Jump to content

Garnitura Vas Expansiune E36


ral

Recommended Posts

Salut,azi dimineata am observat ca picura foarte putin antigel din zona vasului de la radiator,mai exact chiar sub el.Pe real oem vad ca este o garnitura acolo si ma gandesc ca de acolo e problema.Este vorba de nr 3 din link http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=17_0089&hg=17&fg=05 Intrebarea mea este daca a mai schimbat cineva aceasta garnitura,si cum se scoate vasul,eu aveam impresia ca este capsulat tot,dar din schemele de pe real oem vad ca se poate scoate.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Daca nu pierde prea tare, ca sa nu cheltui de doua ori, poti sa demontezi si sa schimbi garnitura la urmatorul schimb de antigel....pt ca in momentul in care desfaci vasul de expansiune o sa cam curga tot lichidul de racire....mai putin cel care ramane in motor.

 

Pana atunci il poti completa cu acelasi tip de antigel combinat pt -36 grade(sau la cat il ai tu) si-i dai bataie...

 

Am si eu problema asta de aproape 1 an...dar pierd cam 50 ml pe luna.......prefer sa completez decat sa desfac...nu am nici timp nici chef...

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Ieri dimineata, dupa o noapte cu aprox -24 gr., in momentul in care am pornit si si am scos masina din parcare am constatat ca picura mai tare antigel....

Am mers si am urcat masina pe rampa, si dupa ce a fost sters antigelul care s-a prelins si a verificat mecanicul... picura pe la colierul de jos din spatele vasului de expansiune si se prelingea pe partea inferioara a vasului de expansiune.

 

Deci e posibil sa fie la fel si la tine, cauciucul din furtun imbatraneste in timp si nu mai asigura aceeasi etanseitate...plus ca si colierele se mai slabesc, asa ca verifica intai asta, posibil sa scapi mai usor.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut,azi dimineata am observat ca picura foarte putin antigel din zona vasului de la radiator,mai exact chiar sub el.Pe real oem vad ca este o garnitura acolo si ma gandesc ca de acolo e problema.Este vorba de nr 3 din link http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=17_0089&hg=17&fg=05 Intrebarea mea este daca a mai schimbat cineva aceasta garnitura,si cum se scoate vasul,eu aveam impresia ca este capsulat tot,dar din schemele de pe real oem vad ca se poate scoate.Multumesc

 

desfaci clema care tine radiatorul pe partea aia,scoti busonul,rama aia mica de plastic care imbraca gatul radiatorului este prinsa cu cele 2 surubele cu cap torx de langa buson,le desfaci,scoti rama,pui o mana pe radiator si cu cealalta tragi tare de vas in sus si iese,vezi ca mai trebuie inca un o-ring mai mic in partea superioara,nu te apuca pana nu le ai pe ambele.

bafta la surubarit

Link to comment
Share on other sites

Si eu vreau sa schimb cele doua garnituri de la vasul meu de expansiune. Le-am cumparat de la Bavaria

Singura problema pe care am intampinat-o a fost cum sa desfac clema care tine radiatorul.

Stie cineva?

 

salut,imi poti da si mie codurile celor 2 garnituri?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Fratilor si eu am aceeasi problema , pierd antigel pe-acolo . Am cumparat vas nou pe comanda original . l-am pus sus , m-am chinuit sa-l dau pe cel vechi jos intr-un final am reusit , e greu sa-l dai jos pentru ca e capsat si nu iese doar daca tragi tare . Bun l-am pus sus cu chiu cu vai acum imi curge tot peacolo pe la garnitura nu mai stiu ce sa fac , parcurg niste distante cu masina iar dupa ce opresc motorul sub ea e baltuta de antigel , scapa presiune si antigel tot pe-acolo . Tin sa cred ca nu am imbinat destul de bine vasul , si o sa incerc sa pun si poxipol acolo la imbinare in speranta ca nu voi mai pierde pe-acolo antigel.
Link to comment
Share on other sites

