Jump to content

Fluctuatii Relanti La Pornire


dik_bmw

Recommended Posts

salut ! , am un 318 d din 2002, dimineata cind e frig afara si il porneam, imi pornea mai galagios si imi oscila turatia motorului pina se incalzea, i am schimbat bujiile ieri, acum nu mai face galagie cind porneste, dar motorul tot mai are o oscilatie asa de parca fura curent, nu merge normal,merge bine si apoi mai are o fluctuatie,si iar merge,are niste fluctuatii de turatie pina se ridica putin apa iar apoi merge ceas.asta doar dimineata cind e frig afara, in timpul zilei nu mai face,si daca o tin putin accelerata dupa ce o pornesc, nu mai face, merge normal. ce poate fi? de la motorina de la petrom? de ce nu face si cind e cald? mentionez ca nu am schimbat si releul la bujii ca mi a zis cineva ca daca martorul de la bujii sta aprins in bord mai mult dimineata pina sa i dai prima cheie , nu e stricat.

 

salut ! , am un 318 d din 2002, dimineata cind e frig afara si il porneam, imi pornea mai galagios si imi oscila turatia motorului pina se incalzea, i am schimbat bujiile ieri, acum nu mai face galagie cind porneste, dar motorul tot mai are o oscilatie asa de parca fura curent, nu merge normal,merge bine si apoi mai are o fluctuatie,si iar merge,are niste fluctuatii de turatie pina se ridica putin apa iar apoi merge ceas.asta doar dimineata cind e frig afara, in timpul zilei nu mai face,si daca o tin putin accelerata dupa ce o pornesc, nu mai face, merge normal. ce poate fi? de la motorina de la petrom? de ce nu face si cind e cald? mentionez ca nu am schimbat si releul la bujii ca mi a zis cineva ca daca martorul de la bujii sta aprins in bord mai mult dimineata pina sa i dai prima cheie , nu e stricat.

daca o accelerez in timpul asta cind face asa se accelereaza intrerupt putin si apoi isi revine si nu mai face, asta face doar cind sunt minus grade afara, cind sunt plus nu mai face, si nici in ziua respectiva daca o mai pornesc si dupa citeva ore si mot e rece

 

salut ! , am un 318 d din 2002, dimineata cind e frig afara si il porneam, imi pornea mai galagios si imi oscila turatia motorului pina se incalzea, i am schimbat bujiile ieri, acum nu mai face galagie cind porneste, dar motorul tot mai are o oscilatie asa de parca fura curent, nu merge normal,merge bine si apoi mai are o fluctuatie,si iar merge,are niste fluctuatii de turatie pina se ridica putin apa iar apoi merge ceas.asta doar dimineata cind e frig afara, in timpul zilei nu mai face,si daca o tin putin accelerata dupa ce o pornesc, nu mai face, merge normal. ce poate fi? de la motorina de la petrom? de ce nu face si cind e cald? mentionez ca nu am schimbat si releul la bujii ca mi a zis cineva ca daca martorul de la bujii sta aprins in bord mai mult dimineata pina sa i dai prima cheie , nu e stricat.

 

 

daca o accelerez in timpul asta cind face asa se accelereaza intrerupt putin si apoi isi revine si nu mai face, asta face doar cind sunt minus grade afara, cind sunt plus nu mai face, si nici in ziua respectiva daca o mai pornesc si dupa citeva ore si mot e rece

am schimbat bateria, bujiile filtru motorina acum 2 zile! mentionez ca masina face asa doar cind sunt sub 0 grade afara si nu face mai mult de 2, 3 minute apoi merge si trage normal

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce este dar eu m am cam saturat de ea in 3 luni de cand o am . am platit o caruta pe ea ca cica sa o iau mai buna si de unde m a umplut de nervi si toate cele . la mine cand franez pe liber se balanseaza rau motorul si se simnte si n maneta de viteza si parca are si o bataie in timpul franarii.. multi "mecanici i mi zic ca e dusa pompa de injectie..numai ca eu nu am restu de simptome ptr pompa ...eu inclin sa cred ca e vre un TAMPON MOTOR rupt. Dupa ce am pus injector cu fir nou merge prost rau , adica trage de zici ca ia picat ambreiajul...nu stiu ce dracu are ...
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut simptome de genul asta numai ca la mine crestea turatia la rece la pornirea AC-ului , si in plus intrerupea putin cand acceleram la relantii( motor rece). Am schimbat injectorul cu fir si mi au disparut intreruperile la acceleratie la relantiu.

curiozitatea mea este de ce face numai cind e frig afara?

