Jump to content

Temperatura motor in bord 61-70-75(rareori)


onx_tequila

Recommended Posts

eu am un 318i fl e46 si foarte greu imi urca apa la jumatate, dupa 30-40 de min pe vremea asta, imi sta la prima liniuta dupa albastru. vb de mers in oras, ce ar putea fi? caldura imi baga bine

 

Avand benzina poti sa te apuci sa schimbi termostatul principal si scapi.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat azi termostatul egr ( behr 150 ron adus la urgenta). Cei de la service au spus ca era defect si nu mai inchidea, avea ceva rupt in interior, n-am apucat sa merg mult cu masina ca sa vad acul la jumatate dar oricum se ducea spre jumatate. Maine am ceva de mers si o sa vad daca e ok.

off-topic - aia de la service nu stiau ca are doua termostate.....cica service cu pretentii...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat azi termostatul egr ( behr 150 ron adus la urgenta). Cei de la service au spus ca era defect si nu mai inchidea, avea ceva rupt in interior, n-am apucat sa merg mult cu masina ca sa vad acul la jumatate dar oricum se ducea spre jumatate. Maine am ceva de mers si o sa vad daca e ok.

off-topic - aia de la service nu stiau ca are doua termostate.....cica service cu pretentii...

claudiuBWR m-i l-a adus la 75lei, tot behr, nou, l-am schimbar singur la lumina telefonului fara mari probleme, am rupt doar o clema de tine un furtun, dar am sa schimb si clema aia. Ce-am observat e ca de cate ori s-a inchis si deschis, tija aia metalica din interior s-a tocit. Plus ca are doua opritoare metalice ruginite, deci motorul meu a cam fost spalat..:(((

Daca vreti sa-l schimbati si nu stiti cum, ma intrebati si va ajut.

Sambata intru pe autostrada si va spun cum este acum.

Link to comment
Share on other sites

claudiuBWR m-i l-a adus la 75lei, tot behr, nou, l-am schimbar singur la lumina telefonului fara mari probleme, am rupt doar o clema de tine un furtun, dar am sa schimb si clema aia. Ce-am observat e ca de cate ori s-a inchis si deschis, tija aia metalica din interior s-a tocit. Plus ca are doua opritoare metalice ruginite, deci motorul meu a cam fost spalat..:(((

Daca vreti sa-l schimbati si nu stiti cum, ma intrebati si va ajut.

Sambata intru pe autostrada si va spun cum este acum.

Pai si eu sambata ma duc la buc cine stie poate ne depasim...stiu si eu sa schimb ca i-am arata cum mecanicului dar sunt mai comod plus ca am bagat pe cartea service toata treaba cu stampila etc. M-a costat 150 cu totul , daca comandam de la cineva de pe net tot mai plateam curierul....asa am garantie si pe piesa si pe manopera....

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

apropo' ca am vz ca esti din Cta, in vara am schimbat la Automobile Bavaria Cta un simering de la diferential, ala de la cardan si m-a costat cam 580 lei si completare ulei iar pana in Bucuresti mi-a curs jumatate din uleiul din diferential c-au batut in capac sa-l scoata de l-au strambat si-am fost nevoit sa-l fac din nou la niste prieteni unde m-a costat 400 lei cu ulei si toate simeringurile.

Ce n-am inteles a fost ca n-au schimbat tot uleiul ca nu are buson de scurgere, dar capacul l-au scos, deci tot uleius a curs....... AUTOMOBILE BAVARIA RULES!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Acolo cu masina mea n-o sa calc niciodata ..aveam la munca un e60 525xi lci luat de nou de la ei si nu stiu din ce motive scazuse nivelul de antigel ,iar ei au completat cu apa de la canal....

Unde am facut eu operatiunea e un service specializat vw audi dar fac orice...baietii sunt parolisti, rapizi , si isi asuma orice defect..spre ex azi mi-au atins usor usa de la sofer si pe 5 ian mi-au zis sa duc masina sa vopseasca toata usa..imi convine ca aveam ceva ciobituri pe ea..

Link to comment
Share on other sites

referitor la antigel. stie careva cum se aeriseste instalatia de racire la bme e90 320d???? Multumesc

Pai daca te gandesti ca trebuie sa aerisesti instalatia pt ca ai schimbat termostat egr, nu te gandesti bine.

termostatul egr are un robinet deasupra , pornesti motorul si dai drumul la robinetul respectiv pana iese antigel adica fff putin , apoi inchizi si gata. Azi cand l-au desfcut baietii au curs cam 100 ml...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Pai daca te gandesti ca trebuie sa aerisesti instalatia pt ca ai schimbat termostat egr, nu te gandesti bine.

termostatul egr are un robinet deasupra , pornesti motorul si dai drumul la robinetul respectiv pana iese antigel adica fff putin , apoi inchizi si gata. Azi cand l-au desfcut baietii au curs cam 100 ml...

i-am facut asta dar ma asteptam sa iasa mai mult aer, dar n-a iesit aproape deloc, doar antigel, iar cand l-am schimbat a curg vre-o 40-50 ml...

Link to comment
Share on other sites

Am miscat masina... Cativa km prin oras apoi i-am mirosit gazele unui ML AMG 6.3, da' eram si eu p-acolo, abia am incins-o un pik, iar apa s-a fixat la 78*C !!!

Intrebarea e... Nu trebuie sa ajunga la 90*C ? O fii si celalalt termostat busit' ?

Edited by onx_tequila
Link to comment
Share on other sites

Daca nu o turezi peste 2500rpm sau nu mergi in sarcina cam trebuie sa treci de 10km sa ajunga la 90.

 

Tocmai am facut Cluj - Zalau si am observat ca in general a stat la 90-92 (mers normal) la talpa pe 1km a urcat pana pe la 98 grade iar in sarcina (urcat Mesesul) 98-99 la mers constant si 101 cand am trecut de 100km/h in a 4-a, la coborare a scazut la 84.

 

Inainte sa schimb termostatul nu trecea de 76 :thumbsup:

Edited by Gizmo.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.