Fratilor si eu am aceeasi problema , pierd antigel pe-acolo . Am cumparat vas nou pe comanda original . l-am pus sus , m-am chinuit sa-l dau pe cel vechi jos intr-un final am reusit , e greu sa-l dai jos pentru ca e capsat si nu iese doar daca tragi tare . Bun l-am pus sus cu chiu cu vai acum imi curge tot peacolo pe la garnitura nu mai stiu ce sa fac , parcurg niste distante cu masina iar dupa ce opresc motorul sub ea e baltuta de antigel , scapa presiune si antigel tot pe-acolo . Tin sa cred ca nu am imbinat destul de bine vasul , si o sa incerc sa pun si poxipol acolo la imbinare in speranta ca nu voi mai pierde pe-acolo antigel.

Verifica cu atentie, exista posibilitatea sa iti dea cu antigel pe la buson, se prelinge jos la baza vasului. Sunt patit :unsure:

Link to comment
Share on other sites

La e36 cand curge ceva pe la radiator=radiator nou.

Improvizatiile astea, pe langa ca nu sunt gratis, nici nu dau rezultate in cele mai multe cazuri.

 

Ar trebui sa se poata repara si fara sa cumperi unul nou, dar trebuie gasit "skepsisul".

Altfel nu vad de ce s-ar mai vinde si vasul de expansiune, garniturile si altele separat.

Normal, e de preferat unul nou, dar te rupe la bani. Iar SH e loterie, nu stii cat rezista.

Link to comment
Share on other sites

Asa e, nu am cautat in Tis cum se face, insa cred ca trebuie ceva cunostinte si scule, altfel nu bagi cum trebuie ala, tot curge, ai pierdut si banii pe el si pe garnituri.

Trebuie sa te gandesti ca tine mult si de partea in care se infige vasul nou, aia e tot plastic, tot un rahat nenorocit de sutele de schimbari de caldura...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Dupa ce m-am chinuit si dupa sute de pacate mi-am facut cu radiatorul vechi m-am hotarat sa cumpar altul de la dezmembrari , l-am pus sus si nu mai am probleme .Cel vechi curgea intr-o veselie , l-am izolat cu poxipol acolo unde se imbina vasul jos , pe-acolo nu mai curgea dar curgea prin alta parte asa ca m-am enervat si am mers am luat altul de la dezmembrari . am cheltuit 100 ron pe vas expansiune nou pe comanda + 10 lei pe poxipol + timp si nervi consumati aiurea. iar radiatorul SH a fost 150 ron , asta trebuia sa fac de la bun inceput .
Link to comment
Share on other sites

Si daca curge pe la buson ce sa fac de la ce poate fi?cand face presiune prea mare da afara pe la buson?

Din ce am intrebat si eu in stanga si dreapta, am inteles ca ala are o supapa care deschide la o anumita presiune, banuiesc ca supapa aia deschide la o presiune mai mica decat trebuie, incearca cu alt buson si vezi cu se comporta.

Link to comment
Share on other sites

Ma alatur si eu voua. Aceeasi problema. Tot picura antigel, am schimbat cele 2 garnituri, surpriza, tot picura. A suflat un mecanic cu compresorul putin in radiator, cu apa turnata pe radiator si am vazut cum sufla pe la cateva imbinari de pe marginea radiatorului. Am mers pana in Germania cu masina, nu a pierdut deloc. Dupa ce a stat, iarasi a inceput sa curga. Am venit acasa, circul mai mult cu masina si tot trebuie sa completez. M-am cam saturat, acum sa vad daca gasesc un radiator pentru E36 cu transmisie automata.
Link to comment
Share on other sites

Eu am zis ca inainte sa ma arunc sa cumpar un radiator nou, sa incerc cu praf pentru radiatoare.

Am cumparat din Carrefour o cutiuta pe care scrie "AlumAseal" si e la 7 RON.

Mai era o varianta la 3 RON! Cea de 7 RON parea mai "profi"!

De 2 zile de cand am pus acel praf in radiator, am observat ca nu mai pierd antigel.

Mie imi curgea in partea de jos a vasului de expansiune.

Sa speram ca o sa tina ceva "carpeala" cu praful de radiator pana gasesc un radiator bun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.