Link to comment
Share on other sites

cel mai sigur e ca tu sa verifici releul de bujii si toate bujiile. deobicei de la astea se intampla chestia cu fluctuatiile.

daca mergi la tester, verifica si debitmetrul de aer si vezi daca merge in parametrii normali.

bujiile le am schimbat acu 3 zile, am sa verific si releul, si debitmetru

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut

Tot asa face si la mine. Am deschis si eu un topic cu subiectul asta. 320 d 2004 150 cp. Cand motorul e rece face cam 1-2 minute , fluctueaza intre 500-1000. Am baterie noua , bujii , filtre tot in afara de releul de bujii , ca nu am stiut ca atunci cand schimbi bujiile trebuie schimbat si releul, si mai multi baieti de pe forum au zis ca asta ar fi problema releul. Daca il schimbi sa postezi si tu sa zici daca e mai bine?

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Simptome: Pornire usor grea la rece, usoara oscilatie a relantiului plus fum albastru. La 2.000 rot/min trepidatii si fum albastru. Intrebare: Epurator sau injector cu fir? :ike:

aceste trepidatii in jurul turatiei de 2000,cred ca sunt acele smuncituri de care nu scapam multi dintre noi....la mine face doar cand mot este rece!din cate am citit,inca nu au reusit multi sa remedieze aceasta problema.incearca sa cureti filtrul de la electrovalva EGR.! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

eu am aceasi problema la un 318 tds numa ca pornirea e urata de tot si tot numai sub zero grade dupa ce porneste cu mult fum gri,fluctueaza relantivul si cand face fluctuatia aia scoate cate un "ghem" de fum tot gri, toata treaba dureaza cam 1-2 minute si dupa aia merge ceas,am schimbat filtrele toate,schimbat bujiile,schimbat ulei,am montat supapa de sens,am curatat egr,releu buji functioneaza, ultima banuiala au ramasa injectoarele...cand e rece afara si se ingroasa motorina un injector uzat nu o mai pulverizeaza cum trebe...parerea mea.dar cum pot sa aflu care injector este uzat?

 

si ce legatura au bujiile sau releul cu fluctuatia de relantiu? eu stiam ca la motoarele diesel alea functioneaza doar la pornire si cum porneste motorul decupleaza. in rest alea pot sa influenteze pornirea grea si urata...

Link to comment
Share on other sites

eu am aceasi problema la un 318 tds numa ca pornirea e urata de tot si tot numai sub zero grade dupa ce porneste cu mult fum gri,fluctueaza relantivul si cand face fluctuatia aia scoate cate un "ghem" de fum tot gri, toata treaba dureaza cam 1-2 minute si dupa aia merge ceas,am schimbat filtrele toate,schimbat bujiile,schimbat ulei,am montat supapa de sens,am curatat egr,releu buji functioneaza, ultima banuiala au ramasa injectoarele...cand e rece afara si se ingroasa motorina un injector uzat nu o mai pulverizeaza cum trebe...parerea mea.dar cum pot sa aflu care injector este uzat?

 

si ce legatura au bujiile sau releul cu fluctuatia de relantiu? eu stiam ca la motoarele diesel alea functioneaza doar la pornire si cum porneste motorul decupleaza. in rest alea pot sa influenteze pornirea grea si urata...

Asta n-am inteles nici eu ce treaba are releul cu fluctuatia relantiului, dar o sa ma mai documentez. Eventual, sa ne lamureasca cineva daca stie mai multe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
stiu ca topicul e mai vechi....a mea este un 320d, motor de 150.....am fluctuatii mici la relanti, doar cand motorul e rece...nu mi-as fi dat seama de asta daca nu auzem ventilatotul cum face si el acelasi ljucru, in ritmul motorului, ceea ce este normal avand in vedere ca e direct legat de turatia motorului atunci cand e pornit....fluctuatiile sunt mici, undeva la 30-40 de ture, pararea mea....dupa ce motorul ajunge in temperatura optima, fluctuatiile dispar....ciudat este ca a inceput sa faca asta de cand e rece afara....si asta pe langa PDC, care si el e cu fite de cand a dat frigul.....
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema si la mine - cand e rece afara si o pornesc dimineata, tremura toata masina (puternic, parca se chinuie sa mearga) si scoate fum alb-albastriu foarte dens (nu miroase a ulei ci a motorina nearsa). E vorba de un 330xd e90 lci.

 

Daca debraiez o data si ma opresc, nu mai face nimic.

 

Am citit pe afara si majoritatea celor care au patit-o au rezolvat ori prin resoftare la reprezentanta (update engine software) ori prin schimbarea bujiilor.

Se pare ca e o problema des intalnita la motoarele diesel N.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.