Jump to content

Diferential autoblocant.


cristimm

Recommended Posts

Apropo de LSD,aseara am ramas blocat in zapada dupa foarte multa forja etc..am ajuns intr-un final acasa.Astazi dimineata la iesire din parcare observ ca se invarte doar o roata chiar si pe zapada. :no: Tin sa precizez ca in urma cu ceva timp am primit o avertizare de la mecanic precum ca diferentialul are scapari de ulei pe la semeringuri.Dar am amanat completarea cu ulei.

 

Daca a ramas fara ulei (in cel mai rau caz)....are vreo sansa sa-si revina la urmatoarea completare.Sau pot sa ma gandesc deja la un alt diferential.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de uzura de pana acum. Daca nu a functionat mult, e posibil sa-l salvezi. Nu-l neglija

In ziua cand l-am montat pe masina am schimbat si uleiul ,de atunci am circulat aprox 15k km.Oricum trebuie sa astept vreme mai frumoasa dupa care schimb uleiul din nou si daca este posibil si semeringurile.

 

L.E..Care are este principiul de functionare al unui LSD ?.... ce se intampla in interiorul carcasei?

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Un diferential are niste placi pe care patineaza, exact ca si un ambreiaj cand patineaza foarte mult si la turatii mari necesita schimbate sau stranse.

 

Am patit la fel la Renault Megane de gr A si a trebuit sa-i schimb placile. :thumbsup:

Cel mai probabil trebuie desfacut diferentialul si vazut ce a patit ,parca imi imaginez mecanicul cum se uita la el si spune ''acum sa le nimerim pe toate la locul lor''. :twitch:

Link to comment
Share on other sites

daca ai dubii in privinta reasamblarii, te trimit la cineva cu mare experienta in motorsport si nu cred ca va fi problema sa al puna la loc cum era.

 

in cazul tau mai mult ca sigur ca asta s-a intamplat. :thumbsup:

O sa vb si cu mecanicul la care obisnuiesc sa merg sa vad ce spune si el.

 

Daca intradevar a ramas fara ulei ,completant sper sa isi revina .Recunosc ca am abuzat putin de el iarna asta. :twitch:

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Apropo de LSD,aseara am ramas blocat in zapada dupa foarte multa forja etc..am ajuns intr-un final acasa.Astazi dimineata la iesire din parcare observ ca se invarte doar o roata chiar si pe zapada. :no: Tin sa precizez ca in urma cu ceva timp am primit o avertizare de la mecanic precum ca diferentialul are scapari de ulei pe la semeringuri.Dar am amanat completarea cu ulei.

 

Daca a ramas fara ulei (in cel mai rau caz)....are vreo sansa sa-si revina la urmatoarea completare.Sau pot sa ma gandesc deja la un alt diferential.

 

Si eu am patit la fel, dupa ce l-am forjat si s-a incins nu mai vroia sa traga cu ambele roti. Si al meu pierde ulei dar atat timp cat inca il mai are pe majoritatea nu-ti face probleme, va merge. Problema pe care o descrii tu si pe care la fel o am si eu provine de la uzura discurilor de ambreiaj. Din pacate nu se gasesc in Romania, doar in UK pentru vreo 70 de lire. Schimbarea lor este foarte usoara.

 

E un aparat de centrare sainz,cu care mai si strangi sau usurezi cum vrei sa functioneze diferentialu.

 

Totul tine de ce vrea "pilotu". :sorcerer:

 

Nu exista asemenea reglaje pe diferentialele de BMW originale

Link to comment
Share on other sites

asta de 40% pe ce modele s-a pus ca eu am cautat pe bmwfans si nu am gasit decat de 25%

 

Sunt foarte rare pe unele modele de M3 E30 sau M5 E34 din ce stiu eu. Am remarcat si eu ca nu exista pe bmwfans, nu stiu din ce motiv.

 

Daca vrei un astfel de diferential cu 40% se poate transforma relativ usor dintr-un 25% original caruia ii modifici unghiul rampei la peste 90 de grade cat are el in mod normal. Iti trebuie doar un atelier cu freza si iti modifici un 25% in 40%

 

http://www.c3bmw.co.uk/StockItem.asp?categoryID=73&subcategoryID=0&productID=1651&oRef=-1&section=2&Item=unassign

Edited by babanu
Link to comment
Share on other sites

@babanu.Al tau nu si-a mai revenit?

 

P.S.Suntem condamnati la schimbatul placutelor.Sau poate mai merge strans cum spune userul @Stefan_e46.

 

L.E.Acuma am citit ce ai scris mai sus.Deci se exclude strangerea placutelor.

 

Nu am mai scos BMW-ul de vreo trei saptamani si nu stiu daca si-a revenit. <_< Ceva totusi imi spune ca nu prea ar avea motive sa se vindece singur. Este ceva normal la tipul asta de diferential ca la un anumit numar de km sa trebuiasca o reparatie capitala. Eu m-am impacat cu soarta, stiu ce ma asteapta :(

 

Cu strangerea nu exista un aparat care sa faca asta poate in cel mai tiganesc mod sa-i bagi doua saibe mari care sa compenseze oarecum uzura discurilor dar nu am auzit pe nimeni sa faca asa ceva.

Totusi gandeste-te ca discurile sunt ieftine in Anglia si decat sa cumperi un alt diferential de la dezmembrari chipurile "tzipla frate" mai bine ti-l refaci pe al tau si stii ca ai un diferential ca si nou iar cu ocazia asta ii schimbi si garniturile care nici alea nu sunt prea scumpe. Astfel o sa ai un diferential care te va tine inca 100.000 Km daca nu-l ucizi din prima seara :D

 

la carcasa mea de E36/7 (mica, 188mm)cam astea sunt preturile:

simering x2 33 10 7 505 602 25 lei corteco

saiba 23 21 1 490 120 6 lei

shaft seal 33 12 1 214 080 40 lei corteco

garnitura capac 33 11 1 210 428 10 lei oe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.