cu un bord care nu are placuta cu acumulatorii si mergea turometru dar fara consum instant. Stie cineva? Ca m-a disperat. Multumesc. <_< :) :bashwall: Edited by ABY
Link to comment
Share on other sites

chiar dc e umblat debitmetrul , tot se poate regla bine

 

Asa este, problema este/era ca al meu e de opel senator 3000 cmc, este identic cu cel de bmw dar l-am rezolvat in 10 minute. I-am desfacut capacul si i-am slabit arcul la clapeta, merge perfect iar debitmetrul este impecabil. Si cand ma gandesc cat am cautat debitmnetru original...

Asta de opel senator avea arcul calibrat mai tare din cauza capacitatii cilindrice mai mari (3000 versus 2000 la bmw) in rest e aceeasi pieasa dar cu alt cod.

Edited by lazar
Link to comment
Share on other sites

salut. are un prieten un 316i din 89 si are o problema. va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. stiu ca ordinea de aprindere la el e 1-3-4-2, dar intrebarile mele sunt :

1. din ce parte a masinii (fata sau spate) se numara pistoanele?

2. care este exact ordinea de montare a fiselor de la delcou la bujii? (1 la delcou este in partea de jos - spre pamint - sau in partea de sus - spre dosul capotei?).

v-as fi recunoscator daca mi-ati expilca detaliat aceste aspecte deoarece a motorul ursului a mers in mai multe combinatii de aranjare a fiselor de la delcou la bujii, dar la una din combinatii a dat rateu de s-a spart finala si acum nu mai vrea sa porneasca. multumesc

Link to comment
Share on other sites

salut. are un prieten un 316i din 89 si are o problema. va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. stiu ca ordinea de aprindere la el e 1-3-4-2, dar intrebarile mele sunt :

1. din ce parte a masinii (fata sau spate) se numara pistoanele?

2. care este exact ordinea de montare a fiselor de la delcou la bujii? (1 la delcou este in partea de jos - spre pamint - sau in partea de sus - spre dosul capotei?).

v-as fi recunoscator daca mi-ati expilca detaliat aceste aspecte deoarece a motorul ursului a mers in mai multe combinatii de aranjare a fiselor de la delcou la bujii, dar la una din combinatii a dat rateu de s-a spart finala si acum nu mai vrea sa porneasca. multumesc

 

Metoda clasica e ce a mai buna (facuta de mine de n ori). De regula pistoanele se numara din fata motorului adica de la distrubutie. Scoti bujia la numarul 1, bagi o surubelnita pe la bujie si invarti de motor dar incet. Cu ajutorul surubelnitei (sau a unei tije) vei simti cand pistonul face cursa maxima si lasi motorul in acea pozitie. in momentul asta te uiti la delcou si vezi daca luleaua cade pe un plot al capacului. Daca e pe un plot (se accepta mici abateri) atunci acela va fi numarul 1 si pui fisa pe acel plot, restul de fise le pui in ordinea 1-3-4-2. in felul asta nu ai cum sa gresesti. Dupa ce pornesti trebuie doar sa mai reglezi avansul.

Mai e o mica problema, cand ai pistonul sus acesta ori a facut compresia si este pe explozie (varianta dorita de noi) ori a terminat de facut evacuarea. Ca sa fi sigur ca e pe explozie in timp ce invarti de motor bagi un deget in locul bujiei si vei simti cand face compresie. cand simti ca face compresie bagi o surubelnita pentru a simti cand face pistonul cursa maxima.

 

Bafta!

Edited by lazar
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca asta e topic de e30

 

La e46 este o clema de care tre sa tragi si iese capacul cu becuri. Asta o faci prin portbagaj, deci prin spatele stopului. La face lift am impresia ca este un "surub" din plastic.

 

Ca sa ajungi la stopul de ceata (este doar pe stanga, nu pe ambele parti) trebuie sa desfaci "textila" aia de pe usa portbagajului. Are niste tumburusi de plastic, le tragi cu surubelnita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.